Dat weet ik ook niet meer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:46 schreef FreezePop het volgende:
[..]
nu ga ik twijfelen. was bloed niet alleen paars als er zuurstof in zit of was het andersom
ROT OPquote:
Omg haat aan zulkequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:49 schreef coban het volgende:
[..]
ROT OP
Omg meisje die best wel niet mooi is naja wel mooi maar nja niet echt mooi zegmaar en ook beetje gepest en gehaat post op fb: dagje beverwijk, veel leuke boys gespot__\\\\\\\!!!!__!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:49 schreef coban het volgende:
[..]
ROT OP
Omg meisje die best wel niet mooi is naja wel mooi maar nja niet echt mooi zegmaar en ook beetje gepest en gehaat post op fb: dagje beverwijk, veel leuke boys gespot__\\\\\\\!!!!__!
Af en toe vind ik het wel fijn om naar te luisteren. Op een of andere manier wordt ik er rustig van ofzoquote:
wordquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Af en toe vind ik het wel fijn om naar te luisteren. Op een of andere manier wordt ik er rustig van ofzo
Net zoals klasgenoten van mij die rustig worden van metal, best wel apart.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Af en toe vind ik het wel fijn om naar te luisteren. Op een of andere manier wordt ik er rustig van ofzo
Hoezo had je vermoedens?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb denk ik een gayradar. Bij Rez had ik al vermoedens en omg het is zo
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb denk ik een gayradar. Bij Rez had ik al vermoedens en omg het is zo
Een allochtoon die me verbetert op mn Nederlandsquote:
Daar heb ik het ook meequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net zoals klasgenoten van mij die rustig worden van metal, best wel apart.
Ja, maar jou had ik ook al over mijn theorie en voorkeur verteld.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:55 schreef coban het volgende:
[..]
Is toch niet erg
Nee had zo'n gevoel zegmaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |