quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt te kansloos voor woorden.
Ok dan is het goed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die Mogen ook wel in de top 5. Alleen niet bovenaan in dat rijtje.
Wist je al dat George dood isquote:
Ik ook niet, en ik had vroeger een ajaxkamer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het ironische is dat ik geen een speler kan opnoemen van ajax
Ook heb ik nog noot een wedstrijd van ajax gekeken
PSV mag in het rechter rijtje. Ik gun het Feyenoord wat dat betreft. Die hebben een beroerde tijd achter de rug, die Mogen wel weer wat succes.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok dan is het goed.
Dus Ajax, RKC, AZ, PSV, Groningen?
Ik ben benieuwd naar volgende week.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
PSV mag in het rechter rijtje. Ik gun het Feyenoord wat dat betreft. Die hebben een beroerde tijd achter de rug, die Mogen wel weer wat succes.
Echtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ik had vroeger een ajaxkamer.![]()
Als dat een serieus aanbod is, dan wil ik wel komen.quote:
Neequote:
Jaquote:
Het is serieus. En misschien, af en toe een beetje. Maar daar kan jij tegen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als dat een serieus aanbod is, dan wil ik wel komen.
Zolang ik maar niet geplaagd word omdat AZ
Iets met APK en niet doorkomen. Nu is ie dood EN MOET IK TREINEN!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als dat een serieus aanbod is, dan wil ik wel komen.
Zolang ik maar niet geplaagd word omdat AZ
[..]
Neehoe ken dat?
Flikker nou eens op.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:34 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
FRANSE LUNCH
die lui hebben het goed voor elkander, artisjokken
ALLES DAAR ISquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:34 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
FRANSE LUNCH
die lui hebben het goed voor elkander, artisjokken
Dat is inderdaad zo, nog 3 minuten extra tijd. Dan pak ik de fietsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is serieus. En misschien, af en toe een beetje. Maar daar kan jij tegen.
Jeetjequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets met APK en niet doorkomen. Nu is ie dood EN MOET IK TREINEN!!
Mij nodig je nooit uitquote:
Ga eens bier pakken.quote:
JA HET WAS HEUL ENG HOOR MET DE TREIN!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo, nog 3 minuten extra tijd. Dan pak ik de fiets
[..]
JeetjeTreinen
NS
Balen muts
Ik heb wel kapsalon gegeten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:36 schreef coban het volgende:
Lief dagboeks,
Ik zou vandaag kapsalon eten. Maar niet gedaan. Ik heb een stokbrood latensnijden en tonijnsaladeen smeerkaas
gekocht en met mijn dinnetje gegeten.
Kusje, coban.
Zooo toe maarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:36 schreef coban het volgende:
Lief dagboeks,
Ik zou vandaag kapsalon eten. Maar niet gedaan. Ik heb een stokbrood latensnijden en tonijnsaladeen smeerkaas
gekocht en met mijn dinnetje gegeten.
Kusje, coban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |