Nee, ik heb dit meegemaakt en wilde dat hier melden. De discussie over dat onderwerp heb ik zelf al voortgezet in een ander topic, maar het is geen topicpromotie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
was je een topic aan het promoten?
Seksquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan het onderwerp altijd op seks krijgen.
Naat altijd op religie.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
Eigenlijk ben ik tegen alle geloven
Tja, het is een beetje moeilijk voor mij atm om het niet te doen:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:29 schreef MsMessy het volgende:
Ik associeer fundamentalisme, fanatisme en extremisme met kwaad en niet per definitie een geloof.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ikzelf ben christelijk en ik ben bij de jeugdige afdeling samen met wat anderen de hypothese 'Allah is een demonische kracht' objectief te weerleggen danwel te bevestigen vanuit een bijbels perspectief op de koran en de daarbijbehorende boeken.
Overigens nog een handig globaal overzicht in verschillen tussen Islam en Christendom:
(Islam en Christendom vergeleken) https://docs.google.com/v(...)YzNTc2ZDdhYWYw&hl=nl
Wijze woorden van een aantrekkelijke vrouwquote:
Alleen ik ben niet gefrustreerd meer dus ik heb het nooit meer over seks.quote:
neeuh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen ik ben niet gefrustreerd meer dus ik heb het nooit meer over seks.
Valt best mee ja...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen ik ben niet gefrustreerd meer dus ik heb het nooit meer over seks.
Okee niet dagelijks tenminste.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
Niks vakantie. Werkweek school (stedentrip naar Londen) en daarna een week vakantie
.
quote:
Hoe vaak heb ik het over seks gehad de afgelopen week?quote:
Geen idee, zo vaak was ik er niet de afgelopen week.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik het over seks gehad de afgelopen week?
Nou?
Nou dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen idee, zo vaak was ik er niet de afgelopen week.
Verschil in perspectief.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tja, het is een beetje moeilijk voor mij atm om het niet te doen:
[..]
Ik vind het tunnelvisie om het te hebben over twee geloven terwijl de wereld zoveel verschillende geloven kent en in elk ook het fundamentalisme, fanatisme en extremisme voorkomt. Christen of moslim zijn maakt je niet heiliger dan een ander, hoe je leeft naar de gewone geldende normen en waarden en of je een zinvol leven hebt lijkt me een stuk belangrijker. Maar ja wie ben ik...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tja, het is een beetje moeilijk voor mij atm om het niet te doen:
[..]
Seks en bier?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:37 schreef PriemGirl het volgende:
Seks
Bierrrrrrrrrrrrrr
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |