Ik zweer dat hij dat een keer zei, en dan niet op een grappige manier, maar ik weet het niet zeker meer.quote:
Ja maar hij trollt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zweer dat hij dat een keer zei, en dan niet op een grappige manier, maar ik weet het niet zeker meer.
houdoequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:37 schreef Flippiee het volgende:
Nu binnen 8 minuten avondeten eten, zodat ik de hele wedstrijd van Ajax -AZ kan kijken Houdoe
AZ moet winnenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:37 schreef Flippiee het volgende:
Nu binnen 8 minuten avondeten eten, zodat ik de hele wedstrijd van Ajax -AZ kan kijken. Houdoe
Oh, nou ja, je zal wel gelijk hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar hij trollt.Ik spreek regelmatig met hem en ken hem best goed dusja
Sorry, ik vind er echt niks aan. Basketbal daarentegen.quote:
Hoezo koop je niet gewoon pitloze druiven?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wtfff deze paarse druiven hebben kapotveel pitjes
mijn ouders doen datquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo koop je niet gewoon pitloze druiven?
ik heb ook een paarse druif voor jequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wtfff deze paarse druiven hebben kapotveel pitjes
Dat vraag je aan je moeder of ze voortaan pitloze druiven wilt kopen.quote:
Lekker in bijten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik heb ook een paarse druif voor jemet vleessmaak
Jouw lul is paars?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
misschien roddelt ie ook over jouquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:40 schreef coban het volgende:
Ik heb een homovriend
Maar mensen haten op hem omdat hij kapotveel roddelt.
bifi worstje zekerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee want ik ben geweldigquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
misschien roddelt ie ook over jou
Juist veel bloed toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:43 schreef FreezePop het volgende:
paars als er weinig bloed in zit duh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |