MyForza doet het ook niet ivm Live..quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kunt ook een link van je gehele storefront sturen, dan kunnen we het ook zien
Add me effe, GT staat in de OP.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben ook wel in voor een potje carsoccer maar zit bij het VWForum in de club ipv hier!
En ik moet nog een nieuwe headset halen ook.
quote:
Ga ik doen, vanavond ga ik niet halen hoor ik net. Werk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:51 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Add me effe, GT staat in de OP.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:00 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ga ik doen, vanavond ga ik niet halen hoor ik net. Werk.
Ziet er tof uit!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
MyForza doet het ook niet ivm Live..
Als je zoekt op Optimus Nero (m'n gamertag) vind je het ook wel, is een rode APR Evolution.
Ja en 1 tip, copy paste niet al je liveries, de manufacturer decals staan rechts allemaal in spiegelbeeld.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze doen het wel?
FOKKING VET. Ik heb dat heel niet gezien dat carsoccer. Waar vind je dat uberhaupt?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:53 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Maar ik heb de rules zo ingesteld dat we alleen met Aygo's kunnen spelen, zoals hier:
Vanaf 2:35
Ik dacht dat dat de bedoeling wasquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:04 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ja en 1 tip, copy paste niet al je liveries, de manufacturer decals staan rechts allemaal in spiegelbeeld.
Verder kwa kleur e.d een HELE vette ride.
Multiplayer only, geen regels, gewoon 8 minuten per heat 2 teams, Aygo's, damage op Cosmetisch, schakelen op auto en GAAN!quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:06 schreef RBWO het volgende:
[..]
FOKKING VET. Ik heb dat heel niet gezien dat carsoccer. Waar vind je dat uberhaupt?
Ik doe mee! Zijn er nog regels? Hoelaat doen we?
Dat is de bedoeling, heeft het origineel namelijk ookquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:04 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ja en 1 tip, copy paste niet al je liveries, de manufacturer decals staan rechts allemaal in spiegelbeeld.
Verder kwa kleur e.d een HELE vette ride.
Ah, ok! Strakke replica heb je gebouwd dan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling, heeft het origineel namelijk ook
Doen ze wel vaker in Japan hoor.
[ afbeelding ]
Kijk maar!
Wie?quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:47 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Ik heb Gijsje verslagen op de Test Track, gisteren lag ik 0.4 seconden voor op Bastard, maar de lap telde niet omdat ik blijkbaar ergens over de lijn was gegaan.
Ik pak denk ik het bochtje aan het einde van de follow through naast de bandenstapel te strak....
Je tijd alweer verbeterd?quote:
zitten per hoofdbaan div. onderbanen, bijv andere richting enzulks.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:39 schreef Cliffy het volgende:
http://forzamotorsport.net/en-us/Tracks/TrackList.aspx
Is dit echt de gehele tracklist van Forza 4?
Zo op het eerste gezicht mis ik al Le Mans, Sedona en Sunset Peninsula.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:39 schreef Cliffy het volgende:
http://forzamotorsport.net/en-us/Tracks/TrackList.aspx
Is dit echt de gehele tracklist van Forza 4?
Klopt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:59 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Zo op het eerste gezicht mis ik al Le Mans, Sedona en Sunset Peninsula.
Die zitten dus wel in de game maar staan er niet tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |