De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:24 schreef coban het volgende:
[..]
Ook! Ik kraak alles.
Mijn nek ook. Vooral als het heel koud is dan is hij stijf en dan doe ik kraakkkkk
's ochtends JWZelluf Gquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:24 schreef coban het volgende:
[..]
Ook! Ik kraak alles.
Mijn nek ook. Vooral als het heel koud is dan is hij stijf en dan doe ik kraakkkkk
Want dan heb ik helaas (of gelukkig) niet veel toe te voegen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:25 schreef monkyyy het volgende:
Gaan we het over gescheurde ingewanden, bloed pissen en opengehaalde armen hebben?
Wauw je bleef toen je klein was altijd al veilig binnenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Want dan heb ik helaas (of gelukkig) niet veel toe te voegen.
Sad story broquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:25 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb als kind een keer vast gezeten met mijn knie in een boom. Was zo'n boom die uitsplitste in twee stammen, dus ik met mijn knie daar tussen, kreeg ik hem niet meer losHeb ik daar een kwartier vast gezeten, tot een vriend van me toevallig langsfietste, en die heeft toen maar mijn ouders opgehaald.
Eikel, door jou klopt mijn voorspelling niet.quote:
ah vandaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:26 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ben met 40 km/u (volgens mijn snelheidsmeter op mijn fiets) over de kop gevlogen.
Een reputatie als waarzegger?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eikel, door jou klopt mijn voorspelling niet.Daar gaat mijn reputatie als waarzegger.
Ik ben serieus hoor!quote:
Sowiezo altijd poker face opdoen..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:26 schreef coban het volgende:
JULLIE SNAPPEN HEY
In examenzaal ging ik vinger kraken en toen keek hele examenzaal om naar mij ik schaamde me verrot
mensen die s chaamte hebbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:26 schreef coban het volgende:
JULLIE SNAPPEN HEY
In examenzaal ging ik vinger kraken en toen keek hele examenzaal om naar mij ik schaamde me verrot
Ik had een dikke scheet gelaten in examenzaalquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:26 schreef coban het volgende:
JULLIE SNAPPEN HEY
Ja, een beernicht moet toch ook een beroep hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Een reputatie als waarzegger?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |