Zou je haar doen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:11 schreef exile79 het volgende:
Ik schakel net in en zie Sap. Is ze al bijna uitgepraat? Anders zap ik eerst even ergens anders heen. Testbeeld ofzo.
Niet na het stekkerdoos-incident. En dat ding om haar nek ziet er ook niet uit.quote:
Dat ziet er gek uit ja. Toch denkt ze denk ik al aan de woonboot van Pauw.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:13 schreef exile79 het volgende:
[..]
Niet na het stekkerdoos-incident. En dat ding om haar nek ziet er ook niet uit.
Of Pauw denkt daar vooral alweer aan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:14 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat ziet er gek uit ja. Toch denkt ze denk ik al aan de woonboot van Pauw.
Ja, dat is of zij Pauw wil doen, da's wat anders dan dat ik haar wel of niet wil doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:14 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat ziet er gek uit ja. Toch denkt ze denk ik al aan de woonboot van Pauw.
Rechts staat er goed opquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:14 schreef Zweetteef het volgende:
Jolande sapmet haar linkse pri-praat.
Inderdaad. Dus ze geeft toe dat het mogelijk is.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:15 schreef Specularium het volgende:
"Dat laatste dat weet je niet" zegt ze.
![]()
![]()
nee okquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:17 schreef Specularium het volgende:
Als ze nu gewoon eens toegeeft dat ze al die tijd het verkeerde standpunt hadden. (zeker voor GL)
Maar nee, blijven verdedigen zonder argumenten meer over te hebben.
Dát is alvast opgelost.quote:
Thieme wacht al in de boot. Een trio wordt het.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:17 schreef Specularium het volgende:
Als ze nu gewoon eens toegeeft dat ze al die tijd het verkeerde standpunt hadden. (zeker voor GL)
Maar nee, blijven verdedigen zonder argumenten meer over te hebben.
Thieme is lekkerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:17 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Thieme wacht al in de boot. Een trio wordt het.
Strenge tantequote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:19 schreef Louis22 het volgende:
Sap, een parodie op leiderschap en gezag
afbeelding ]
Aantrekkelijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:19 schreef Louis22 het volgende:
[ afbeelding ]
ze kan ook dr kiezen van elkaar houdenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:20 schreef exile79 het volgende:
Tja, het is nét geen Femke Halsema. Die was íetsiepietse feller. En scherper. En directer. En slimmer. Etc.
sap faalt gewoon op elk front.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:20 schreef exile79 het volgende:
Tja, het is nét geen Femke Halsema. Die was íetsiepietse feller. En scherper. En directer. En slimmer. Etc.
ze weet niet anders, het staat in het boekje dat het mag en dan mag het in NL ineens nietquote:
Klopt, beetje pijnlijke fout van P&Wquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ze weet niet anders, het staat in het boekje dat het mag en dan mag het in NL ineens niet![]()
![]()
Zijn motieven zijn vrij doorzichtig inderdaad.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:27 schreef Louis22 het volgende:
Ik mag hem niet, deze middelmatig begaafde geldwolf.
Ik heb een neefje die aan het syndroom van Down lijdt, die neem ik serieuzer...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:14 schreef Eenskijken het volgende:
neemt iemand haar nog serieus? Ze lult nu maar wat in de rondte.
Die gaat zo naar ING of ABN-AMRO, voor een bom grijpstuivers..,quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:19 schreef Louis22 het volgende:
[ afbeelding ]
gelijk geleerd gierig te zijn?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:29 schreef UncleDolan het volgende:
Geld voor het leed dat ze is aangedaan...![]()
Nou die inburgeringscursus werpt z'n vruchten wel af.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:23 schreef Specularium het volgende:
Ik zou ook mijn geld terugvragen.
Wat?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wil haar best doen, maar ik wil ook mijn pas uitgevonden geneesmiddelen op haar uittesten.
Typisch Nederlandse eigenschap.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
gelijk geleerd gierig te zijn?
Euh, dat ze daar gaat werken na haar politieke loopbaan? Die kans lijkt me nihil.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die gaat zo naar ING of ABN-AMRO, voor een bom grijpstuivers..,
ik noem het liever zuinig, en daar is niks mis meequote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:31 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Typisch Nederlandse eigenschap.
Ik eigenlijk ook welquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:36 schreef UncleDolan het volgende:
Ik had graag Saps mening hierover gehoord.
Die denkt: ik hou lekker mijn mond, hier brand ik mijn tengels niet aan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:36 schreef UncleDolan het volgende:
Ik had graag Saps mening hierover gehoord.
Je vroeg simpelweg een linkje die mijn uitspraak ondersteunde. Ik had het niet alleen over de PVV-medewerkers. Overigens suggereren zij wel degelijk een tweedelend verschil, zoals Xaobotnik aangeeft. Het is allochtonen vs de 'oorspronkelijke Nederlanders'. Allochtone groepen die niets verkeerd doen en geen probleemgroep vormen worden moeiteloos in hetzelfde hoekje geplaatst als de Marokkanen en Antillianen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het te hebben over wat PVV stemmers zeggen. Ik ben zelf niet de meest typische PVV stemmer. En wat je zegt zou allemaal best waar kunnen zijn, maar daar hadden we het niet over. We hadden het puur over het feit dat de PVV allochtonen niet als Nederlander zou zien. Wat ik bestrijd. Ik ben nog geen quote tegen gekomen waar Wilders of een andere PVVer zegt dat allochtonen geen Nederlanders zijn. Marokkaanse allochtonen worden gezien als Marokkaanse Nederlanders. Niet als buitenlanders.
Ben ik eigenlijk wel met je eens. Ook over dat geld voor die afspraak. Administratiekosten voor dit soort zaken is gewoon heel normaal.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:32 schreef Omnifacer het volgende:
Stom item, komt door die gierige Turk. Het is in principe een juridische kwestie, maar hij als jurist laat zich alleen uit over het morele verhaal - en verrassend genoeg vind hij die inburgering op afstand allemaal onzin.
Boeiend, daarvoor zit hij er niet.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:34 schreef Specularium het volgende:
Stop eerst maar eens met dat getoeter na een willekeurige zaadwedstrijd van Turkije.
Dan praten we verder.
Heel belangrijk dit. Serieus bedoel ik dit overigens. En niet specifiek over het claxonneer maar dat ze zich altijd zo verbonden blijven voelen met het land van herkomst, moeite hebben moet kiezen voor Nederland als ze goed zijn in sport, etc.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:34 schreef Specularium het volgende:
Stop eerst maar eens met dat getoeter na een willekeurige zaadwedstrijd van Turkije.
Dan praten we verder.
Hoogtepunt:quote:
Voorbeeld?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:38 schreef Kenju het volgende:
[..]
Je vroeg simpelweg een linkje die mijn uitspraak ondersteunde. Ik had het niet alleen over de PVV-medewerkers. Overigens suggereren zij wel degelijk een tweedelend verschil, zoals Xaobotnik aangeeft. Het is allochtonen vs de 'oorspronkelijke Nederlanders'. Allochtone groepen die niets verkeerd doen en geen probleemgroep vormen worden moeiteloos in hetzelfde hoekje geplaatst als de Marokkanen en Antillianen.
Ach een PVV fanaatquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:43 schreef NDAsilenced het volgende:
jeetje, wat opzichtig weer om de naam Wilders in een slecht daglicht te noemen
Check de site 'watwilwilders.nl', staan er zat op. Zo uit mijn hoofd kun je googlen naar een uitspraak van Fritsema over allochtonen en 'oorspronkelijke nederlanders'.quote:
Slecht daglicht? Ze hadden het alleen over het verschil tussen Geert en (geloof ik) Paul.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:43 schreef NDAsilenced het volgende:
jeetje, wat opzichtig weer om de naam Wilders in een slecht daglicht te noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |