SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - Meet
Okee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik associeer de Islam met het kwaad, NIET de moslims!
Ik voel je broeder, ik voel je.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:26 schreef ValHallen het volgende:
Mijn grootste angst zijn de spinnen die de wereld overnemen.
Ik vind religie de root of all evilquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee.
Ik associeer het Christendom met het kwaad.
Niet de Christenen.
Lees 1 kor. 13 zou ik dan zeggen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee.
Ik associeer het Christendom met het kwaad.
Niet de Christenen.
Het is een religie, wat is daar mis mee? Er zijn moslims die het verkeerd interpeteren, die richten het kwaad, maar de islam is toch niet zo slechtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik associeer de Islam met het kwaad, NIET de moslims!
Jawel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het is een religie, wat is daar mis mee? Er zijn moslims die het verkeerd interpeteren, die richten het kwaad, maar de islam is toch niet zo slecht
Ja ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
Eigenlijk ben ik tegen alle geloven
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:28 schreef gewoonfaye het volgende:
en ik heb nog een week geen vakantie
Ik kan het onderwerp altijd op seks krijgen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:27 schreef ValHallen het volgende:
Van snijdende vaders tot aan Bijbeldiscussies. Only at R49
Mijn mening exact.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:29 schreef MsMessy het volgende:
Ik associeer fundamentalisme, fanatisme en extremisme met kwaad en niet per definitie een geloof.
Oh wijze, wijze vrouw.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:29 schreef MsMessy het volgende:
Ik associeer fundamentalisme, fanatisme en extremisme met kwaad en niet per definitie een geloof.
Nee, ik heb dit meegemaakt en wilde dat hier melden. De discussie over dat onderwerp heb ik zelf al voortgezet in een ander topic, maar het is geen topicpromotie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
was je een topic aan het promoten?
Seksquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan het onderwerp altijd op seks krijgen.
Naat altijd op religie.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
Eigenlijk ben ik tegen alle geloven
Tja, het is een beetje moeilijk voor mij atm om het niet te doen:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:29 schreef MsMessy het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ikzelf ben christelijk en ik ben bij de jeugdige afdeling samen met wat anderen de hypothese 'Allah is een demonische kracht' objectief te weerleggen danwel te bevestigen vanuit een bijbels perspectief op de koran en de daarbijbehorende boeken.
Overigens nog een handig globaal overzicht in verschillen tussen Islam en Christendom:
(Islam en Christendom vergeleken) https://docs.google.com/v(...)YzNTc2ZDdhYWYw&hl=nl
Wijze woorden van een aantrekkelijke vrouwquote:
Alleen ik ben niet gefrustreerd meer dus ik heb het nooit meer over seks.quote:
neeuh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen ik ben niet gefrustreerd meer dus ik heb het nooit meer over seks.
Valt best mee ja...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen ik ben niet gefrustreerd meer dus ik heb het nooit meer over seks.
Okee niet dagelijks tenminste.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
Niks vakantie. Werkweek school (stedentrip naar Londen) en daarna een week vakantie
.
quote:
Hoe vaak heb ik het over seks gehad de afgelopen week?quote:
Geen idee, zo vaak was ik er niet de afgelopen week.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik het over seks gehad de afgelopen week?
Nou?
Nou dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen idee, zo vaak was ik er niet de afgelopen week.
Verschil in perspectief.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tja, het is een beetje moeilijk voor mij atm om het niet te doen:
[..]
Ik vind het tunnelvisie om het te hebben over twee geloven terwijl de wereld zoveel verschillende geloven kent en in elk ook het fundamentalisme, fanatisme en extremisme voorkomt. Christen of moslim zijn maakt je niet heiliger dan een ander, hoe je leeft naar de gewone geldende normen en waarden en of je een zinvol leven hebt lijkt me een stuk belangrijker. Maar ja wie ben ik...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tja, het is een beetje moeilijk voor mij atm om het niet te doen:
[..]
Seks en bier?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:37 schreef PriemGirl het volgende:
Seks
Bierrrrrrrrrrrrrr
[ afbeelding ]
Seks niet voor het huwelijkquote:
quote:
Het heeft ook niets met het individu te maken, christen of moslim, maar het geloof en de doctrine op zich. Ik kijk naar de leer en wat voor een effect de leer heeft. Vooralsnog weet ik het meeste van het Christendom, ben ik erg naïef, maar er is nog geen discussie of zienswijze die mij van het Christendom heeft afgebracht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik vind het tunnelvisie om het te hebben over twee geloven terwijl de wereld zoveel verschillende geloven kent en in elk ook het fundamentalisme, fanatisme en extremisme voorkomt. Christen of moslim zijn maakt je niet heiliger dan een ander, hoe je leeft naar de gewone geldende normen en waarden en of je een zinvol leven hebt lijkt me een stuk belangrijker. Maar ja wie ben ik...
Het zal mij ook wat want ik ben al compleet in vakantiestemming
Je hoeft het er niet in te wrijven hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:40 schreef gewoonfaye het volgende:
kansloze maagdjes die niet weten waar ze het over hebben
Sterf.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:40 schreef gewoonfaye het volgende:
kansloze maagdjes die niet weten waar ze het over hebben en dan toch goed in bed blijken te zijn.
+1
#HopeForHeloef
Dat doe ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Verschil in perspectief.
Zeven leerlingen maakten met hun meester ergens in het verre Oosten een ochtendwandeling. In het prille zonlicht schitteren de dauwdruppels. Bij een grote dauwdruppel liet de meester halt houden. Hij schaarde de leerlingen zo rondom de druppel dat de zon erop bleef schijnen en vroeg hun toen welke kleur de druppel had.
Rood zei de eerste, oranje zei de tweede, geel zei de derde, groen zei de vierde, blauw zei de vijfde, paars zei de zesde en de zevende zei violet. Ze stonden verbaasd over deze verschillen, en aangezien ze er allen zeker van waren dat ze het goed zagen, kregen ze bijna ruzie.
Toen liet de meester hen van plaats wisselen.
En heel langzaam drong het tot hen door dat zij ondanks de verschillen van hun waarneming, toch allen de waarheid hadden gesproken.
Als alle mensen nou eens wat met dit verhaal zouden doen
Y U NO GET SARCASM?quote:
Ik wou het net postenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:46 schreef heloef het volgende:
Hope for Heloef
Het klinkt ook echt als een slogan voor een stichting.
Het klinkt zo lekker.quote:
En in plaats van een pink ribbon nemen we voor jou een black ribbonquote:
Dan zouden ze de wet van Snellius begrijpen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Verschil in perspectief.
Zeven leerlingen maakten met hun meester ergens in het verre Oosten een ochtendwandeling. In het prille zonlicht schitteren de dauwdruppels. Bij een grote dauwdruppel liet de meester halt houden. Hij schaarde de leerlingen zo rondom de druppel dat de zon erop bleef schijnen en vroeg hun toen welke kleur de druppel had.
Rood zei de eerste, oranje zei de tweede, geel zei de derde, groen zei de vierde, blauw zei de vijfde, paars zei de zesde en de zevende zei violet. Ze stonden verbaasd over deze verschillen, en aangezien ze er allen zeker van waren dat ze het goed zagen, kregen ze bijna ruzie.
Toen liet de meester hen van plaats wisselen.
En heel langzaam drong het tot hen door dat zij ondanks de verschillen van hun waarneming, toch allen de waarheid hadden gesproken.
Als alle mensen nou eens wat met dit verhaal zouden doen
Ik kan Flipmuziek, Rampeneren, Leipe Mocro Flavour, Ik en Ali B en nog meer bagger allemaal mee rappen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:48 schreef gewoonfaye het volgende:
This one is for the boys with the boomin' system
Top down, AC with the coolin' system
When he come up in the club, he be blazin' up
Got stacks on deck like he savin' up
And he ill, he real, he might got a deal
He pop bottles and he got the right kind of build
He cold, he dope, he might sell coke
He always in the air, but he never fly coach
He a muthafuckin trip, trip, sailor of the ship, ship
When he make it drip, drip kiss him on the lip, lip
That's the kind of dude I was lookin' for
And yes you'll get slapped if you're lookin' ho
I said, excuse me you're a hell of a guy
I mean my, my, my, my you're like pelican fly
I mean, you're so shy and I'm loving your tie
You're like slicker than the guy with the thing on his eye, oh
Yes I did, yes I did
Somebody please tell him who the eff I is
I am Nicki Minaj, I mack them dudes up
Back coupes up, and chuck the deuce up
Dit kan ik helemaal rappen
Ken ik alleen van: DAY DAY DAYDAYDAYDAY DAYDAYDAYDAY DAY DAYDAY DAY.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:48 schreef gewoonfaye het volgende:
Yes I did, yes I did
Somebody please tell him who the eff I is
I am Nicki Minaj, I mack them dudes up
Back coupes up, and chuck the deuce up
IK OOK! Geen grapje, maar ik was echt koningin in Leipe Mocro Flavourquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan Flipmuziek, Rampeneren, Leipe Mocro Flavour, Ik en Ali B en nog meer bagger allemaal mee rappen.
Damn you 2005.
Wie heeft er wat te vieren?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
IK OOK! Geen grapje, maar ik was echt koningin in Leipe Mocro Flavour
Ik heb toen zelfs nog het eerste album van Ali B gekochtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan Flipmuziek, Rampeneren, Leipe Mocro Flavour, Ik en Ali B en nog meer bagger allemaal mee rappen.
Damn you 2005.
We hebben best veel gemeen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
IK OOK! Geen grapje, maar ik was echt koningin in Leipe Mocro Flavour
Ik wou hem kopen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb toen zelfs nog het eerste album van Ali B gekocht
dat hadden wij ook!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou hem kopen.
Toen ontdekte ik Kazaa.
Ik ben nog van de Napster generatie, muziek downloaden met 10kb per seconde, 3 kwartier over 1 nummer doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou hem kopen.
Toen ontdekte ik Kazaa.
Vaker voor de camera staan in plaats van erachter.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom zorg ik er nooit voor dat mensen me objectiveren?
Wij waren goede vrienden geweest in 2005.quote:
10 kB/s. Mazzelpik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben nog van de Napster generatie, muziek downloaden met 10kb per seconde, 3 kwartier over 1 nummer doen.
Ik kocht liever
De meeste vrouwen willen dat niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Nee dat zegt me niksquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
10 kB/s. Mazzelpik.
En ken je AudioGalaxy nog?
Bedoel je mensen je een spiegel voor laten houden?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Kom eens hier danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:57 schreef PriemGirl het volgende:
Bier en tieten... tjalalala............
Bier op een nuchtere maag is zo geen goed plan
Too late now
Ik ben altijd one-of-the-guys geweest. Soms wil ik niks lievers dan dat iemand me ziet en dan gewoon denkt 'daaaaaaaaamn' Met uitgaan wil ik het liefst overal tegenaan schuren. Ik heb dat heel lang niet gehad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
De meeste vrouwen willen dat niet.
Welk spul drink je?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:57 schreef PriemGirl het volgende:
Bier en tieten... tjalalala............
Bier op een nuchtere maag is zo geen goed plan
Too late now
Nee niet zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:57 schreef STING het volgende:
[..]
Bedoel je mensen je een spiegel voor laten houden?
Dat is toch verre van objectief of begrijp ik je totaal verkeerd?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben altijd one-of-the-guys geweest. Soms wil ik niks lievers dan dat iemand me ziet en dan gewoon denkt 'daaaaaaaaamn' Met uitgaan wil ik het liefst overal tegenaan schuren. Ik heb dat heel lang niet gehad.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is toch verre van objectief of begrijp ik je totaal verkeerd?
Dus eigenlijk wil je dat elke kerel met zijn kaak op zijn knieën kijkt hoe jij langs loopt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben altijd one-of-the-guys geweest. Soms wil ik niks lievers dan dat iemand me ziet en dan gewoon denkt 'daaaaaaaaamn' Met uitgaan wil ik het liefst overal tegenaan schuren. Ik heb dat heel lang niet gehad.
Je wil een geil wijf gevonden worden dus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
nee, ja, nee, ja... uhm, ja, hoe zeg je dat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Je wil een geil wijf gevonden worden dus.
Dan word je nageroepen: Hé vrouw, zo te zien heb jij een buikomvang van 75 cm en draag jij een hoed met maat 57!quote:
Zoals ik het zeg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
nee, ja, nee, ja... uhm, ja, hoe zeg je dat?
Cup C, want je ziet er gemiddeld uit!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan word je nageroepen: Hé vrouw, zo te zien heb jij een buikomvang van 75 cm en draag jij een hoed met maat 57!
Wel objectief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |