Als er niemand thuis is doe ik m'n broek los, en loop ik de trap af, en als ik dan beneden ben hangt m'n broek ergens bij m'n enkelsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:10 schreef JellyBeanz het volgende:
Ben terug
Doen jullie ook je gulp alvast open als je naar de wc loopt
NOUJA ZEGquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat je zo dom bent.
Idd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dus bij elk dal inkopen en bij een piek verkopen. Het wordt je zo niet echt moeilijk gemaakt nee
gifje gaarne.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als er niemand thuis is doe ik m'n broek los, en loop ik de trap af, en als ik dan beneden ben hangt m'n broek ergens bij m'n enkels
Nee ik doe mijn alles al uit en loop naakt like a boss naar de wcquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:10 schreef JellyBeanz het volgende:
Ben terug
Doen jullie ook je gulp alvast open als je naar de wc loopt
Pics daarvan plsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:12 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ik doe mijn alles al uit en loop naakt like a boss naar de wc
Dat is wel kansloosquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idd.En die pieken / dalen zijn ook nog eens gemiddeld om de 2 uur. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als er niemand thuis is doe ik m'n broek los, en loop ik de trap af, en als ik dan beneden ben hangt m'n broek ergens bij m'n enkels
Als poept en de poep in de water komt en alle water op je billen komtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:12 schreef Oceanview het volgende:
Doortrekken terwijl je nog niet klaar bent.
Ik ben zelf skinny, dus zodra ik m'n riem los doe, zakt m'n broek al afquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:13 schreef coban het volgende:
[..]![]()
Mijn broeken zakken nooit zomaar af omdat skinny
Omdat ik een boss ben, like a bossquote:
Dat soort wc's, gadver.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:13 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Als poept en de poep in de water komt en alle water op je billen komt
Ik had het over een slecht beursscript.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:14 schreef JellyBeanz het volgende:
Wow van soldatenleven naar wc-onderwerpen
Wat een bazen-topic reeds
En vanaf nu gaan we het hebben over groene stroomquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:14 schreef JellyBeanz het volgende:
Wow van soldatenleven naar wc-onderwerpen
Wat een bazen-topic reeds
Zit daartussenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik had het over een slecht beursscript.
Hahahaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben zelf skinny, dus zodra ik m'n riem los doe, zakt m'n broek al af
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En vanaf nu gaan we het hebben over groene stroom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |