Zou je haar doen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:11 schreef exile79 het volgende:
Ik schakel net in en zie Sap. Is ze al bijna uitgepraat? Anders zap ik eerst even ergens anders heen. Testbeeld ofzo.
Niet na het stekkerdoos-incident. En dat ding om haar nek ziet er ook niet uit.quote:
Dat ziet er gek uit ja. Toch denkt ze denk ik al aan de woonboot van Pauw.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:13 schreef exile79 het volgende:
[..]
Niet na het stekkerdoos-incident. En dat ding om haar nek ziet er ook niet uit.
Of Pauw denkt daar vooral alweer aan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:14 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat ziet er gek uit ja. Toch denkt ze denk ik al aan de woonboot van Pauw.
Ja, dat is of zij Pauw wil doen, da's wat anders dan dat ik haar wel of niet wil doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:14 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat ziet er gek uit ja. Toch denkt ze denk ik al aan de woonboot van Pauw.
Rechts staat er goed opquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:14 schreef Zweetteef het volgende:
Jolande sapmet haar linkse pri-praat.
Inderdaad. Dus ze geeft toe dat het mogelijk is.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:15 schreef Specularium het volgende:
"Dat laatste dat weet je niet" zegt ze.
![]()
![]()
nee okquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:17 schreef Specularium het volgende:
Als ze nu gewoon eens toegeeft dat ze al die tijd het verkeerde standpunt hadden. (zeker voor GL)
Maar nee, blijven verdedigen zonder argumenten meer over te hebben.
Dát is alvast opgelost.quote:
Thieme wacht al in de boot. Een trio wordt het.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:17 schreef Specularium het volgende:
Als ze nu gewoon eens toegeeft dat ze al die tijd het verkeerde standpunt hadden. (zeker voor GL)
Maar nee, blijven verdedigen zonder argumenten meer over te hebben.
Thieme is lekkerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:17 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Thieme wacht al in de boot. Een trio wordt het.
Strenge tantequote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:19 schreef Louis22 het volgende:
Sap, een parodie op leiderschap en gezag
afbeelding ]
Aantrekkelijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:19 schreef Louis22 het volgende:
[ afbeelding ]
ze kan ook dr kiezen van elkaar houdenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:20 schreef exile79 het volgende:
Tja, het is nét geen Femke Halsema. Die was íetsiepietse feller. En scherper. En directer. En slimmer. Etc.
sap faalt gewoon op elk front.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:20 schreef exile79 het volgende:
Tja, het is nét geen Femke Halsema. Die was íetsiepietse feller. En scherper. En directer. En slimmer. Etc.
ze weet niet anders, het staat in het boekje dat het mag en dan mag het in NL ineens nietquote:
Klopt, beetje pijnlijke fout van P&Wquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ze weet niet anders, het staat in het boekje dat het mag en dan mag het in NL ineens niet![]()
![]()
Zijn motieven zijn vrij doorzichtig inderdaad.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:27 schreef Louis22 het volgende:
Ik mag hem niet, deze middelmatig begaafde geldwolf.
Ik heb een neefje die aan het syndroom van Down lijdt, die neem ik serieuzer...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:14 schreef Eenskijken het volgende:
neemt iemand haar nog serieus? Ze lult nu maar wat in de rondte.
Die gaat zo naar ING of ABN-AMRO, voor een bom grijpstuivers..,quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:19 schreef Louis22 het volgende:
[ afbeelding ]
gelijk geleerd gierig te zijn?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:29 schreef UncleDolan het volgende:
Geld voor het leed dat ze is aangedaan...![]()
Nou die inburgeringscursus werpt z'n vruchten wel af.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:23 schreef Specularium het volgende:
Ik zou ook mijn geld terugvragen.
Wat?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wil haar best doen, maar ik wil ook mijn pas uitgevonden geneesmiddelen op haar uittesten.
Typisch Nederlandse eigenschap.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
gelijk geleerd gierig te zijn?
Euh, dat ze daar gaat werken na haar politieke loopbaan? Die kans lijkt me nihil.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die gaat zo naar ING of ABN-AMRO, voor een bom grijpstuivers..,
ik noem het liever zuinig, en daar is niks mis meequote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:31 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Typisch Nederlandse eigenschap.
Ik eigenlijk ook welquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:36 schreef UncleDolan het volgende:
Ik had graag Saps mening hierover gehoord.
Die denkt: ik hou lekker mijn mond, hier brand ik mijn tengels niet aan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:36 schreef UncleDolan het volgende:
Ik had graag Saps mening hierover gehoord.
Je vroeg simpelweg een linkje die mijn uitspraak ondersteunde. Ik had het niet alleen over de PVV-medewerkers. Overigens suggereren zij wel degelijk een tweedelend verschil, zoals Xaobotnik aangeeft. Het is allochtonen vs de 'oorspronkelijke Nederlanders'. Allochtone groepen die niets verkeerd doen en geen probleemgroep vormen worden moeiteloos in hetzelfde hoekje geplaatst als de Marokkanen en Antillianen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het te hebben over wat PVV stemmers zeggen. Ik ben zelf niet de meest typische PVV stemmer. En wat je zegt zou allemaal best waar kunnen zijn, maar daar hadden we het niet over. We hadden het puur over het feit dat de PVV allochtonen niet als Nederlander zou zien. Wat ik bestrijd. Ik ben nog geen quote tegen gekomen waar Wilders of een andere PVVer zegt dat allochtonen geen Nederlanders zijn. Marokkaanse allochtonen worden gezien als Marokkaanse Nederlanders. Niet als buitenlanders.
Ben ik eigenlijk wel met je eens. Ook over dat geld voor die afspraak. Administratiekosten voor dit soort zaken is gewoon heel normaal.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:32 schreef Omnifacer het volgende:
Stom item, komt door die gierige Turk. Het is in principe een juridische kwestie, maar hij als jurist laat zich alleen uit over het morele verhaal - en verrassend genoeg vind hij die inburgering op afstand allemaal onzin.
Boeiend, daarvoor zit hij er niet.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:34 schreef Specularium het volgende:
Stop eerst maar eens met dat getoeter na een willekeurige zaadwedstrijd van Turkije.
Dan praten we verder.
Heel belangrijk dit. Serieus bedoel ik dit overigens. En niet specifiek over het claxonneer maar dat ze zich altijd zo verbonden blijven voelen met het land van herkomst, moeite hebben moet kiezen voor Nederland als ze goed zijn in sport, etc.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:34 schreef Specularium het volgende:
Stop eerst maar eens met dat getoeter na een willekeurige zaadwedstrijd van Turkije.
Dan praten we verder.
Hoogtepunt:quote:
Voorbeeld?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:38 schreef Kenju het volgende:
[..]
Je vroeg simpelweg een linkje die mijn uitspraak ondersteunde. Ik had het niet alleen over de PVV-medewerkers. Overigens suggereren zij wel degelijk een tweedelend verschil, zoals Xaobotnik aangeeft. Het is allochtonen vs de 'oorspronkelijke Nederlanders'. Allochtone groepen die niets verkeerd doen en geen probleemgroep vormen worden moeiteloos in hetzelfde hoekje geplaatst als de Marokkanen en Antillianen.
Ach een PVV fanaatquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:43 schreef NDAsilenced het volgende:
jeetje, wat opzichtig weer om de naam Wilders in een slecht daglicht te noemen
Check de site 'watwilwilders.nl', staan er zat op. Zo uit mijn hoofd kun je googlen naar een uitspraak van Fritsema over allochtonen en 'oorspronkelijke nederlanders'.quote:
Slecht daglicht? Ze hadden het alleen over het verschil tussen Geert en (geloof ik) Paul.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:43 schreef NDAsilenced het volgende:
jeetje, wat opzichtig weer om de naam Wilders in een slecht daglicht te noemen
Daarmee zwak je discussies behoorlijk af. Net zoals met Hitler.quote:
Daar komt ook bij dat in Turkije onschuldige branches (voetbal als sterk voorbeeld) gedomineerd worden door duistere figuren. Daar heeft geen enkele opsporingsinstelling weet van (of ze willen het niet zien)...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:51 schreef rubbereend het volgende:
De economische groei van Turkije is wel enorm op de pof, dat gaat ook nog eens heel hard klappen
Het werd hem gevraagd....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:52 schreef Omnifacer het volgende:
Die Turk laat ook weer geen mogelijkheid onbenut om Turkije-reclame te maken. Wat is dat toch altijd.
Het ziet er naar uit dat je net zo selectief interpreteert als die aftreksite van je watwilwilders.nlquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:50 schreef Kenju het volgende:
[..]
Slecht daglicht? Ze hadden het alleen over het verschil tussen Geert en (geloof ik) Paul.
Heb jij toevallig een dubbel paspoort?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:53 schreef Kenju het volgende:
[..]
Alweer die Lee Towers? Die overschatte, niets betekende dokwerker heeft toch niets te melden???
Ah, de man die 'You'll Never Walk Alone' schijnt uitgevonden en de originele schrijvers en artiesten van dat nummer keer op keer kleineert...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:53 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het werd hem gevraagd....
Alweer die Lee Towers? Die overschatte, niets betekende dokwerker heeft toch niets te melden???
Daarom, het land heeft zich sterk en prima ontwikkeld de laatste jaren maar ze hebben nog een lange weg te gaan en nog grote stappen te maken. End an over 6 jaar maar eens kijken waar ze staan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar komt ook bij dat in Turkije onschuldige branches (voetbal als sterk voorbeeld) gedomineerd worden door duistere figuren. Daar heeft geen enkele opsporingsinstelling weet van (of ze willen het niet zien)...
Ik zie daar een paar quotes die verkeerd geciteerd zijn. Dus die site lijkt mij sowieso niet betrouwbaar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:50 schreef Kenju het volgende:
[..]
Check de site 'watwilwilders.nl', staan er zat op. Zo uit mijn hoofd kun je googlen naar een uitspraak van Fritsema over allochtonen en 'oorspronkelijke nederlanders'.
Dank je wel. Wat een loser. Zelf iedereen treng ondervragen en na 5 minuten zelf in de stijfbeugels schieten als het hem niet bevalt.quote:
Maar toch, als Lee Towers in New York was geboren was hij wellicht de Sinatra van onze tijd geweest.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ah, de man die 'You'll Never Walk Alone' schijnt uitgevonden en de originele schrijvers en artiesten van dat nummer keer op keer kleineert...
Had hij dan Sinatra beledigd door zijn nummers op te eisen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar toch, als Lee Towers in New York was geboren was hij wellicht de Sinatra van onze tijd geweest.
Yeah right... Sarcastisch bedoeld, neem ik aan? Als hij in Nederland al zegt geen fatsoenlijke creativiteit kan laten zien in termen van het zelf schrijven van een hit, dan had hij zich echt niet tussen die zware concurrentie in de VS naar boven kunnen vechten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar toch, als Lee Towers in New York was geboren was hij wellicht de Sinatra van onze tijd geweest.
[ De bron staat er gewoon bij.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:01 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik zie daar een paar quotes die verkeerd geciteerd zijn. Dus die site lijkt mij sowieso niet betrouwbaar.
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat er een tweedeling is, die niet terecht is. Allochtone groepen zijn opzichzelf net zo anders ten opzichte van elkaar dan van de autochtonen.quote:En die van Fritsma is geen quote, maar dan nog. Niet oorspronkelijke Nederlanders en wel oorspronkelijke Nederlanders. Beide Nederlanders, dus.
Sinatra ontwikkelde zich echter wel als artiest. Ging bijv. anders zingen, kon daarbij ook nog dansen. Lee Towers zingt al jaren hetzelfde, en zijn grootste optredens zijn bij dezelfde gelegenheid: Als Feyenoord een belangrijke wedstrijd speelt. En dan zingt hij enkel cover-materiaal.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:36 schreef DrDentz het volgende:
Maar Sinatra heeft toch ook geen hits geschreven.. het gaat puur om de stem, 'The Voice' noemden ze 'm ook wel. En een goede stem kunnen we Lee niet ontzeggen.
Als je Turkije erbij haalt kan je net zogoed Japan erbij gaan halen. Het slaat nergens op om landen buiten Europa in de EU te gaan halen, dan stopt de uitbreiding nooit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daarom, het land heeft zich sterk en prima ontwikkeld de laatste jaren maar ze hebben nog een lange weg te gaan en nog grote stappen te maken. End an over 6 jaar maar eens kijken waar ze staan.
Dat zeg ik, de bron citeert verkeerd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:36 schreef Kenju het volgende:
[..]
[ De bron staat er gewoon bij.
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat er een tweedeling is, die niet terecht is. Allochtone groepen zijn opzichzelf net zo anders ten opzichte van elkaar dan van de autochtonen.
Ja, ze lijken ook wel eens op elkaar. Maar ze lijken ook wel eens op autochtonen.
Die etnische groep 'de allochtonen' zoals Henk en Ingrid denken, en wat ook de PVV suggereert (bron? Google allochtonen en PVV), bestaat niet.
Ik heb niet zoveel met die duizenden cover zingende mensen die je tegenwoordig op de commerciele voorbij ziet komen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:36 schreef DrDentz het volgende:
Maar Sinatra heeft toch ook geen hits geschreven.. het gaat puur om de stem, 'The Voice' noemden ze 'm ook wel. En een goede stem kunnen we Lee niet ontzeggen.
Eigenlijk is Gillian Welch gewoon de Glennis Grace van Amerika.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:38 schreef Kenju het volgende:
[..]
Sinatra ontwikkelde zich echter wel als artiest. Ging bijv. anders zingen, kon daarbij ook nog dansen. Lee Towers zingt al jaren hetzelfde, en zijn grootste optredens zijn bij dezelfde gelegenheid: Als Feyenoord een belangrijke wedstrijd speelt. En dan zingt hij enkel cover-materiaal.
Natalie, pracht vrouw. Ik zou zo een ring voor haar kopen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:10 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Toen was ze even gedist.
Neee joh Natalie had het over heel andere dingen!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:10 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Toen was ze even gedist.
En ook nog:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:55 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Latif Hasnaoui en Tofik Dibi
In debat over de zin of onzin van een Moslimpartij.
Arnold Karskens
over zijn undercoverreis door Syrië en de ontwikkelingen in Libië.
Lee Towers
35 jaar in het vak en eenmalig in Ahoy Rotterdam.
Wat was dit dan precies?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:10 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Toen was ze even gedist.
Alweer een PVV-er die dat beweerde?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Geweldig, Tofik Dibi.
Nog iemand met beginnend Alzheimer...
Turf je even mee?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Leen gaat waarschijnlijk het wereldrecord Ik-zeggen verbreken...
Sterker nog, Dion Graus beweerde dat eerst over Henk-Jan Ormel (CDA).quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Alweer een PVV-er die dat beweerde?
En Wilders is niet geblondeerd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:10 schreef Durnstic het volgende:
Dibi zei dat islam en democratie prima samen gaan, haha. En water gaat heel goed samen met vuur.
Ik zou snel een enkeltje Dagestan voor Dibi regelen, de laatste keer dat ik daar op vakantie kon ik veilig in mijn uppie rondwandelen. Heb zelfs ontvoerders getaserd...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:10 schreef Durnstic het volgende:
Dibi zei dat islam en democratie prima samen gaan, haha. En water gaat heel goed samen met vuur.
Yep, you can see clearly now.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:12 schreef Caland het volgende:
Zie ik daar nou Leen Huizert aan tafel
Ik had al niet verwacht dat je met een voorbeeld zou komen waarin islam en democratie wel goed samengaan, maar dat je het kapsel van een politicus erbij zou betrekken maakt wel heel erg pijnlijk duidelijk dat je de discussie niet op inhoud kunt winnen.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:19 schreef Specularium het volgende:
Goed verhaal van Dibi.
Is al de tweede keer dat ik het met hem eens ben.
Nee hij moet voor de Moslims opkomen, want zij hebben op hem gestemdquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:19 schreef UncleDolan het volgende:
Mag Dibi niet z'n eigen mening hebben..pff
Oh sorry. Had niet door dat er sprake van een discussie was toen je jouw idiote one-liner postte. Ik dacht dat je gevoel voor humor had toen je dat schreef. Nogmaals mijn excuses. Hopelijk heb ik volgende keer als je zo'n onzin je toetsenbord uit krijgt beter door dat jij het serieus meent.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:16 schreef Durnstic het volgende:
Ik had al niet verwacht dat je met een voorbeeld zou komen waarin islam en democratie wel goed samengaan, maar dat je het kapsel van een politicus erbij zou betrekken maakt wel heel erg pijnlijk duidelijk dat je de discussie niet op inhoud kunt winnen.
Dibi is een prima vent.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Duidelijk en goed verhaal van Dibi.
PVV fixatie?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Dibi is een prima vent.
Ook al vinden de PVV-ers anders.
Ja, ik wil ook geblondeerd haar.quote:
Een prima politicus vind ik iemand die zich ver van populistische wissewasjes.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Dibi is een prima vent.
Ook al vinden de PVV-ers anders.
Haten op Leen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:26 schreef NDAsilenced het volgende:
Lee Towers, de grap onder muzikanten, moet echt z'n bek even houden
"zwart/wit bedoelt ie"
ik bedoel, what the fuck
gewoon een beetje lobbyen, jwt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:27 schreef henkde_j het volgende:
Visionair die knakker.
'Dat zien we dan wel weer'
ja idd, omdat mensen op hem stemmen omdat hij Marokkaan is moet hij aan bepaalde verwachtingen van die groep voldoen. De wereld op zijn kopquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik snap het punt van die zeikmoslim niet; Dibi heeft recht op een eigen mening.
Tofik is al een tijd lekker bezig hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:28 schreef henkde_j het volgende:
Doet ie netjes die Tofik
Had ik niet van hem verwacht
Wat een baas. Blijft maar zijn repertoire uitbreiden. Leen > Shaffyquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja hij heeft een nieuw nummer, het heet You'll Never Walk Alone
Wat denkt u zelf!?quote:
Met blauwe lensquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:34 schreef Specularium het volgende:
Wedden dat Leen een grotere camera heeft?
Wat denk jij? 35.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:35 schreef golfer het volgende:
Leen heeft toch wel een gouden microfoon opgespeld gekregen, hè?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:35 schreef Caland het volgende:
Leen klikt instemmend. Hij heeft regelmatig optredens in Syrie.
Schijnt dat hij soms wel eens joden onderdak geeft, voor het gevoel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:39 schreef Caland het volgende:
Arnold heeft wel de wijsheid in pacht.
Trainingsschema Lee:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:43 schreef Specularium het volgende:
Het schema van Lee van vandaag: ALLES.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Trainingsschema Lee:
Maandag: alles
Woensdag: alles
Donderdag: wokken met vrienden.
Vrijdag: alles
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zijn weel heel veel muzikanten die dat liedje van Lee hebben gecovered.
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:47 schreef golfer het volgende:
Oh, hij heeft het toch niet zelf geschreven, dat You never walk alone?
Ja hoor...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Valt tot nu toe mee, hij spreekt voornamelijk in de "je" vorm...
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:45 schreef Ericr het volgende:
Leen morgen er in bij DWDD en Ramses er uit.
Niemand haalt het qua ego en ikzeggerij bij Ivo.quote:
En al die sterren die hem coverenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:49 schreef Caland het volgende:
Dit is ook zo'n geweldig nummer van hem.
Nee. Hij wordt Leemotioneel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:50 schreef Specularium het volgende:
Hij wordt toch niet emotioneel nu he?
Klopt, ik heb het mee mogen maken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Michels eigenlijk een hele nare man was
Ik hoop dat je bron Johan Derksen is, anders geloof ik het nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Michels eigenlijk een hele nare man was
En ik ken bepaalde verhalen over Kees Jansma, maar die ga in niet en plein publiek vertellen...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Bronnen moet je nooit prijsgevenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je bron Johan Derksen is, anders geloof ik het niet
Iets met een soort stripclub of wat dan ook in het Oostblok, of wat was het verhaal ook al weer?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En ik ken bepaalde verhalen over Kees Jansma, maar die ga in niet en plein publiek vertellen...
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat van zijn eigen tijd af.
Leenquote:Leen Huizer en Lee Towers
Ben ik van druistig bloed
Met Laura moest ik trouwen
Die nu mijn zaken doet
Een woning met veel franje
Heb ik mij gepermitteerd
"Ik heb een zoon in Spanje"
Zing ik vrij ongegeneerd
Mijn schuld na de verbouwing
Heb ik net gegireerd
Van de opbrengst van mijn trouwring
Met Laura gedineerd
Zo u mij trouw wilt blijven
Dat houdt mij op de troon
Ik hoef nooit meer kraan te drijven
And I'll never walk alone
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iets met een soort stripclub of wat dan ook in het Oostblok, of wat was het verhaal ook al weer?
Hij heeft dacht ik 5 interlands gespeels als spits van Ajax. Dat zijn er 4 meer dan Mario Been.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:54 schreef golfer het volgende:
De voetballer Rinus MichelsOf zouden ze toch bedoelen de trainer Michels?
Verder ook:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:54 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Kees Jansma
Voetbaljournalist over 'Rinus Michels', het nieuwe boek over de voetballer.
Klaas Wilting
Oud-politiewoordvoerder over de nieuwe film 'De Heinekenontvoering'.
Bart Chabot
Onze politiekwatcher over de verjaardag van het eerste kabinet Rutte.
Er zitten alleen wat haken en ogen aan de haalbaarheid en uitvoering maar dat zijn details.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:04 schreef golfer het volgende:
Lodewijk Asscher
Amsterdamse wethouder vindt een prostitutieverbod niet ondenkbaar.
hahahahaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:09 schreef Specularium het volgende:
Je moet dr bovenop zitten.
Zal vast extra kosten.
Klaas was jarenlang vrijwel elke dag op de buis als woordvoerder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |