Auto's heb ik me nog niet echt aan gestoord, zitten een aantal in die niet in forza 3 zaten waar ik helemaal wild van ben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En een paar nieuwe auto's en 2 nieuwe velgen. Vooral dat laatste vind ik jammer.
Maargoed er komt weer een hoop DLC.
Ik kom niet verder dan 1:46quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
Voorlopig 1:41.10x in de reasonably priced car rival ding..
Ok.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:02 schreef Cliffy het volgende:
20 van de 25 tracks zaten dus ook al in Forza 3, 10 daarvan ook al in Forza 2. Dan gooi ik Forza 3 er nog wel een keer in als ik wil racen, ik vis FM4 wel een keer uit de budgetbak dan
1.41?? Wat de neuk...... Rijd je met een stuur?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik moet wel sneller kunnen, maar vind Bacharachn zo moeilijk in te schatten.
Tips:
1. Zorg dat je met veel snelheid UIT de bocht komt, dus niet te snel de bocht IN duiken. De wagen heeft nml geen vermogen.
2. Stuur zo weinig mogelijk, hoe minder je stuurt, hoe beter de auto zijn snelheid kan vasthouden. met name belangrijk in de follow-trough en Bentley.
3. Op sommige plekken een pionnetje raken mag best, zolang maar 2 wielen op het circuit blijven.
Probeer mijn FTO eens. Een alles-killer in zijn klasse.quote:
Ze Germanz?quote:
JOH! In het Duits is dat dus GO.....quote:
Wat is jouw GT nou? Dan kan ik je toevoegen voor car soccer.quote:
Jupquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:25 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
1.41?? Wat de neuk...... Rijd je met een stuur?
Ik ga mijn BMW 1 serie en CR-Z in de autcion House gooien, zijn regio gebonden pre-order auto's en die kunnen ook best wat leuks opbrengen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:40 schreef Desunoto het volgende:
Heb nu bijna 2 miljoen credits en ik doe er niets mee.
Ik krijg zoveel auto's... en elke keer als ik twijfel welke auto te kiezen dan kies ik de goedkoopste en koop ik de "duurste" van andere spelers in de auction house voor heel weinig. Iedereen kiest de duurste auto's zodat ze enorm in prijs dalen.
Het is bijvoorbeeld een slimmere keuze om voor de Shelby Cobra te gaan i.p.v de Ferrari 330 want 90% van de spelers kiest voor de Ferrari, zodat ze massaal eindigen in de auction house voor bijna niks.
Ah, ik met controller. Dat scheelt aanzienlijk methinks.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Jup
XBOX 360 wit gevallig stuur
FredTheDolphinquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:40 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Wat is jouw GT nou? Dan kan ik je toevoegen voor car soccer.
Maar enkel mensen die deze auto's gedownload hebben met zo'n code kunnen er ook wat mee, toch? Dus ik zou ze gewoon houden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:41 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ik ga mijn BMW 1 serie en CR-Z in de autcion House gooien, zijn regio gebonden pre-order auto's en die kunnen ook best wat leuks opbrengen.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:48 schreef Klonk het volgende:
Ik deed gisteren een James May op de TopGear track, hopeloos verdwaalt
Jonathan Ross bedoel je. James raakt vaak de weg kwijt, maar niet op hun eigen track.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:48 schreef Klonk het volgende:
Ik deed gisteren een James May op de TopGear track, hopeloos verdwaalt
Heb je ook een lijst welke er nog meer zijn?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:41 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ik ga mijn BMW 1 serie en CR-Z in de autcion House gooien, zijn regio gebonden pre-order auto's en die kunnen ook best wat leuks opbrengen.
Ik keek al naar topgear toen het nog old top gear was en James May is wel degelijk een keer verdwaalt op de trackquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:53 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Jonathan Ross bedoel je. James raakt vaak de weg kwijt, maar niet op hun eigen track.
Als je het circuit niet kent, dan kijk je nooit top gear.Ik ken m uit mijn hoofd, maar die Hammerhead is nauwer dan het op TV lijkt zeg....
Dat moet dan 2002 geweest zijn. De tijd dat ze nog post behandelden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik keek al naar topgear toen het nog old top gear was en James May is wel degelijk een keer verdwaalt op de track
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Heb je ook een lijst welke er nog meer zijn?
Ik wou zo graag die Mini Clubman maar die was blijkbaar ook voor sommige mensen?
En hoe weet ik wat ik voor speciaals heb?
Honda CR-Z.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-Giulietta
-Subaru
-Cooper
-M1
- die laatste is me even ontschoten
nee, het echte old school TopGear, voordat het cool werd om er naar te kijken:quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:56 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Dat moet dan 2002 geweest zijn. De tijd dat ze nog post behandelden.Nadat ze die dikke lopende catalogus de zak hadden gegeven.
James zat er pas vanaf 2003 in, dat bedoel ik.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, het echte old school TopGear, voordat het cool werd om er naar te kijken:
En ook toen al, maar met iets meer haar
Hoe zit het met die code dan? Want heb volgens mij niets extra's gekregen bij het invoeren van die code?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
Alfa heb ik gelukkig.
Maar op FM.net wil iedereen die Alfa ruilen. Alle Amerikanen kregen namelijk die Giulietta bij hun Gamestop pre-order... En niemand kent daar Alfa Romeo :p.
Dus als je nog een ongebruikte pre-order car code heb, ga even naar FM.net! Vooral de M1 en Subaru zijn erg in trek.
Schijnt kut te zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:02 schreef BroesWillems het volgende:
Iemand al ervaring met dit stuurtje??
http://www.bol.com/nl/p/g(...)011662105/index.html
[ afbeelding ]
Tja de geldwolven hebben die pre-order cars alleen bij bepaalde shops gegeven.. Amazon, Gamestop etc.. Als jij bij MediaMarkt of Wehkamp hebt besteld heb je waarschijnlijk geen code.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hoe zit het met die code dan? Want heb volgens mij niets extra's gekregen bij het invoeren van die code?
Kun je die speciale autos niet te koop aanbieden in de community?
Ik heb alleen de Pre order cars gekregen (die lexus sc300, ferrari 348 etc) maar volgens mij geen "speciale" wagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |