niet weten dat hij echt gay isquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Rez, no offence, maar ben jij echt gay?
Bi, maar volgens mij theorie is iedereen bi.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Rez, no offence, maar ben jij echt gay?
oh dus echt biquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bi, maar volgens mij theorie is iedereen bi.
echt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bi, maar volgens mij theorie is iedereen bi.
Ja, eigenlijk ben ik gewoon zo'n flamboyante homo zoals Gordon.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
niet weten dat hij echt gay is
ik ha die van de scapino waren 2 voor 13 euroquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:32 schreef coban het volgende:
Hadden jullie ook altijd bij gym donnaybroek?
Die zijn fakking baas
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk ben ik gewoon zo'n flamboyante homo zoals Gordon.Ik wil ook een jas van Nickelson en een Chihuahua.
Geen pics maar hij zag er wel lief uit dus zal ik nummer regelen voor je?quote:
Ja, laten we daarvan uitgaan.quote:
Ja, maar wel met voorkeur, die kan zeer sterk, maar ook zeer zwak zijn.quote:
Ja, graag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:33 schreef coban het volgende:
[..]
Geen pics maar hij zag er wel lief uit dus zal ik nummer regelen voor je?
wederzijds maar dat weet jequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:34 schreef coban het volgende:
Ik ben alleen lesbisch als ik mk's pics zie. Voor de rest ben ik hetero.
Serieus? Tfoe donnay duurder 20 euroquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik ha die van de scapino waren 2 voor 13 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
Mag ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Coming out.Maar dat was het dinsdag al.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |