Dat is het risico, een mens leeft om te overlevenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:03 schreef Oceanview het volgende:
Wannabe strijders, 1 kogel en je bent neer.
Amen broer, amen!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:04 schreef Spouwerranger het volgende:
DIe reclame van 'Obese'Dikke mensen die zeggen dat ze niet weten waar ze moeten beginnen met afvallen
STOP GEWOON MET TEVEEL ETEN DOMME KUT
quote:
En dat inderdaadquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:04 schreef JApieman het volgende:
EN DAN NIET VAN DE BANK NAAR DE KOELKAST
Frikandel met curry.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
En dat inderdaad.
Booh, ik kan me zo boos maken om zulke mensen'Ik weet niet hoe ik moet afvallen', maar ondertussen wel elke dag een grote patat met en 3 frikandellen naar binnen schuiven
Wat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:05 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Amen broer, amen!
Het is amin..
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:04 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Mensen die 40 of 1 zeggen
quote:
JAHHHquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:59 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Tegen de Koerden vechten samen? Hand in hand of rug tegen rug
Inkopen op het laagste, verkopen op het hoogste. Loopt wel regelmatig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:08 schreef BBQSausage het volgende:
Zit op zo'n spelletje, heb je dus een "beurs", waar je aandelen kunt kopen. Ziet de beurs er zo uit;
[ afbeelding ]
Hoezo slecht gescript_!
Oh echt? Dat wist ik niet eens. Weer iets geleerdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:08 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Islamieten zeggen Amin ipv Amen
quote:
Schatjes, kom op.. Ik ben dom, maar zo domquote:
Idd, zo slecht, dit is gewoon een geldmachine, je wacht totdat ie weer boven staat, en verkoopt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Inkopen op het laagste, verkopen op het hoogste. Loopt wel regelmatig.
Ik geloof wel dat je zo dom bent.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh echt? Dat wist ik niet eens. Weer iets geleerd
[..]
[..]
Schatjes, kom op.. Ik ben dom, maar zo dom
Ik draag gewoon geen broek, wel zo handig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:10 schreef JellyBeanz het volgende:
Ben terug
Doen jullie ook je gulp alvast open als je naar de wc loopt
Dus bij elk dal inkopen en bij een piek verkopen. Het wordt je zo niet echt moeilijk gemaakt neequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:08 schreef BBQSausage het volgende:
Zit op zo'n spelletje, heb je dus een "beurs", waar je aandelen kunt kopen. Ziet de beurs er zo uit;
[ afbeelding ]
Hoezo slecht gescript_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |