quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:04 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Mensen die 40 of 1 zeggen
quote:
JAHHHquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:59 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Tegen de Koerden vechten samen? Hand in hand of rug tegen rug
Inkopen op het laagste, verkopen op het hoogste. Loopt wel regelmatig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:08 schreef BBQSausage het volgende:
Zit op zo'n spelletje, heb je dus een "beurs", waar je aandelen kunt kopen. Ziet de beurs er zo uit;
[ afbeelding ]
Hoezo slecht gescript_!
Oh echt? Dat wist ik niet eens. Weer iets geleerdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:08 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Islamieten zeggen Amin ipv Amen
quote:
Schatjes, kom op.. Ik ben dom, maar zo domquote:
Idd, zo slecht, dit is gewoon een geldmachine, je wacht totdat ie weer boven staat, en verkoopt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Inkopen op het laagste, verkopen op het hoogste. Loopt wel regelmatig.
Ik geloof wel dat je zo dom bent.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh echt? Dat wist ik niet eens. Weer iets geleerd
[..]
[..]
Schatjes, kom op.. Ik ben dom, maar zo dom
Ik draag gewoon geen broek, wel zo handig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:10 schreef JellyBeanz het volgende:
Ben terug
Doen jullie ook je gulp alvast open als je naar de wc loopt
Dus bij elk dal inkopen en bij een piek verkopen. Het wordt je zo niet echt moeilijk gemaakt neequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:08 schreef BBQSausage het volgende:
Zit op zo'n spelletje, heb je dus een "beurs", waar je aandelen kunt kopen. Ziet de beurs er zo uit;
[ afbeelding ]
Hoezo slecht gescript_!
Als er niemand thuis is doe ik m'n broek los, en loop ik de trap af, en als ik dan beneden ben hangt m'n broek ergens bij m'n enkelsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:10 schreef JellyBeanz het volgende:
Ben terug
NOUJA ZEGquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat je zo dom bent.
Idd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dus bij elk dal inkopen en bij een piek verkopen. Het wordt je zo niet echt moeilijk gemaakt nee
gifje gaarne.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als er niemand thuis is doe ik m'n broek los, en loop ik de trap af, en als ik dan beneden ben hangt m'n broek ergens bij m'n enkels
Nee ik doe mijn alles al uit en loop naakt like a boss naar de wcquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:10 schreef JellyBeanz het volgende:
Ben terug
Pics daarvan plsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:12 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ik doe mijn alles al uit en loop naakt like a boss naar de wc
Dat is wel kansloosquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idd.En die pieken / dalen zijn ook nog eens gemiddeld om de 2 uur. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |