De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.kvk.nl/handel(...)1@?BUTT=505762080000quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:29 schreef coban het volgende:
[..]
Vet goedkope site voor iphone accesoires
Www.supplies4u.eu
En dan die hello kitty strikje caseee! Ga een kijken?zeg welke kleur het mooist is
Ja? Ook checkke danquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mijn zusje bestelt bb-cases altijd op ebaykapotgoedkoop en wel betrouwbaar
ze heeft ook van hello kitty
Die rode is wel leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:33 schreef coban het volgende:
http://www.supplies4u.eu/(...)oor-de-iphone-4.html
Lichtrzoe?ik wil eigenlijk zwart maar die is e niet
Zit te twijfelen tussen lichtroze en rood
Ah das wel naisquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
https://www.kvk.nl/handel(...)1@?BUTT=505762080000
Staan netjes ingeschreven bij de KvK, dus daar is niks mis mee.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hallo MK!
Tevens;
OMFG EEN NAAMTOPIC WAJOO DAG IS WEER GOED ENZO![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:36 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik zie net een foto van m'n ex en ze is best dik gewordenHeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
Ik zie net een foto van m'n ex en ze is best dik gewordenMijn ex heeft mij gedumpt voor een chick waar ik 5 keer in pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik zie net een foto van m'n ex en ze is best dik gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pijnlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ex heeft mij gedumpt voor een chick waar ik 5 keer in pas
Wil je erover pratenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ex heeft mij gedumpt voor een chick waar ik 5 keer in pas
Not really. Ik vond anderhalf jaar zijn boksbal zijn wel genoegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |