quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:41 schreef Rezania het volgende:
Mijn kat is een keer in de fik gevlogen vroegâh.
Jij bent echt het toppunt van lompquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:40 schreef coban het volgende:
Ohjatoen ik klein was ging ik met mijn kop bovn een kaarsje en toen was mijn ene wenkbrouw weggefikt
Gelukkig issie er weer
Die vind ik wel zieligquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:41 schreef Rezania het volgende:
Niet lomp maar onoplettendquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij bent echt het toppunt van lomp
Dat beest besloot zelf om over die kaarsen heen te lopen, niet mijn schuld.quote:
Ik heb ooit een kat de hele dag opgesloten in de koelkastquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:41 schreef Rezania het volgende:
Mischien was het coban welquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat beest besloot zelf om over die kaarsen heen te lopen, niet mijn schuld.
Neequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik..
Je zag hem niet aankomen he
Dat doet zo fucking veel pijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
vroeger in marokko kwam mijn hand tussen deur van achterbak van auto
Mensenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
loll, ik lees net dat mensen in a'dam protesteerden tegen de loemenadi?
SNEL ERHEEN, nee is tegen de banken toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hahahaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit een kat de hele dag opgesloten in de koelkast![]()
PER ONGELUK!!
Nee, tegen de banken mangquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |