De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Emma watson met lang haar![]()
![]()
Emma watson met kort haar![]()
Het leven is hard.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Alleen thuis zijn
nu moet ik lonely avondeten
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb mijn kip te pittig gemaakt
quote:
Ik heb teveel peper in de soep gedaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:
wij gaan branden vandaagquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb teveel peper in de soep gedaan
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[..]
wij gaan branden vandaag
ik ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Alleen thuis zijn
nu moet ik lonely avondeten
pittige kipquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Sowiesoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[..]
wij gaan branden vandaag
nietes!quote:
Niet met een pokerface, met een autiface.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jij handjeklapt met pokerface?
pics van de opaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:28 schreef coban het volgende:
Ik heb allemaal lieve mensen gezien vandaag
Het kassameisje was lief, de jongen van de videotheek was lief, die opa die ik zag was lief en de meisjes uit het parkje waren kapotgestoord in hun kop.
Pics van de jongen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:28 schreef coban het volgende:
Ik heb allemaal lieve mensen gezien vandaag
Het kassameisje was lief, de jongen van de videotheek was lief, die opa die ik zag was lief en de meisjes uit het parkje waren kapotgestoord in hun kop.
niet weten dat hij echt gay isquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Rez, no offence, maar ben jij echt gay?
Bi, maar volgens mij theorie is iedereen bi.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Rez, no offence, maar ben jij echt gay?
oh dus echt biquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bi, maar volgens mij theorie is iedereen bi.
echt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bi, maar volgens mij theorie is iedereen bi.
Ja, eigenlijk ben ik gewoon zo'n flamboyante homo zoals Gordon.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
niet weten dat hij echt gay is
ik ha die van de scapino waren 2 voor 13 euroquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:32 schreef coban het volgende:
Hadden jullie ook altijd bij gym donnaybroek?
Die zijn fakking baas
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk ben ik gewoon zo'n flamboyante homo zoals Gordon.Ik wil ook een jas van Nickelson en een Chihuahua.
Geen pics maar hij zag er wel lief uit dus zal ik nummer regelen voor je?quote:
Ja, laten we daarvan uitgaan.quote:
Ja, maar wel met voorkeur, die kan zeer sterk, maar ook zeer zwak zijn.quote:
Ja, graag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:33 schreef coban het volgende:
[..]
Geen pics maar hij zag er wel lief uit dus zal ik nummer regelen voor je?
wederzijds maar dat weet jequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:34 schreef coban het volgende:
Ik ben alleen lesbisch als ik mk's pics zie. Voor de rest ben ik hetero.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |