De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:24 schreef coban het volgende:
[..]
Ook! Ik kraak alles.
Mijn nek ook. Vooral als het heel koud is dan is hij stijf en dan doe ik kraakkkkk
's ochtends JWZelluf Gquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:24 schreef coban het volgende:
[..]
Ook! Ik kraak alles.
Mijn nek ook. Vooral als het heel koud is dan is hij stijf en dan doe ik kraakkkkk
Want dan heb ik helaas (of gelukkig) niet veel toe te voegen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:25 schreef monkyyy het volgende:
Gaan we het over gescheurde ingewanden, bloed pissen en opengehaalde armen hebben?
Wauw je bleef toen je klein was altijd al veilig binnenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Want dan heb ik helaas (of gelukkig) niet veel toe te voegen.
Sad story broquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:25 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb als kind een keer vast gezeten met mijn knie in een boom. Was zo'n boom die uitsplitste in twee stammen, dus ik met mijn knie daar tussen, kreeg ik hem niet meer losHeb ik daar een kwartier vast gezeten, tot een vriend van me toevallig langsfietste, en die heeft toen maar mijn ouders opgehaald.
Eikel, door jou klopt mijn voorspelling niet.quote:
ah vandaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:26 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ben met 40 km/u (volgens mijn snelheidsmeter op mijn fiets) over de kop gevlogen.
Een reputatie als waarzegger?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eikel, door jou klopt mijn voorspelling niet.Daar gaat mijn reputatie als waarzegger.
Ik ben serieus hoor!quote:
Sowiezo altijd poker face opdoen..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:26 schreef coban het volgende:
JULLIE SNAPPEN HEY
In examenzaal ging ik vinger kraken en toen keek hele examenzaal om naar mij ik schaamde me verrot
mensen die s chaamte hebbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:26 schreef coban het volgende:
JULLIE SNAPPEN HEY
In examenzaal ging ik vinger kraken en toen keek hele examenzaal om naar mij ik schaamde me verrot
Ik had een dikke scheet gelaten in examenzaalquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:26 schreef coban het volgende:
JULLIE SNAPPEN HEY
Ja, een beernicht moet toch ook een beroep hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Een reputatie als waarzegger?![]()
Ik besloot altijd gewoon om niet te vallen met mijn fiets.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wauw je bleef toen je klein was altijd al veilig binnen
Beterschap man.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:27 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga mensen, zo slapen ik voel me zo beroerd.
Jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Sowiezo altijd poker face opdoen..
Je faalde
trustuh en beterschapquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:27 schreef Patje1987 het volgende:
Likje over je voorhoofd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:27 schreef Patje1987 het volgende:
Baasquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik besloot altijd gewoon om niet te vallen met mijn fiets.
Welterusten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:27 schreef Patje1987 het volgende:
Helequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:27 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ik had een dikke scheet gelaten in examenzaal
Bazinnen nichtjequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn nichtje vond het leuk om mn pink dubbel te vouwen en toen had ik mn middenhandsbotje gebroken
Mijn beide middelvingers staan scheefquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:28 schreef JellyBeanz het volgende:
Oh ja en mijn rechter wijsvinger is niet eens recht
Ik weet niet waarom maar merkte het pas toen ik 8 was ofzo
moet je ook niet aan meewerkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn nichtje vond het leuk om mn pink dubbel te vouwen en toen had ik mn middenhandsbotje gebroken
Er waren ook een paar joden erbij, die vonden het HELEMAAL niet fijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sad story broquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:29 schreef Dientje12 het volgende:
Ik had een keer met examen iemand zijn blaadje ondergepist terwijl die bezig was met zn examen
Gewoon ook omdat hij het totaal niet doorhad
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:30 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Er waren ook een paar joden erbij, die vonden het HELEMAAL niet fijnik moest stiekem lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
gastquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:29 schreef Dientje12 het volgende:
Ik had een keer met examen iemand zijn blaadje ondergepist terwijl die bezig was met zn examen
Gewoon ook omdat hij het totaal niet doorhad
Hoezo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon (13 jaar oud) sloeg vanmiddag een volwassen vent (25 jaar oud) een bloedlip
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:30 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb nog nooit in ziekenhuis gelegen
Ha mijn vinger is net als die van ET.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijn beide middelvingers staan scheefEn één ringvinger ook. Komt doordat ze vroeger veel tussen de autodeuren zaten
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:30 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb nog nooit in ziekenhuis gelegen
je begrijpt dat het de verkeerde kant opgaat he als dat soort dingen gebeurenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon (13 jaar oud) sloeg vanmiddag een volwassen vent (25 jaar oud) een bloedlip
Ze waren aan het stoeienquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:31 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ha mijn vinger is net als die van ET.
Denk ook die van jou
Bazenzoonquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:30 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Er waren ook een paar joden erbij, die vonden het HELEMAAL niet fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Die seks kwam er daarna zeker niet meer vanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb mn teen ooit gebroken omdat ik tijdens de seks snel naar de woonkamer rende om mn foon op te nemen!
Was hij sowieso alquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:31 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Bazenzoon
Nu officieel bazenfamilie
quote:
Gewoon stug doorgaan om de pijn te verzachtenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die seks kwam er daarna zeker niet meer van
quote:
Nee ik wilde verder maar hij wilde naar het ziekenhuisquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die seks kwam er daarna zeker niet meer van
Snap ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik wilde verder maar hij wilde naar het ziekenhuis![]()
Week later alsnog ingehaald uiteraard
Leugens !!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:30 schreef coban het volgende:
Ik heb ook litteken door wenkbrauw
Like a boss. En ook een boven mijn oog.
Ik ben zo bazig.
Ik heb ook mes in been gehad.
Mn teen was binnen 5 tellen superdik en alle kleuren van de regenboogquote:
Nee!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
Zullen we doen wie nu de ergste verwonding maakt die wint
uiteraard met pics
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
uiteraard met pics
tellen verwondingen toegebracht aan anderen ook?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
uiteraard met pics
Laten we dat maar niet doenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
uiteraard met pics
Ik moest aan mono denkenquote:
Tja tis een verwonding..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[..]
tellen verwondingen toegebracht aan anderen ook?
Tja ik had een snee in mijn been 7 cm groot.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
uiteraard met pics
Hahaha nee echtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:33 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Leugens !!!!
Kutbuitenlander
Trouwens ik heb een snee bij rechterooghoek.
Toen ik 4 was rende ik als een mongool door woonkamer, keek eventjes achterom, keek weer vooruit en BOEM, rechterooghoek tegen punt van de bureau
Beetje bloed, maar kennelijk (verhaal van mijn vader) heb ik niet gehuild
Turken zijn gwn bau5
Linker or rechter?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:35 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha nee echtik ging zitten om moede kusje te geven en toen stootte ik mijnn oog tegen plank
Coolquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ok mocht ik ooit veroordeeld worden voor die verwonding dan ga ik hem posten
Bij oog links in wenkbrouw is rechtsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:36 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Linker or rechter?
Als het rechts is, dan hebben wij zelfde litteken
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:41 schreef Rezania het volgende:
Mijn kat is een keer in de fik gevlogen vroegâh.
Jij bent echt het toppunt van lompquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:40 schreef coban het volgende:
Ohjatoen ik klein was ging ik met mijn kop bovn een kaarsje en toen was mijn ene wenkbrouw weggefikt
Gelukkig issie er weer
Die vind ik wel zieligquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:41 schreef Rezania het volgende:
Niet lomp maar onoplettendquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij bent echt het toppunt van lomp
Dat beest besloot zelf om over die kaarsen heen te lopen, niet mijn schuld.quote:
Ik heb ooit een kat de hele dag opgesloten in de koelkastquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:41 schreef Rezania het volgende:
Mischien was het coban welquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat beest besloot zelf om over die kaarsen heen te lopen, niet mijn schuld.
Neequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik..
Je zag hem niet aankomen he
Dat doet zo fucking veel pijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
vroeger in marokko kwam mijn hand tussen deur van achterbak van auto
Mensenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
loll, ik lees net dat mensen in a'dam protesteerden tegen de loemenadi?
SNEL ERHEEN, nee is tegen de banken toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hahahaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit een kat de hele dag opgesloten in de koelkast![]()
PER ONGELUK!!
Nee, tegen de banken mangquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Sowieso je hand tussen een deur.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Onbeschrijfelijke pijn.
Werd ook nog eens met volle kracht dichtgemaakt
Was zieligquote:
zelf erin gedouwd?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:46 schreef JellyBeanz het volgende:
Tja ik ben een gevaarlijke turk, maar mijn vader helemaal
Met zijn motor 180km per uur gevallen kwam met zijn linker been tegen een lantaarnpaal.
Nu heeft hij een 30 cm stalen pin in zijn been.
Zijn voorhoofd, wenkbrauw tot achterhoofd opgehaald. (kwam tussen tractor de banden vast )
Hand gebroken en zijn botjes van zijn handpalm(weet ik veel hoe dat heet) is weggehaald en zo'n neppe plastic erin gedaan. Kan nu niet normaal zijn hand buigen.
Schouder uit de kom, maar kon niet de doktor betalen (in Turkije) dus zelf erin gedouwd
Heeft in Turkije in militaire dienst ( 15 jaar gelede ofzo ) een kogel in zijn been gekregen.
Zijn vingers ook gebroken, paar keer door bazen gevechten in café's toen hij dronken was
Dat heb ik echt 20x gehad ofzoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
vroeger in marokko kwam mijn hand tussen deur van achterbak van auto
en je hand leeft nog?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat heb ik echt 20x gehad ofzo
Ik altijdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat heb ik echt 20x gehad ofzo
Tegen het kapitalisme en de banken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Zowiesoquote:
Wat is een asker?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:48 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Zowieso
Maar eerste vrouwtje zoeken
Als jij mijn vrouwtje wordt, dan doen ik het meteen op mijn 18de..
Ben van plan voor mijn 30ste. 18 maanden asker gewoon doen.
Mijn vader heeft 17 maanden gedaan en mijn opa 19 maanden
Moest omdat geen geld
wat is askerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:48 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Zowieso
Moest omdat geen geld
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:41 schreef JellyBeanz het volgende:
Opsomming littekens en verwondening van mijn leven 17 jaar lang:
Been opgehaald 7 cm.
Rechter ooghoek gat erin, nu litteken.
Rectum ofzo en dijspier gescheurd doordat ik gevallen was op een hek.
Gevallen van 5 meter hoog ofzo en beide knieschijf spieren gescheurd. ( kan benen zittend niet meer omhoog buigen )
Rechter vinger is scheef, geen idee waarom.
Lip een keer opgebarsten ( letterlijk ). Viel van mijn skeelers. (waanzinnige broer deed t-shirt uit en gelijk op mijn muil gehouden en mij gedragen naar de ziekenhuis.
Ik had een x 42 graden koorts in Turkije, omdat ziekte mug.
Allemaa waanzinnig overleefd. Ik ben gewoon een baas
Je bent te jongquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:48 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Zowieso
Moest omdat geen geld
Is het ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
asker lijkt op 3askar in arabisch (=soldaat)
woootquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:50 schreef JellyBeanz het volgende:
asker is soldaat.
Ze bedoelt het militaire dienst
Is verplicht in Turkije als je een Turkse paspoort hebt
Mijn broer is een sgijterd heeft geweigerd en is nu verrader van Turkije -O_
En wat gebeurt er nu met je broer?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:50 schreef JellyBeanz het volgende:
asker is soldaat.
Mijn broer is een sgijterd heeft geweigerd en is nu verrader van Turkije -O_
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, zijn lange dunne vingers, dus zo'n beetje spaghettisliertjes geworden, maar ze leven nog.
Ik zou ook weigeren, er komt toch geen oorlog nu.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:50 schreef JellyBeanz het volgende:
asker is soldaat.
Mijn broer is een sgijterd heeft geweigerd en is nu verrader van Turkije
Vrouwen mogen nu ook vrijwillig!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:50 schreef coban het volgende:
[..]
Je bent te jong
Echt goed manal die turken rennen weg van asker
Ik ben zo boos dat ik geen asker mag he, ik wil gwn jongen zijn puur om asker te mogen doenweetje hoe leuk mannn ik ben kapotjaloers
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
onderhand hihi
Wij hebben geen auto meer, dus geen last meer van.
Ja denk je dat die jongens hun zomaar mee laten doen die gaan zeggen rotop jij bent kari jij kan nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:51 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Vrouwen mogen nu ook vrijwillig!!!
Mijn broer mag het land niet meer in tenzij hij zich uitgeschrijft uit het Turkse maatschappij dus geen Turkse paspoort meerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En wat gebeurt er nu met je broer?
Dus alle turken moeten militair dienst opvolgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ja als het toch gebeurd ben je voorbereidquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik zou ook weigeren, er komt toch geen oorlog nu.
Snel naar Den Haag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:53 schreef monkyyy het volgende:
Oplossing voor banken-gezeik:
Weer een scheiding maken tussen investment banks en merchant banks.
Problem solved.
Nee kapali denk ik niet, ik weet niet zeker.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ja denk je dat die jongens hun zomaar mee laten doen die gaan zeggen rotop jij bent kari jij kan niet
En mogen kapali vrouwen ook dan?
Maar er zijn allemaal kernwapens en lange afstandsraketten enzo, dus je hoeft alleen maar op een knopje te drukken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:53 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ja als het toch gebeurd ben je voorbereid
Zowieso dat ik voor mijn land zou vechten. Geld ook voor Nederland als het in oorlog kwam en ik geroepen werd
Ja, dat is de echt oplossing, is ook voorgesteld, maar de banken zeggen "bwoh, dat gaan we niet doen want herp dela derp"quote:
Worden alle mannen opgeroepen als er oorlog uitbreekt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:53 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ja als het toch gebeurd ben je voorbereid
Zowieso dat ik voor mijn land zou vechten. Geld ook voor Nederland als het in oorlog kwam en ik geroepen werd
Ja dat dus. Vrouwen mogen alleen dat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:54 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Nee kapali denk ik niet, ik weet niet zeker.
Maar eckte stoere vrouwen die echt laten zien dat ze het echt willen, mogen ook meedoen met toestemming van de regering.
Maar dan ga je alleen maar trainen en denk ik de mannen behandelen ofzo met wonden of koken in de kazerne
Ja maar je hebt mensen toch nodig om het te klikkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:55 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar er zijn allemaal kernwapens en lange afstandsraketten enzo, dus je hoeft alleen maar op een knopje te drukken.
Eis VAC security of punkbuster op UDOWUquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:56 schreef BBQSausage het volgende:
Ik snap het niet, Dalando loopt nog steeds 600 posts voor op mij, ik denk dat hij cheat.
Ik kan best op een knopje drukken zonder training.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:57 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ja maar je hebt mensen toch nodig om het te klikken
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:56 schreef coban het volgende:
[..]
Ja dat dus. Vrouwen mogen alleen dat.
Neyse ik ga even lichaam maken als een man en hoofd verbouwen enzo dan kan het wel
Don't press here.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik kan best op een knopje drukken zonder training.
En mensen die het gebied fysiek uitkammen en mensen die spioneren..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:57 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ja maar je hebt mensen toch nodig om het te klikken
punkbusterquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Eis VAC security of punkbuster op UDOWU
Hij staat er niet in.quote:Search Page
Sorry, no matches found for Dalando
Tja dat is nu zo van kernrakketen enzo maar deze tijd gebruiken nog steeds grondmilitairen en piloten voor gevechten in de stad en veel onschuldige mensenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik kan best op een knopje drukken zonder training.
Gebeurt nog wel, deze protesten zijn de eerste stap in die richting.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, dat is de echt oplossing, is ook voorgesteld, maar de banken zeggen "bwoh, dat gaan we niet doen want herp dela derp"
Het was te koud buiten ze vroren weer in.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:59 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
GODVERDOMME WAAR WAS JE ZATERDAG IK STOND TE WACHTEN OP MIJN GESMOLTEN IJSBLOKJES
Tegen de Koerden vechten samen? Hand in hand of rug tegen rugquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:58 schreef coban het volgende:
Jonge ik ben zo stoer dat het leger mij smeekt of ik bij ze wil.
Ik pakdie mannekes op en bij hun hoofd eraf en dan is de vijand uitgeschakeld
Gebied uitkammen hoeft ook niet fysiek en als je er een kernbom op gooit hoef je ook niet te spioneren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En mensen die het gebied fysiek uitkammen en mensen die spioneren..
Als het echt op een Wereldoorlog uitdraait dan geven ze niet zoveel om onschuldige mensen, net als in WO II gaan ze dan gewoon steden platgooien.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:58 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Tja dat is nu zo van kernrakketen enzo maar deze tijd gebruiken nog steeds grondmilitairen en piloten voor gevechten in de stad en veel onschuldige mensen
Ik ga gewoon als vrijwilliger strijdenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:58 schreef coban het volgende:
Brrr... Ik maar wachten en wachten!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het was te koud buiten ze vroren weer in.
Gewoon tieten showen en je hebt alle macht.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:58 schreef coban het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Denken dat je alles weetquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gebied uitkammen hoeft ook niet fysiek en als je er een kernbom op gooit hoef je ook niet te spioneren.
[..]
Als het echt op een Wereldoorlog uitdraait dan geven ze niet zoveel om onschuldige mensen, net als in WO II gaan ze dan gewoon steden platgooien.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gewoon tieten showen en je hebt alle macht.Je hebt ook homo's in het legerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve in Turkse leger, daar is het verboden
En meeste Turken hebben een vrouwtje thuis en willen voor hun vechten omdat wilskracht![]()
Ik denk helemaal niet dat ik alles weet. Ik weet dat ik alles weet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:01 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Denken dat je alles weet
Geeft niet
Mag ik jouw vriend zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon als vrijwilliger strijden
Ik word Freedom fighter
Sowiezo je eigen slaap en eet tijden bepalen
En in je eigen kledingstyle vechten met bandana of ninja turtle bandje
Oja en AK-47
Maar die schiet niet omdat verliefd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:02 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Je hebt ook homo's in het leger
Behalve in Turkse leger, daar is het verboden
En meeste Turken hebben een vrouwtje thuis en willen voor hun vechten omdat wilskracht
Oke. 40+40x0+1= ???quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet dat ik alles weet. Ik weet dat ik alles weet.
Wie weet mischien heb je gelijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar die schiet niet omdat verliefd.
Niet voor zeggenquote:
hahah kloptquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:03 schreef Oceanview het volgende:
Wannabe strijders, 1 kogel en je bent neer.
EN BEWEGEN MISSCHIEN?!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:04 schreef Spouwerranger het volgende:
DIe reclame van 'Obese'Dikke mensen die zeggen dat ze niet weten waar ze moeten beginnen met afvallen
STOP GEWOON MET TEVEEL ETEN DOMME KUT
Dat is het risico, een mens leeft om te overlevenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:03 schreef Oceanview het volgende:
Wannabe strijders, 1 kogel en je bent neer.
Amen broer, amen!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:04 schreef Spouwerranger het volgende:
DIe reclame van 'Obese'Dikke mensen die zeggen dat ze niet weten waar ze moeten beginnen met afvallen
STOP GEWOON MET TEVEEL ETEN DOMME KUT
quote:
En dat inderdaadquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:04 schreef JApieman het volgende:
EN DAN NIET VAN DE BANK NAAR DE KOELKAST
Frikandel met curry.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
En dat inderdaad.
Booh, ik kan me zo boos maken om zulke mensen'Ik weet niet hoe ik moet afvallen', maar ondertussen wel elke dag een grote patat met en 3 frikandellen naar binnen schuiven
Wat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:05 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Amen broer, amen!
Het is amin..
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:04 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Mensen die 40 of 1 zeggen
quote:
JAHHHquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:59 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Tegen de Koerden vechten samen? Hand in hand of rug tegen rug
Inkopen op het laagste, verkopen op het hoogste. Loopt wel regelmatig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:08 schreef BBQSausage het volgende:
Zit op zo'n spelletje, heb je dus een "beurs", waar je aandelen kunt kopen. Ziet de beurs er zo uit;
[ afbeelding ]
Hoezo slecht gescript_!
Oh echt? Dat wist ik niet eens. Weer iets geleerdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:08 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Islamieten zeggen Amin ipv Amen
quote:
Schatjes, kom op.. Ik ben dom, maar zo domquote:
Idd, zo slecht, dit is gewoon een geldmachine, je wacht totdat ie weer boven staat, en verkoopt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Inkopen op het laagste, verkopen op het hoogste. Loopt wel regelmatig.
Ik geloof wel dat je zo dom bent.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh echt? Dat wist ik niet eens. Weer iets geleerd
[..]
[..]
Schatjes, kom op.. Ik ben dom, maar zo dom
Ik draag gewoon geen broek, wel zo handig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:10 schreef JellyBeanz het volgende:
Ben terug
Doen jullie ook je gulp alvast open als je naar de wc loopt
Dus bij elk dal inkopen en bij een piek verkopen. Het wordt je zo niet echt moeilijk gemaakt neequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:08 schreef BBQSausage het volgende:
Zit op zo'n spelletje, heb je dus een "beurs", waar je aandelen kunt kopen. Ziet de beurs er zo uit;
[ afbeelding ]
Hoezo slecht gescript_!
Als er niemand thuis is doe ik m'n broek los, en loop ik de trap af, en als ik dan beneden ben hangt m'n broek ergens bij m'n enkelsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:10 schreef JellyBeanz het volgende:
Ben terug
NOUJA ZEGquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat je zo dom bent.
Idd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dus bij elk dal inkopen en bij een piek verkopen. Het wordt je zo niet echt moeilijk gemaakt nee
gifje gaarne.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als er niemand thuis is doe ik m'n broek los, en loop ik de trap af, en als ik dan beneden ben hangt m'n broek ergens bij m'n enkels
Nee ik doe mijn alles al uit en loop naakt like a boss naar de wcquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:10 schreef JellyBeanz het volgende:
Ben terug
Pics daarvan plsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:12 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ik doe mijn alles al uit en loop naakt like a boss naar de wc
Dat is wel kansloosquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idd.En die pieken / dalen zijn ook nog eens gemiddeld om de 2 uur. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als er niemand thuis is doe ik m'n broek los, en loop ik de trap af, en als ik dan beneden ben hangt m'n broek ergens bij m'n enkels
Als poept en de poep in de water komt en alle water op je billen komtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:12 schreef Oceanview het volgende:
Doortrekken terwijl je nog niet klaar bent.
Ik ben zelf skinny, dus zodra ik m'n riem los doe, zakt m'n broek al afquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:13 schreef coban het volgende:
[..]![]()
Mijn broeken zakken nooit zomaar af omdat skinny
Omdat ik een boss ben, like a bossquote:
Dat soort wc's, gadver.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:13 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Als poept en de poep in de water komt en alle water op je billen komt
Ik had het over een slecht beursscript.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:14 schreef JellyBeanz het volgende:
Wow van soldatenleven naar wc-onderwerpen
Wat een bazen-topic reeds
En vanaf nu gaan we het hebben over groene stroomquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:14 schreef JellyBeanz het volgende:
Wow van soldatenleven naar wc-onderwerpen
Wat een bazen-topic reeds
Zit daartussenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik had het over een slecht beursscript.
Hahahaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben zelf skinny, dus zodra ik m'n riem los doe, zakt m'n broek al af
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En vanaf nu gaan we het hebben over groene stroom
quote:
Uhm niet...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:16 schreef coban het volgende:
Vanaf nu gaan we praten over hoe geweldig ik ben
Wat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:15 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Of zo achterlijk zijn (mijn broertje) die terug kwam van Turkije en gewend was om te gaan hurken op de open wc's, dat hij op de wc bril ging zitten en wc brak en alle water naar buiten spoot
Groene stroom bestaat nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En vanaf nu gaan we het hebben over groene stroom
Mensen die geen kilt dragen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:15 schreef Oceanview het volgende:
Mensen die geen 3 broeken en een jurk aanhebben.
ECHT WEL MENSEN BELLEN MIJ ALTIJD VOOR GROENE STROOM DUS HET BESTAAT!!!!11!!1!!!!!EINZ!!!11!!!!quote:
Bitch pleasequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:16 schreef coban het volgende:
Vanaf nu gaan we praten over hoe geweldig ik ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik draag m'n kilt met bretels aan de uiteinden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen die geen 24/7 nudist zijn.
Niettusquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ECHT WEL MENSEN BELLEN MIJ ALTIJD VOOR GROENE STROOM DUS HET BESTAAT!!!!11!!1!!!!!EINZ!!!11!!!!
het bestaat
Zomaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:17 schreef coban het volgende:
[..]
Waarom ben jij vandaag zo vijandig tegen mijjj
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben zelf skinny, dus zodra ik m'n riem los doe, zakt m'n broek al af
huh, monkyyy for president..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:53 schreef monkyyy het volgende:
Oplossing voor banken-gezeik:
Weer een scheiding maken tussen investment banks en merchant banks.
Problem solved.
Inderdaad, doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:17 schreef Oceanview het volgende:
Mensen die niet in bikini hun auto's wassen.
Dat is echt gayquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:18 schreef coban het volgende:
Mannen die hun benen en armen niet harsen
Ditquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:18 schreef coban het volgende:
Mannen die hun benen en armen niet harsen
Vrouwen zonder snor, baard en rughaar
Coban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |