pics van beiden naast elkaar?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ex heeft mij gedumpt voor een chick waar ik 5 keer in pas
Slijmbalquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wil je erover praten
Waarschijnlijk voelde je ex zich ongemakkelijk omdat iedereen naar jou keek omdat jij mooi was en hij dus extra lelijk leek en nu likt hij mooier, daar wil je toch niet mee hebben?
Ik niet hebquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
pics van beiden naast elkaar?
Ohh.. sorryquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ex heeft mij gedumpt voor een chick waar ik 5 keer in pas
ok dan neem ik aan dat ze way knapper is. of meer trucs in bed kan. of jij heel naar bent en controle wil hebben en je vriend altijd wil veranderen. vanuit die hoek bekeken heeft ie groot gelijk!quote:
er zijn mannen die op dikke vrouwen vallenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok dan neem ik aan dat ze way knapper is. of meer trucs in bed kan. of jij heel naar bent en controle wil hebben en je vriend altijd wil veranderen. vanuit die hoek bekeken heeft ie groot gelijk!
Ja dat was het vastquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok dan neem ik aan dat ze way knapper is. of meer trucs in bed kan. of jij heel naar bent en controle wil hebben en je vriend altijd wil veranderen. vanuit die hoek bekeken heeft ie groot gelijk!
Jij bent echt acharmant.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik denk ik zal niet slijmen , maar dat is ook weer niet goed he! niets is goed bij jou wat ik ook doequote:
Sommige mensen kunnen niets aan hun dikheid doen, zoals mensen met het prader-willis syndroom.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Serieus he, hoe the fuck kan je een stijve krijgen van een dikke vrouw te zien en eten en aankomen
Wat heb je van me nodig?quote:
het wat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen niets aan hun dikheid doen, zoals mensen met het prader-willis syndroom.
Meid Jongen toch.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik denk ik zal niet slijmen , maar dat is ook weer niet goed he! niets is goed bij jou wat ik ook doe
Niet beschikbaar toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
cobie hier staat die toch zwart
http://www.supplies4u.eu/(...)oor-de-iphone-4.html
daar heb ik het niet overquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen niets aan hun dikheid doen, zoals mensen met het prader-willis syndroom.
Ik snap die mannen echt nietquote:
Bedankt dit krijg ik dus niet meer uit mijn hoofd....quote:
wtfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |