En highway to hell of whole lotta rosie?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit vind ik dus ook gewoon niks.Terwijl ik Thunderstruck van AC/DC wel gewoon episch vind
statuslinkje kopieren, dan op die twitterknop klikken en plakkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind ook niet altijd alles goed, maar van John Mayer/Enrique Iglesias is mijn muziekverzameling toch meest compleet.
Tevens hoe link je een tweet?
Niets mis mee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:20 schreef coban het volgende:
Ik ken een jongen en hij luistert mozart.
vink ook mooiquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:20 schreef coban het volgende:
Niks fouts aan hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dat is best wel eng toch want jij hebt toch al een zoontje? heel fout enzo
Ik heb trouwens wel whatsapp
John Mayer, vooral Where The Light Is en battle studies. WTLI, die dvd kan ik echt zovaak zien, kippenvelquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind ook niet altijd alles goed, maar van John Mayer/Enrique Iglesias is mijn muziekverzameling toch meest compleet.
Tevens hoe link je een tweet?
Slim gedaan jaquote:
quote:
Highway to hell gaat nog wel, whole lotta rosie vind ik echt niks.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En highway to hell of whole lotta rosie?
Thunderstruck is gewoon te uitgekauwd imo.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:20 schreef coban het volgende:
quote:
Daar vind ik ook veel wel mooi van.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:22 schreef Spouwerranger het volgende:
Klassieke muziek is zo ongeveer het enige waar ik dan weer niks aan vindt.
Ik zag het ook al aankomen. No spang, chill, alles.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Slim gedaan ja, ik zap telkens tussen de wedstrijden
Tja, iedereen z'n smaak.. Er zullen ook wel dingen zijn die ik niet zo tof vindtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Highway to hell gaat nog wel, whole lotta rosie vind ik echt niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
IK WIL BIEHIER!!!!Ik heb net een krat gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Ik vanmiddag ook. Godenvocht jongen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb net een krat gehaald
Vanmiddag was FOK! magischquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb net een krat gehaald
Sterkte aan de nabestaanden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:26 schreef Flippiee het volgende:
IK KIJK. IK HUIL. IK BAAL. IK BEN ZIEK OP WERK MORGEN.
WATJE!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:26 schreef Flippiee het volgende:
IK KIJK. IK HUIL. IK BAAL. IK BEN ZIEK OP WERK MORGEN.
Wanneer is de begrafenis?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik heb net een mug doodgeslagen
dit twente ftwquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:27 schreef Patje1987 het volgende:
Theo gunde ik die goal wel, alleen niet in dienst van Ajax
JIJ DIERENMISHANDELAAR.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik heb net een mug doodgeslagen
Hater.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:27 schreef Patje1987 het volgende:
Theo gunde ik die goal wel, alleen niet in dienst van Ajax
Nu niet want ze voetballen nu tegen RKCquote:
Die kutkinderen krijgen beter te eten dan ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:27 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
SCHOOLLUNCH IN ZWEDEN
PRISONLUNCH IN ZIMBABWE.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:28 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
SCHOOLLUNCH IN KOREA
Maar AZ gunnen we niks want Flipsels?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:28 schreef Ezechielk het volgende:
Ik gun RKC wel een plek in de top 5. Al is het alleen omdat Patjen.
Wat een haatquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar AZ gunnen we niks want Flipsels?
Dat vind ik dus echt te kansloos voor woorden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
AFCA <3
AJAX!
WAAR KOMEN JODEN TOCH VANDAAN?
UIT ISRAËL HIER VER VANDAAN!
WONEN DAAR OOK SUPERJODEN?
jA DAAR WONEN SUPERJODEN!
ENZOVOORT!
IK VROEG HET AAN HEM!!quote:
Die Mogen ook wel in de top 5. Alleen niet bovenaan in dat rijtje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar AZ gunnen we niks want Flipsels?
Gelukkig, ik werd al bangquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK VROEG HET AAN HEM!!
Ik haat jou toch niet lieverd
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt te kansloos voor woorden.
Ok dan is het goed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die Mogen ook wel in de top 5. Alleen niet bovenaan in dat rijtje.
Wist je al dat George dood isquote:
Ik ook niet, en ik had vroeger een ajaxkamer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het ironische is dat ik geen een speler kan opnoemen van ajax
Ook heb ik nog noot een wedstrijd van ajax gekeken
PSV mag in het rechter rijtje. Ik gun het Feyenoord wat dat betreft. Die hebben een beroerde tijd achter de rug, die Mogen wel weer wat succes.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok dan is het goed.
Dus Ajax, RKC, AZ, PSV, Groningen?
Ik ben benieuwd naar volgende week.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
PSV mag in het rechter rijtje. Ik gun het Feyenoord wat dat betreft. Die hebben een beroerde tijd achter de rug, die Mogen wel weer wat succes.
Echtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ik had vroeger een ajaxkamer.![]()
Als dat een serieus aanbod is, dan wil ik wel komen.quote:
Neequote:
Jaquote:
Het is serieus. En misschien, af en toe een beetje. Maar daar kan jij tegen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als dat een serieus aanbod is, dan wil ik wel komen.
Zolang ik maar niet geplaagd word omdat AZ
Iets met APK en niet doorkomen. Nu is ie dood EN MOET IK TREINEN!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als dat een serieus aanbod is, dan wil ik wel komen.
Zolang ik maar niet geplaagd word omdat AZ
[..]
Neehoe ken dat?
Flikker nou eens op.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:34 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
FRANSE LUNCH
die lui hebben het goed voor elkander, artisjokken
ALLES DAAR ISquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:34 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
FRANSE LUNCH
Dat is inderdaad zo, nog 3 minuten extra tijd. Dan pak ik de fietsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is serieus. En misschien, af en toe een beetje. Maar daar kan jij tegen.
Jeetjequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets met APK en niet doorkomen. Nu is ie dood EN MOET IK TREINEN!!
Mij nodig je nooit uitquote:
Ga eens bier pakken.quote:
JA HET WAS HEUL ENG HOOR MET DE TREIN!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo, nog 3 minuten extra tijd. Dan pak ik de fiets
[..]
JeetjeTreinen
NS
Balen muts
Ik heb wel kapsalon gegeten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:36 schreef coban het volgende:
Lief dagboeks,
Ik zou vandaag kapsalon eten. Maar niet gedaan. Ik heb een stokbrood latensnijden en tonijnsaladeen smeerkaas
gekocht en met mijn dinnetje gegeten.
Kusje, coban.
Zooo toe maarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:36 schreef coban het volgende:
Lief dagboeks,
Ik zou vandaag kapsalon eten. Maar niet gedaan. Ik heb een stokbrood latensnijden en tonijnsaladeen smeerkaas
gekocht en met mijn dinnetje gegeten.
Kusje, coban.
Moet ze naar mn ex gaan, die heeft niet zo'n grotequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:36 schreef Boterbartje het volgende:
SORRY IEDEREEN VOOR HET PLAGEN IK WOU JULLIE ALLEEN DE LUNCH ROND DE WERELD LATEN ZIEN MAAR DAT DOE IK WEL NIET MEER OK?
NOG EEN TYPO VOOR DIT TOPIQUE
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet ze naar mn ex gaan, die heeft niet zo'n grote
GOH NIET LIEFquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet ze naar mn ex gaan, die heeft niet zo'n grote
Zoiets jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
GOH NIET LIEF
niet gelukkig uit elkander gegaan ofzo ditdat?
Als het enige troost is, mn gastheer was het niet eens met mn voedselkeuzequote:
Wees je wel lief voor flips?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:38 schreef Ezechielk het volgende:
Matige wesdstrijd. Tevreden met de uitslag.
Ik heb gezegd dat hij lief voor je moet zijn hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:39 schreef Flippiee het volgende:
Als PSV en Twente nou even verliezen of gelijk spelen
twente wint dus da gaa nie door niequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:39 schreef Flippiee het volgende:
Tegen Utrecht?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:39 schreef Flippiee het volgende:
oh ziel enzoquote:
Gelukkig welquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oh ziel enzo
ben je nou alleenstaande mam?
Ik ben altijd lief voor Flips.quote:
Schiet hem neerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het enige troost is, mn gastheer was het niet eens met mn voedselkeuze
Zag hetquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat hij lief voor je moet zijn hoor
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
twente wint dus da gaa nie door nie
Niets is onmogelijk, AZ speelt ook gelijk tegen Ajax. Dat had ook niemand gedacht. Iedereen verwacht dat AZ natuurlijk wint.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tegen Utrecht?Ik denk het niet he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las alleenstaande maN.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oh ziel enzo
ben je nou alleenstaande mam?
Fixedquote:
Volgens jou en mono ben ik toch ook een manquote:
quote:
Nooit!!quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zag het
[..]
[..]
Niets is onmogelijk, AZ speelt ook gelijk tegen Ajax. Dat had ook niemand gedacht. Iedereen verwacht dat AZ natuurlijk wint.Niets is onmogelijk inderdaad. Maar dikke kans dat PSV gaat winnen dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
quote:
Hey, hey, even rustig he, terroristje.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hey, hey, even rustig he, terroristje.
Nee hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hey, hey, even rustig he, terroristje.
Uhm. thnx I guessquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:44 schreef Boterbartje het volgende:
ik vind dat heel knap van jou huppel enzo!
Hold my breath as I wish for deathquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:44 schreef coban het volgende:
[..]
Nee hoordan zou ik zeggen:
HAHAH HUPPEL IK DOE WEL BOM VASTBINDEN AAN MIJZELF EN KOM WEL NAAR JULLIE TOE
Van 'normale' terrorist naar zelfmoordterrorist in 10 seconden. Coban heeft de skills.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:44 schreef coban het volgende:
[..]
Nee hoordan zou ik zeggen:
HAHAH HUPPEL IK DOE WEL BOM VASTBINDEN AAN MIJZELF EN KOM WEL NAAR JULLIE TOE
Nee ik ben verliefd op haten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:44 schreef Ezechielk het volgende:
Tsjoban heeft haatboontjes gegeten.
Onequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hold my breath as I wish for death![]()
U is welkom
NOU NA 4 WEKEN BIJNA NONSTOP JANKEN MAG HET VAN MIJ WEL OPHOUDEN HOOR!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:46 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ik ben verliefd op haten.
Is zo leuk dat jullie achter jullie pc's aan het huilen zijn en ik aan het lachen ben
Dat mag ik wel hopen na 3 jaar intensieve training bij al qaida.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Van 'normale' terrorist naar zelfmoordterrorist in 10 seconden. Coban heeft de skills.
Tfoe.quote:
Ik heb hem meteen maar even opgezetquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen na 3 jaar intensieve training bij al qaida.
Verliezen? Gelijkspel schatquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:47 schreef speedking het volgende:
[..]
zomaar verliezen van az, de boer is een homo
Oke omdat jij een meisje bent MAAR JONGENTJES MOETEN GEPEST WORSEN VOORAL DIE SPOUWER HE DIE SPOUWER MOET DE KNUPPELquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NOU NA 4 WEKEN BIJNA NONSTOP JANKEN MAG HET VAN MIJ WEL OPHOUDEN HOOR!!
ANAAL!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:47 schreef coban het volgende:
[..]
Oke omdat jij een meisje bent MAAR JONGENTJES MOETEN GEPEST WORSEN VOORAL DIE SPOUWER HE DIE SPOUWER MOET DE KNUPPEL
ze leven ook gezonder, vetter maar toch gezonder.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:34 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
FRANSE LUNCH
Oh, is dat er op? Nice, en dit was het nieuws komt er ook opquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:47 schreef Boterbartje het volgende:
IK GA IK HOU VAN HOLLAND KIJKEN VIND IK WEL LACHEN OK
DAT IS LEUHEUK!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, is dat er op? Nice, en dit was het nieuws komt er ook op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |