De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Emma watson met lang haar![]()
![]()
Emma watson met kort haar![]()
Het leven is hard.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Alleen thuis zijn
nu moet ik lonely avondeten
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb mijn kip te pittig gemaakt
quote:
Ik heb teveel peper in de soep gedaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:
wij gaan branden vandaagquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb teveel peper in de soep gedaan
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[..]
wij gaan branden vandaag
ik ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Alleen thuis zijn
nu moet ik lonely avondeten
pittige kipquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Sowiesoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[..]
wij gaan branden vandaag
nietes!quote:
Niet met een pokerface, met een autiface.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jij handjeklapt met pokerface?
pics van de opaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:28 schreef coban het volgende:
Ik heb allemaal lieve mensen gezien vandaag
Het kassameisje was lief, de jongen van de videotheek was lief, die opa die ik zag was lief en de meisjes uit het parkje waren kapotgestoord in hun kop.
Pics van de jongen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:28 schreef coban het volgende:
Ik heb allemaal lieve mensen gezien vandaag
Het kassameisje was lief, de jongen van de videotheek was lief, die opa die ik zag was lief en de meisjes uit het parkje waren kapotgestoord in hun kop.
niet weten dat hij echt gay isquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Rez, no offence, maar ben jij echt gay?
Bi, maar volgens mij theorie is iedereen bi.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Rez, no offence, maar ben jij echt gay?
oh dus echt biquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bi, maar volgens mij theorie is iedereen bi.
echt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bi, maar volgens mij theorie is iedereen bi.
Ja, eigenlijk ben ik gewoon zo'n flamboyante homo zoals Gordon.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
niet weten dat hij echt gay is
ik ha die van de scapino waren 2 voor 13 euroquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:32 schreef coban het volgende:
Hadden jullie ook altijd bij gym donnaybroek?
Die zijn fakking baas
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk ben ik gewoon zo'n flamboyante homo zoals Gordon.Ik wil ook een jas van Nickelson en een Chihuahua.
Geen pics maar hij zag er wel lief uit dus zal ik nummer regelen voor je?quote:
Ja, laten we daarvan uitgaan.quote:
Ja, maar wel met voorkeur, die kan zeer sterk, maar ook zeer zwak zijn.quote:
Ja, graag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:33 schreef coban het volgende:
[..]
Geen pics maar hij zag er wel lief uit dus zal ik nummer regelen voor je?
wederzijds maar dat weet jequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:34 schreef coban het volgende:
Ik ben alleen lesbisch als ik mk's pics zie. Voor de rest ben ik hetero.
Serieus? Tfoe donnay duurder 20 euroquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik ha die van de scapino waren 2 voor 13 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
Mag ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Coming out.Maar dat was het dinsdag al.
![]()
![]()
Ik zweer dat hij dat een keer zei, en dan niet op een grappige manier, maar ik weet het niet zeker meer.quote:Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ja maar hij trollt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zweer dat hij dat een keer zei, en dan niet op een grappige manier, maar ik weet het niet zeker meer.Ik spreek regelmatig met hem en ken hem best goed dusja
![]()
houdoequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:37 schreef Flippiee het volgende:
Nu binnen 8 minuten avondeten eten, zodat ik de hele wedstrijd van Ajax -AZ kan kijken Houdoe![]()
![]()
AZ moet winnenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:37 schreef Flippiee het volgende:
Nu binnen 8 minuten avondeten eten, zodat ik de hele wedstrijd van Ajax -AZ kan kijken. Houdoe
Who motivates the motivator?![]()
Oh, nou ja, je zal wel gelijk hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar hij trollt.Ik spreek regelmatig met hem en ken hem best goed dusja
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Sorry, ik vind er echt niks aan. Basketbal daarentegen.quote:Maar dat volg ik ook niet actief.
Hoezo koop je niet gewoon pitloze druiven?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wtfff deze paarse druiven hebben kapotveel pitjesGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ik heb een homovriend
Maar mensen haten op hem omdat hij kapotveel roddelt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
mijn ouders doen datquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo koop je niet gewoon pitloze druiven?![]()
ik heb ook een paarse druif voor jequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wtfff deze paarse druiven hebben kapotveel pitjesmet vleessmaak
![]()
![]()
Dat vraag je aan je moeder of ze voortaan pitloze druiven wilt kopen.quote:Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Lekker in bijten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik heb ook een paarse druif voor jemet vleessmaak
Jouw lul is paars?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
![]()
misschien roddelt ie ook over jouquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:40 schreef coban het volgende:
Ik heb een homovriend
Maar mensen haten op hem omdat hij kapotveel roddelt.![]()
![]()
bifi worstje zekerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
![]()
Nee want ik ben geweldigquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
misschien roddelt ie ook over jou
Nee zou best kunnen mja zo'n goede vriend is het niet
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Juist veel bloed toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:43 schreef FreezePop het volgende:
paars als er weinig bloed in zit duhGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:43 schreef coban het volgende:
[..]
Nee want ik ben geweldig
Nee zou best kunnen mja zo'n goede vriend is het niet![]()
![]()
quote:Op maandag 8 februari 2010 01:47 schreef ziggeh het volgende:
goeieavond!
Ik zit met iets, waarvan ik niet zeker weet of het wel klopt. Op het moment dat mijn lul stijf wordt begint mn eikel paars te worden, is dit normaal? Mijn exen hebben e rnooit iets over gezegd, maar ik ben er niet zeker van of dit wel normaal is en ik niet naar een arts moet
. Verder heb ik er geen last van tijdens de sex.
quote:Op maandag 8 februari 2010 01:53 schreef Killer_Mom het volgende:
heel normaal, bloed toevoer, dunne huid , stijve penis, een echte man . niets mis mee. veel plezier ermee.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
ik opscheertjequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:44 schreef coban het volgende:
Als ik jongen was he dan zou ik kapsels doen zoals bigbang![]()
Dat weet ik ook niet meer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:46 schreef FreezePop het volgende:
[..]
nu ga ik twijfelen. was bloed niet alleen paars als er zuurstof in zit of was het andersomMaar de eikel wordt toch alleen paars als je een erectie hebt?
ROT OPquote:
Omg meisje die best wel niet mooi is naja wel mooi maar nja niet echt mooi zegmaar en ook beetje gepest en gehaat post op fb: dagje beverwijk, veel leuke boys gespot__\\\\\\\!!!!__!
Omg haat aan zulkequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:49 schreef coban het volgende:
[..]
ROT OP
Omg meisje die best wel niet mooi is naja wel mooi maar nja niet echt mooi zegmaar en ook beetje gepest en gehaat post op fb: dagje beverwijk, veel leuke boys gespot__\\\\\\\!!!!__!
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:49 schreef coban het volgende:
[..]
ROT OP
![]()
![]()
Af en toe vind ik het wel fijn om naar te luisteren. Op een of andere manier wordt ik er rustig van ofzoquote:Who motivates the motivator?![]()
wordquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Af en toe vind ik het wel fijn om naar te luisteren. Op een of andere manier wordt ik er rustig van ofzo![]()
Net zoals klasgenoten van mij die rustig worden van metal, best wel apart.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Af en toe vind ik het wel fijn om naar te luisteren. Op een of andere manier wordt ik er rustig van ofzoHoezo had je vermoedens?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb denk ik een gayradar. Bij Rez had ik al vermoedens en omg het is zo
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb denk ik een gayradar. Bij Rez had ik al vermoedens en omg het is zo
Een allochtoon die me verbetert op mn Nederlandsquote:. Moet niet gekker worden
Daar heb ik het ook meequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net zoals klasgenoten van mij die rustig worden van metal, best wel apart.. Heb trouwens wel een periode gehad waarin ik hardcore ed. wel tof vond. Had toen airmax, petje, bomberjack alles
En een metal periode daarvoor
Best apart
Ja, maar jou had ik ook al over mijn theorie en voorkeur verteld.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:55 schreef coban het volgende:
[..]
Is toch niet erg
Nee had zo'n gevoel zegmaar
Ja njaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar jou had ik ook al over mijn theorie en voorkeur verteld.
Nee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:56 schreef Plastic_zak het volgende:
Denken jullie dat ik ook homo ben?![]()
Moeten we dat dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:56 schreef Plastic_zak het volgende:
Denken jullie dat ik ook homo ben?Who motivates the motivator?![]()
Ik vind je wel een homo. Figuurlijk dan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:56 schreef Plastic_zak het volgende:
Denken jullie dat ik ook homo ben?![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:56 schreef Plastic_zak het volgende:
Denken jullie dat ik ook homomaagd ben?![]()
![]()
wij denken niet over jou pz omdat wij jou gewoon negeren en haten
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:57 schreef Boterbartje het volgende:
wij denken niet over jou pz omdat wij jou gewoon negeren en haten![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
uhuh. ik trek altijd het slotje op mijn onderbroek extra aan voor ik dit topic openklik.
Mannen die bang zijn voor homo's.
homo of hetero jij blijft toch forever alone jij pz
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Nee. Ik denk dat je lesbisch bent.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:56 schreef Plastic_zak het volgende:
Denken jullie dat ik ook homo ben?Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Maar ik haat altijd?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ik ben Zen 2.0. Ik heb iedereen lief en haat hen die haten.
Vanavond ga ik weer proberen om smatjes te hosselen toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En dan haten op mij als ik zeg dat ik vanavond alleen ga fokken![]()
Veel succes danquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vanavond ga ik weer proberen om smatjes te hosselen toch?
Maar op die verwijfde mooiboiis? Snap ik wel hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:00 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, ik val trouwens niet echt op bears.:$
Nee, stelletje aandachtshoeren dat het zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar op die verwijfde mooiboiis? Snap ik wel hoor:$
Ze heten trouwens twinks.
Jodenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik haat op niemand, homo of lesbie of jood of whateva
ik haat wel op mensen die haten_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?![]()
ik haat alleen op hatersquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik haat wel op mensen die hatengmta dus
![]()
Zen 2.0 approvedquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik haat wel op mensen die haten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vanavond ga ik weer proberen om smatjes te hosselen toch?
Ik ben terug.![]()
Ook al Zen 2.0 approvedquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik haat alleen op hatersgmta dus
![]()
![]()
Aandachtshoer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ey dit is onz. ik wilde wat tegen d'r zeggen maar wist niet wat, ok.![]()
Oh my.. Hoe weet jij dat eigenlijk? Zijn er nog meer van da tsoort benamingen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, stelletje aandachtshoeren dat het zijn.Ze heten trouwens twinks.
Zoals bears en twinks
Moet ik dat nou echt hier gaan vertellen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh my.. Hoe weet jij dat eigenlijk? Zijn er nog meer van da tsoort benamingen?Zoals bears en twinks
![]()
Ik ruikt het hier mangquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
maarr ik ben home alone dus fuck it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?![]()
ik ben ook wel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet ik dat nou echt hier gaan vertellen?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ruikt het hier mang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dm dan schatjen, maar die benamingen wil ik wat van weten jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet ik dat nou echt hier gaan vertellen?![]()
Ik bedoel of ik moet vertellen hoe ik dat weet.quote:
ow wat jij wilt. als we de namen en omschrijvingen maar hebbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik bedoel of ik moet vertellen hoe ik dat weet.![]()
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/LGBT_slang
Voor degene die zijn geïnteresseerd. Kijk onder even bij de eerste blauwe balk.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
zit je op gayforums?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:05 schreef Rezania het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/LGBT_slang
Voor degene die zijn geïnteresseerd. Kijk onder even bij de eerste blauwe balk.![]()
![]()
Hoe denken jullie dat ik dat soort benamingen weet?
ervaring. darkrooms. too much info already .quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:06 schreef Rezania het volgende:
Hoe denken jullie dat ik dat soort benamingen weet?![]()
Stinkies voor 4 life jwtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
maakt niet uit dan stinken we samen :$
*stinkieboksWho motivates the motivator?![]()
Darkrooms.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ervaring. darkrooms. too much info already .Ben er trouwens nog nooit naar eentje geweest.
Ik stink tijdelijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Stinkies voor 4 life jwt
*stinkieboksstraks ben ik weer fris en fruitig :$
![]()
AZ
Hopen op een goede avond voor RKC ook
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
tazzquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zit wel eens op marokko.nl maar daar work altijd depri.![]()
knoflookgeur zit in je bloed en dat duurt wel 24 uur voordat het wat over is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik stink tijdelijkstraks ben ik weer fris en fruitig :$
![]()
![]()
Maar nu nog niet, dus stinkieboksquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik stink tijdelijkstraks ben ik weer fris en fruitig :$
ja maar ik ben exceptionellequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
knoflookgeur zit in je bloed en dat duurt wel 24 uur voordat het wat over is.![]()
Deze kende ik nog niet.quote:Troll (gay slang)
Troll and trolling are slang terms used almost exclusively amongst gay men to characterize gay, bisexual and questioning or bi-curious men who cruise or “wander about looking” for sex or potential sex partners or experiences “in a notably wanton manner and with lessened standards of what one will accept in a partner.” The term can be used positively or negatively depending on the speaker, usage and intent and can describe the person or the activity. Although often referring to “an unattractive older gay man” the phrases can be used for anyone who is trolling regardless of age or perceived beauty and troll as a slur “is primarily a visual, not a behavioral” judgment.
okejquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar nu nog niet, dus stinkieboks![]()
![]()
Sowieso dat AZ moet winnen. Al is het maar dat Ajax verliestquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:07 schreef Patje1987 het volgende:
AZ
Hopen op een goede avond voor RKC ook
Nee, ik heb wel een paar keer gelurkt, maar is gewoon een SC.quote:Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ja dat inderdaad.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sowieso dat AZ moet winnen. Al is het maar dat Ajax verliestWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
11 november marokko - oegando
nu heeft iedereen iets van /care maarja, ik moet elke brainfart plaatsen dus doe ik dat.![]()
![]()
Ik ga 2 november naar Manchester voor een weekquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
11 november marokko - oegando
nu heeft iedereen iets van /care maarja, ik moet elke brainfart plaatsen dus doe ik dat.
ik ben stiekem a-seksueelquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:10 schreef BBQSausage het volgende:
Outcoming day op FOK!?
Ok, ik ben metrosexueel.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe durft ie
ik zou chamakh er inlaten alleen al voor z'n knapheid![]()
Leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ga 2 november naar Manchester voor een week
wat doen daar en met wie![]()
Weten wequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:10 schreef BBQSausage het volgende:
Outcoming day op FOK!?
Ok, ik ben metrosexueel.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:10 schreef BBQSausage het volgende:
Outcoming day op FOK!?
Ok, ik ben metrosexueel.Weet je wel wat aseksualiteit is?quote:Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
jaseksueel=geslachtsdeelloosquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Weet je wel wat aseksualiteit is?![]()
Nee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
j
[..]
aseksueel=geslachtsdeelloosGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
coban, even over kip's quote. je hoort altijd eerst de ander te noemen, zelfs als je weet dat jezelf belangrijker bent. zo is het mij geleerd, in letterlijk die woorden, ik begrijp het ook niet, maar mensen vinden dat netter ofzo.stom maar wel handig om te weten misschien. kusjes.
![]()
quote:Aseksualiteit is, in de breedste zin van het woord, het gebrek aan seksuele aantrekking of interesse in seksuele handelingen.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Met school gaan we een week naar een universiteit die zich wat beter heeft gespecialiseerd op het forensische gebied. Ze hebben daar hele crimehuizen waar ze situaties kunnen nabotsen en we krijgen daar ook les en op het einde krijgen we een certificaatquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Leuk
wat doen daar en met wie_
Ja oke maar welke quote dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
coban, even over kip's quote. je hoort altijd eerst de ander te noemen, zelfs als je weet dat jezelf belangrijker bent. zo is het mij geleerd, in letterlijk die woorden, ik begrijp het ook niet, maar mensen vinden dat netter ofzo.stom maar wel handig om te weten misschien. kusjes.
Op maandag 10 oktober 2011 01:18 schreef coban het volgende:quote:
Dit topic heeft sowieso kwaliteit omdat ik en mk erin zitten.
ipod huh![]()
![]()
oh coolquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Met school gaan we een week naar een universiteit die zich wat beter heeft gespecialiseerd op het forensische gebied. Ze hebben daar hele crimehuizen waar ze situaties kunnen nabotsen en we krijgen daar ook les en op het einde krijgen we een certificaat_
welke opleiding deed je ookweer![]()
Ik had nog honger dus ik heb 3 kroketten gebakkenSoms ben ik een vreetzak
Haha jahquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh?Dus je hebt al vrouwelijke trekjes gespot bij mij?
bolliequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:14 schreef Spouwerranger het volgende:
![]()
Forensisch laboratorium onderzoek. Beetje mondvolquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oh cool
welke opleiding deed je ookweer, maar de officiele benaming is nog langer
_
ach welnee. als je daar verder niets bij eet is dat wat energie betreft prima denk ik?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:14 schreef Spouwerranger het volgende:
![]()
Zal ik de waarheid verhullen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Op maandag 10 oktober 2011 01:18 schreef coban het volgende:
Dit topic heeft sowieso kwaliteit omdat ik en mk erin zitten.
ipod huh
Kijk eerst zou ik MK er niet bijdoen, mR TOEN Bedacht ik me dat het erg maar dan ook erg narcistisch zelfgeilend overkwam en propte maar MK erbij.@:@:@::::@@:: dkdkdkdsdl:@@:@:
ooh net zoiets als ze bij CSI enzo doen, al die dnashizzle onderzoeken enzo tochquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Forensisch laboratorium onderzoek. Beetje mondvol, maar de officiele benaming is nog langer
_
![]()
Poepen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Een beetje mosterdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ach welnee. als je daar verder niets bij eet is dat wat energie betreft prima denk ik?
whehehequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:15 schreef coban het volgende:
[..]
Zal ik de waarheid verhullen?
Kijk eerst zou ik MK er niet bijdoen, mR TOEN Bedacht ik me dat het erg maar dan ook erg narcistisch zelfgeilend overkwam en propte maar MK erbij.@:@:@::::@@:: dkdkdkdsdl:@@:@:
gmta, ik zie waar je vandaan komt
![]()
![]()
hahahaha omggquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:15 schreef coban het volgende:
[..]
Zal ik de waarheid verhullen?
![]()
![]()
Ja, zoiets inderdaad. En jij deed toch iets met arabische taal enzo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ooh net zoiets als ze bij CSI enzo doen, al die dnashizzle onderzoeken enzo tochWho motivates the motivator?![]()
Adam Maher is één van de revelaties van het huidige Eredivisie-seizoen. Het supertalent ontwikkelt zich bij AZ tot de absolute spelmaker. Zaterdagavond moet blijken of hij ook tegen Ajax al in staat is om het spel te dicteren.
De achttienjarige Maher speelt al jaren voor AZ. "Ajax wilde me vroeger graag hebben", kijkt hij terug in het Algemeen Dagblad. "Dat was toen ze hoorden dat ik naar AZ kon. Ik was toen elf en speelde voor Zeeburgia. Ik had mijn keuze voor AZ al gemaakt en ik heb nooit getwijfeld."
Zijn gevoel gaf de doorslag. "Ajax is een mooie club, maar ik voelde me direct goed bij AZ. Zij hadden veel vertrouwen in me, want ik hoefde geen selectiewedstrijden meer te spelen. Ik heb nooit meer gedacht aan Ajax."
Maher heeft geen spijt en kijkt met vertrouwen vooruit. "In mijn buurt in Diemen is iedereen voor Ajax. Na de wedstrijd van vanavond ga ik ze uitlachen. Wij zijn koploper, omdat we veel vertrouwen hebben. Het is heerlijk voetballen op tien als er zoveel druk wordt gezet op de tegenstander."![]()
Hij is geweldigquote:de man die anderen in hun gezicht uitlachy en die debielen meelachen
Ik mag hem niet, hij bevestigd het homo stereotiep.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:17 schreef coban het volgende:
[..]
Hij is geweldigde man die anderen in hun gezicht uitlachy en die debielen meelachen
Bazenopleiding danquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, zoiets inderdaad. En jij deed toch iets met arabische taal enzo?
ja Arabisch & Communicatie.![]()
![]()
watskeburtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat ben ik ook![]()
Letterlijk dan.![]()
![]()
Mijn lerares is er ook zo eentjequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vrouwen die mannen er van proberen te overtuigen dat ze wel degelijk poepenDie vertelt af en toe de meeste vreemde verhalen over poepen
_
Is best tof inderdaadquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bazenopleiding dan
ja Arabisch & Communicatie.
Watquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mijn lerares is er ook zo eentjeDie vertelt af en toe de meeste vreemde verhalen over poepen
_
Gordon mag wat mij betreft een nekschotje krijgen, samen met die Jolingquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:17 schreef coban het volgende:
[..]
Hij is geweldigde man die anderen in hun gezicht uitlachy en die debielen meelachen
Dat is gewoon smerigquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mijn lerares is er ook zo eentjeDie vertelt af en toe de meeste vreemde verhalen over poepen
_
Helemaal als het zo'n oud wijf is, die zegmaar in de midlife-crisis zit![]()
![]()
Ik vind de winter veel leuker dan de zomerik hoop dat het heel koud gaat zijn tot maart
Deze man.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gordon mag wat mij betreft een nekschotje krijgen, samen met die Joling![]()
Kou -> primaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:22 schreef coban het volgende:
Ik vind de winter veel leuker dan de zomerik hoop dat het heel koud gaat zijn tot maart
Glad -> Niet prima
Kutweer -> Niet prima
Beetje sneeuw -> Prima
Sneeuwstorm -> Niet prima![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kou -> prima
Glad -> Niet prima
Kutweer -> Niet prima
Beetje sneeuw -> Prima
Sneeuwstorm -> Niet primaGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ja, over luchtverfrissers en dat als zij naar de wc is geweest, gewoon de deur open laat staan en geen luchtverfrissers gebruiktquote:Dat soort shit
Nee, ze is rond de 30, maar het is echt een topwijf. Kan altijd wel lachen met haar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is gewoon smerig
Helemaal als het zo'n oud wijf is, die zegmaar in de midlife-crisis zitWho motivates the motivator?![]()
qftquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:22 schreef coban het volgende:
Waaatquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, over luchtverfrissers en dat als zij naar de wc is geweest, gewoon de deur open laat staan en geen luchtverfrissers gebruiktDat soort shit
[..]
Nee, ze is rond de 30, maar het is echt een topwijf. Kan altijd wel lachen met haar.
Jouw UI!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
he who angers you
conquers you!
Woah, zie Danny eens een bazenhuis hebben:
Danny, knorretje en de kinderen (en FOK!) zijn verhuizende #2![]()
Ooh, dan is het prima.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, over luchtverfrissers en dat als zij naar de wc is geweest, gewoon de deur open laat staan en geen luchtverfrissers gebruiktDat soort shit
[..]
Nee, ze is rond de 30, maar het is echt een topwijf. Kan altijd wel lachen met haar.![]()
![]()
Hoezoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:25 schreef coban het volgende:
Ik vind op internet bestellen altijd zo engDat het dan niet aankomt ofzo?
![]()
![]()
welke sitequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:25 schreef coban het volgende:
Ik vind op internet bestellen altijd zo eng![]()
Ja zoietsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
HoezoDat het dan niet aankomt ofzo?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:25 schreef BBQSausage het volgende:
Woah, zie Danny eens een bazenhuis hebben:
Danny, knorretje en de kinderen (en FOK!) zijn verhuizende #2Ik heb ook zo'n stoel.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die stoelen
Heb er zelf ook een
Ik ook. Ik denk dat ik dan altijd wordt opgelichtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:25 schreef coban het volgende:
Ik vind op internet bestellen altijd zo eng
Daarom Thuiswinkel Waarborg en anders niet bestellen.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Vet goedkope site voor iphone accesoiresquote:
Www.supplies4u.eu
En dan die hello kitty strikje caseee! Ga een kijken?zeg welke kleur het mooist is
enige wat ik via internet bestel zijn voetbalkaartjes en boeken/cds via bol.com. Oh, en af en toe een vliegticket
Beetje betrouwbare sites hebben daar gewoon regelingen voor, niks mis mee.quote:Mja, ik heb ook wel eens een pakketje twee weken te laat gekregen, begon ik ook wel even hard te twijfelen ooit nog te bestellen via internet.
![]()
![]()
Ik ook, beste stoel dit ik ooit heb gehad.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Goede stoelen zijn dat. Ik zit er nu op
![]()
dat babyroze :$quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:29 schreef coban het volgende:
[..]
Vet goedkope site voor iphone accesoires
Www.supplies4u.eu
En dan die hello kitty strikje caseee! Ga een kijken?zeg welke kleur het mooist is
Forum Opties Forumhop: Hop naar: