De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.kvk.nl/handel(...)1@?BUTT=505762080000quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:29 schreef coban het volgende:
[..]
Vet goedkope site voor iphone accesoires
Www.supplies4u.eu
En dan die hello kitty strikje caseee! Ga een kijken?zeg welke kleur het mooist is
Ja? Ook checkke danquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mijn zusje bestelt bb-cases altijd op ebaykapotgoedkoop en wel betrouwbaar
ze heeft ook van hello kitty
Die rode is wel leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:33 schreef coban het volgende:
http://www.supplies4u.eu/(...)oor-de-iphone-4.html
Lichtrzoe?ik wil eigenlijk zwart maar die is e niet
Zit te twijfelen tussen lichtroze en rood
Ah das wel naisquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
https://www.kvk.nl/handel(...)1@?BUTT=505762080000
Staan netjes ingeschreven bij de KvK, dus daar is niks mis mee.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hallo MK!
Tevens;
OMFG EEN NAAMTOPIC WAJOO DAG IS WEER GOED ENZO![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:36 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik zie net een foto van m'n ex en ze is best dik gewordenHeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
Ik zie net een foto van m'n ex en ze is best dik gewordenMijn ex heeft mij gedumpt voor een chick waar ik 5 keer in pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik zie net een foto van m'n ex en ze is best dik gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pijnlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ex heeft mij gedumpt voor een chick waar ik 5 keer in pas
Wil je erover pratenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Not really. Ik vond anderhalf jaar zijn boksbal zijn wel genoegquote:
pics van beiden naast elkaar?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slijmbalquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wil je erover praten
Waarschijnlijk voelde je ex zich ongemakkelijk omdat iedereen naar jou keek omdat jij mooi was en hij dus extra lelijk leek en nu likt hij mooier, daar wil je toch niet mee hebben?
Ik niet hebquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
pics van beiden naast elkaar?
Ohh.. sorryquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ok dan neem ik aan dat ze way knapper is. of meer trucs in bed kan. of jij heel naar bent en controle wil hebben en je vriend altijd wil veranderen. vanuit die hoek bekeken heeft ie groot gelijk!quote:
er zijn mannen die op dikke vrouwen vallenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok dan neem ik aan dat ze way knapper is. of meer trucs in bed kan. of jij heel naar bent en controle wil hebben en je vriend altijd wil veranderen. vanuit die hoek bekeken heeft ie groot gelijk!
Ja dat was het vastquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok dan neem ik aan dat ze way knapper is. of meer trucs in bed kan. of jij heel naar bent en controle wil hebben en je vriend altijd wil veranderen. vanuit die hoek bekeken heeft ie groot gelijk!
Jij bent echt acharmant.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik denk ik zal niet slijmen , maar dat is ook weer niet goed he! niets is goed bij jou wat ik ook doequote:
Sommige mensen kunnen niets aan hun dikheid doen, zoals mensen met het prader-willis syndroom.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Serieus he, hoe the fuck kan je een stijve krijgen van een dikke vrouw te zien en eten en aankomen
Wat heb je van me nodig?quote:
het wat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen niets aan hun dikheid doen, zoals mensen met het prader-willis syndroom.
Meid Jongen toch.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik denk ik zal niet slijmen , maar dat is ook weer niet goed he! niets is goed bij jou wat ik ook doe
Niet beschikbaar toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
cobie hier staat die toch zwart
http://www.supplies4u.eu/(...)oor-de-iphone-4.html
daar heb ik het niet overquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen niets aan hun dikheid doen, zoals mensen met het prader-willis syndroom.
Ik snap die mannen echt nietquote:
Bedankt dit krijg ik dus niet meer uit mijn hoofd....quote:
wtfquote:
Het overgrote deel van dikke mensen heeft het gewoon aan zichzelf te danken. Mensen die dikker worden door medicijnen of een ziekte is ook een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja alleen weet je dat niet he en overeten kun je ook wel als ziekte bezien.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het overgrote deel van dikke mensen heeft het gewoon aan zichzelf te danken. Mensen die dikker worden door medicijnen of een ziekte is ook een heel ander verhaal.
Nee, dat kan je niet aan de buitenkant zien nee, daarom is het ook zo makkelijk om het op een ziekte te gooein.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja alleen weet je dat niet he en overeten kun je ook wel als ziekte bezien.
Ga kapot jij.quote:
quote:I literally couldnt drink anymore after 700 ml but my belly still got pretty big, I think with more practise I'll be able to hold it better, also have your volume loud to hear the farts and burps near the end, dont forget to watch the aftermath video for more big belly fun)
RTquote:
Deze is een kwartier oud man.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hee die was laatst op dumpert. Wat een baas
Penaltyquote:
Nee 1-2 schat, jullie spelen uitquote:
Ik haal het altijd door elkaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee 1-2 schat, jullie spelen uit
De strijd is nog niet gestreden schat. Kusjes.quote:
Ik snap het wel, stiekem wil je gewoon dat Ajax wintquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik haal het altijd door elkaarDe stand goed doorgeven zeg maar
Merk het. Houd mijn bakkes alweer en kijk verder. Dat de beste mag winnenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De strijd is nog niet gestreden schat. Kusjes.
Nee joh, dat is niet leuk!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Merk het. Houd mijn bakkes alweer en kijk verder. Dat de beste mag winnen
Joehoequote:
Als ze geen lucky ajax kunnen roepen verzinnen ze wel iets anders.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:55 schreef FreezePop het volgende:
nepste penalty ooooit. voor de lijn en door zn.knieen
Eindelijk aandacht!quote:
Nee, doe maar niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:54 schreef Ezechielk het volgende:
Dit topic dopen wij nu om tot voetbaltopic.
Ik breek hem. Kusje erop?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JA HALLO. MIJN SUPPORTERSHART. WAT. DOE. JE.
Graag. Straks wordt het nog een gelijkspel. Dan word ik gepest morgen, ipv dat ik mijn collega's kan pesten.quote:
Het was toch ook een onterechte penaltyquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ze geen lucky ajax kunnen roepen verzinnen ze wel iets anders.
Sssstquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het was toch ook een onterechte penalty
Of je nu voor ajax bent of niet
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Graag. Straks wordt het nog een gelijkspel. Dan word ik gepest morgen, ipv dat ik mijn collega's kan pesten.
Veel plezierquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:58 schreef Patje1987 het volgende:
Maar ik ben nu een veel belangrijkere wedstrijd aan het kijken.
quote:
Hopelijk wint RKCquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:58 schreef Patje1987 het volgende:
Maar ik ben nu een veel belangrijkere wedstrijd aan het kijken.
quote:
Geef je nummer maar, dan ga ik je wel whatsappen. Hebben we allebei 1 vriendquote:
Geen, je moet hem kiezen wanneer je post.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Welke PI zal ik nu als standaard gaan instellen?
"quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Welke PI zal ik nu als standaard gaan instellen?
"
Ik vergeet het regelmatigquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geen, je moet hem kiezen wanneer je post.
Ik ook wel eens hoorquote:
Your wish is my commandquote:
Heet hij BBQSausage?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:47 schreef coban het volgende:
Ik ken een jongen hij eet kapotveel maar is nog dunner dan mijn vinger.
Ik hebt ook honger!!quote:
dat is best wel eng toch want jij hebt toch al een zoontje? heel fout enzoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef je nummer maar, dan ga ik je wel whatsappen. Hebben we allebei 1 vriend
quote:
is mijn standaard PI, maar die zul je bij mij zelden zien voor de rest.
Triest maar waar, veel nerds doen hun pc al op afstand aan als ze net klaar zijn met werken via hun hippe android celly.quote:
You'd better runquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:07 schreef BBQSausage het volgende:
♬ All the other kids with the pumped up kicks ♬
PC aanzettenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Triest maar waar, veel nerds doen hun pc al op afstand aan als ze net klaar zijn met werken via hun hippe android celly.
I negeer de foon standaard.quote:
Foster the peoplequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
better run, faster than my bullet
Ben je niet bang voor #ers ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
PC aanzetten![]()
Bij mij staat ie altijd aan, ik ga m'n geliefde toch niet uitzetten.
quote:
quote:Although Charles Darwin came up with the theory of evolution while studying birds from the Galapagos islands, he didn’t tell anyone until he saw a Pikachu evolve into a Raichu. Darwin knew then his theory was super effective.
Nice!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Foster the peopleNu al zin in London Calling in Paradiso
Neuh, ik hack ze zelf helemaal kapot voordat ik zelf gehackt wordquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ben je niet bang voor #ers ?
nee hoor. heb jij nog wel eens wat van die pop gehoord na zijn eerste film? nou dat is geen toeval kan ik je verzekeren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:11 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
dit is eigenlijk heel diep
Mijnes ook hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice!Mijn muzieksmaak is zo gigantisch breed, maar aan de andere kant ook weer totaal niet
Ik heb de digitale ringtone op mijn mobiel. not the same though. not the samequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de enige echte foon, daarom heb ik hem. helaas hadden ze hem niet in gsm uitvoering, en ik heb geen analoge lijn, dus ik voel met je mee, alleen hoor ik de telefoon zelfs niet overgaan omdat het verkeerd verbonden is.
Ja idd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijnes ook hoorDoor de jaren heen enorm veel leren waarderen.
nou ik vind bijvoorbeeld van bepaalde band 1 nummer vet mooi, dan luister ik gelijk dat hele album en vette kans dat ik dan nog 3/4/5 nummers chil vind maar ook een paar echtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja idd.Maar wat ik dus het gekke vind, dan zie ik sommige mensen (LompeHork bijvoorbeeld) die echt helemaal weg zijn van één bepaalde band. En dan ook meteen al hun muziek gaaf vindt. Dat kan ik niet begrijpen. (Ik vind heel dat pink floyd sowieso helemaal niks
). Misschien dat ik één nummer toevallig wel leuk vind klinken. Maar het is nooit zo dat ik echt helemaal fan ben alle nummers van een bepaalde band ofzo.
Ik vind ook niet altijd alles goed, maar van John Mayer/Enrique Iglesias is mijn muziekverzameling toch meest compleet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja idd.Maar wat ik dus het gekke vind, dan zie ik sommige mensen (LompeHork bijvoorbeeld) die echt helemaal weg zijn van één bepaalde band. En dan ook meteen al hun muziek gaaf vindt. Dat kan ik niet begrijpen. (Ik vind heel dat pink floyd sowieso helemaal niks
). Misschien dat ik één nummer toevallig wel leuk vind klinken. Maar het is nooit zo dat ik echt helemaal fan ben alle nummers van een bepaalde band ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |