Cup C, want je ziet er gemiddeld uit!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan word je nageroepen: Hé vrouw, zo te zien heb jij een buikomvang van 75 cm en draag jij een hoed met maat 57!
Wel objectief.
Daar hebben ze dus make-up voor uitgevonden, min of meer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Je wil een geil wijf gevonden worden dus.
koffie een optiequote:
Dat komt zo verkeerd over, maar bij al die meisjes is het altijd van 'zij is lekker' en dan kijken ze niet verder dan dat. Ze zien alleen een lichaam en wat ze daar mee willen doen. Ik gedraag me nooit zoquote:
Cup C kan, maar met "gemiddeld" begin je je alweer op het subjectieve vlak te begeven. Misschien als je een sigmawaarde erbij vertelt en je marge waarop je dat baseert. Dat kan wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Cup C, want je ziet er gemiddeld uit!
Zo kijkt bijna elke jongen naar een vrouw.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat komt zo verkeerd over, maar bij al die meisjes is het altijd van 'zij is lekker' en dan kijken ze niet verder dan dat. Ze zien alleen een lichaam en wat ze daar mee willen doen. Ik gedraag me nooit zo
Ja, schuldig. Zeker in het oppervlakkige contact.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo kijkt bijna elke jongen naar een vrouw.
Heujquote:
Meer koffie een optie ?quote:
Ja het klinkt fout, maar is stiekem wat je wil.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat komt zo verkeerd over, maar bij al die meisjes is het altijd van 'zij is lekker' en dan kijken ze niet verder dan dat. Ze zien alleen een lichaam en wat ze daar mee willen doen. Ik gedraag me nooit zo
Ik vind dat apparaat erachter interessanter dan die twee cilindervormige dingetjes.quote:
Is dat zo fout om dat een keer te willen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja het klinkt fout, maar is stiekem wat je wil.
Althans dat maak er op uit.
Gemiddeld is gewoon een normaal wetenschappelijk begrip hoor, niets subjectief aan. Je kan toch ook zeggen 'Ik verdien een boven modaal salaris.' Modaal is dan gewoon een bepaald bedrag, wat het gemiddelde inkomen van Nederland moet voorstellen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Cup C kan, maar met "gemiddeld" begin je je alweer op het subjectieve vlak te begeven. Misschien als je een sigmawaarde erbij vertelt en je marge waarop je dat baseert. Dat kan wel.
Vanavond niks als het goed is. Ik lig om 8 uur hopelijk plat en hoop niet te ontwaken voor morgenvroeg 9 uur.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:05 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Heuj
[..]
Meer koffie een optie ?
Moet je nog vanavond of iets dergelijks ?
Meh heb dat tot mijn 21ste gehad. Niet gek aangezien ik niks anders dan bandshirts en wijde broeken droegquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
nee, ja, nee, ja... uhm, ja, hoe zeg je dat?
Dan moet je het nog maar even volhouden zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vanavond niks als het goed is. Ik lig om 8 uur hopelijk plat en hoop niet te ontwaken voor morgenvroeg 9 uur.
Ik wil je anders best even flink aanduwen hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Is dat zo fout om dat een keer te willen?Het is niet iets wat ik heb gehad ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |