Ik zei net ook al: misschien moet ik ook maar soccer gaan spelen, dan valt helemaal niet op dat ik een auto niet op de weg kan houdenquote:
Zo kun je die goaldief ook noemenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:23 schreef gamefreek het volgende:
Waren toffe potjes![]()
Goede samenwerking tussen Row-1 en mij, ik volgas naar het doel met de bal en hij geeft de bal het laatste tikje waardoor het doelpunt naar hem gaat
Ook prachtig dat iedereen op een gegeven moment achter elkaar langs de muur de bal weg aan het duwen is in de hoop dat die bal ooit het doel in gaatquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:37 schreef Desunoto het volgende:
De volgende keer pak ik m'n headset erbij. Hopelijk werkt het ook.
Dat voetbal is best leuk maar ze moeten toch wat aan die bal doen. Hij remt te snel af. Dan rij ik recht op het goal af en ga de laatste 30 meter van m'n gas af om de bal te verdedigen want er komen allerlei rode autootjes op me af, ik denk, die bal rolt het goal wel in... ligt 'ie na 5 meter stil.![]()
Ja, dat werkt zo niet he.
En hij kaatst ook niet via de muren. Als je hem met een hoek van 45 graden tegen de muur kopt, verwacht je dat 'ie ongeveer in een hoek van 45 graden terugkaatst, maar hij blijft aan de muur kleven. Dan krijg je weer zo'n hoopje waar iedereen elkaar aanduwt () en waar je blijft kloten met de koppeling, anders krijg je geen vermogen.
Oh, en die spelletjes met schade was een heel slecht plan.
Ach, het had wel wat dat iedereen na 2 minuten nog maar max. 40 km/u kon rijden en een minuut nodig hadden om van hun plek te komenquote:
Trolololoquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:08 schreef Nuchterheid het volgende:
Voetbal met auto's, hoe ontzettend kansloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |