Wat, echt waar?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je dat 9 van de 10 vrouwen de arts onderpoepen tijdens de bevalling
Is FOK! bij jou ook magisch?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
zullen we het over uitscheuren gaan hebben
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:14 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Oh vandaar dat negers bestaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Zo nu en dan.quote:
Inknippen buiten een wee omquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
zullen we het over uitscheuren gaan hebben
Zal je zelf maar gebeuren dat je eerdaags bewusteloos in de bosjes wakker word en in het ziekenhuis 6 hechtingen krijgtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:15 schreef BBQSausage het volgende:
Wat is uitrekken af en toe lekker zeg
Fijn is dat hequote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef coban het volgende:
Oke. Mja kan iemand mij die naaktpics van dl nog even doorsturen dan? Ik ben ze kwijt.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
elke keer dak coban zie is een moment van sterretjes
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef coban het volgende:
Oke. Mja kan iemand mij die naaktpics van dl nog even doorsturen dan? Ik ben ze kwijt.
Logischquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Rilling over m'n rug, serieus
Waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zal je zelf maar gebeuren dat je eerdaags bewusteloos in de bosjes wakker word en in het ziekenhuis 6 hechtingen krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |