Hoezo koop je niet gewoon pitloze druiven?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wtfff deze paarse druiven hebben kapotveel pitjes
mijn ouders doen datquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:40 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Hoezo koop je niet gewoon pitloze druiven?
ik heb ook een paarse druif voor jequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wtfff deze paarse druiven hebben kapotveel pitjes
Lekker in bijten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik heb ook een paarse druif voor jemet vleessmaak
Jouw lul is paars?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
misschien roddelt ie ook over jouquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:40 schreef coban het volgende:
Ik heb een homovriend
Maar mensen haten op hem omdat hij kapotveel roddelt.
bifi worstje zekerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee want ik ben geweldigquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
misschien roddelt ie ook over jou
Juist veel bloed toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:43 schreef FreezePop het volgende:
paars als er weinig bloed in zit duh
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:43 schreef coban het volgende:
[..]
Nee want ik ben geweldig
Nee zou best kunnen mja zo'n goede vriend is het niet
quote:Op maandag 8 februari 2010 01:47 schreef ziggeh het volgende:
goeieavond!
Ik zit met iets, waarvan ik niet zeker weet of het wel klopt. Op het moment dat mijn lul stijf wordt begint mn eikel paars te worden, is dit normaal? Mijn exen hebben e rnooit iets over gezegd, maar ik ben er niet zeker van of dit wel normaal is en ik niet naar een arts moet
. Verder heb ik er geen last van tijdens de sex.
quote:Op maandag 8 februari 2010 01:53 schreef Killer_Mom het volgende:
heel normaal, bloed toevoer, dunne huid , stijve penis, een echte man . niets mis mee. veel plezier ermee.
ik opscheertjequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:44 schreef coban het volgende:
Als ik jongen was he dan zou ik kapsels doen zoals bigbang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |