Aantrekkelijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:19 schreef Louis22 het volgende:
Sap, een parodie op leiderschap en gezag
[ afbeelding ]
ze kan ook dr kiezen van elkaar houdenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:20 schreef exile79 het volgende:
Tja, het is nét geen Femke Halsema. Die was íetsiepietse feller. En scherper. En directer. En slimmer. Etc.
sap faalt gewoon op elk front.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:20 schreef exile79 het volgende:
Tja, het is nét geen Femke Halsema. Die was íetsiepietse feller. En scherper. En directer. En slimmer. Etc.
ze weet niet anders, het staat in het boekje dat het mag en dan mag het in NL ineens nietquote:
Klopt, beetje pijnlijke fout van P&Wquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ze weet niet anders, het staat in het boekje dat het mag en dan mag het in NL ineens niet![]()
![]()
Zijn motieven zijn vrij doorzichtig inderdaad.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:27 schreef Louis22 het volgende:
Ik mag hem niet, deze middelmatig begaafde geldwolf.
Ik heb een neefje die aan het syndroom van Down lijdt, die neem ik serieuzer...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:14 schreef Eenskijken het volgende:
neemt iemand haar nog serieus? Ze lult nu maar wat in de rondte.
Die gaat zo naar ING of ABN-AMRO, voor een bom grijpstuivers..,quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:19 schreef Louis22 het volgende:
Sap, een parodie op leiderschap en gezag
[ afbeelding ]
gelijk geleerd gierig te zijn?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:29 schreef UncleDolan het volgende:
Geld voor het leed dat ze is aangedaan...![]()
Nou die inburgeringscursus werpt z'n vruchten wel af.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:23 schreef Specularium het volgende:
Ik zou ook mijn geld terugvragen.
Wat?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wil haar best doen, maar ik wil ook mijn pas uitgevonden geneesmiddelen op haar uittesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |