SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________________________________________________________________________________
Reviews
Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review
Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728
Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review
Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html
Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml
Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/
CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/
Terugsturen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:38 schreef Zwansen het volgende:
Ben ik dan de enige die vrijwel elke dag last heeft van vage vastlopers, internetverbinding die wegvalt en andere irritante dingen (bijvoorbeeld niet in je browser naar beneden of links/rechts kunnen scrollen)?
Ik baal er wel van, als ik zo'n apparaat aanschaf wil ik dat alles gewoon perfect werkt.
Gewoon contact opnemen met de winkel. Het hoort niet namelijk. Meestal nemen ze ze wel terug.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ben ik daar nu niet te laat mee? Heb het al een paar maandjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Nou en?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Soms. Niet tijdens gebruik, maar nadat 'ie geblokkeerd is geweest.quote:
denk het, geen van deze problemen ooit last gehad hier.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:38 schreef Zwansen het volgende:
Ben ik dan de enige die vrijwel elke dag last heeft van vage vastlopers, internetverbinding die wegvalt en andere irritante dingen (bijvoorbeeld niet in je browser naar beneden of links/rechts kunnen scrollen)?
Je hebt 2 jaar garantie hoor, niet een paar maandenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Op zich een goed punt. Misschien maar eens bellen met Hi.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je hebt 2 jaar garantie hoor, niet een paar maanden
Ik heb enkel wat doa's gehad, maar dat is pech hebben. Ik heb totaal geen problemen met mijn S2, fantastisch product! Snel, lekker scherm, dun, mooi afgewerkt, niks ontbreekt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:47 schreef rcco het volgende:
Ben ik dan de enige die helemaal nooit problemen heeft met deze telefoon?
Ik heb hem al 5 maanden en alleen in het begin wat vage problemen gehad met het batterij verbruik, maar dat is toen met een update opgelost. Sindsdien werkt alles perfect.
Samsung Galaxy S2![]()
Mensen die haten op deze telefoon
Ik ben het op alle punten met je oneens.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:34 schreef fruitt70 het volgende:
Het is inderdaad een overschatte telefoon. Iphone 4 maakt betere foto's en videos ondanks de hogere resolutie van de sgs2, maar aantal megapixels zegt nix, iphone 4 heeft gewoon een beter lens. Verder loopt de sgs2 vooral met de touchwiz 4.0 niet zo smooth als de iphone 4. Eigenlijk is het een kut telefoon erg overhyped, op dit moment alles wat je met sgs2 kunt, kun je ook met de galaxy gio.
Bij het scrollen tussen homescreens heb ik lag, camera heb ik zelf vergeleken met de iphone van mijn broertje, de iphone maakt veel scherpere foto's met meer contrast, video is ongeveer vergelijkbaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ben het op alle punten met je oneens.
Geen last van en de S2 maakt betere foto's vind ik, video vind ik beter.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:38 schreef fruitt70 het volgende:
[..]
Bij het scrollen tussen homescreens heb ik lag, camera heb ik zelf vergeleken met de iphone van mijn broertje, de iphone maakt veel scherpere foto's met meer contrast, video is ongeveer vergelijkbaar.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:36 schreef delano.888 het volgende:
in b4 iPhone fanboys die het eens gaan zijn met de titel
I called itquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:34 schreef fruitt70 het volgende:
Het is inderdaad een overschatte telefoon. Iphone 4 maakt betere foto's en videos ondanks de hogere resolutie van de sgs2, maar aantal megapixels zegt nix, iphone 4 heeft gewoon een beter lens. Verder loopt de sgs2 vooral met de touchwiz 4.0 niet zo smooth als de iphone 4. Eigenlijk is het een kut telefoon erg overhyped, op dit moment alles wat je met sgs2 kunt, kun je ook met de galaxy gio.
Gast.. Totaal niet nodig.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:34 schreef fruitt70 het volgende:
Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:34 schreef fruitt70 het volgende:
ditquote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:06 schreef MetBas het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij?
Verder klinkt het alsof je een slecht exemplaar te pakken hebt. De S2 heeft zich verder al lang bewezen.
Streef een eind weg zou ik zeggenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit
tevens streef ik voor een TT verandering
Zit een beetje met hetzelfde, heb nu een SGS1 en ik twijfel of ik er wel echt op vooruit ga met een SGS2. Daarnaast is de SGS2 alweer een tijdje uit, staat er niet langzaamaan een opvolger in de startblokken? De Prime vind ik eigenlijk niet tellen ivm het gebogen scherm, lijkt mij niet prettig.....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:59 schreef valek het volgende:
Over 2 weken mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken bij mijn Provider. Zit er hard aan te denken om dit toestel te nemen. Is het verstandig om te doen of komt er binnenkort nog iets mooiers uit? Ik wil trouwens geen Apple product.
Ik denk dat het vooral afhangt van waar je blij van wordt. Puur functioneel zal de S2 weinig doen wat de S1 niet kan denk ik, in dagelijks gebruik. Althans voor mij dan, uiteindelijk ben ik vooral bezig met whatsapp, sms, bellen, browsen, wat apps...ik heb zelf de S2 naar volle tevredenheid maar bedenk goed wat je doet me je telefoon, en dan kun je waarschijnlijk prima een jaartje door met je S1 icm een sim only, lekker voordelig ook. Pak anders sim only van Simyo, is maandelijks opzegbaar, dan kun je overstappen wanneer het echt nodig is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:28 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Zit een beetje met hetzelfde, heb nu een SGS1 en ik twijfel of ik er wel echt op vooruit ga met een SGS2. Daarnaast is de SGS2 alweer een tijdje uit, staat er niet langzaamaan een opvolger in de startblokken? De Prime vind ik eigenlijk niet tellen ivm het gebogen scherm, lijkt mij niet prettig.....
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:29 schreef Luchtkoker het volgende:
Vraagje, ik heb bij GigaVolt destijds mijn SGS2 besteld en eentje gekregen met een Franse ROMIs het mogelijk deze via omwegen, rooten, flashen, etc etc naar de Nederlandse ROM te krijgen (dus dat ik in het vervolg gewoon de Nederlandse updates krijg) of zit ik hieraan vast?
leuke trollquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:34 schreef fruitt70 het volgende:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ben het op alle punten met je oneens.
als bij mij internet aanstaat, is de status:quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:45 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb misschien wel de domste vraag ooit haha.
Moet de dataverbindingstand nou ingeschakeld staan of uitgeschakeld?
Ik liep er net mee te kutten omdat What's App het niet doet en nu weet ik niet meer waar die op hoort te staan.
Aan, tenzij WIFI aanstaat, maar dat laatste regelt de telefoon zelf.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:45 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb misschien wel de domste vraag ooit haha.
Moet de dataverbindingstand nou ingeschakeld staan of uitgeschakeld?
Ik liep er net mee te kutten omdat What's App het niet doet en nu weet ik niet meer waar die op hoort te staan.
Lol, samengevat hebben ze je dus een nieuwe phone gegeven XDquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:21 schreef Pumatje het volgende:
telefoon terug van vodafone.
Heb een nieuwe luidspreker, aan/uit/blokkering knop, batterij en displayscherm.
in de auto tijdens t rijden smsen lijkt mr sowieso geen strak planquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:58 schreef Halcon het volgende:
Ik vind het nog steeds een prima telefoon, maar er zijn wel wat dingen waar ik me aan erger:
* Batterij is snel leeg. Als je een paar uur aan het bellen of internetten bent, is de batterij leeg. Gevolg is dat ik telkens in pubs, op de sportschool, in de grillroom en zo naar een stopcontact moet zoeken om het kreng op te laden.
* Het draaien werkt soms niet. Gevolg is dat ik in de auto en op die minitoetsen moet rammen en het verkeer in de gaten moet houden. Dat werkt niet. Draait het toestel wel, dan is het wel te doen.
* YouTube wordt afgezet als je bv. je messenger opent. Dat vind ik irritant.
Ik zit toch zo'n 4 uur per dag in de auto en wil die tijd graag nuttig besteden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:04 schreef Apotheose het volgende:
[..]
in de auto tijdens t rijden smsen lijkt mr sowieso geen strak plan
Ja, dan kun je het beste lekker veel op je telefoon zitten. Heel veilig lijkt me dat ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zit toch zo'n 4 uur per dag in de auto en wil die tijd graag nuttig besteden.
Tja, begin 2012 zeggen ze, maar dat zijn (volgens mij) geruchten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:35 schreef valek het volgende:
Ik mag binnenkort een nieuwe telefoon van mijn provider uitzoeken. Maar ik hoor net dat over een paar maanden de Samsung Galaxy s3 uitkomt. Als dit waar is, dan hoef ik de s2 niet, maar wil ik de s3.
en dan is ook al de S4 bekend waarschijnlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, begin 2012 zeggen ze, maar dat zijn (volgens mij) geruchten.
Ja, maar nu was de S2 net uit en kondigde ze de S3 ook al aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:01 schreef Co_OL het volgende:
[..]
en dan is ook al de S4 bekend waarschijnlijk
Niet nodig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:25 schreef Rekkie het volgende:
Installeer een sms/call blocker.
Die is uit de Market Place te halen.
Laat maar horen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:11 schreef Schunckelstar het volgende:
dank![]()
laten we hopen dat dat werkt, morgen zal ik het merken
Wacht je niet liever op de S3?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:52 schreef monkyyy het volgende:
Krijg de S2 morgen binnen, ben benieuwd!
Bedankt voor de info. Veel plezier achter de geraniums!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat schrijdt de techniek toch voorwaarts.
Vroeger, in mijn tijd, had je een mobiele telefoon met ingebouwde SMS functie. Dat was al heel wat, dat je - naast het bellen - ook nog tekstberichten kon sturen met je telefoon.
En moet je nu eens kijken: het ding kan nog net geen vlees braden, maar het scheelt niet veel meer.
En voor velen inmiddels een Single Point of Failure: doet ie het niet meer, dan is er direct paniek.
"Oh al me nummers zijn kwijt, helphelp"
"Oh ik kan niet meer pinguh, wa moek nu doen met me tijd?"
"Ik moet NU me mail checken, en dat kan niet meer, kutding". - je hebt ook nog een computer staan!. "ohja."
Ik ben zelf erg aan het twijfelen of ik nu moet wachten of niet. Ik mag vanaf morgen een nieuwe telefoon uitzoeken namelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:06 schreef RBWO het volgende:
@valek
Niet dat die veel anders gaat wordenen trouwens. Elk jaar komt er een nieuwe iphone en samsung uit.. we zien het volgend jaar wel weer..
Nee.quote:
Camera hack?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:06 schreef Braddie het volgende:
Godsklere wat ben ik blij met m`n s2!, gister m`n sensation xe toch maar omgeruild en nog geen minuut spijt, wat een ding zeg, zeker met die camera hack!
enlight mequote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:06 schreef Braddie het volgende:
Godsklere wat ben ik blij met m`n s2!, gister m`n sensation xe toch maar omgeruild en nog geen minuut spijt, wat een ding zeg, zeker met die camera hack!
http://www.techstuffs.net(...)camera-apk-hack.htmlquote:
root voor nodig. Moet ik nog steeds een keer doenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
http://www.techstuffs.net(...)camera-apk-hack.html
Waar het opneer komt is dat je nu met 44.100khz 16 bit geluid kan opnemen met de camera, en je 27mbit videokwaliteit hebt bij 1080P en bij 720P 21mbit, wat resulteert in ènorm goede filmpjes!
Geen ervaring met Siri maar vind zelf het Vlingo gebeuren op de sgs2 niet heel soepel werken. Vlingo ondersteunt sowieso geen nederlands, de google voice commands wel enigzins maar met namen van personen wordt het toch al gauw ellendig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:04 schreef RBWO het volgende:
Ik weet dat ik in een samsung topic post dus dat de meningen hier wat positiever zijn
Welke is beter qua voice talk? Is het Siri of dat Vlingo gebeuren van Samsung? (Galaxy S2).
Ondersteund één van de twee de nederlandse taal al? Word dit nog gedaan of..?
Vrij makkelijk, odin instaleren, een bepaalde .tar file downloaden, superoneclick downloaden(ofzo) op root drukken, KLAAR! 10 MINUTEN.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:33 schreef wise het volgende:
[..]
root voor nodig. Moet ik nog steeds een keer doen
Betekent dit dat je telefoon wel Vodafone branded is? Dus bij opstarten dat je dat V logo krijgt, en specifieke functie's die afgeschermd zijn middels de PIN-2 code?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:35 schreef DemonRage het volgende:
Vanochtend via OTA de Vodafone firmware update gehad voor m'n S2. Heb nu 2.3.5.
Oeh, das kut!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:48 schreef Gutz het volgende:
Ik heb geen S2 meer :-(
Toestel is van binnen helemaal geoxideerd, vanaf dag 1 al in hoesje, schijnbaar toch ooit vochtig geworden (misschien nog voor levering) maar kan niks bewijzen dat ik het niet was.
Ik ga er wel van uit. De Nexus S krijgt hem over een paar weken al.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
Komt android 4.0 voor S2? als ik het gemist heb sorry.
cool, geen gevens kwijt¿ Zal eerst ff titanium back downloadenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vrij makkelijk, odin instaleren, een bepaalde .tar file downloaden, superoneclick downloaden(ofzo) op root drukken, KLAAR! 10 MINUTEN.
Sinds ik m'n telefoon heb geupdate naar 2.3.5 moet ik ook steeds m'n pin invoeren om de zoveel tijd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:12 schreef Seven. het volgende:
Ik heb iets irritants met mijn Samsung Galaxy. Kloteding gooit enkele keren per dag de SIM kaart (of de geheugenkaart?) eruit en dan moet ik mijn pin opnieuw ingeven alvorens ik weer kan bellen/sms-en/bereikbaar ben. Als hij opgeladen wordt via usb en gewone lader gebeurt dit nooit. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ben niet van plan om het ding te laten updaten zodat ik alles kwijt ben of zo.
true.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat schrijdt de techniek toch voorwaarts.
Vroeger, in mijn tijd, had je een mobiele telefoon met ingebouwde SMS functie. Dat was al heel wat, dat je - naast het bellen - ook nog tekstberichten kon sturen met je telefoon.
En moet je nu eens kijken: het ding kan nog net geen vlees braden, maar het scheelt niet veel meer.
En voor velen inmiddels een Single Point of Failure: doet ie het niet meer, dan is er direct paniek.
"Oh al me nummers zijn kwijt, helphelp"
"Oh ik kan niet meer pinguh, wa moek nu doen met me tijd?"
"Ik moet NU me mail checken, en dat kan niet meer, kutding". - je hebt ook nog een computer staan!. "ohja."
En jij weet ook niet de oplossing?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sinds ik m'n telefoon heb geupdate naar 2.3.5 moet ik ook steeds m'n pin invoeren om de zoveel tijd.
settings/location and security/set up screen lock en dan testen als je op optie "none" kiest.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
En jij weet ook niet de oplossing?
Alleen voor toestellen met T-mobilequote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:41 schreef wise het volgende:
even melden dat T-mobile zijn 2.3.5 update via kies beschikbaar heeft gesteld.
Net geupdate
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:41 schreef wise het volgende:
even melden dat T-mobile zijn 2.3.5 update via kies beschikbaar heeft gesteld.
Net geupdate
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:35 schreef DemonRage het volgende:
Vanochtend via OTA de Vodafone firmware update gehad voor m'n S2. Heb nu 2.3.5.
als je bij t-mobile zit wel jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:23 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Alleen voor toestellen met T-mobile
Zal vanaaf eens kijkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:27 schreef automatic_ het volgende:
Tot nu toe Vodafone en T-Mobile.
[..]
[..]
Done, we zullen zien hoe het loopt!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:37 schreef wise het volgende:
[..]
settings/location and security/set up screen lock en dan testen als je op optie "none" kiest.
(hier gaan alle screenl locks uit, dus ook dat tekengedoe)
Mijn telefoon taal is Engels dus weet niet wat dit in het nl's is
en ik vind de browser nu al verdomd snel!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:26 schreef Catch22- het volgende:
http://t.co/GUZM4WdJ
weet je ook gelijk hoe de SGS2 op ICS gaat draaien (een stuk beter; want betere gpu)
Tot zover geen klachten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Done, we zullen zien hoe het loopt!
Nieuwste versie van KiesAir gebruikt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:39 schreef Mlijntje het volgende:
Ik heb kiesAir geïnstalleerd, samsung aangesloten met de usb kabel. Wou eerst een back up maken voordat ik ga update, maar de back up lukt niet. Er blijft een eeuwigheid voorbereiden... 0% staan... Doe ik iets verkeerd?
de "home" knop ingedrukt houden?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:38 schreef RBWO het volgende:
Zit "Taakbeheer" nog op de S2? Kan het niet vinden.
Bronquote:Eerder deze week zetten wij de vraag op de kaart of en wanneer de Galaxy S2 een update zou krijgen naar de allernieuwste versie van het Android besturingssysteem, 4.0, bijgenaamd Ice Cream Sandwich. Vanavond lijkt er een tipje van de sluier te zijn opgelicht door Gaurav Hasabnis, analist en blogger voor FoneArena.com.
De beste man – die zich al vaak van ontwikkelingen op de hoogte toonde lang voordat deze officieel bekend werden – weet te melden dat gebruikers van de Galaxy S2 in januari blij zullen zijn, en dat de Mali 400 – de grafische processor van de Galaxy S2 – volledig in gebruik zal zijn. En hoewel hij Android 4.0 niet expliciet noemt, is het niet zo moeilijk om één en één bij elkaar op te tellen. Android 4.0 beschikt namelijk, in tegenstelling tot Android 2.3 Gingerbread, over volledige hardware acceleratie van grafische taken.
Hieruit menen wij te kunnen concluderen dat, voor zover de plannen nu op tafel liggen, de Galaxy S2 vanaf januari een update zal gaan krijgen naar Android 4.0 ICS.
twitter:gauravh1 twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 23:28:12Something gonna come in Jan 2012. #sgs2 users gonna rejoice! reageer retweet
twitter:
Android 4.0 ICS op SG2twitter:gauravh1 twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 23:40:53One more important Skype call ended. Now can't wait till #jan2012 reageer retweet
WiFi dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:56 schreef frame-saw het volgende:
Kan ik het toestel ook via Bluetooth updaten? Anders moet ik op zoek naar het draadje, en die heb ik al drie maanden niet gezien.
Samsung kennende zullen we 4.0 dan ergens in augustus volgend jaar in Nederland in KIES te zien krijgen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:07 schreef Adolecens het volgende:
"Android 4.0 ICS vanaf januari voor Galaxy S2?"
[..]
Bron
[..]
Android 4.0 ICS op SG2
Niet goed te zien of het echt is, maar het ziet er veelbelovend uit!
Al op een andere USB poort getest?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:03 schreef Ghostandor het volgende:
Updaten kan alleen via USB. Wat klote is, want ik krijg met geen mogelijkheid een verbinding met Kies. Alles al geprobeerd, niks werkt. Kutprogramma.
Uitleg met screenshots te lezen op bovenstaande blog.quote:Blijkbaar was ik niet de enige die problemen had met de USB-drivers en Kies onder 64-bit Windows 7. Na wat geneuzel in de devicemanager en zo kwam ik ergens diep verstopt onder "Advanced / Afblijven / Beware of the Tiger / Dit snap je toch niet" de melding "MTP This device cannot start. (Code 10)" tegen. Via grote vriend Google landde ik op deze pagina:
http://mobilejust.blogspo(...)s-device-cannot.html
Korte samenvatting: USB-debugging aanzetten. Aansluiten en wachten tot W7 uitgespeeld is. Loskoppelen, debug uit, weer aansluiten en gaan.
Helpt allemaal niks. M'n telefoon laadt wel op als ie met usb aangesloten is op de laptop, maar die herkent hem verder niet.... Weet iemand waar je ergens kan aanvinken dat je bij verbinding een keuzemenuutje krijgt welke verbinding je wil?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:19 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Al op een andere USB poort getest?
Of onderstaande stappen doorlopen:
1. KIES installeren
2. KIES opstarten
3. Telefoon aan (dus uit je lockscreen gaan)
4. USB in telefoon
5. USB in computer
5.1. In Windows rechts naast je klok moet nu melding komen dat apparaat is aangesloten ofwel wordt geinitialiseerd / bezig met drivers installeren.
6. Nu zie je op je telefoon een scherm dat het aan het verbinden is ofwel verbonden is.
7. In KIES zie je ook dat er verbinding is met je telefoon.
Eventueel na stap 1 even je PC rebooten.
NB: Mocht het niet werken, probeer dan even al je firewall en/of anti-virus software uit te zetten.
En als op bovenstaande manier nog niet werkt dan zou je onderstaande -als je Windows 64-bit hebt- kunnen proberen:
[..]
Uitleg met screenshots te lezen op bovenstaande blog.
Hier past wel een quoteje bij:quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:09 schreef Ghostandor het volgende:
[..]
Helpt allemaal niks. M'n telefoon laadt wel op als ie met usb aangesloten is op de laptop, maar die herkent hem verder niet.... Weet iemand waar je ergens kan aanvinken dat je bij verbinding een keuzemenuutje krijgt welke verbinding je wil?
quote:“Om Windows Phone te gebruiken hoef je geen computerwetenschapper te zijn. Bij Android is dat wel nodig”, aldus Ballmer.
Vreemd, dus als je de telefoon unclocked oftewel op het home scherm zit en hem dan aansluit via USB krijg je in Windows rechts onderin naast de klok niet de melding dat er een device ofwel apparaat is aangesloten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:09 schreef Ghostandor het volgende:
[..]
Helpt allemaal niks. M'n telefoon laadt wel op als ie met usb aangesloten is op de laptop, maar die herkent hem verder niet.... Weet iemand waar je ergens kan aanvinken dat je bij verbinding een keuzemenuutje krijgt welke verbinding je wil?
Yep, USB-muis, externe harde schijf, printer etc pakt ie allemaal wel. Alleen de phone niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:40 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Vreemd, dus als je de telefoon unclocked oftewel op het home scherm zit en hem dan aansluit via USB krijg je in Windows rechts onderin naast de klok niet de melding dat er een device ofwel apparaat is aangesloten?
Lukt het wel om andere apparaten via USB aan te sluiten op je computer?
Doei hè....quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:10 schreef kadeya het volgende:
[..]
Hier past wel een quoteje bij:
[..]
Nee volgens mij is 4.0.1 Sandwich Icecream. En t-mobilers en vodafoners hebben 2.3.5, maar waarom de andere providers dan niet? Dat begrijp ik niet helemaal, want ik wist dat je afhankelijk was van de fabrikant, maar niet van de provider. De opvolger van Icecream Sandwich wordt trouwens Jelly Bean.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Dus t-mobilers en vodafoners hebben 2.3.5 wat dus Icecream is?
En moet je dan simlock of branded t-mobile hebben?
Toekomstige versies:quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:28 schreef kadeya het volgende:
[..]
Nee volgens mij is 4.0.1 Sandwich Icecream. En t-mobilers en vodafoners hebben 2.3.5, maar waarom de andere providers dan niet? Dat begrijp ik niet helemaal, want ik wist dat je afhankelijk was van de fabrikant, maar niet van de provider. De opvolger van Icecream Sandwich wordt trouwens Jelly Bean.
12. Blackberryquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:43 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Toekomstige versies:
1. Jellybean
2. Key-Lime Pie
3. Lemonade
4. Marshmallow
5. Nougat
6. Oatmeal(?)
7. Pie
8. Quiche
9. Rasberry
10. Sherbet
11. Tart
Schattige namen
Nee, 4.0 is ICS.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Dus t-mobilers en vodafoners hebben 2.3.5 wat dus Icecream is?
En moet je dan simlock of branded t-mobile hebben?
Die gast mag zijn protectie folie wel eens beter plakkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:07 schreef Adolecens het volgende:
"Android 4.0 ICS vanaf januari voor Galaxy S2?"
[..]
Brontwitter:gauravh1 twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 23:28:12Something gonna come in Jan 2012. #sgs2 users gonna rejoice! reageer retweet
twitter:Android 4.0 ICS op SG2twitter:gauravh1 twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 23:40:53One more important Skype call ended. Now can't wait till #jan2012 reageer retweet
Niet goed te zien of het echt is, maar het ziet er veelbelovend uit!
Wanneer de S2 een update krijgt naar Android 4.0 koop ik deze los. (sim kaartje van werk er in) dan kan ik TW uitschakelen en een top tel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:35 schreef DeMessias het volgende:
Is de Galaxy S2 nog een aanrader als je nu een nieuwe smartphone zou kopen? Of kijk ik beter naar nieuwere types zoals de Galaxy Nexus of HTC Sensation XE?
Je kan TW niet uitschakelen, je kan hoogstens een andere launcher gebruiken, maar de stock ICS launcher zit er gewoon niet in, tenzij je root en een custom rom installeerd.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Wanneer de S2 een update krijgt naar Android 4.0 koop ik deze los. (sim kaartje van werk er in) dan kan ik TW uitschakelen en een top tel.
Kan de bron ff niet zo snel vinden maar met 4.0 kun je apps disablen maar ook skins.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je kan TW niet uitschakelen, je kan hoogstens een andere launcher gebruiken, maar de stock ICS launcher zit er gewoon niet in, tenzij je root en een custom rom installeerd.
Doet helemaal niets het? Mij is het wel gelukt om een usb-stick gekoppeld te krijgen, en een muis lukte ook.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:32 schreef gogosweden het volgende:
hmm ik heb een usb host kabel voor dat ding gekocht. Maar er gebeurt helemaal niets als ik een usb stick inplug. Wat doe ik fout ?
met een andere usbstick werkt het ook niet..quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:36 schreef freako het volgende:
[..]
Doet helemaal niets het? Mij is het wel gelukt om een usb-stick gekoppeld te krijgen, en een muis lukte ook.. Ik zou het eens met bv een andere usb-stick proberen.
raar, maar je kan geen dingen verwijderen als het goed is¿¿quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:41 schreef Braddie het volgende:
wtf... ik heb nu firmware versie :
2.3.3
Kernel: 2.6.35.7-i9100xwke7-cl215725root@dell103 #2
buildnumber : GINGERBREAD .XWKE7
Maar hij gewoon origineel te zijn, heb hem 1 x geroot, daarna eigenlijk direct weer ge un-root... en nu heb ik geen firmware updates meer, ik kan via de telefoon niet updaten naar 2.3.4 en ook niet via kies, hij geeft niks aan...
Hoe kan ik alsnog naar 2.3.4 updaten?, hij lagt af en toe in het homescreen, en ik heb geen T9 meer, en soms verdwijnt m`n toetsenbord(Dan is het dus zwart....)
Nee, hij is nog gewoon stock, een vriend van me heeft een Galaxy s I en die heeft ook hetzelfde als ik met dat @root, en die heeft hem vanmiddag nieuw gekocht...quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:22 schreef wise het volgende:
[..]
raar, maar je kan geen dingen verwijderen als het goed is¿¿
En helaas kun je daar nog wel eens gelijk in hebben.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:12 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Samsung kennende zullen we 4.0 dan ergens in augustus volgend jaar in Nederland in KIES te zien krijgen.
Met de laatste update 2.3.4 is de USB host verwijderd!quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
met een andere usbstick werkt het ook niet..
IMDb.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:24 schreef TheArt het volgende:
Geen idee waar ik de vraag kan plaatsen, dus maar even hier. Weet iemand een goede app waarmee je kan bijhouden welke films je al hebt gezien? Een zelfde soort app als SeriesGuide met series zou handig zijn, maar geen idee of die er is.
Eerste tip: uit de doos halen, opladen en aan de slag met dat ding!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:58 schreef minilot het volgende:
TVP voor tips en hulp.
..Vandaag werd -ie bezorgd. Hij zit nog in de doos. Ik heb nog nooit eerder een smartphone gehad of zelfs maar ooit een touchscreen-telefoon bediend, dus het zal mij benieuwen.
Paar dagen vrij nemen, vrees ik..![]()
Naar andriod market gaan en coole apps downloadenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:58 schreef minilot het volgende:
TVP voor tips en hulp.
..Vandaag werd -ie bezorgd. Hij zit nog in de doos. Ik heb nog nooit eerder een smartphone gehad of zelfs maar ooit een touchscreen-telefoon bediend, dus het zal mij benieuwen.
Paar dagen vrij nemen, vrees ik..![]()
Even naar instellingen en dan naar die service en dan gegevens wissen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:49 schreef Mlijntje het volgende:
Ik heb hem nu ook geupdate naar 2.3.4 Maar nou werkt de widget mininotitie niet meer.. Kan hem wel op mijn achtergrond zetten maar vervolgens kan ik er niks meer op schijven, hij reageert niet als ik erop druk.. Meerdere hier last van?
quote:De Galaxy S II krijgt op zijn vroegst in het voorjaar van 2012 een update naar Android 4.0 Ice Cream Sandwich. Dat zegt Samsung Italië. Het voormalige topmodel Galaxy S krijgt geen update naar de nieuwste versie van Android.
Facebook slurpt in mijn ervaring redelijk batterij dus je kan puur als test dat eens verwijderen. Ik doe meestal 2 dagen met een batterij maar dat is niet met intensief gebruik. Beetje internet, wat bellen, sms-en en klooien. KI4 custom rom...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef Schitzo het volgende:
Hoe lang gaat jullie batterij nu mee? Na de update naar :android 2.3.5 kernel : 2.6.35.7 en gingerbread.BOKJ2, ik heb hem wel geroot.
Maar nog steeds is met batterij om soms onverklaarbare reden van 70% naar 20% en gebruik af en toe facebook of gewoon internet.
Je gaat nu sowieso eigen risico betalen. Breek m ff helemaal doormidden, dan krijg je zeker een nieuwe.quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:30 schreef _Flea_ het volgende:
Gisteren is mijn toestel gevallen en nu is het glas gebarsten. Touchscreen werkt nog wel gelukkig. Bij het abonnement heb ik hem hiervoor laten verzekeren. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? En hebben zij een gerepareerd toestel ontvangen?
Zal eens opzoeken hoe hoog dat eigen risico is. Ongelofelijk klote is dit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je gaat nu sowieso eigen risico betalen. Breek m ff helemaal doormidden, dan krijg je zeker een nieuwe.
Jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:31 schreef PhatBassBoom het volgende:
Zijn er al mensen die een MIUI rom gebruiken?
Stel dat ik 'm helemaal sloop, zullen ze er dan echt zo mee omgaan dat je een nieuwe krijgt? Zou gezien de voorwaarden wel moeten, maar ik twijfel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je gaat nu sowieso eigen risico betalen. Breek m ff helemaal doormidden, dan krijg je zeker een nieuwe.
als je er overheen rijdt kunnen ze de stukjes moeilijk lijmen lijkt mequote:Op maandag 31 oktober 2011 09:27 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Stel dat ik 'm helemaal sloop, zullen ze er dan echt zo mee omgaan dat je een nieuwe krijgt? Zou gezien de voorwaarden wel moeten, maar ik twijfel.
Staat er niets in de voorwaarden over 'opzet' ofzo? Lijkt me dat je telefoon doormidden breken en dan verzekering claimen gewoon onder het kopje 'oplichting' zou moeten vallen......quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:27 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Stel dat ik 'm helemaal sloop, zullen ze er dan echt zo mee omgaan dat je een nieuwe krijgt? Zou gezien de voorwaarden wel moeten, maar ik twijfel.
En dat moeten ze maar ruiken dan ofzo dat hij niet echt kapot is gegaan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:15 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Staat er niets in de voorwaarden over 'opzet' ofzo? Lijkt me dat je telefoon doormidden breken en dan verzekering claimen gewoon onder het kopje 'oplichting' zou moeten vallen......
Roze vlek?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:51 schreef Braddie het volgende:
Zo..... m`n camera heeft een probleem, hebben meer mensen er last van?
Heb als ik gewoon foto`s maak en ze bekijk op het toestel heb ik een stipje/vlekje op de foto, als ik ze op m`n tv bekijk is dat vlekje echt 2/3 centimeter ...
Is het een krasje? ofgewoon een fabrieks fout?, heb het al sinds dag 1.
Nee, het is echt een vlekje/krasje, op het toestel is het net 1 mm als ik inzoom, maar op m`n tv echt 2-3 cmquote:
Grote kans dan dat het je lens is ja..quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, het is echt een vlekje/krasje, op het toestel is het net 1 mm als ik inzoom, maar op m`n tv echt 2-3 cm
geen idee, dit is een s2 topic hequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:54 schreef wolfrolf het volgende:
Dusse, is er iets bekend of 2.3.4. ook officieel beschikbaar gaat komen voor de Galaxy Gio?
Echt heel veel grip had ik met de zwarte ook niet. Maar wit is nog iets erger.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:15 schreef delano.888 het volgende:
De witte is glad aan de achterkant, houd veel minder fijn vast.
Tja wit hebben wel veel minder mensen dus is wel origineler.. Ik zou alleen denken dat hij na een jaar grijs is..quote:Op woensdag 2 november 2011 11:18 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Echt heel veel grip had ik met de zwarte ook niet. Maar wit is nog iets erger.
Maar qua looks? Twijfel tussen die 2.
Moet toch nog ff afwachten wat de reactie is van het repair centre. Hij is er vanmorgen in behandeling genomen.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tja wit hebben wel veel minder mensen dus is wel origineler.. Ik zou alleen denken dat hij na een jaar grijs is..
Klopt. Ik vroeg mij al af of je een nieuwe achterkantje kan kopen, maar (tot nu toe) lijkt niemand dat te weten.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:15 schreef delano.888 het volgende:
De witte is glad aan de achterkant, houd veel minder fijn vast.
Nouja orgineler...quote:Op woensdag 2 november 2011 11:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tja wit hebben wel veel minder mensen dus is wel origineler.. Ik zou alleen denken dat hij na een jaar grijs is..
De witte vind ik wel mooi maar mijn voorkeur gaat uit naar de zwarte. Zwart ziet er super uit als je scherm uit is. Dan heb je 1 grote zwarte vlakquote:Op woensdag 2 november 2011 11:13 schreef _Flea_ het volgende:
Is de witte GS2 mooi? En welke kleur heeft jullie voorkeur?
Je kan het achterkantje ook gewoon beplakken of laten beplakkenquote:Op woensdag 2 november 2011 13:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt. Ik vroeg mij al af of je een nieuwe achterkantje kan kopen, maar (tot nu toe) lijkt niemand dat te weten.
Klopt. Helaas zie ik dat nu ff nietquote:Op woensdag 2 november 2011 19:49 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
De witte vind ik wel mooi maar mijn voorkeur gaat uit naar de zwarte. Zwart ziet er super uit als je scherm uit is. Dan heb je 1 grote zwarte vlak
Dolphin HD. Lekker op desktop zetten en gaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:24 schreef Zwansen het volgende:
Welke browser gebruiken jullie? De std browser laat het af en toe wel een beetje afweten. Na het inzoomen kun je dan bijvoorbeeld af en toe het scherm niet meer bewegen. Soort van bug lijkt me. Is Mozilla een goeie optie?
Cool. En waar verkopen ze die folie of is dit huisvlijt?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:03 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Je kan het achterkantje ook gewoon beplakken of laten beplakkenAls je echt structuur wil heb je tegenwoordig ook gewoon leerfolie.
Ik heb mijn achterkantje met carbonfolie beplakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou overdag een foto moeten maken. Flits verpest het een beetje
Je kan gewoon langs een signbedrijf gaan. Grote kans dat ze er niet eens geld voor gaan vragen omdat het zo'n klein stukje is. Carwrappers hebben meestal wel wat op voorraad. Anders kan je altijd via ebay wat bestellen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:09 schreef HarryP het volgende:
[..]
Cool. En waar verkopen ze die folie of is dit huisvlijt?
Elke smartphone hang je voor het slapen aan de lader.quote:Op maandag 7 november 2011 02:08 schreef Braddie het volgende:
Net na 1dag en.3 uur de S2 aan d lader gehangen
Opera Mobilequote:Op woensdag 2 november 2011 22:24 schreef Zwansen het volgende:
Welke browser gebruiken jullie? De std browser laat het af en toe wel een beetje afweten. Na het inzoomen kun je dan bijvoorbeeld af en toe het scherm niet meer bewegen. Soort van bug lijkt me. Is Mozilla een goeie optie?
huh, 2.3.5 heb ik al een tijdje draaien. Geupdate via Kies en T-mobile als providerquote:Op maandag 7 november 2011 21:03 schreef automatic_ het volgende:
http://www.samsunggalaxys(...)eschikbaar-via-kies/
Ja, bij Vodafone ook dacht ik. Ik heb zelf HI en ik heb de update nog niet (gehad).quote:Op maandag 7 november 2011 21:08 schreef wise het volgende:
[..]
huh, 2.3.5 heb ik al een tijdje draaien. Geupdate via Kies en T-mobile als provider
Ja, ik kon gisteren gewoon bij mijn contacten/foto's/etc., maar alleen de update werkte niet. Ik zal het vanavond nog eens proberen.quote:Op maandag 7 november 2011 22:54 schreef netolk het volgende:
ook ontgrendeld??
kan je er via windows verkenner wel in?
Als je een alternatieve launcher (zoals bijv. Launcher Pro) gebruikt even zorgen dat die niet meer als standaard ingesteld staat, maar weer gewoon op de Samsung TWlauncher.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik kon gisteren gewoon bij mijn contacten/foto's/etc., maar alleen de update werkte niet. Ik zal het vanavond nog eens proberen.
Hmm ik dacht dat ik al 2.3.5 had gekregen vorige maand, blijkt dat dus 2.3.4 te zijnquote:Op maandag 7 november 2011 21:03 schreef automatic_ het volgende:
http://www.samsunggalaxys(...)eschikbaar-via-kies/
Het is al een bijna maand geleden dat je deze vraag stelde, dus ik weet niet of het nog actueel is, maar het is mij gisteren gelukt om een soortgelijke telefoon (ook een met een Franse ROM besteld bij GigaVoltquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:29 schreef Luchtkoker het volgende:
Vraagje, ik heb bij GigaVolt destijds mijn SGS2 besteld en eentje gekregen met een Franse ROMIs het mogelijk deze via omwegen, rooten, flashen, etc etc naar de Nederlandse ROM te krijgen (dus dat ik in het vervolg gewoon de Nederlandse updates krijg) of zit ik hieraan vast?
Nee, 2 sim kaarten dan? Simkaart wisselen zou een beetje een last resort zijnquote:Op donderdag 10 november 2011 00:01 schreef netolk het volgende:
Kan, simkaart wisselen maar dat is denk niet wat je wilt...
Volgens mij is het niet mogelijk om 2 simkaarten en 1 bundel te hebben, maar dit weet ik niet helemaal zekerquote:Op donderdag 10 november 2011 09:07 schreef Physics het volgende:
[..]
Nee, 2 sim kaarten dan? Simkaart wisselen zou een beetje een last resort zijn
Ik heb dinsdag een duo-sim pakket opgehaald van Vodafone, 2 sim kaarten op hetzelfde nummer en abonnement (1 voor gebruik in mijn Galaxy en de andere in mijn Xperia Active). Enige nadeel is wel dat je er maar 1 tegelijk kunt gebruiken (en het andere toestel dus uit moet staan)quote:Op donderdag 10 november 2011 10:24 schreef netolk het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet mogelijk om 2 simkaarten en 1 bundel te hebben, maar dit weet ik niet helemaal zeker
Mijn vader heeft het ook en dan in zijn telefoon & in de auto. Mocht de auto "actief" zijn, dan gaat alleen de auto over & niet de telefoon. Kortom, erg vervelend als er iemand anders (mijn moeder of ik) in de auto rijdt.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:10 schreef LordLynx het volgende:
Enige nadeel is wel dat je er maar 1 tegelijk kunt gebruiken (en het andere toestel dus uit moet staan)
Geen ervaring met de iphone, maar verder is het nogal lastig om dit te beantwoorden he...quote:Op woensdag 9 november 2011 13:33 schreef skittelman het volgende:
Eerlijke vraag:
laatste dagen aan het kloten geweest omdat mijn iPhone half geupgrade is naar iOs 5.0 en niet meer wilde opstarten, downgraden lukt niet meer bla bla enz enz
Toestel verzekerd dus opgestuurd, krijg ik volgende week refurbished terug...
Nou ben ik dat gezeik met iTunes helemaal zat.
Dus ik zit te denken om weer terug naar Android te gaan en dan natuurlijk naar het vlaggenschip S2.
Batterij? (ik ben elke avond gewend op te laden maar de iPhone redde net 2 dagen) lukt dat?
Het laden van foto's (dus scrollen door de map my pictures) kan me herinneren dat dat bij Android rete traag was, is dat nog steeds zo?
Zijn er Apps die iOs heeft en die jullie wellicht missen?!
Ik ben het hele Android vs. iOs discussie zat maar wil alleen weten of de nadelen van Android opwegen tegen het verwijderen van het mijn living hell iTunes.
H+ is het snelste. Dat zie ik bij mijn KPN abo. E tref je dacht ik meer aan in het buitenland.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:55 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb niets ingesteld haha. Zit nu wel in een zaal dus misschien is dat even het trageGisteren had ik wel G/H. Is H dan het snelste?
HSPDA+ (H+) >> HSPDA (H) >> UMTS (3G) >> EDGE (E) >> GPRS (2G)quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:47 schreef Catch22- het volgende:
EDGE. Trage variant van 3g (2g geloof ik)
heb je je APN instellingen goed ingesteld?
Nooit geweten dit. Dus al dat marketing verhaal als er bij een telefoon 3G zit maakt geen reet uit, het gaat eigenlijk om H+?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:00 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
H+ is het snelste. Dat zie ik bij mijn KPN abo. E tref je dacht ik meer aan in het buitenland.
Niet elke provider of telefoon ondersteund dat. 3G is bij iedereen bekend. HSDPA zegt niet iedereen iets.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:37 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Nooit geweten dit. Dus al dat marketing verhaal als er bij een telefoon 3G zit maakt geen reet uit, het gaat eigenlijk om H+?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:46 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Niet elke provider of telefoon ondersteund dat. 3G is bij iedereen bekend. HSDPA zegt niet iedereen iets. H gaat tot 7,2mbps en H+ kan dacht ik maximaal 14,4mbps aan.
Ja, je bel volume aanzetten, dan is de stille modus weer weg...quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:57 schreef Co_OL het volgende:
Ik heb na de update(2.3.5) gisteren een smartphone met tril ribbels naast me 3g/wifi logo staan![]()
Iemand enig idee wat dit is en hoe te verwijderen?
Belvolume staat max aan!quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:01 schreef netolk het volgende:
[..]
Ja, je bel volume aanzetten, dan is de stille modus weer weg...
Maar dat is niet pas na die update hoor 2.3.4 had dat ook al gewoon en versies daarvoor waarschijnlijk ook
Dat is een bug in Android 2.3.5. Het kan verder geen kwaad.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:57 schreef Co_OL het volgende:
Ik heb na de update(2.3.5) gisteren een smartphone met tril ribbels naast me 3g/wifi logo staan![]()
Iemand enig idee wat dit is en hoe te verwijderen?
Lol, is wel waar jammer genoegquote:
klopt, dat kies is idd echt een faal programma eerste klas iddquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:50 schreef Made-In-Holland het volgende:
Spuit elf; niks meer dan lof over de Galaxy S2, maar wat een aids is dat KIES. Tering. Het loopt nu eindelijk na 2 reboots en 25 foutmeldingen.
Ja, die is voor de NL phones uit jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:58 schreef Straatcommando. het volgende:
Als ik het goed begrijp is 2.3.5 al uit?
Ik zou terug gaanquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:34 schreef _Flea_ het volgende:
Mijn auto-brightness werkt niet. Denk dat het toestel niet goed gerepareerd is.
Wat zeggen jullie? Terug naar de winkel?
Gedaanquote:
Natuurlijk. Als je de volle mep hebt betaald voor een reparatie, moet het toestel ook goed gerepareerd zijn. Of betaal jij bij de shoarmatent ook voor een portie rauwe shoarma?quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:34 schreef _Flea_ het volgende:
Mijn auto-brightness werkt niet. Denk dat het toestel niet goed gerepareerd is.
Wat zeggen jullie? Terug naar de winkel?
Car Mode of op luidspreker zettenquote:Op zondag 13 november 2011 14:07 schreef netolk het volgende:
Hoe kan je überhaupt een gesprek voeren via de speaker??
Oke, chill dan ga ik dat zo is even proberenquote:Op zondag 13 november 2011 14:41 schreef automatic_ het volgende:
Car Mode is een app & als je aan het bellen bent, dan kan je ergens op "luidspreker" drukken op je scherm.
Dan ga ik ff updaten en de root howto opzoeken. Dank voor je antwoord.quote:
Let wel, de root methode kan veranderd zijn na de update.quote:Op zondag 13 november 2011 15:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan ga ik ff updaten en de root howto opzoeken. Dank voor je antwoord.
Ja daar dacht ik later ook aan. even zoeken of ik wat vinden kan.quote:Op zondag 13 november 2011 16:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Let wel, de root methode kan veranderd zijn na de update.
Ik heb gewoon een kabeltje voor de PC erbij gekregen hoor. Beetje raar dat jij dat niet hebt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:54 schreef Yuhina het volgende:
Mooi ding, gebruik hem al een paar weken. Swypen werkt erg goed.
Ik vroeg me alleen af hoe je hem aansluit op de pc. Bij mij zat er geen usb-kabeltje bij, ik ben even teruggegaan en de verkoper zei dat je deze inderdaad erbij moet kopen. Dat vind ik wel gek, hoort er niet gewoon zo'n usb-kabeltje bij te zitten? Hoe sluit ik hem anders aan op de pc?
Bij mij zat hij ook gewoon in het mooie zwarte doosjequote:Op dinsdag 15 november 2011 20:54 schreef Yuhina het volgende:
Mooi ding, gebruik hem al een paar weken. Swypen werkt erg goed.
Ik vroeg me alleen af hoe je hem aansluit op de pc. Bij mij zat er geen usb-kabeltje bij, ik ben even teruggegaan en de verkoper zei dat je deze inderdaad erbij moet kopen. Dat vind ik wel gek, hoort er niet gewoon zo'n usb-kabeltje bij te zitten? Hoe sluit ik hem anders aan op de pc?
ok shade, dan maar 1 aanschaffen bij de media marketquote:Op woensdag 16 november 2011 09:18 schreef Catch22- het volgende:
De S2 heeft geen FM zender dus dat kan nietMoet je echt met een FM Transmitter oplossen.
wat is lang?quote:Op woensdag 16 november 2011 10:35 schreef valek het volgende:
Ik vind dat het lang duurt voordat de accu is opgeladen? Hebben andere dit "probleem" ook?
Nee, ik vind hem vrij snel tegenover mijn vorige telefoon (htc desire)quote:Op woensdag 16 november 2011 10:35 schreef valek het volgende:
Ik vind dat het lang duurt voordat de accu is opgeladen? Hebben andere dit "probleem" ook?
Kan wel via bluetooth, maar dan moet je wel een radio hebben met bluetooth.quote:Op woensdag 16 november 2011 07:44 schreef Olle. het volgende:
Hallo trouwen S2 fans!
heeft de S2 toevallig ook een FM frequetie uitzener (zeg maar)
Dat je dmv radiofrequenties je nummers kunt luisteren?
Zo nee weet iemand hier toevallig een app voor?
greets
Vind ik lang. Had gehoopt binnen een half uurtje of zo.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:55 schreef Olle. het volgende:
[..]
wat is lang?
bij mij is het denk ik 2 uur
Dat is niet echt realistischquote:Op woensdag 16 november 2011 17:18 schreef valek het volgende:
[..]
Vind ik lang. Had gehoopt binnen een half uurtje of zo.
Dat lukt je bij geen enkele telefoon.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:18 schreef valek het volgende:
[..]
Vind ik lang. Had gehoopt binnen een half uurtje of zo.
Snel opgeladen, maar ook snel weer leeg...quote:Op woensdag 16 november 2011 11:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem vrij snel tegenover mijn vorige telefoon (htc desire)
Nergens last van.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:54 schreef netolk het volgende:
Sinds die update naar .5 is mn phone trager en loopt ie best vaak vast, hebben jullie hier ook last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |