Ik heb gewoon geen vrouwelijkheidquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Meh heb dat tot mijn 21ste gehad. Niet gek aangezien ik niks anders dan bandshirts en wijde broeken droeg
Toen was ik nog niet zo 'vrouwelijk' bezig zeg maar
Je zegt zelf dat het is fout is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Is dat zo fout om dat een keer te willen?Het is niet iets wat ik heb gehad ofzo
Nee. Je snapt er weer iets van. Je tweede voorbeeld kan wel (apart trouwens, want modaal suggereert dat het de modus van alle inkomens is, maar dat is het niet). Gemiddeld kan nooit één waarde zijn aangezien je altijd met onzekerheid zit. Dus je zult bij een statement als "gemiddeld" moeten aangeven binnen welke grenzen je kijkt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gemiddeld is gewoon een normaal wetenschappelijk begrip hoor, niets subjectief aan. Je kan toch ook zeggen 'Ik verdien een boven modaal salaris.' Modaal is dan gewoon een bepaald bedrag, wat het gemiddelde inkomen van Nederland moet voorstellen.
Dat apparaat kijkt een beetje scheel atm. So not interestingquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind dat apparaat erachter interessanter dan die twee cilindervormige dingetjes.
Das niet waar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen vrouwelijkheid
Ik houd van je instelling! Pak er nog een karmelietje bij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat apparaat kijkt een beetje scheel atm. So not interesting
Fu ik ga thuis gewoon verder met zuipen. Toch niks anders te doen dit weekend![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wil je anders best even flink aanduwen hoor.
daar meen je dan weer zo weinig van. Het moeten onbekende mensen zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat het is fout is.![]()
En nee dat is niet fout.
Maar je mag best een keer voorbij lopen en dat ik dan roep "Zo he wat is dat een lekker wijf" met bijbehorende neukbewegingen.
minder dan een normale vrouwquote:
Geloof ik echt helemaal niks vanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen vrouwelijkheid
Ik las Camieltje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik houd van je instelling! Pak er nog een karmelietje bij.
De karmelietjes zijn op !!!!!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik houd van je instelling! Pak er nog een karmelietje bij.
Ik volg je even niet. Welke grenzen en welke onzekerheid? Heb je een voorbeeld?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee. Je snapt er weer iets van. Je tweede voorbeeld kan wel (apart trouwens, want modaal suggereert dat het de modus van alle inkomens is, maar dat is het niet). Gemiddeld kan nooit één waarde zijn aangezien je altijd met onzekerheid zit. Dus je zult bij een statement als "gemiddeld" moeten aangeven binnen welke grenzen je kijkt.
Gewoon nog een karmelietje scoren bij de supermarkt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De karmelietjes zijn op !!!!!!![]()
Ik heb nog kasteelbier. I see options![]()
niet zoveel dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geloof ik echt helemaal niks van
Heb zoveel andere drank staan; dat ik wel een paar jaar vooruit kanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon nog een karmelietje scoren bij de supermarkt?
Mijn vader heeft de beste speakers.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:09 schreef ValHallen het volgende:
Als ik naat was zou ik echt de beste speakers kopen, loeiharde dubstep aanzetten en beuken maar!
Als Faye er is uiteraard.
Okee als ik je zie denk ik niet van goh die wil ik graag uit elkaar trekken zeg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
daar meen je dan weer zo weinig van. Het moeten onbekende mensen zijn
Ik vind je vrouwelijk, ik ken ergere gevallen hoor.quote:[..]
minder dan een normale vrouw
Tijd om je ouders een weekend Centerparks cadeau te doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft de beste speakers.
Heeft ie geen geld voor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tijd om je ouders een weekend Centerparks cadeau te doen.
Hoe oud ben je ook al weer? 17 toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |