Heb je zelf geplaatst blijkbaarquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:21 schreef Toekito het volgende:
Ik ben een Volkswagenfan aldus mijn spelerskaart
Munten heb je niet nodig als je voldoende credits hebt. Vind het een niks toevoegend iets...quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:42 schreef RBWO het volgende:
Ik heb me ook aangemeld voor de Fok Club.
Iig.. ik heb gezocht naar club "fok" en me daar aangemeld haha.
Heeft iemand hier al "munten" gekocht?
Nee, en nee, maar je zou op de site vd mm kunnen kijken, en dan de folder aanklikken. Ik heb 49,95 betaald, in zwolle. In middelburg was ie 59,95.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:42 schreef Saind het volgende:
Is de prijs bij alle mediamarkten hetzelfde? Zo nee, iemand enig idee wat ie kost in Eindhoven?
True. Had er 3 gekocht.. en verkocht voor 3 milquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:48 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Munten heb je niet nodig als je voldoende credits hebt. Vind het een niks toevoegend iets...
wut. 3 miljoen!? Welke idioot...... Laat maar, ga lekker uitgeven!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:01 schreef RBWO het volgende:
[..]
True. Had er 3 gekocht.. en verkocht voor 3 mil.
Iddquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:02 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
wut. 3 miljoen!? Welke idioot...... Laat maar, ga lekker uitgeven!
Nordschleife is ook gewoon een grauwe bedoeling. Niet alleen ingame.quote:[img]
- Nürburgring Nordschleife circuit is vrijwel identiek aan Forza 3 en nog steeds even mistig, grauw en ongezellig. Voor dit aspect zouden ze een voorbeeld mogen nemen aan GT5. Speelde dit circuit namelijk het meeste destijds ( en kom er zelf ook met regelmaat ).
Je hebt ook zonnige dagenquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:07 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nordschleife is ook gewoon een grauwe bedoeling. Niet alleen ingame.
Vaker niet dan wel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:20 schreef Phreakingout het volgende:
[..]
Je hebt ook zonnige dagen
Kijk GT5 eens :
Doet het zo niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigen design, in mijn mening de beste op de storefront.
Zoek maar bij Evo IX designs, ook 1 van de best verkopende Evo's
Ik wil vanavond sowieso wel een game hosten. Heb de rules al saved. Aygo's only. Collision full, force team colors.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:56 schreef Nostalgist het volgende:
Hoe laat gaan we voetballen en wie initieert het spel?
Kunt ook een link van je gehele storefront sturen, dan kunnen we het ook zienquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ah dat dacht ik al. Zit op werk dus alle hosting sites doen het niet. :p
Zal het vanavond wel even updaten.
Ik ben ook wel in voor een potje carsoccer maar zit bij het VWForum in de club ipv hier!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:43 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ik wil vanavond sowieso wel een game hosten. Heb de rules al saved. Aygo's only. Collision full, force team colors.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |