Auto's heb ik me nog niet echt aan gestoord, zitten een aantal in die niet in forza 3 zaten waar ik helemaal wild van ben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En een paar nieuwe auto's en 2 nieuwe velgen. Vooral dat laatste vind ik jammer.
Maargoed er komt weer een hoop DLC.
Ik kom niet verder dan 1:46quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
Voorlopig 1:41.10x in de reasonably priced car rival ding..
Ok.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:02 schreef Cliffy het volgende:
20 van de 25 tracks zaten dus ook al in Forza 3, 10 daarvan ook al in Forza 2. Dan gooi ik Forza 3 er nog wel een keer in als ik wil racen, ik vis FM4 wel een keer uit de budgetbak dan
1.41?? Wat de neuk...... Rijd je met een stuur?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik moet wel sneller kunnen, maar vind Bacharachn zo moeilijk in te schatten.
Tips:
1. Zorg dat je met veel snelheid UIT de bocht komt, dus niet te snel de bocht IN duiken. De wagen heeft nml geen vermogen.
2. Stuur zo weinig mogelijk, hoe minder je stuurt, hoe beter de auto zijn snelheid kan vasthouden. met name belangrijk in de follow-trough en Bentley.
3. Op sommige plekken een pionnetje raken mag best, zolang maar 2 wielen op het circuit blijven.
Probeer mijn FTO eens. Een alles-killer in zijn klasse.quote:
Ze Germanz?quote:
JOH! In het Duits is dat dus GO.....quote:
Wat is jouw GT nou? Dan kan ik je toevoegen voor car soccer.quote:
Jupquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:25 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
1.41?? Wat de neuk...... Rijd je met een stuur?
Ik ga mijn BMW 1 serie en CR-Z in de autcion House gooien, zijn regio gebonden pre-order auto's en die kunnen ook best wat leuks opbrengen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:40 schreef Desunoto het volgende:
Heb nu bijna 2 miljoen credits en ik doe er niets mee.
Ik krijg zoveel auto's... en elke keer als ik twijfel welke auto te kiezen dan kies ik de goedkoopste en koop ik de "duurste" van andere spelers in de auction house voor heel weinig. Iedereen kiest de duurste auto's zodat ze enorm in prijs dalen.
Het is bijvoorbeeld een slimmere keuze om voor de Shelby Cobra te gaan i.p.v de Ferrari 330 want 90% van de spelers kiest voor de Ferrari, zodat ze massaal eindigen in de auction house voor bijna niks.
Ah, ik met controller. Dat scheelt aanzienlijk methinks.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Jup
XBOX 360 wit gevallig stuur
FredTheDolphinquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:40 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Wat is jouw GT nou? Dan kan ik je toevoegen voor car soccer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |