Moet ze naar mn ex gaan, die heeft niet zo'n grotequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:36 schreef Boterbartje het volgende:
SORRY IEDEREEN VOOR HET PLAGEN IK WOU JULLIE ALLEEN DE LUNCH ROND DE WERELD LATEN ZIEN MAAR DAT DOE IK WEL NIET MEER OK?
NOG EEN TYPO VOOR DIT TOPIQUE
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet ze naar mn ex gaan, die heeft niet zo'n grote
GOH NIET LIEFquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet ze naar mn ex gaan, die heeft niet zo'n grote
Zoiets jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
GOH NIET LIEF
niet gelukkig uit elkander gegaan ofzo ditdat?
Als het enige troost is, mn gastheer was het niet eens met mn voedselkeuzequote:
Wees je wel lief voor flips?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:38 schreef Ezechielk het volgende:
Matige wesdstrijd. Tevreden met de uitslag.
Ik heb gezegd dat hij lief voor je moet zijn hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:39 schreef Flippiee het volgende:
Als PSV en Twente nou even verliezen of gelijk spelen
twente wint dus da gaa nie door niequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:39 schreef Flippiee het volgende:
Tegen Utrecht?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:39 schreef Flippiee het volgende:
oh ziel enzoquote:
Gelukkig welquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oh ziel enzo
ben je nou alleenstaande mam?
Ik ben altijd lief voor Flips.quote:
Schiet hem neerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het enige troost is, mn gastheer was het niet eens met mn voedselkeuze
Zag hetquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat hij lief voor je moet zijn hoor
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
twente wint dus da gaa nie door nie
Niets is onmogelijk, AZ speelt ook gelijk tegen Ajax. Dat had ook niemand gedacht. Iedereen verwacht dat AZ natuurlijk wint.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tegen Utrecht?Ik denk het niet he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las alleenstaande maN.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oh ziel enzo
ben je nou alleenstaande mam?
Fixedquote:
Volgens jou en mono ben ik toch ook een manquote:
quote:
Nooit!!quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zag het
[..]
[..]
Niets is onmogelijk, AZ speelt ook gelijk tegen Ajax. Dat had ook niemand gedacht. Iedereen verwacht dat AZ natuurlijk wint.Niets is onmogelijk inderdaad. Maar dikke kans dat PSV gaat winnen dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
quote:
Hey, hey, even rustig he, terroristje.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hey, hey, even rustig he, terroristje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |