Nee hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hey, hey, even rustig he, terroristje.
Uhm. thnx I guessquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:44 schreef Boterbartje het volgende:
ik vind dat heel knap van jou huppel enzo!
Hold my breath as I wish for deathquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:44 schreef coban het volgende:
[..]
Nee hoordan zou ik zeggen:
HAHAH HUPPEL IK DOE WEL BOM VASTBINDEN AAN MIJZELF EN KOM WEL NAAR JULLIE TOE
Van 'normale' terrorist naar zelfmoordterrorist in 10 seconden. Coban heeft de skills.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:44 schreef coban het volgende:
[..]
Nee hoordan zou ik zeggen:
HAHAH HUPPEL IK DOE WEL BOM VASTBINDEN AAN MIJZELF EN KOM WEL NAAR JULLIE TOE
Nee ik ben verliefd op haten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:44 schreef Ezechielk het volgende:
Tsjoban heeft haatboontjes gegeten.
Onequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hold my breath as I wish for death![]()
U is welkom
NOU NA 4 WEKEN BIJNA NONSTOP JANKEN MAG HET VAN MIJ WEL OPHOUDEN HOOR!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:46 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ik ben verliefd op haten.
Is zo leuk dat jullie achter jullie pc's aan het huilen zijn en ik aan het lachen ben
Dat mag ik wel hopen na 3 jaar intensieve training bij al qaida.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Van 'normale' terrorist naar zelfmoordterrorist in 10 seconden. Coban heeft de skills.
Tfoe.quote:
Ik heb hem meteen maar even opgezetquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen na 3 jaar intensieve training bij al qaida.
Verliezen? Gelijkspel schatquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:47 schreef speedking het volgende:
[..]
zomaar verliezen van az, de boer is een homo
Oke omdat jij een meisje bent MAAR JONGENTJES MOETEN GEPEST WORSEN VOORAL DIE SPOUWER HE DIE SPOUWER MOET DE KNUPPELquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NOU NA 4 WEKEN BIJNA NONSTOP JANKEN MAG HET VAN MIJ WEL OPHOUDEN HOOR!!
ANAAL!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:47 schreef coban het volgende:
[..]
Oke omdat jij een meisje bent MAAR JONGENTJES MOETEN GEPEST WORSEN VOORAL DIE SPOUWER HE DIE SPOUWER MOET DE KNUPPEL
ze leven ook gezonder, vetter maar toch gezonder.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:34 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
FRANSE LUNCH
die lui hebben het goed voor elkander, artisjokken
Oh, is dat er op? Nice, en dit was het nieuws komt er ook opquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:47 schreef Boterbartje het volgende:
IK GA IK HOU VAN HOLLAND KIJKEN VIND IK WEL LACHEN OK
DAT IS LEUHEUK!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, is dat er op? Nice, en dit was het nieuws komt er ook op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |