Nee joh, dat is niet leuk!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Merk het. Houd mijn bakkes alweer en kijk verder. Dat de beste mag winnen
Joehoequote:
Als ze geen lucky ajax kunnen roepen verzinnen ze wel iets anders.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:55 schreef FreezePop het volgende:
nepste penalty ooooit. voor de lijn en door zn.knieen
Eindelijk aandacht!quote:
Nee, doe maar niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:54 schreef Ezechielk het volgende:
Dit topic dopen wij nu om tot voetbaltopic.
Ik breek hem. Kusje erop?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JA HALLO. MIJN SUPPORTERSHART. WAT. DOE. JE.
Graag. Straks wordt het nog een gelijkspel. Dan word ik gepest morgen, ipv dat ik mijn collega's kan pesten.quote:
Het was toch ook een onterechte penaltyquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ze geen lucky ajax kunnen roepen verzinnen ze wel iets anders.
Sssstquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het was toch ook een onterechte penalty
Of je nu voor ajax bent of niet
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Graag. Straks wordt het nog een gelijkspel. Dan word ik gepest morgen, ipv dat ik mijn collega's kan pesten.
Veel plezierquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:58 schreef Patje1987 het volgende:
Maar ik ben nu een veel belangrijkere wedstrijd aan het kijken.
quote:
Hopelijk wint RKCquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:58 schreef Patje1987 het volgende:
Maar ik ben nu een veel belangrijkere wedstrijd aan het kijken.
quote:
Geef je nummer maar, dan ga ik je wel whatsappen. Hebben we allebei 1 vriendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |