Zal ik de waarheid verhullen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Op maandag 10 oktober 2011 01:18 schreef coban het volgende:
Dit topic heeft sowieso kwaliteit omdat ik en mk erin zitten.
ipod huh
ooh net zoiets als ze bij CSI enzo doen, al die dnashizzle onderzoeken enzo tochquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Forensisch laboratorium onderzoek. Beetje mondvol, maar de officiele benaming is nog langer
_
Een beetje mosterdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ach welnee. als je daar verder niets bij eet is dat wat energie betreft prima denk ik?
whehehequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:15 schreef coban het volgende:
[..]
Zal ik de waarheid verhullen?
Kijk eerst zou ik MK er niet bijdoen, mR TOEN Bedacht ik me dat het erg maar dan ook erg narcistisch zelfgeilend overkwam en propte maar MK erbij.@:@:@::::@@:: dkdkdkdsdl:@@:@:
hahahaha omggquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:15 schreef coban het volgende:
[..]
Zal ik de waarheid verhullen?
Kijk eerst zou ik MK er niet bijdoen, mR TOEN Bedacht ik me dat het erg maar dan ook erg narcistisch zelfgeilend overkwam en propte maar MK erbij.@:@:@::::@@:: dkdkdkdsdl:@@:@:
Ja, zoiets inderdaad. En jij deed toch iets met arabische taal enzo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ooh net zoiets als ze bij CSI enzo doen, al die dnashizzle onderzoeken enzo toch
Hij is geweldigquote:
Ik mag hem niet, hij bevestigd het homo stereotiep.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:17 schreef coban het volgende:
[..]
Hij is geweldigde man die anderen in hun gezicht uitlachy en die debielen meelachen
Bazenopleiding danquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, zoiets inderdaad. En jij deed toch iets met arabische taal enzo?
watskeburtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat ben ik ook![]()
Letterlijk dan.
Mijn lerares is er ook zo eentjequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vrouwen die mannen er van proberen te overtuigen dat ze wel degelijk poepen
Is best tof inderdaadquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bazenopleiding dan
ja Arabisch & Communicatie.
Watquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mijn lerares is er ook zo eentjeDie vertelt af en toe de meeste vreemde verhalen over poepen
_
Gordon mag wat mij betreft een nekschotje krijgen, samen met die Jolingquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:17 schreef coban het volgende:
[..]
Hij is geweldigde man die anderen in hun gezicht uitlachy en die debielen meelachen
Dat is gewoon smerigquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mijn lerares is er ook zo eentjeDie vertelt af en toe de meeste vreemde verhalen over poepen
_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |