Gelukkig heb ik dat niet gezien, maar laat maar eens een paar horenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
De vertaling van die badges wil je ook echt niet in het Nederlands lezen
Zou het zo even niet weten maar ze klinken echt belachelijk slecht iig, vrijdag op een nl xbox gegamed vandaar dat ik hem eerst snel op UK gezet hebquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat niet gezien, maar laat maar eens een paar horen
Waar kan ik de locale vinden? In het spel of op m'n dashboard?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je locale veranderen van Nederland naar een Engelssprekend land.
dashboard bij je profiel geloof ikquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:13 schreef RMD het volgende:
[..]
Waar kan ik de locale vinden? In het spel of op m'n dashboard?
Hete rondequote:Op zondag 16 oktober 2011 19:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik wil games nooit in het Nederlands hebben vanwege die vertalingen... Hot Lap klinkt altijd nog beter dan Snelle Ronde (of iets dergelijks)
Dashboard, profiel, accountquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:13 schreef RMD het volgende:
[..]
Waar kan ik de locale vinden? In het spel of op m'n dashboard?
Dash is hier engelsquote:
Doe je iets niet goed, zodra je de locale op UK zet is het spel engels.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:52 schreef RMD het volgende:
[..]
Dash is hier engels
Onder settings, profile, edit profile heb ik bij location al england staan, maar nog steeds (ook na opnieuw opstarten van de console) heb ik nederlandse text in het spel.
Forza 2 en 3 waren wel gewoon engels.
Weet je zeker dat je ze echt upload en niet alleen opslaat?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:18 schreef Vendris het volgende:
[..]
Doe je iets niet goed, zodra je de locale op UK zet is het spel engels.
Overigens kan ik als ik na clubs ga geen search uitvoeren?
Tevens, geuploade screenshots naar forzamotorsport.net komen niet bij mijn profiel te staan, iemand een oplossing hiervoor?
Nicequote:Op zondag 16 oktober 2011 21:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Servers werken weer bagger. Wel grappig, ff aan het kutten geweest met stickers en iemand koopt het ook nog gewoon
.
Pierre, hij staat nu ook in de garage
100% zeker, waar downloaden jullie ze? forzamotorsport.net en vervolgens My Forza? Bij My Forza komt te staan dat ik geen gedeelde galleries heb.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:43 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je ze echt upload en niet alleen opslaat?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
Outatime is vertaald als: "Geen tijd meer".
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
Outatime is vertaald als: "Geen tijd meer".
Zou kunnen, ik kon gisteren ook een tijdlang geen foto's opslaan op de server.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:53 schreef Vendris het volgende:
Edit: valt me sowieso op dat stats etc ook lang niet up-to-date zijn, wellicht gewoon brakke servers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |