SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - Meet
Okee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik associeer de Islam met het kwaad, NIET de moslims!
Ik voel je broeder, ik voel je.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:26 schreef ValHallen het volgende:
Mijn grootste angst zijn de spinnen die de wereld overnemen.
Ik vind religie de root of all evilquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee.
Ik associeer het Christendom met het kwaad.
Niet de Christenen.
Lees 1 kor. 13 zou ik dan zeggen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee.
Ik associeer het Christendom met het kwaad.
Niet de Christenen.
Het is een religie, wat is daar mis mee? Er zijn moslims die het verkeerd interpeteren, die richten het kwaad, maar de islam is toch niet zo slechtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik associeer de Islam met het kwaad, NIET de moslims!
Jawel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het is een religie, wat is daar mis mee? Er zijn moslims die het verkeerd interpeteren, die richten het kwaad, maar de islam is toch niet zo slecht
Ja ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
Eigenlijk ben ik tegen alle geloven
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:28 schreef gewoonfaye het volgende:
en ik heb nog een week geen vakantie
Ik kan het onderwerp altijd op seks krijgen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:27 schreef ValHallen het volgende:
Van snijdende vaders tot aan Bijbeldiscussies. Only at R49
Mijn mening exact.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:29 schreef MsMessy het volgende:
Ik associeer fundamentalisme, fanatisme en extremisme met kwaad en niet per definitie een geloof.
Oh wijze, wijze vrouw.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:29 schreef MsMessy het volgende:
Ik associeer fundamentalisme, fanatisme en extremisme met kwaad en niet per definitie een geloof.
Nee, ik heb dit meegemaakt en wilde dat hier melden. De discussie over dat onderwerp heb ik zelf al voortgezet in een ander topic, maar het is geen topicpromotie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
was je een topic aan het promoten?
Seksquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan het onderwerp altijd op seks krijgen.
Naat altijd op religie.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
Eigenlijk ben ik tegen alle geloven
Tja, het is een beetje moeilijk voor mij atm om het niet te doen:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:29 schreef MsMessy het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ikzelf ben christelijk en ik ben bij de jeugdige afdeling samen met wat anderen de hypothese 'Allah is een demonische kracht' objectief te weerleggen danwel te bevestigen vanuit een bijbels perspectief op de koran en de daarbijbehorende boeken.
Overigens nog een handig globaal overzicht in verschillen tussen Islam en Christendom:
(Islam en Christendom vergeleken) https://docs.google.com/v(...)YzNTc2ZDdhYWYw&hl=nl
Wijze woorden van een aantrekkelijke vrouwquote:
Alleen ik ben niet gefrustreerd meer dus ik heb het nooit meer over seks.quote:
neeuh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen ik ben niet gefrustreerd meer dus ik heb het nooit meer over seks.
Valt best mee ja...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen ik ben niet gefrustreerd meer dus ik heb het nooit meer over seks.
Okee niet dagelijks tenminste.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
Niks vakantie. Werkweek school (stedentrip naar Londen) en daarna een week vakantie
.
quote:
Hoe vaak heb ik het over seks gehad de afgelopen week?quote:
Geen idee, zo vaak was ik er niet de afgelopen week.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik het over seks gehad de afgelopen week?
Nou?
Nou dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen idee, zo vaak was ik er niet de afgelopen week.
Verschil in perspectief.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tja, het is een beetje moeilijk voor mij atm om het niet te doen:
[..]
Ik vind het tunnelvisie om het te hebben over twee geloven terwijl de wereld zoveel verschillende geloven kent en in elk ook het fundamentalisme, fanatisme en extremisme voorkomt. Christen of moslim zijn maakt je niet heiliger dan een ander, hoe je leeft naar de gewone geldende normen en waarden en of je een zinvol leven hebt lijkt me een stuk belangrijker. Maar ja wie ben ik...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tja, het is een beetje moeilijk voor mij atm om het niet te doen:
[..]
Seks en bier?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:37 schreef PriemGirl het volgende:
Seks
Bierrrrrrrrrrrrrr
[ afbeelding ]
Seks niet voor het huwelijkquote:
quote:
Het heeft ook niets met het individu te maken, christen of moslim, maar het geloof en de doctrine op zich. Ik kijk naar de leer en wat voor een effect de leer heeft. Vooralsnog weet ik het meeste van het Christendom, ben ik erg naïef, maar er is nog geen discussie of zienswijze die mij van het Christendom heeft afgebracht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik vind het tunnelvisie om het te hebben over twee geloven terwijl de wereld zoveel verschillende geloven kent en in elk ook het fundamentalisme, fanatisme en extremisme voorkomt. Christen of moslim zijn maakt je niet heiliger dan een ander, hoe je leeft naar de gewone geldende normen en waarden en of je een zinvol leven hebt lijkt me een stuk belangrijker. Maar ja wie ben ik...
Het zal mij ook wat want ik ben al compleet in vakantiestemming
Je hoeft het er niet in te wrijven hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:40 schreef gewoonfaye het volgende:
kansloze maagdjes die niet weten waar ze het over hebben
Sterf.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:40 schreef gewoonfaye het volgende:
kansloze maagdjes die niet weten waar ze het over hebben en dan toch goed in bed blijken te zijn.
+1
#HopeForHeloef
Dat doe ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Verschil in perspectief.
Zeven leerlingen maakten met hun meester ergens in het verre Oosten een ochtendwandeling. In het prille zonlicht schitteren de dauwdruppels. Bij een grote dauwdruppel liet de meester halt houden. Hij schaarde de leerlingen zo rondom de druppel dat de zon erop bleef schijnen en vroeg hun toen welke kleur de druppel had.
Rood zei de eerste, oranje zei de tweede, geel zei de derde, groen zei de vierde, blauw zei de vijfde, paars zei de zesde en de zevende zei violet. Ze stonden verbaasd over deze verschillen, en aangezien ze er allen zeker van waren dat ze het goed zagen, kregen ze bijna ruzie.
Toen liet de meester hen van plaats wisselen.
En heel langzaam drong het tot hen door dat zij ondanks de verschillen van hun waarneming, toch allen de waarheid hadden gesproken.
Als alle mensen nou eens wat met dit verhaal zouden doen
Y U NO GET SARCASM?quote:
Ik wou het net postenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:46 schreef heloef het volgende:
Hope for Heloef
Het klinkt ook echt als een slogan voor een stichting.
Het klinkt zo lekker.quote:
En in plaats van een pink ribbon nemen we voor jou een black ribbonquote:
Dan zouden ze de wet van Snellius begrijpen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Verschil in perspectief.
Zeven leerlingen maakten met hun meester ergens in het verre Oosten een ochtendwandeling. In het prille zonlicht schitteren de dauwdruppels. Bij een grote dauwdruppel liet de meester halt houden. Hij schaarde de leerlingen zo rondom de druppel dat de zon erop bleef schijnen en vroeg hun toen welke kleur de druppel had.
Rood zei de eerste, oranje zei de tweede, geel zei de derde, groen zei de vierde, blauw zei de vijfde, paars zei de zesde en de zevende zei violet. Ze stonden verbaasd over deze verschillen, en aangezien ze er allen zeker van waren dat ze het goed zagen, kregen ze bijna ruzie.
Toen liet de meester hen van plaats wisselen.
En heel langzaam drong het tot hen door dat zij ondanks de verschillen van hun waarneming, toch allen de waarheid hadden gesproken.
Als alle mensen nou eens wat met dit verhaal zouden doen
Ik kan Flipmuziek, Rampeneren, Leipe Mocro Flavour, Ik en Ali B en nog meer bagger allemaal mee rappen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:48 schreef gewoonfaye het volgende:
This one is for the boys with the boomin' system
Top down, AC with the coolin' system
When he come up in the club, he be blazin' up
Got stacks on deck like he savin' up
And he ill, he real, he might got a deal
He pop bottles and he got the right kind of build
He cold, he dope, he might sell coke
He always in the air, but he never fly coach
He a muthafuckin trip, trip, sailor of the ship, ship
When he make it drip, drip kiss him on the lip, lip
That's the kind of dude I was lookin' for
And yes you'll get slapped if you're lookin' ho
I said, excuse me you're a hell of a guy
I mean my, my, my, my you're like pelican fly
I mean, you're so shy and I'm loving your tie
You're like slicker than the guy with the thing on his eye, oh
Yes I did, yes I did
Somebody please tell him who the eff I is
I am Nicki Minaj, I mack them dudes up
Back coupes up, and chuck the deuce up
Dit kan ik helemaal rappen
Ken ik alleen van: DAY DAY DAYDAYDAYDAY DAYDAYDAYDAY DAY DAYDAY DAY.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:48 schreef gewoonfaye het volgende:
Yes I did, yes I did
Somebody please tell him who the eff I is
I am Nicki Minaj, I mack them dudes up
Back coupes up, and chuck the deuce up
IK OOK! Geen grapje, maar ik was echt koningin in Leipe Mocro Flavourquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan Flipmuziek, Rampeneren, Leipe Mocro Flavour, Ik en Ali B en nog meer bagger allemaal mee rappen.
Damn you 2005.
Wie heeft er wat te vieren?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
IK OOK! Geen grapje, maar ik was echt koningin in Leipe Mocro Flavour
Ik heb toen zelfs nog het eerste album van Ali B gekochtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan Flipmuziek, Rampeneren, Leipe Mocro Flavour, Ik en Ali B en nog meer bagger allemaal mee rappen.
Damn you 2005.
We hebben best veel gemeen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
IK OOK! Geen grapje, maar ik was echt koningin in Leipe Mocro Flavour
Ik wou hem kopen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb toen zelfs nog het eerste album van Ali B gekocht
dat hadden wij ook!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou hem kopen.
Toen ontdekte ik Kazaa.
Ik ben nog van de Napster generatie, muziek downloaden met 10kb per seconde, 3 kwartier over 1 nummer doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou hem kopen.
Toen ontdekte ik Kazaa.
Vaker voor de camera staan in plaats van erachter.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom zorg ik er nooit voor dat mensen me objectiveren?
Wij waren goede vrienden geweest in 2005.quote:
10 kB/s. Mazzelpik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben nog van de Napster generatie, muziek downloaden met 10kb per seconde, 3 kwartier over 1 nummer doen.
Ik kocht liever
De meeste vrouwen willen dat niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Nee dat zegt me niksquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
10 kB/s. Mazzelpik.
En ken je AudioGalaxy nog?
Bedoel je mensen je een spiegel voor laten houden?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Kom eens hier danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:57 schreef PriemGirl het volgende:
Bier en tieten... tjalalala............
Bier op een nuchtere maag is zo geen goed plan
Too late now
Ik ben altijd one-of-the-guys geweest. Soms wil ik niks lievers dan dat iemand me ziet en dan gewoon denkt 'daaaaaaaaamn' Met uitgaan wil ik het liefst overal tegenaan schuren. Ik heb dat heel lang niet gehad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
De meeste vrouwen willen dat niet.
Welk spul drink je?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:57 schreef PriemGirl het volgende:
Bier en tieten... tjalalala............
Bier op een nuchtere maag is zo geen goed plan
Too late now
Nee niet zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:57 schreef STING het volgende:
[..]
Bedoel je mensen je een spiegel voor laten houden?
Dat is toch verre van objectief of begrijp ik je totaal verkeerd?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben altijd one-of-the-guys geweest. Soms wil ik niks lievers dan dat iemand me ziet en dan gewoon denkt 'daaaaaaaaamn' Met uitgaan wil ik het liefst overal tegenaan schuren. Ik heb dat heel lang niet gehad.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is toch verre van objectief of begrijp ik je totaal verkeerd?
Dus eigenlijk wil je dat elke kerel met zijn kaak op zijn knieën kijkt hoe jij langs loopt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben altijd one-of-the-guys geweest. Soms wil ik niks lievers dan dat iemand me ziet en dan gewoon denkt 'daaaaaaaaamn' Met uitgaan wil ik het liefst overal tegenaan schuren. Ik heb dat heel lang niet gehad.
Je wil een geil wijf gevonden worden dus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
nee, ja, nee, ja... uhm, ja, hoe zeg je dat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Je wil een geil wijf gevonden worden dus.
Dan word je nageroepen: Hé vrouw, zo te zien heb jij een buikomvang van 75 cm en draag jij een hoed met maat 57!quote:
Zoals ik het zeg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
nee, ja, nee, ja... uhm, ja, hoe zeg je dat?
Cup C, want je ziet er gemiddeld uit!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan word je nageroepen: Hé vrouw, zo te zien heb jij een buikomvang van 75 cm en draag jij een hoed met maat 57!
Wel objectief.
Daar hebben ze dus make-up voor uitgevonden, min of meer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Je wil een geil wijf gevonden worden dus.
koffie een optiequote:
Dat komt zo verkeerd over, maar bij al die meisjes is het altijd van 'zij is lekker' en dan kijken ze niet verder dan dat. Ze zien alleen een lichaam en wat ze daar mee willen doen. Ik gedraag me nooit zoquote:
Cup C kan, maar met "gemiddeld" begin je je alweer op het subjectieve vlak te begeven. Misschien als je een sigmawaarde erbij vertelt en je marge waarop je dat baseert. Dat kan wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Cup C, want je ziet er gemiddeld uit!
Zo kijkt bijna elke jongen naar een vrouw.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat komt zo verkeerd over, maar bij al die meisjes is het altijd van 'zij is lekker' en dan kijken ze niet verder dan dat. Ze zien alleen een lichaam en wat ze daar mee willen doen. Ik gedraag me nooit zo
Ja, schuldig. Zeker in het oppervlakkige contact.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo kijkt bijna elke jongen naar een vrouw.
Heujquote:
Meer koffie een optie ?quote:
Ja het klinkt fout, maar is stiekem wat je wil.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat komt zo verkeerd over, maar bij al die meisjes is het altijd van 'zij is lekker' en dan kijken ze niet verder dan dat. Ze zien alleen een lichaam en wat ze daar mee willen doen. Ik gedraag me nooit zo
Ik vind dat apparaat erachter interessanter dan die twee cilindervormige dingetjes.quote:
Is dat zo fout om dat een keer te willen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja het klinkt fout, maar is stiekem wat je wil.
Althans dat maak er op uit.
Gemiddeld is gewoon een normaal wetenschappelijk begrip hoor, niets subjectief aan. Je kan toch ook zeggen 'Ik verdien een boven modaal salaris.' Modaal is dan gewoon een bepaald bedrag, wat het gemiddelde inkomen van Nederland moet voorstellen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Cup C kan, maar met "gemiddeld" begin je je alweer op het subjectieve vlak te begeven. Misschien als je een sigmawaarde erbij vertelt en je marge waarop je dat baseert. Dat kan wel.
Vanavond niks als het goed is. Ik lig om 8 uur hopelijk plat en hoop niet te ontwaken voor morgenvroeg 9 uur.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:05 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Heuj
[..]
Meer koffie een optie ?
Moet je nog vanavond of iets dergelijks ?
Meh heb dat tot mijn 21ste gehad. Niet gek aangezien ik niks anders dan bandshirts en wijde broeken droegquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
nee, ja, nee, ja... uhm, ja, hoe zeg je dat?
Dan moet je het nog maar even volhouden zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vanavond niks als het goed is. Ik lig om 8 uur hopelijk plat en hoop niet te ontwaken voor morgenvroeg 9 uur.
Ik wil je anders best even flink aanduwen hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Is dat zo fout om dat een keer te willen?Het is niet iets wat ik heb gehad ofzo
Ik heb gewoon geen vrouwelijkheidquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Meh heb dat tot mijn 21ste gehad. Niet gek aangezien ik niks anders dan bandshirts en wijde broeken droeg
Toen was ik nog niet zo 'vrouwelijk' bezig zeg maar
Je zegt zelf dat het is fout is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Is dat zo fout om dat een keer te willen?Het is niet iets wat ik heb gehad ofzo
Nee. Je snapt er weer iets van. Je tweede voorbeeld kan wel (apart trouwens, want modaal suggereert dat het de modus van alle inkomens is, maar dat is het niet). Gemiddeld kan nooit één waarde zijn aangezien je altijd met onzekerheid zit. Dus je zult bij een statement als "gemiddeld" moeten aangeven binnen welke grenzen je kijkt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gemiddeld is gewoon een normaal wetenschappelijk begrip hoor, niets subjectief aan. Je kan toch ook zeggen 'Ik verdien een boven modaal salaris.' Modaal is dan gewoon een bepaald bedrag, wat het gemiddelde inkomen van Nederland moet voorstellen.
Dat apparaat kijkt een beetje scheel atm. So not interestingquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind dat apparaat erachter interessanter dan die twee cilindervormige dingetjes.
Das niet waar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen vrouwelijkheid
Ik houd van je instelling! Pak er nog een karmelietje bij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat apparaat kijkt een beetje scheel atm. So not interesting
Fu ik ga thuis gewoon verder met zuipen. Toch niks anders te doen dit weekend![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wil je anders best even flink aanduwen hoor.
daar meen je dan weer zo weinig van. Het moeten onbekende mensen zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat het is fout is.![]()
En nee dat is niet fout.
Maar je mag best een keer voorbij lopen en dat ik dan roep "Zo he wat is dat een lekker wijf" met bijbehorende neukbewegingen.
minder dan een normale vrouwquote:
Geloof ik echt helemaal niks vanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen vrouwelijkheid
Ik las Camieltje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik houd van je instelling! Pak er nog een karmelietje bij.
De karmelietjes zijn op !!!!!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik houd van je instelling! Pak er nog een karmelietje bij.
Ik volg je even niet. Welke grenzen en welke onzekerheid? Heb je een voorbeeld?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee. Je snapt er weer iets van. Je tweede voorbeeld kan wel (apart trouwens, want modaal suggereert dat het de modus van alle inkomens is, maar dat is het niet). Gemiddeld kan nooit één waarde zijn aangezien je altijd met onzekerheid zit. Dus je zult bij een statement als "gemiddeld" moeten aangeven binnen welke grenzen je kijkt.
Gewoon nog een karmelietje scoren bij de supermarkt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De karmelietjes zijn op !!!!!!![]()
Ik heb nog kasteelbier. I see options![]()
niet zoveel dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geloof ik echt helemaal niks van
Heb zoveel andere drank staan; dat ik wel een paar jaar vooruit kanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon nog een karmelietje scoren bij de supermarkt?
Mijn vader heeft de beste speakers.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:09 schreef ValHallen het volgende:
Als ik naat was zou ik echt de beste speakers kopen, loeiharde dubstep aanzetten en beuken maar!
Als Faye er is uiteraard.
Okee als ik je zie denk ik niet van goh die wil ik graag uit elkaar trekken zeg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
daar meen je dan weer zo weinig van. Het moeten onbekende mensen zijn
Ik vind je vrouwelijk, ik ken ergere gevallen hoor.quote:[..]
minder dan een normale vrouw
Tijd om je ouders een weekend Centerparks cadeau te doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft de beste speakers.
Heeft ie geen geld voor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tijd om je ouders een weekend Centerparks cadeau te doen.
Hoe oud ben je ook al weer? 17 toch?quote:
als hetquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
der is zon mens op school geen idee als het nou een man of een vrouw is
Nou, ik kan het shaken hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoe oud ben je ook al weer? 17 toch?
Komt nog wel.
feest, 2 van mij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:11 schreef ValHallen het volgende:
Heloef en ik zagen vanmorgen trouwens een meisje dat echt bizar veel op je leek Faye.
o neeeeequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:11 schreef ValHallen het volgende:
Heloef en ik zagen vanmorgen trouwens een meisje dat echt bizar veel op je leek Faye.
TMI.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:12 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk overigens dat ik eerder opgegeild moet worden dan Faye. Ik ben één van de weinige mannen met de 24/7 behoefte.
Ze was mooi.quote:
Opgegeild worden?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:12 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk overigens dat ik eerder opgegeild moet worden dan Faye. Ik ben één van de weinige mannen met de 24/7 behoefte.
jij hebt een fapverbod de komende 6 dagenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:12 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Opgegeild worden?
Tetten laten zien.
Mission accomplished
Pfoe, je mist een hoop achtergrond zie ik al.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik volg je even niet. Welke grenzen en welke onzekerheid? Heb je een voorbeeld?
Deze vrouw weet wat er nodig is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Opgegeild worden?
Tetten laten zien.
Mission accomplished
WTF ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Topic dood
Alowa
hallo
[..]
ik gebruik nooit leestekens hihihi
Grandioos compliment!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind je vrouwelijk, ik ken ergere gevallen hoor.
quote:
volgens mij heeft VH iets te veel drug ofzo gehadquote:
picsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
volgens mij heeft VH iets te veel drug ofzo gehad
met mijn tieten?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Opgegeild worden?
Tetten laten zien.
Mission accomplished
Wat nou?quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
jij hebt een fapverbod de komende 6 dagen
quote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft de beste speakers.
Okido.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pfoe, je mist een hoop achtergrond zie ik al.
Maar. De lengte (en nu hebben we het ALLEEN nog maar over de lengte terwijl jij ALLES samen wilde pakken) kun je desnoods het hele volk bemonsteren en daar een rekenkundig gemiddelde nemen, met zoveel cijfers achter de komma als je wilt.
Maar.
Wie heeft dat gemeten? En met wat voor apparaat? En was die gekalibreerd? En zijn intussen je monsters niet gegroeid? En wat met verschil in lengte omdat je net effe anders stond, omdat je haar kort/lang/dik is, etc etc etc. Dit levert een onzekerheidsmarge op waardoor een gemiddelde met zoveel cijfers achter de komma al niets meer waard is.
Dan krijgen we nog dat de lengte gewoon een gausskromme volgt en dan je hier bijvoorbeeld kunt definiëren om de volle breedte op de helft van het maximum (in frequentie, niet in lengte) te pakken. Of 1 sigma dus.
[ afbeelding ]
Aangezien jij het algeheel had over gemiddeld waarbij dus rare termen als haarkleur (kun je zwart en blond tegen elkaar opheffen zodat je rood krijgt ofzo???) alleen subjectief mee te nemen zijn. Zodoende zou ik oppassen met dat objectief te noemen.
heb ik nietquote:
HAHAHAHAHHAHAHHAHAHA KUTNEPBRABO AHAHHAHAHquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:17 schreef ValHallen het volgende:
hallo ik reageer hier in het topic maar iedereen negeert me ik post het nog maar een keer
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:17 schreef ValHallen het volgende:
hallo ik reageer hier in het topic maar iedereen negeert me ik post het nog maar een keer
Maar je weet wel dat ze de beste zijn. Is dat een vaker gebruikte logica door jou?quote:
Kut man ik lachte gewoon hardopquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:17 schreef ValHallen het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:17 schreef ValHallen het volgende:
Hij vindt het zelf, of het ook werkelijk zo is... Ik hoor het verschil niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar je weet wel dat ze de beste zijn. Is dat een vaker gebruikte logica door jou?
Ah. Bose dus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij vindt het zelf, of het ook werkelijk zo is... Ik hoor het verschil niet.
Seriously. Het kan zelfs met mijn tieten; en ik heb mini mountainsquote:
quote:
quote:
Bagger? Ik geef crusiale tips; mijnen jongen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:19 schreef Trollscience het volgende:
Stop eens met die bagger kinnekes.
a je hebt het over jezelfquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:20 schreef ValHallen het volgende:
ik weet mijn eigen mening niet dus gebruik ik smiley's en quote ik alleen maar andere mensen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
a je hebt het over je zelf
neequote:
Wahahahaha ja je hebt me! Ik had het gewoon over mezelf!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
a je hebt het over jezelf
ja dat ben jequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wahahahaha ja je hebt me! Ik had het gewoon over mezelf!
Wat een suffie ben ik toch ook.
wat een kut fotoquote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:22 schreef naatje_1 het volgende:
HAha, mijn post durft VH nooit te quoten in de vorm die hij nu is.
Nee dat moet je er niet bij zeggen zo doet hij dat niet en leestekens zijn koaptquote:
waar doorheen ?quote:
lolollolololololololololollolololollollollolololloolollololololoooooooooolllllllllllllquote:
Oke het is Frieslandquote:
hihi je zei piesquote:
Het is oké.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Oke het is Friesland
Ja he.quote:
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
Oké kleuters, zo is het wel genoeg. Straks vervallen we nog in niveau arg7 of UDOWU.
het is Okequote:
Wil je een likje?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
Oké kleuters, zo is het wel genoeg. Straks vervallen we nog in niveau arg7 of UDOWU.
Gezellig toch.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
wat bezig /?quote:
Check je postgeschiedenis.quote:
We zijn klaar.quote:
oke geen idee als het bezig isquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Check je postgeschiedenis.
Iemand van het rooster aanwezig?
Fayequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Check je postgeschiedenis.
Iemand van het rooster aanwezig?
denk aan mij. problem solved.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:27 schreef heloef het volgende:
[..]
We zijn klaar.
We gaan het nu hebben over het feit of nu moet gaan fappen of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Ja duh.quote:
Niet mijn stijlquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan iemand mij op het rooster zetten van 19:00 - 20:30 uur. Genre: Skihut
Oh deze avond wordt groots!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
denk aan mij. problem solved.Hij gaat er niet omhoog van, maar ook niet omlaag hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Waarom sta je dan nog in de OP?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
die taak heb ik soort van neergelegd
Noooohquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als ik bij je was joh. Dan had ik je zo gemarteld totdat je zou zeggen en menen dat je deze muziek leuk vond.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Niet mijn stijl![]()
Maar ik ga toch luisteren als ik thuis ben![]()
Chantage, wat ben je toch een kreng!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als jij voor mij kijkt wat mijn notes zijn
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]Je weet toch wel wat je eigen notes zijn
Sorry, dat is beroepsgeheimquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Haha Naatje heeft 4,50 betaald om zijn notes te bekijken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]Je weet toch wel wat je eigen notes zijn
Ik heb een hoop muziek leren waarderen hier.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik bij je was joh. Dan had ik je zo gemarteld totdat je zou zeggen en menen dat je deze muziek leuk vond.
Nee, ik weet ze uit mijn hoofd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Haha Naatje heeft 4,50 betaald om zijn notes te bekijken.
Hoeveel heb je er?quote:
Daarover pratende hè. Is jouw molester moustache al eens gefixed?quote:
dat is een leuk bandje jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
Rats on Rafts is trouwens een bazenband!
't is maar wat je gefixed noemt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarover pratende hè. Is jouw molester moustache al eens gefixed?
Niet alleen dat, optreden bij DWDD en dan God is Dead spelen met een basdrum met daarop SATAN getapedquote:
nothing happened yetquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat er niets meer staat, of een mooie 70's pornosnor natuurlijk!quote:
Zijn vlassnorretje bedoel je?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oke !quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:37 schreef Trollscience het volgende:
Was ik weer. Schijnbaar heeft huize Trollscience een nieuwe bank.
Dus je hebt tóch een snor!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn vlassnorretje bedoel je?
De van mijn haal ik altijd weg.
Het wordt steeds een schattiger gezicht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat er niets meer staat, of een mooie 70's pornosnor natuurlijk!
Ik was hem zo hard aan het uitproberen als ik jou(w) was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:37 schreef Trollscience het volgende:
Was ik weer. Schijnbaar heeft huize Trollscience een nieuwe bank.
Hij komt nooit verder dan een vlassnor maar ja ik heb er een.quote:
Het is zo'n verschrikkelijk hard ding, harde hoofdkussens etc. En omdat mijn stiefmoeder een nijlpaard is en mijn vader een bierbuik heeft, pas ik er niet meer op zonder dat ik word geplet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik was hem zo hard aan het uitproberen als ik jou(w) was.
Zonde van het geld dus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het is zo'n verschrikkelijk hard ding, harde hoofdkussens etc. En omdat mijn stiefmoeder een nijlpaard is en mijn vader een bierbuik heeft, pas ik er niet meer op zonder dat ik word geplet.
Als je mama een nijlpaard is, is de bank voor haar helemaal niet zo hard maar precies goed.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je mama een nijlpaard is, is de bank voor haar helemaal niet zo hard maar precies goed.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je mama een nijlpaard is, is de bank voor haar helemaal niet zo hard maar precies goed.
Uiteraard. Misschien kunnen ze eerst hun torenhoge schulden eens aflossen in plaats van een nieuw zitfateuil. Maar ik kom toch niet zo vaak in de woonkamer.quote:
Woonkamers zijn overschat. Je eigen kamer + Badkamer + Koelkast + WC is alles wat een man nodig heeft.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Uiteraard. Misschien kunnen ze eerst hun torenhoge schulden eens aflossen in plaats van een nieuw zitfateuil. Maar ik kom toch niet zo vaak in de woonkamer.
WTF is een zitfateuil? (als in: zijn er ook fateuils om op te staan ofzo)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Uiteraard. Misschien kunnen ze eerst hun torenhoge schulden eens aflossen in plaats van een nieuw zitfateuil. Maar ik kom toch niet zo vaak in de woonkamer.
Keuken. Oh wacht, een tostiijzer kan best in je kamer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Woonkamers zijn overschat. Je eigen kamer + Badkamer + Koelkast + WC is alles wat een man nodig heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |