Tja ik had een snee in mijn been 7 cm groot.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
Zullen we doen wie nu de ergste verwonding maakt die wint
uiteraard met pics
Hahaha nee echtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:33 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Leugens !!!!
Kutbuitenlander
Trouwens ik heb een snee bij rechterooghoek.
Toen ik 4 was rende ik als een mongool door woonkamer, keek eventjes achterom, keek weer vooruit en BOEM, rechterooghoek tegen punt van de bureau
Beetje bloed, maar kennelijk (verhaal van mijn vader) heb ik niet gehuild
Turken zijn gwn bau5
Linker or rechter?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:35 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha nee echtik ging zitten om moede kusje te geven en toen stootte ik mijnn oog tegen plank
Coolquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ok mocht ik ooit veroordeeld worden voor die verwonding dan ga ik hem posten
Bij oog links in wenkbrouw is rechtsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:36 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Linker or rechter?
Als het rechts is, dan hebben wij zelfde litteken
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:41 schreef Rezania het volgende:
Mijn kat is een keer in de fik gevlogen vroegâh.
Jij bent echt het toppunt van lompquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:40 schreef coban het volgende:
Ohjatoen ik klein was ging ik met mijn kop bovn een kaarsje en toen was mijn ene wenkbrouw weggefikt
Gelukkig issie er weer
Die vind ik wel zieligquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:41 schreef Rezania het volgende:
Niet lomp maar onoplettendquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij bent echt het toppunt van lomp
Dat beest besloot zelf om over die kaarsen heen te lopen, niet mijn schuld.quote:
Ik heb ooit een kat de hele dag opgesloten in de koelkastquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:41 schreef Rezania het volgende:
Mischien was het coban welquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat beest besloot zelf om over die kaarsen heen te lopen, niet mijn schuld.
Neequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik..
Je zag hem niet aankomen he
Dat doet zo fucking veel pijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
vroeger in marokko kwam mijn hand tussen deur van achterbak van auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |