Klopt, beetje onduidelijk inderdaad, maar zo werkt het blijkbaar, want ik zit er nu wel inquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:03 schreef Boingo het volgende:
[..]
Ik heb gezocht op FOK en toen gaf tie aan dat een uitnodiging was verstuurd. Nu nog geacepteerd worden.....?
Dan zal ik er ook wel bij zitten...quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:17 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij heb ik alle aanmeldingen verwerkt tot nu toe, iets van 15 nieuwe members ofzo
Oke , ben misschien een beetje domquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Staan in de club om te gebruiken waar je ze maar nodig hebt
Ja en ik heb die van jou net kapot gemaakt en de rest van je garage verkochtquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:07 schreef Boingo het volgende:
[..]
Oke , ben misschien een beetje dom![]()
Kun je elkaars wagens gewoon gebruiken dan?
Hoezo.. zou het niet mogen dan die naam?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:53 schreef Desunoto het volgende:
Als er over een week nog niemand van de FOK club geband is van Forza 4 wegens de clubnaam dan vraag ik ook een invite aan.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:09 schreef RBWO het volgende:
[..]
Ja en ik heb die van jou net kapot gemaakt en de rest van je garage verkocht
Je kan auto's uit je eigen garage delen met andere leden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:07 schreef Boingo het volgende:
[..]
Oke , ben misschien een beetje dom![]()
Kun je elkaars wagens gewoon gebruiken dan?
volgens mij zijn die gelockt. En ik had een mooie paint voor een auto gekocht. wilde die met iedereen sharen maar dankzij die verf erop is hij nu locked.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:46 schreef Boingo het volgende:
Zou dat dan ook gaan met evt. pre-order wagens, straks eens ff kijken
Dus auto's met paint erop kunnen niet geshared worden?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:01 schreef trance_fan het volgende:
[..]
volgens mij zijn die gelockt. En ik had een mooie paint voor een auto gekocht. wilde die met iedereen sharen maar dankzij die verf erop is hij nu locked.
Jammer, was er al bang voor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:14 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nee, auto's als de BMW 1M, Subaru WRX '11, Mini JCW Clubman etc.. Die kunnen wel gedeeld worden, maar wie die DLC niet heeft kan ze niet gebruiken/
jep volgens mij wel. Heb me nooit verdiept in de editor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:16 schreef Boingo het volgende:
Wat de paint betreft, dat kan degene die hem gemaakt heeft toch bepalen?
Of tie wel dan niet gelocked is.
Bedanktquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
M'n allereerste zelf gemaakt, nog lang niet in Row-1`s league.
Ik heb er speciaal een camera voor moeten kopenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:13 schreef 12345r het volgende:
Hoe maken jullie eigenlijk die fotoos in het spel?
Hebben jullie zo'n speciaal apparaatje daarvoor?
Niks tegen mijn Kaquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:39 schreef RBWO het volgende:
Ik heb mijn Bugatti even gedeeld met de club hoor![]()
GT = FredTheDolphin
EDIT:
Die pauper ka met S-klasse hahaha
Wat is je GT?quote:
~quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Yur2905
Vriendin van Yur hier, aangezien meneer aan t racen is
Gtstquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:39 schreef Boingo het volgende:
[..]
~
![]()
De mijne wilde gtst kijken...........NOT
Als je mn friend request accepteerd wel.quote:
Je moet me eerst accepteren als friend.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:44 schreef YUR het volgende:
En tussendoor is ze ook nog aan t koken
Ik krijg vanzelf een melding voor mn snufferd voor dat soccerfestijn? Ik ben nogal een Xbox-noob
Volgens mij heb ik dat net gedaanquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:44 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Je moet me eerst accepteren als friend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |