I negeer de foon standaard.quote:
Foster the peoplequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
better run, faster than my bullet
Ben je niet bang voor #ers ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
PC aanzetten![]()
Bij mij staat ie altijd aan, ik ga m'n geliefde toch niet uitzetten.
quote:
quote:Although Charles Darwin came up with the theory of evolution while studying birds from the Galapagos islands, he didn’t tell anyone until he saw a Pikachu evolve into a Raichu. Darwin knew then his theory was super effective.
Nice!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Foster the peopleNu al zin in London Calling in Paradiso
Neuh, ik hack ze zelf helemaal kapot voordat ik zelf gehackt wordquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ben je niet bang voor #ers ?
nee hoor. heb jij nog wel eens wat van die pop gehoord na zijn eerste film? nou dat is geen toeval kan ik je verzekeren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:11 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
dit is eigenlijk heel diep
Mijnes ook hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice!Mijn muzieksmaak is zo gigantisch breed, maar aan de andere kant ook weer totaal niet
Ik heb de digitale ringtone op mijn mobiel. not the same though. not the samequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de enige echte foon, daarom heb ik hem. helaas hadden ze hem niet in gsm uitvoering, en ik heb geen analoge lijn, dus ik voel met je mee, alleen hoor ik de telefoon zelfs niet overgaan omdat het verkeerd verbonden is.
Ja idd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijnes ook hoorDoor de jaren heen enorm veel leren waarderen.
nou ik vind bijvoorbeeld van bepaalde band 1 nummer vet mooi, dan luister ik gelijk dat hele album en vette kans dat ik dan nog 3/4/5 nummers chil vind maar ook een paar echtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja idd.Maar wat ik dus het gekke vind, dan zie ik sommige mensen (LompeHork bijvoorbeeld) die echt helemaal weg zijn van één bepaalde band. En dan ook meteen al hun muziek gaaf vindt. Dat kan ik niet begrijpen. (Ik vind heel dat pink floyd sowieso helemaal niks
). Misschien dat ik één nummer toevallig wel leuk vind klinken. Maar het is nooit zo dat ik echt helemaal fan ben alle nummers van een bepaalde band ofzo.
Ik vind ook niet altijd alles goed, maar van John Mayer/Enrique Iglesias is mijn muziekverzameling toch meest compleet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja idd.Maar wat ik dus het gekke vind, dan zie ik sommige mensen (LompeHork bijvoorbeeld) die echt helemaal weg zijn van één bepaalde band. En dan ook meteen al hun muziek gaaf vindt. Dat kan ik niet begrijpen. (Ik vind heel dat pink floyd sowieso helemaal niks
). Misschien dat ik één nummer toevallig wel leuk vind klinken. Maar het is nooit zo dat ik echt helemaal fan ben alle nummers van een bepaalde band ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |