Het overgrote deel van dikke mensen heeft het gewoon aan zichzelf te danken. Mensen die dikker worden door medicijnen of een ziekte is ook een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen niets aan hun dikheid doen, zoals mensen met het prader-willis syndroom.
ja alleen weet je dat niet he en overeten kun je ook wel als ziekte bezien.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het overgrote deel van dikke mensen heeft het gewoon aan zichzelf te danken. Mensen die dikker worden door medicijnen of een ziekte is ook een heel ander verhaal.
Nee, dat kan je niet aan de buitenkant zien nee, daarom is het ook zo makkelijk om het op een ziekte te gooein.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja alleen weet je dat niet he en overeten kun je ook wel als ziekte bezien.
Ga kapot jij.quote:
quote:I literally couldnt drink anymore after 700 ml but my belly still got pretty big, I think with more practise I'll be able to hold it better, also have your volume loud to hear the farts and burps near the end, dont forget to watch the aftermath video for more big belly fun)
RTquote:
Deze is een kwartier oud man.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hee die was laatst op dumpert. Wat een baas
Penaltyquote:
Nee 1-2 schat, jullie spelen uitquote:
Ik haal het altijd door elkaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee 1-2 schat, jullie spelen uit
De strijd is nog niet gestreden schat. Kusjes.quote:
Ik snap het wel, stiekem wil je gewoon dat Ajax wintquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik haal het altijd door elkaarDe stand goed doorgeven zeg maar
Merk het. Houd mijn bakkes alweer en kijk verder. Dat de beste mag winnenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De strijd is nog niet gestreden schat. Kusjes.
Nee joh, dat is niet leuk!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Merk het. Houd mijn bakkes alweer en kijk verder. Dat de beste mag winnen
Joehoequote:
Als ze geen lucky ajax kunnen roepen verzinnen ze wel iets anders.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:55 schreef FreezePop het volgende:
nepste penalty ooooit. voor de lijn en door zn.knieen
Eindelijk aandacht!quote:
Nee, doe maar niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:54 schreef Ezechielk het volgende:
Dit topic dopen wij nu om tot voetbaltopic.
Ik breek hem. Kusje erop?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JA HALLO. MIJN SUPPORTERSHART. WAT. DOE. JE.
Graag. Straks wordt het nog een gelijkspel. Dan word ik gepest morgen, ipv dat ik mijn collega's kan pesten.quote:
Het was toch ook een onterechte penaltyquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ze geen lucky ajax kunnen roepen verzinnen ze wel iets anders.
Sssstquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het was toch ook een onterechte penalty
Of je nu voor ajax bent of niet
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Graag. Straks wordt het nog een gelijkspel. Dan word ik gepest morgen, ipv dat ik mijn collega's kan pesten.
Veel plezierquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:58 schreef Patje1987 het volgende:
Maar ik ben nu een veel belangrijkere wedstrijd aan het kijken.
quote:
Hopelijk wint RKCquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:58 schreef Patje1987 het volgende:
Maar ik ben nu een veel belangrijkere wedstrijd aan het kijken.
quote:
Geef je nummer maar, dan ga ik je wel whatsappen. Hebben we allebei 1 vriendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |