Serieus? Tfoe donnay duurder 20 euroquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik ha die van de scapino waren 2 voor 13 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
Mag ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:35 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Coming out.Maar dat was het dinsdag al.
![]()
![]()
Ik zweer dat hij dat een keer zei, en dan niet op een grappige manier, maar ik weet het niet zeker meer.quote:![]()
Ja maar hij trollt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:36 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik zweer dat hij dat een keer zei, en dan niet op een grappige manier, maar ik weet het niet zeker meer.Ik spreek regelmatig met hem en ken hem best goed dusja
![]()
houdoequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:37 schreef Flippiee het volgende:
Nu binnen 8 minuten avondeten eten, zodat ik de hele wedstrijd van Ajax -AZ kan kijken Houdoe![]()
![]()
AZ moet winnenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:37 schreef Flippiee het volgende:
Nu binnen 8 minuten avondeten eten, zodat ik de hele wedstrijd van Ajax -AZ kan kijken. Houdoe
Who motivates the motivator?![]()
Oh, nou ja, je zal wel gelijk hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar hij trollt.Ik spreek regelmatig met hem en ken hem best goed dusja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |