abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103019483

De Samsung Galaxy S2 is officieel aangekondigd op 13 februari 2011 op het Mobile World Congress 2011 en is momenteel verkrijgbaar.

Scherp: 4,3" Super AMOLED Plus

____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een helder en haarscherp scherm.

- 4.3” Super AMOLED Plus scherm.
- Verbruikt tot 18% minder batterij dan een Super AMOLED scherm.
- Uitstekende zichtbaarheid in direct zonlicht.

Snel: 1.2Ghz Dual core processor
____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een 1.2Ghz Dual core processor die zorgt voor ongekende snelheden.

- High-speed multitasken en navigeren door je telefoon.
- Speel je favoriete games in topkwaliteit.
- Maak en bekijk je foto’s en filmpjes in HD.

Dun: 8,49 mm design

De Samsung Galaxy S II is dankzij het indrukwekkende display en ultradunne design een stijlvolle verschijning.

- Met een 8,49 mm design, is het de dunste smartphone ter wereld.
- Ultralicht; slechts 116 gram.
- Geen vette vingers meer en een perfecte grip dankzij de batterij cover met anti-slip profiel.

Swype; 1,5x snellere tekstinvoer

Swype razendsnel tekstberichten op de Samsung Galaxy S ll.

- Creëer woorden met één vingerbeweging zonder je vinger van het scherm te halen.
- Typ 1,5 keer sneller berichten dan op een regulier Qwerty toetsenbord.
- Swype denkt met je mee en vormt na het typen van een paar letters al woorden.

Best of Google: Android 2.3

Met de Samsung Galaxy S ll heb je automatisch beschikking over the Best of Google.

- Zoek snel en eenvoudig naar informatie via Google Search met Voice Search. Of zoek op basis van foto’s met Google Goggles.
- Nooit meer de weg kwijt met Google MapsTM navigatie 5,0 (Beta).
- Je sociale leven onder controle met Gmail, Google Talk en Google Calendar.
- Ontdek de wereld met Google Earth.
- Weet waar je vrienden zijn met Google Latitude.

Samsung Live Panel

De Samsung Galaxy S II is dankzij het Live Panel geheel aan te passen naar je eigen stijl.

- De slimme interface selecteert voor jou de content die je het meest gebruikt en geeft dit weer op het homescreen in een magazine stijl lay-out.
- De lay-out van je homescreen kun je aanpassen naar je eigen stijl. Bepaal je eigen look & feel.

8MP full HD (video) camera

Leg je mooiste momenten vast met je Samsung Galaxy S II via de 8MP full HD (video) camera met LED-flitser .

- De 8MP full HD camera met LED-flitser heeft oog voor detail en legt zelfs de minuscule elementen van je foto’s haarscherp weer.
- De 2 megapixel front camera geeft extra resolutie bij zelf portretten en video chat.
- Met de videorecorder maak je video’s in Full HD kwaliteit (1 920 x 1 080 pixels @30 fps).
- Via de AllShare functie kun je al je foto’s en video’s draadloos delen op je Samsung TV met AllShare.

Blijf verbonden

De Samsung Galaxy S ll sta je altijd in contact.

- Profiteer van de snelste internet netwerken via HSPA of Wi-Fi.
- Met Wi-Fi Direct kun je connecten met andere Wi-Fi Direct apparaten in de omgeving zonder daarvoor internet nodig te hebben. Bijv. om snel iets te printen of te delen.
- Via Microsoft Exchange blijf je altijd op de hoogte van de laatste e-mails die op je zakelijke adres zijn binnengekomen. Of download bestanden van de server van de zaak via een VPN verbinding.

Samsung Hubs

De Samsung Galaxy S II heeft vier nieuwe unieke Hubs waarmee je het maximale uit je telefoon kunt halen.

- Social Hub; al je sociale netwerk-, Instant Messaging en e-mailcontacten naadloos geïntegreerd in één overzichtelijke contactenlijst.
- Readers Hub; al je favoriete magazines, kranten en boeken bij elkaar. Kies uit duizenden items in 47 verschillende talen.
- Music Hub; organiseer je muziek, stel je eigen playlists samen of download snel en eenvoudig nieuwe tracks.
- Game Hub; een premium game service waarbij je games kunt spelen en delen.

Voorgeinstalleerde MMM-Widget

Op de Samsung Galaxy S ll is de MMM-Widget pre-installed. Met deze widget ervaar je je favoriete muziek, films en media waar en wanneer je maar wilt.

- Bekijk youtube filmpjes in hoge resolutie.
- Mis nooit meer een uitzending dankzij uitzendinggemist.
- Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via Nu.nl.
- Bekijk de laatste tweets van bekende Nederlanders op het laatste nieuws!
- Door de geïntegreerde Buienradar haal je nooit meer een nat pak en vermijd je files met FileIndex.

Kortom, verrijk je multimedia ervaring met de Samsung Music, Movies and Media widget!

Full HD video gemaakt met de Samsung Galaxy S2

De details en beelden van de omgeving zijn haarschep terug te bekijken.
Deze video bewijst wel dat deze smartphone een volwaardige vervanger kan zijn voor een echte camera.
Om deze beelden in HD te bekijken, moet je tijdens het afspelen de kwaliteit schakelen naar 1080p (rechtsonder).

Specs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Reviews

Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review

Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728

Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review

Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html

Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml

Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/

CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/
pi_103019513
Aldus Zwansen:

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:31 schreef Zwansen het volgende:
Overschatte telefoon. :{w
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:35:06 #3
131603 Afwazig
Serious business
pi_103019555
In b4 shitstorm :').
pi_103019620
in b4 iPhone fanboys die het eens gaan zijn met de titel
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:38:07 #5
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_103019714
Ben ik dan de enige die vrijwel elke dag last heeft van vage vastlopers, internetverbinding die wegvalt en andere irritante dingen (bijvoorbeeld niet in je browser naar beneden of links/rechts kunnen scrollen)?

Ik baal er wel van, als ik zo'n apparaat aanschaf wil ik dat alles gewoon perfect werkt. :{
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:38:14 #6
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_103019719
Wie wil nou zo'n koelkast :')
Samsung Super XL Mega Ultimate Galaxy S2 :') omg

Kijk, deze beste man heeft ook zo'n ding:
pi_103019721
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:38 schreef Zwansen het volgende:
Ben ik dan de enige die vrijwel elke dag last heeft van vage vastlopers, internetverbinding die wegvalt en andere irritante dingen (bijvoorbeeld niet in je browser naar beneden of links/rechts kunnen scrollen)?

Ik baal er wel van, als ik zo'n apparaat aanschaf wil ik dat alles gewoon perfect werkt. :{
Terugsturen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:41:01 #8
68638 Zwansen
pi_103019838
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:38 schreef TJV het volgende:

[..]

Terugsturen.
Ben ik daar nu niet te laat mee? Heb het al een paar maandjes. :{
pi_103020103
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:41 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Gewoon contact opnemen met de winkel. Het hoort niet namelijk. Meestal nemen ze ze wel terug.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:47:03 #10
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_103020131
quote:

[..]

Nou en?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_103020154
Ben ik dan de enige die helemaal nooit problemen heeft met deze telefoon?

Ik heb hem al 5 maanden en alleen in het begin wat vage problemen gehad met het batterij verbruik, maar dat is toen met een update opgelost. Sindsdien werkt alles perfect.

Samsung Galaxy S2 *;

Mensen die haten op deze telefoon :')
pi_103020183
quote:
internetverbinding die wegvalt
Soms. Niet tijdens gebruik, maar nadat 'ie geblokkeerd is geweest.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:49:22 #13
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_103020244
quote:

denk het, geen van deze problemen ooit last gehad hier.

ssgs2 met 2.3.3 en t-mobile :)
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_103020245
quote:

[..]

Je hebt 2 jaar garantie hoor, niet een paar maanden :P
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:52:49 #15
68638 Zwansen
pi_103020414
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:49 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Je hebt 2 jaar garantie hoor, niet een paar maanden :P
Op zich een goed punt. Misschien maar eens bellen met Hi. :P
pi_103020694
Over 2 weken mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken bij mijn Provider. Zit er hard aan te denken om dit toestel te nemen. Is het verstandig om te doen of komt er binnenkort nog iets mooiers uit? Ik wil trouwens geen Apple product.
History became legend, legend became myth.
pi_103020806
Waarschijnlijk de Galaxy Nexus/Nexus Prime komt er aan met android 4.0.
pi_103020847
Op het kapotte mainbord na, nooit problemen met deze telefoon.
pi_103021042
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:47 schreef rcco het volgende:
Ben ik dan de enige die helemaal nooit problemen heeft met deze telefoon?

Ik heb hem al 5 maanden en alleen in het begin wat vage problemen gehad met het batterij verbruik, maar dat is toen met een update opgelost. Sindsdien werkt alles perfect.

Samsung Galaxy S2 *;

Mensen die haten op deze telefoon :')
Ik heb enkel wat doa's gehad, maar dat is pech hebben. Ik heb totaal geen problemen met mijn S2, fantastisch product! Snel, lekker scherm, dun, mooi afgewerkt, niks ontbreekt.
pi_103023670
Dat gedoe met die USBverbinding terwijl er geen verbinding is, heb ik ook. Dat icoontje dat de batterij op 100% is, blijft ook gewoon doodleuk bovenin staan, terwijl de batterij inmiddels toch echt op 30% is.

Dit is sinds een paar dagen pas. Dat andere mensen die blijkbaar ook hebben, moet toch betekenen dat het geen hardware-foutje is? Ik heb trouwens ook al een tijdlang geen update gedaan. Werkt dat updaten via 'about phone' eigenlijk wel? Geeft steeds aan dat er geen update beschikbaar is...
pi_103023898
De laatste update moest via "kies"
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_103024816
Het is inderdaad een overschatte telefoon. Iphone 4 maakt betere foto's en videos ondanks de hogere resolutie van de sgs2, maar aantal megapixels zegt nix, iphone 4 heeft gewoon een beter lens. Verder loopt de sgs2 vooral met de touchwiz 4.0 niet zo smooth als de iphone 4. Eigenlijk is het een kut telefoon erg overhyped, op dit moment alles wat je met sgs2 kunt, kun je ook met de galaxy gio.
pi_103024857
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 00:34 schreef fruitt70 het volgende:
Het is inderdaad een overschatte telefoon. Iphone 4 maakt betere foto's en videos ondanks de hogere resolutie van de sgs2, maar aantal megapixels zegt nix, iphone 4 heeft gewoon een beter lens. Verder loopt de sgs2 vooral met de touchwiz 4.0 niet zo smooth als de iphone 4. Eigenlijk is het een kut telefoon erg overhyped, op dit moment alles wat je met sgs2 kunt, kun je ook met de galaxy gio.
Ik ben het op alle punten met je oneens.
pi_103024920
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 00:36 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Bij het scrollen tussen homescreens heb ik lag, camera heb ik zelf vergeleken met de iphone van mijn broertje, de iphone maakt veel scherpere foto's met meer contrast, video is ongeveer vergelijkbaar.
pi_103024963
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 00:38 schreef fruitt70 het volgende:

[..]

Bij het scrollen tussen homescreens heb ik lag, camera heb ik zelf vergeleken met de iphone van mijn broertje, de iphone maakt veel scherpere foto's met meer contrast, video is ongeveer vergelijkbaar.
Geen last van en de S2 maakt betere foto's vind ik, video vind ik beter.
pi_103025015
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:36 schreef delano.888 het volgende:
in b4 iPhone fanboys die het eens gaan zijn met de titel
quote:
I called it
pi_103025085
quote:
Gast.. Totaal niet nodig.
pi_103025562
quote:
Hoe oud ben jij?

Verder klinkt het alsof je een slecht exemplaar te pakken hebt. De S2 heeft zich verder al lang bewezen.
pi_103027441
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 01:06 schreef MetBas het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij?

Verder klinkt het alsof je een slecht exemplaar te pakken hebt. De S2 heeft zich verder al lang bewezen.
dit

tevens streef ik voor een TT verandering
pi_103027891
quote:
4s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 08:07 schreef gogosweden het volgende:

[..]

dit

tevens streef ik voor een TT verandering
Streef een eind weg zou ik zeggen :Y
pi_103028148
Eens met TT aanpassing. Komt alleen maar gemekker van.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 13 oktober 2011 @ 09:10:35 #32
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_103028278
TT aangepast. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_103034519
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 09:10 schreef Netsplitter het volgende:
TT aangepast. :)
Hoe is dat nou, dikke vingers? :+
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:17:42 #34
189216 netolk
maar dan andersom
pi_103034585
Tja, touch-sceen als je dikke vingers hebt is dit wel de beste smart-phone vanwege het grote scherm... dus die TT is niet echt lekker gekozen
Beware of the Raping Zebra's
pi_103059932
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:59 schreef valek het volgende:
Over 2 weken mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken bij mijn Provider. Zit er hard aan te denken om dit toestel te nemen. Is het verstandig om te doen of komt er binnenkort nog iets mooiers uit? Ik wil trouwens geen Apple product.
Zit een beetje met hetzelfde, heb nu een SGS1 en ik twijfel of ik er wel echt op vooruit ga met een SGS2. Daarnaast is de SGS2 alweer een tijdje uit, staat er niet langzaamaan een opvolger in de startblokken? De Prime vind ik eigenlijk niet tellen ivm het gebogen scherm, lijkt mij niet prettig.....
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_103152897
Vraagje, ik heb bij GigaVolt destijds mijn SGS2 besteld en eentje gekregen met een Franse ROM :') Is het mogelijk deze via omwegen, rooten, flashen, etc etc naar de Nederlandse ROM te krijgen (dus dat ik in het vervolg gewoon de Nederlandse updates krijg) of zit ik hieraan vast? :)
Of toch du vader?
pi_103153198
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:28 schreef LordLynx het volgende:

[..]

Zit een beetje met hetzelfde, heb nu een SGS1 en ik twijfel of ik er wel echt op vooruit ga met een SGS2. Daarnaast is de SGS2 alweer een tijdje uit, staat er niet langzaamaan een opvolger in de startblokken? De Prime vind ik eigenlijk niet tellen ivm het gebogen scherm, lijkt mij niet prettig.....
Ik denk dat het vooral afhangt van waar je blij van wordt. Puur functioneel zal de S2 weinig doen wat de S1 niet kan denk ik, in dagelijks gebruik. Althans voor mij dan, uiteindelijk ben ik vooral bezig met whatsapp, sms, bellen, browsen, wat apps...ik heb zelf de S2 naar volle tevredenheid maar bedenk goed wat je doet me je telefoon, en dan kun je waarschijnlijk prima een jaartje door met je S1 icm een sim only, lekker voordelig ook. Pak anders sim only van Simyo, is maandelijks opzegbaar, dan kun je overstappen wanneer het echt nodig is.
  zondag 16 oktober 2011 @ 18:34:45 #38
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_103155478
quote:
2s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:29 schreef Luchtkoker het volgende:
Vraagje, ik heb bij GigaVolt destijds mijn SGS2 besteld en eentje gekregen met een Franse ROM :') Is het mogelijk deze via omwegen, rooten, flashen, etc etc naar de Nederlandse ROM te krijgen (dus dat ik in het vervolg gewoon de Nederlandse updates krijg) of zit ik hieraan vast? :)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278
pi_103182816
Hopelijk wordt Icecream Sandwich snel gereleased voor de GS2.
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:52:48 #41
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_103183385
quote:
leuke troll :)

maar
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 00:36 schreef Rekkie het volgende:

[..]

:)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_103193641
Ik heb misschien wel de domste vraag ooit haha.
Moet de dataverbindingstand nou ingeschakeld staan of uitgeschakeld?
Ik liep er net mee te kutten omdat What's App het niet doet en nu weet ik niet meer waar die op hoort te staan. :+
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:57:22 #43
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_103194267
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:45 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik liep er net mee te kutten omdat What's App het niet doet en nu weet ik niet meer waar die op hoort te staan. :+
als bij mij internet aanstaat, is de status:

Data network mode activated.

Dus er moet ingeschakkeld staan :P
VIVA LA ASSANGE¡
  maandag 17 oktober 2011 @ 17:21:35 #44
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_103197969
telefoon terug van vodafone.
Heb een nieuwe luidspreker, aan/uit/blokkering knop, batterij en displayscherm.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_103208155
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 15:45 schreef SimtekF1 het volgende:
Aan, tenzij WIFI aanstaat, maar dat laatste regelt de telefoon zelf.
  maandag 17 oktober 2011 @ 21:42:25 #46
189216 netolk
maar dan andersom
pi_103210707
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:21 schreef Pumatje het volgende:
telefoon terug van vodafone.
Heb een nieuwe luidspreker, aan/uit/blokkering knop, batterij en displayscherm.
Lol, samengevat hebben ze je dus een nieuwe phone gegeven XD
pi_103223874
Dank u dank u :)
pi_103225602
Ik vind het nog steeds een prima telefoon, maar er zijn wel wat dingen waar ik me aan erger:

* Batterij is snel leeg. Als je een paar uur aan het bellen of internetten bent, is de batterij leeg. Gevolg is dat ik telkens in pubs, op de sportschool, in de grillroom en zo naar een stopcontact moet zoeken om het kreng op te laden.
* Het draaien werkt soms niet. Gevolg is dat ik in de auto en op die minitoetsen moet rammen en het verkeer in de gaten moet houden. Dat werkt niet. Draait het toestel wel, dan is het wel te doen.
* YouTube wordt afgezet als je bv. je messenger opent. Dat vind ik irritant.
pi_103225730
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 09:58 schreef Halcon het volgende:
Ik vind het nog steeds een prima telefoon, maar er zijn wel wat dingen waar ik me aan erger:

* Batterij is snel leeg. Als je een paar uur aan het bellen of internetten bent, is de batterij leeg. Gevolg is dat ik telkens in pubs, op de sportschool, in de grillroom en zo naar een stopcontact moet zoeken om het kreng op te laden.
* Het draaien werkt soms niet. Gevolg is dat ik in de auto en op die minitoetsen moet rammen en het verkeer in de gaten moet houden. Dat werkt niet. Draait het toestel wel, dan is het wel te doen.
* YouTube wordt afgezet als je bv. je messenger opent. Dat vind ik irritant.
in de auto tijdens t rijden smsen lijkt mr sowieso geen strak plan ;)
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_103225751
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 10:04 schreef Apotheose het volgende:

[..]

in de auto tijdens t rijden smsen lijkt mr sowieso geen strak plan ;)
Ik zit toch zo'n 4 uur per dag in de auto en wil die tijd graag nuttig besteden. :)
pi_103228164
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 10:05 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik zit toch zo'n 4 uur per dag in de auto en wil die tijd graag nuttig besteden. :)
Ja, dan kun je het beste lekker veel op je telefoon zitten. Heel veilig lijkt me dat ook.

Even iets anders. Ik heb nog steeds geregeld dat ik m'n Samsung toetsenbord geforceerd moet sluiten, ook sinds de laatste update. Iemand hier een oplossing voor, want het gevolg is dat m'n letters verdwijnen en ik dus letterlijk blind moet typen.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_103229861
Ik mag binnenkort een nieuwe telefoon van mijn provider uitzoeken. Maar ik hoor net dat over een paar maanden de Samsung Galaxy s3 uitkomt. Als dit waar is, dan hoef ik de s2 niet, maar wil ik de s3.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:58:36 #53
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_103234764
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 12:35 schreef valek het volgende:
Ik mag binnenkort een nieuwe telefoon van mijn provider uitzoeken. Maar ik hoor net dat over een paar maanden de Samsung Galaxy s3 uitkomt. Als dit waar is, dan hoef ik de s2 niet, maar wil ik de s3.
Tja, begin 2012 zeggen ze, maar dat zijn (volgens mij) geruchten.
pi_103234869
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:58 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Tja, begin 2012 zeggen ze, maar dat zijn (volgens mij) geruchten.
en dan is ook al de S4 bekend waarschijnlijk ;)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:02:35 #55
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_103234901
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:01 schreef Co_OL het volgende:

[..]

en dan is ook al de S4 bekend waarschijnlijk ;)
Ja, maar nu was de S2 net uit en kondigde ze de S3 ook al aan.
Samsung heeft een heel ander beleid (qua aankondigingen) dan iPhone, haha.
pi_103236184
Al zit er ook bij Samsung wel een tijd tussen de S1 en de S2. De S1 kwam volgens mij zo rond begin juni 2010, en de S2 zo rond begin maart 2011.

Wachten op een nieuwe zou ik niet doen, de S2 is al ultramodern. Afgaande op wat Samsung met de s1/s2 gedaan heeft zal die s3 wel komen zo pak hem beet februari/maart?
pi_103238069
ok, hopelijk kan iemand mij helpen want ik word er echt HELEMAAL gestoord van.
mijn s2 is zo gauw ik in duitsland kom onbruikbaar omdat ik letterlijk om de 2/3 min. een sms krijg waar een zendmast tekentje bij staat gevolgd door een serie cijfers.
dit gaat de hele dag door.. had na 2 uur al 48 smsjes :r
dus nu zet ik van ellende de telefoon maar gewoon uit...

verwacht dat het iets met de instellingen te maken heeft want met mijn tel. van het werk heb ik er geen last van en mijn collegas hebben ook nergens last van..

help mij :'(
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_103238173
Installeer een sms/call blocker.

Die is uit de Market Place te halen.
pi_103238294
die heb ik maar die laat ze evengoed door, het is namelijk geen onbekend nummer, maar die serie cijfers in het bericht lijken ook steeds het nr te zijn waar het vanaf komt ;(
pi_103238307
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:25 schreef Rekkie het volgende:
Installeer een sms/call blocker.

Die is uit de Market Place te halen.
Niet nodig.

Dit zijn service berichten.
Dat kan je uitschakelen via Berichten - Menu - Instellingen
Dan even Infoberichten uitvinken.
pi_103238555
Goede tip. Werd er in Rusland ook helemaal mee doodgegooid. :'(
pi_103240247
dank _O_

laten we hopen dat dat werkt, morgen zal ik het merken
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:52:45 #63
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_103241822
Krijg de S2 morgen binnen, ben benieuwd! :D
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_103244627
Ik weet dat ik in een samsung topic post dus dat de meningen hier wat positiever zijn :')

Welke is beter qua voice talk? Is het Siri of dat Vlingo gebeuren van Samsung? (Galaxy S2).

Ondersteund één van de twee de nederlandse taal al? Word dit nog gedaan of..?
pi_103253478
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:11 schreef Schunckelstar het volgende:
dank _O_

laten we hopen dat dat werkt, morgen zal ik het merken
Laat maar horen.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 07:13:32 #66
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_103266958
Wat schrijdt de techniek toch voorwaarts.
Vroeger, in mijn tijd, had je een mobiele telefoon met ingebouwde SMS functie. Dat was al heel wat, dat je - naast het bellen - ook nog tekstberichten kon sturen met je telefoon.

En moet je nu eens kijken: het ding kan nog net geen vlees braden, maar het scheelt niet veel meer.
En voor velen inmiddels een Single Point of Failure: doet ie het niet meer, dan is er direct paniek.
"Oh al me nummers zijn kwijt, helphelp"
"Oh ik kan niet meer pinguh, wa moek nu doen met me tijd?"
"Ik moet NU me mail checken, en dat kan niet meer, kutding". - je hebt ook nog een computer staan!. "ohja."
How can I make this topic about me?
pi_103270078
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:52 schreef monkyyy het volgende:
Krijg de S2 morgen binnen, ben benieuwd! :D
Wacht je niet liever op de S3?
pi_103271300
@valek

Niet dat die veel anders gaat worden :') en trouwens. Elk jaar komt er een nieuwe iphone en samsung uit.. we zien het volgend jaar wel weer..
pi_103271405
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Vroeger, in mijn tijd, had je een mobiele telefoon met ingebouwde SMS functie. Dat was al heel wat, dat je - naast het bellen - ook nog tekstberichten kon sturen met je telefoon.

En moet je nu eens kijken: het ding kan nog net geen vlees braden, maar het scheelt niet veel meer.
En voor velen inmiddels een Single Point of Failure: doet ie het niet meer, dan is er direct paniek.
"Ik moet NU me mail checken, en dat kan niet meer, kutding". - je hebt ook nog een computer staan!. "ohja."
Bedankt voor de info. Veel plezier achter de geraniums!
pi_103271500
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:06 schreef RBWO het volgende:
@valek

Niet dat die veel anders gaat worden :') en trouwens. Elk jaar komt er een nieuwe iphone en samsung uit.. we zien het volgend jaar wel weer..
Ik ben zelf erg aan het twijfelen of ik nu moet wachten of niet. Ik mag vanaf morgen een nieuwe telefoon uitzoeken namelijk.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 11:18:41 #71
344884 monkyyy
pi_103271722
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:25 schreef valek het volgende:

[..]

Wacht je niet liever op de S3?
Nee.
pi_103272569
Of de Galaxy Nexus, die vandaag is aangekondigd.

beschikt over nfc, groter scherm, en HD resolutie. Alleen is volledig Google georiënteerd, dus niet open voor 3th party ontwikkelaars.

Maar ben nog steeds dolgelukkig met mijn Galaxy S2.
Ik rij in een paarse auto.
pi_103273692
Godsklere wat ben ik blij met m`n s2!, gister m`n sensation xe toch maar omgeruild en nog geen minuut spijt, wat een ding zeg, zeker met die camera hack!
pi_103273921
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:06 schreef Braddie het volgende:
Godsklere wat ben ik blij met m`n s2!, gister m`n sensation xe toch maar omgeruild en nog geen minuut spijt, wat een ding zeg, zeker met die camera hack!
Camera hack?
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:12:06 #75
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_103273934
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:06 schreef Braddie het volgende:
enlight me :o
VIVA LA ASSANGE¡
pi_103274658
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:12 schreef wise het volgende:

[..]

enlight me :o
http://www.techstuffs.net(...)camera-apk-hack.html
Waar het opneer komt is dat je nu met 44.100khz 16 bit geluid kan opnemen met de camera, en je 27mbit videokwaliteit hebt bij 1080P en bij 720P 21mbit, wat resulteert in ènorm goede filmpjes!
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:33:47 #77
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_103274806
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:29 schreef Braddie het volgende:

[..]

http://www.techstuffs.net(...)camera-apk-hack.html
Waar het opneer komt is dat je nu met 44.100khz 16 bit geluid kan opnemen met de camera, en je 27mbit videokwaliteit hebt bij 1080P en bij 720P 21mbit, wat resulteert in ènorm goede filmpjes!
root voor nodig. Moet ik nog steeds een keer doen :')
VIVA LA ASSANGE¡
pi_103274846
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:04 schreef RBWO het volgende:
Ik weet dat ik in een samsung topic post dus dat de meningen hier wat positiever zijn :')

Welke is beter qua voice talk? Is het Siri of dat Vlingo gebeuren van Samsung? (Galaxy S2).

Ondersteund één van de twee de nederlandse taal al? Word dit nog gedaan of..?
Geen ervaring met Siri maar vind zelf het Vlingo gebeuren op de sgs2 niet heel soepel werken. Vlingo ondersteunt sowieso geen nederlands, de google voice commands wel enigzins maar met namen van personen wordt het toch al gauw ellendig.

En bij mij probeert ie toch zo'n beetje alles op google te zoeken... Niet dat ik er nou heel veel mee heb gedaan of aan heb geconfigureerd maar zonder aanpassingen is eht niet best.
pi_103275219
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:33 schreef wise het volgende:

[..]

root voor nodig. Moet ik nog steeds een keer doen :')
Vrij makkelijk, odin instaleren, een bepaalde .tar file downloaden, superoneclick downloaden(ofzo) op root drukken, KLAAR! 10 MINUTEN.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:47:32 #80
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_103275254
je zou toch een iPhone kopen vriend?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_103281912
Klopt, wilde ik ook, maar ik ben uiteindelijk voor de SII gegaan!
pi_103287732
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:25 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Laat maar horen.
het was de gouden tip _O_
pi_103291975
Ok TS is eruit. Het word een Galaxy S2, Iphone 4s gaat hem toch niet worden i.v.m achterlijke hoge prijzen :') tevens bevalt android me wel..
  woensdag 19 oktober 2011 @ 19:23:59 #84
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_103292217
Vraagje.
Bij de zwarte S2 is je batterij-dekseltje van anti-slip gemaakt (ofzo, haha), maar bij de witte is dit glad. Weet iemand of er ook zo'n anti-slip-achterkantje is voor de witte S2?
pi_103292705
Vanochtend via OTA de Vodafone firmware update gehad voor m'n S2. Heb nu 2.3.5. *O*
pi_103296525
Ik heb geen S2 meer :-(

Toestel is van binnen helemaal geoxideerd, vanaf dag 1 al in hoesje, schijnbaar toch ooit vochtig geworden (misschien nog voor levering) maar kan niks bewijzen dat ik het niet was.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 20:49:32 #87
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_103296575
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:35 schreef DemonRage het volgende:
Vanochtend via OTA de Vodafone firmware update gehad voor m'n S2. Heb nu 2.3.5. *O*
Betekent dit dat je telefoon wel Vodafone branded is? Dus bij opstarten dat je dat V logo krijgt, en specifieke functie's die afgeschermd zijn middels de PIN-2 code?
How can I make this topic about me?
pi_103296694
Net S2 besteld bij Hi!

Hopelijk heb ik um zaterdag binnen :')
  woensdag 19 oktober 2011 @ 20:55:32 #89
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_103296899
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 20:48 schreef Gutz het volgende:
Ik heb geen S2 meer :-(

Toestel is van binnen helemaal geoxideerd, vanaf dag 1 al in hoesje, schijnbaar toch ooit vochtig geworden (misschien nog voor levering) maar kan niks bewijzen dat ik het niet was.
Oeh, das kut!
pi_103302909
Komt android 4.0 voor S2? als ik het gemist heb sorry. :@
  donderdag 20 oktober 2011 @ 02:12:29 #91
277627 Seven.
We are Borg.
pi_103312146
Ik heb iets irritants met mijn Samsung Galaxy. Kloteding gooit enkele keren per dag de SIM kaart (of de geheugenkaart?) eruit en dan moet ik mijn pin opnieuw ingeven alvorens ik weer kan bellen/sms-en/bereikbaar ben. Als hij opgeladen wordt via usb en gewone lader gebeurt dit nooit. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ben niet van plan om het ding te laten updaten zodat ik alles kwijt ben of zo.
Resistance is futile.
pi_103312417
Met een update ben je niks kwijt.
pi_103314227
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 22:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
Komt android 4.0 voor S2? als ik het gemist heb sorry. :@
Ik ga er wel van uit. De Nexus S krijgt hem over een paar weken al.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 09:43:04 #94
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_103314879
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:46 schreef Braddie het volgende:

[..]

Vrij makkelijk, odin instaleren, een bepaalde .tar file downloaden, superoneclick downloaden(ofzo) op root drukken, KLAAR! 10 MINUTEN.
cool, geen gevens kwijt¿ Zal eerst ff titanium back downloaden :')
VIVA LA ASSANGE¡
pi_103316135
quote:
13s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 02:12 schreef Seven. het volgende:
Ik heb iets irritants met mijn Samsung Galaxy. Kloteding gooit enkele keren per dag de SIM kaart (of de geheugenkaart?) eruit en dan moet ik mijn pin opnieuw ingeven alvorens ik weer kan bellen/sms-en/bereikbaar ben. Als hij opgeladen wordt via usb en gewone lader gebeurt dit nooit. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ben niet van plan om het ding te laten updaten zodat ik alles kwijt ben of zo.
Sinds ik m'n telefoon heb geupdate naar 2.3.5 moet ik ook steeds m'n pin invoeren om de zoveel tijd.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:05:10 #96
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_103317179
yay, ik krijg een melding van een nieuwe update via kies voor mijn sgsII T-mobile.

ff backup en updaten.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_103317357
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:

true. :D Daarom vond ik het zo idioot dat mensen gingen piepen over hun blackberry omdat internet het niet deed. :') En dan gaan janken om compensatie of wat dan ook. Wat je zegt: je kunt nog steeds smsen en nog steeds bellen. Punt.

Maar goed, dat was ff offtopic. Heb hier ook niet veel te zoeken omdat: geen S2 :')
just give a second thought
what if we don't get caught...
  donderdag 20 oktober 2011 @ 13:41:29 #98
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_103323518
even melden dat T-mobile zijn 2.3.5 update via kies beschikbaar heeft gesteld.

Net geupdate _O_
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 20 oktober 2011 @ 15:32:57 #99
277627 Seven.
We are Borg.
pi_103328300
quote:
11s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 10:29 schreef Fascination het volgende:

[..]

Sinds ik m'n telefoon heb geupdate naar 2.3.5 moet ik ook steeds m'n pin invoeren om de zoveel tijd.
En jij weet ook niet de oplossing?
Resistance is futile.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 15:37:57 #100
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_103328507
quote:
9s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

En jij weet ook niet de oplossing?
settings/location and security/set up screen lock en dan testen als je op optie "none" kiest.
(hier gaan alle screenl locks uit, dus ook dat tekengedoe)

Mijn telefoon taal is Engels dus weet niet wat dit in het nl's is
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:23:30 #101
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_103330288
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:41 schreef wise het volgende:

Net geupdate _O_
Alleen voor toestellen met T-mobile :?
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:26:11 #102
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_103330402
http://t.co/GUZM4WdJ

weet je ook gelijk hoe de SGS2 op ICS gaat draaien (een stuk beter; want betere gpu)
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:27:36 #103
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_103330463
Tot nu toe Vodafone en T-Mobile.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:41 schreef wise het volgende:

Net geupdate _O_
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:35 schreef DemonRage het volgende:
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:27:44 #104
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_103330471
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:23 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Alleen voor toestellen met T-mobile :?
als je bij t-mobile zit wel ja :')
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:31:13 #105
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_103330632
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:27 schreef automatic_ het volgende:
Tot nu toe Vodafone en T-Mobile.

[..]

[..]

Zal vanaaf eens kijken :)
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 17:45:26 #106
277627 Seven.
We are Borg.
pi_103333633
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:37 schreef wise het volgende:

[..]

settings/location and security/set up screen lock en dan testen als je op optie "none" kiest.
(hier gaan alle screenl locks uit, dus ook dat tekengedoe)

Mijn telefoon taal is Engels dus weet niet wat dit in het nl's is
Done, we zullen zien hoe het loopt!
Resistance is futile.
pi_103335698
quote:
11s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:26 schreef Catch22- het volgende:
http://t.co/GUZM4WdJ

weet je ook gelijk hoe de SGS2 op ICS gaat draaien (een stuk beter; want betere gpu)
en ik vind de browser nu al verdomd snel!!
pi_103365915
Ik heb kiesAir geïnstalleerd, samsung aangesloten met de usb kabel. Wou eerst een back up maken voordat ik ga update, maar de back up lukt niet. Er blijft een eeuwigheid voorbereiden... 0% staan... Doe ik iets verkeerd?
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:41:16 #109
277627 Seven.
We are Borg.
pi_103370721
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 17:45 schreef Seven. het volgende:

[..]

Done, we zullen zien hoe het loopt!
Tot zover geen klachten.
Resistance is futile.
pi_103405320
quote:
13s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 11:39 schreef Mlijntje het volgende:
Ik heb kiesAir geïnstalleerd, samsung aangesloten met de usb kabel. Wou eerst een back up maken voordat ik ga update, maar de back up lukt niet. Er blijft een eeuwigheid voorbereiden... 0% staan... Doe ik iets verkeerd?
Nieuwste versie van KiesAir gebruikt?
De nieuwe doet het bij mij wel, bij de oude heb ik de stap die bij de backup fout ging gewoon overgeslagen. Was niks kwijt na de update.
pi_103406218
Zit "Taakbeheer" nog op de S2? Kan het niet vinden.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 01:47:17 #112
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_103406381
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 01:38 schreef RBWO het volgende:
Zit "Taakbeheer" nog op de S2? Kan het niet vinden.
de "home" knop ingedrukt houden?
VIVA LA ASSANGE¡
pi_103409920
Kan ik het toestel ook via Bluetooth updaten? Anders moet ik op zoek naar het draadje, en die heb ik al drie maanden niet gezien.
pi_103411317
"Android 4.0 ICS vanaf januari voor Galaxy S2?"

quote:
Eerder deze week zetten wij de vraag op de kaart of en wanneer de Galaxy S2 een update zou krijgen naar de allernieuwste versie van het Android besturingssysteem, 4.0, bijgenaamd Ice Cream Sandwich. Vanavond lijkt er een tipje van de sluier te zijn opgelicht door Gaurav Hasabnis, analist en blogger voor FoneArena.com.

De beste man – die zich al vaak van ontwikkelingen op de hoogte toonde lang voordat deze officieel bekend werden – weet te melden dat gebruikers van de Galaxy S2 in januari blij zullen zijn, en dat de Mali 400 – de grafische processor van de Galaxy S2 – volledig in gebruik zal zijn. En hoewel hij Android 4.0 niet expliciet noemt, is het niet zo moeilijk om één en één bij elkaar op te tellen. Android 4.0 beschikt namelijk, in tegenstelling tot Android 2.3 Gingerbread, over volledige hardware acceleratie van grafische taken.

Hieruit menen wij te kunnen concluderen dat, voor zover de plannen nu op tafel liggen, de Galaxy S2 vanaf januari een update zal gaan krijgen naar Android 4.0 ICS.
Bron

gauravh1 twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 23:28:12 Something gonna come in Jan 2012. #sgs2 users gonna rejoice! reageer retweet
gauravh1 twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 23:32:26 Soon Mali400 gonna be in full use. #jan2012 #SGS2 reageer retweet
gauravh1 twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 23:40:53 One more important Skype call ended. Now can't wait till #jan2012 reageer retweet
Android 4.0 ICS op SG2
Niet goed te zien of het echt is, maar het ziet er veelbelovend uit!

[ Bericht 19% gewijzigd door Adolecens op 22-10-2011 12:19:51 ]
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_103411603
Awesome, nog maar dik twee maanden en dan is die update er al. Het zal me benieuwen.
pi_103411972
Een Custom Rom zal hopelijk wel iets eerder ICS hebben....
pi_103411990
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 10:56 schreef frame-saw het volgende:
Kan ik het toestel ook via Bluetooth updaten? Anders moet ik op zoek naar het draadje, en die heb ik al drie maanden niet gezien.
WiFi dan?
pi_103414096
Dat bedoel ik, maar hoe moet het dan via Kies Air?
pi_103414490
Updaten kan alleen via USB. Wat klote is, want ik krijg met geen mogelijkheid een verbinding met Kies. Alles al geprobeerd, niks werkt. Kutprogramma.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:12:16 #120
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_103414732
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 12:07 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Bron

[..]

Android 4.0 ICS op SG2

Samsung kennende zullen we 4.0 dan ergens in augustus volgend jaar in Nederland in KIES te zien krijgen. :P

[ Bericht 51% gewijzigd door Dlocks op 22-10-2011 14:19:52 ]
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:19:06 #121
18159 Dlocks
pi_103414932
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:03 schreef Ghostandor het volgende:
Updaten kan alleen via USB. Wat klote is, want ik krijg met geen mogelijkheid een verbinding met Kies. Alles al geprobeerd, niks werkt. Kutprogramma.
Al op een andere USB poort getest?

Of onderstaande stappen doorlopen:

1. KIES installeren
2. KIES opstarten
3. Telefoon aan (dus uit je lockscreen gaan)
4. USB in telefoon
5. USB in computer
5.1. In Windows rechts naast je klok moet nu melding komen dat apparaat is aangesloten ofwel wordt geinitialiseerd / bezig met drivers installeren.
6. Nu zie je op je telefoon een scherm dat het aan het verbinden is ofwel verbonden is.
7. In KIES zie je ook dat er verbinding is met je telefoon.

Eventueel na stap 1 even je PC rebooten.

NB: Mocht het niet werken, probeer dan even al je firewall en/of anti-virus software uit te zetten.

En als op bovenstaande manier nog niet werkt dan zou je onderstaande -als je Windows 64-bit hebt- kunnen proberen:

quote:
Blijkbaar was ik niet de enige die problemen had met de USB-drivers en Kies onder 64-bit Windows 7. Na wat geneuzel in de devicemanager en zo kwam ik ergens diep verstopt onder "Advanced / Afblijven / Beware of the Tiger / Dit snap je toch niet" de melding "MTP This device cannot start. (Code 10)" tegen. Via grote vriend Google landde ik op deze pagina:

http://mobilejust.blogspo(...)s-device-cannot.html

Korte samenvatting: USB-debugging aanzetten. Aansluiten en wachten tot W7 uitgespeeld is. Loskoppelen, debug uit, weer aansluiten en gaan.

Uitleg met screenshots te lezen op bovenstaande blog.
pi_103416349
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:19 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Al op een andere USB poort getest?

Of onderstaande stappen doorlopen:

1. KIES installeren
2. KIES opstarten
3. Telefoon aan (dus uit je lockscreen gaan)
4. USB in telefoon
5. USB in computer
5.1. In Windows rechts naast je klok moet nu melding komen dat apparaat is aangesloten ofwel wordt geinitialiseerd / bezig met drivers installeren.
6. Nu zie je op je telefoon een scherm dat het aan het verbinden is ofwel verbonden is.
7. In KIES zie je ook dat er verbinding is met je telefoon.

Eventueel na stap 1 even je PC rebooten.

NB: Mocht het niet werken, probeer dan even al je firewall en/of anti-virus software uit te zetten.

En als op bovenstaande manier nog niet werkt dan zou je onderstaande -als je Windows 64-bit hebt- kunnen proberen:

[..]

Uitleg met screenshots te lezen op bovenstaande blog.
Helpt allemaal niks. M'n telefoon laadt wel op als ie met usb aangesloten is op de laptop, maar die herkent hem verder niet.... Weet iemand waar je ergens kan aanvinken dat je bij verbinding een keuzemenuutje krijgt welke verbinding je wil?
pi_103418698
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:09 schreef Ghostandor het volgende:

[..]

Helpt allemaal niks. M'n telefoon laadt wel op als ie met usb aangesloten is op de laptop, maar die herkent hem verder niet.... Weet iemand waar je ergens kan aanvinken dat je bij verbinding een keuzemenuutje krijgt welke verbinding je wil?
Hier past wel een quoteje bij:

quote:
“Om Windows Phone te gebruiken hoef je geen computerwetenschapper te zijn. Bij Android is dat wel nodig”, aldus Ballmer.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:40:02 #124
18159 Dlocks
pi_103419615
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:09 schreef Ghostandor het volgende:

[..]

Vreemd, dus als je de telefoon unclocked oftewel op het home scherm zit en hem dan aansluit via USB krijg je in Windows rechts onderin naast de klok niet de melding dat er een device ofwel apparaat is aangesloten?

Lukt het wel om andere apparaten via USB aan te sluiten op je computer?
pi_103420080
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:40 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Vreemd, dus als je de telefoon unclocked oftewel op het home scherm zit en hem dan aansluit via USB krijg je in Windows rechts onderin naast de klok niet de melding dat er een device ofwel apparaat is aangesloten?

Lukt het wel om andere apparaten via USB aan te sluiten op je computer?
Yep, USB-muis, externe harde schijf, printer etc pakt ie allemaal wel. Alleen de phone niet.
pi_103421370
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:10 schreef kadeya het volgende:

[..]

Hier past wel een quoteje bij:

[..]

Doei hè.... :W
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:17:08 #127
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_103424539
Dus t-mobilers en vodafoners hebben 2.3.5 wat dus Icecream is?
En moet je dan simlock of branded t-mobile hebben?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_103424949
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Nee volgens mij is 4.0.1 Sandwich Icecream. En t-mobilers en vodafoners hebben 2.3.5, maar waarom de andere providers dan niet? Dat begrijp ik niet helemaal, want ik wist dat je afhankelijk was van de fabrikant, maar niet van de provider. De opvolger van Icecream Sandwich wordt trouwens Jelly Bean.
pi_103425519
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:28 schreef kadeya het volgende:

[..]

Nee volgens mij is 4.0.1 Sandwich Icecream. En t-mobilers en vodafoners hebben 2.3.5, maar waarom de andere providers dan niet? Dat begrijp ik niet helemaal, want ik wist dat je afhankelijk was van de fabrikant, maar niet van de provider. De opvolger van Icecream Sandwich wordt trouwens Jelly Bean.
Toekomstige versies:

1. Jellybean
2. Key-Lime Pie
3. Lemonade
4. Marshmallow
5. Nougat
6. Oatmeal(?)
7. Pie
8. Quiche
9. Rasberry
10. Sherbet
11. Tart

Schattige namen :)
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:49:52 #130
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_103425747
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:43 schreef drbarisart het volgende:

[..]

Toekomstige versies:

1. Jellybean
2. Key-Lime Pie
3. Lemonade
4. Marshmallow
5. Nougat
6. Oatmeal(?)
7. Pie
8. Quiche
9. Rasberry
10. Sherbet
11. Tart

Schattige namen :)
12. Blackberry
13. Apple
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_103425828
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Nee, 4.0 is ICS.
Of toch du vader?
pi_103427824
ik heb 2.3.5 binnen :D

zullen wij ook een ice cream sandwich update krijgen? :@
pi_103429750
Waarschijnlijk.
pi_103430835
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 21:32 schreef MetBas het volgende:
Waarschijnlijk.
Geruchten gaan rond dat het in januari komt.
pi_103435968
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 12:07 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Bron

gauravh1 twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 23:28:12 Something gonna come in Jan 2012. #sgs2 users gonna rejoice! reageer retweet
gauravh1 twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 23:32:26 Soon Mali400 gonna be in full use. #jan2012 #SGS2 reageer retweet
gauravh1 twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 23:40:53 One more important Skype call ended. Now can't wait till #jan2012 reageer retweet
Android 4.0 ICS op SG2

Die gast mag zijn protectie folie wel eens beter plakken :{w :Y
  zondag 23 oktober 2011 @ 12:35:10 #136
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_103447632
Is de Galaxy S2 nog een aanrader als je nu een nieuwe smartphone zou kopen? Of kijk ik beter naar nieuwere types zoals de Galaxy Nexus of HTC Sensation XE?
pi_103449658
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 12:35 schreef DeMessias het volgende:
Is de Galaxy S2 nog een aanrader als je nu een nieuwe smartphone zou kopen? Of kijk ik beter naar nieuwere types zoals de Galaxy Nexus of HTC Sensation XE?
Wanneer de S2 een update krijgt naar Android 4.0 koop ik deze los. (sim kaartje van werk er in) dan kan ik TW uitschakelen en een top tel.
pi_103449857
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:26 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Wanneer de S2 een update krijgt naar Android 4.0 koop ik deze los. (sim kaartje van werk er in) dan kan ik TW uitschakelen en een top tel.
Je kan TW niet uitschakelen, je kan hoogstens een andere launcher gebruiken, maar de stock ICS launcher zit er gewoon niet in, tenzij je root en een custom rom installeerd.
pi_103456251
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:31 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Je kan TW niet uitschakelen, je kan hoogstens een andere launcher gebruiken, maar de stock ICS launcher zit er gewoon niet in, tenzij je root en een custom rom installeerd.
Kan de bron ff niet zo snel vinden maar met 4.0 kun je apps disablen maar ook skins.

Maar als stock er niet in zit. Vreemd, kwam uit een interview met zon gast van Google.

Afwachten dan maar

Fabrikanten zouden bij de eerste boot van het toestel de optie moeten geven de skin te installeren ja/nee. Ik wil Android puur.

In de toekomst hopelijk meer keuze aangezien Google nu Motorola heeft gekocht

[ Bericht 12% gewijzigd door Sharpdressedman op 23-10-2011 22:08:14 ]
pi_103483750
wtf... ik heb nu firmware versie :

2.3.3
Kernel: 2.6.35.7-i9100xwke7-cl215725root@dell103 #2

buildnumber : GINGERBREAD .XWKE7

Maar hij gewoon origineel te zijn, heb hem 1 x geroot, daarna eigenlijk direct weer ge un-root... en nu heb ik geen firmware updates meer, ik kan via de telefoon niet updaten naar 2.3.4 en ook niet via kies, hij geeft niks aan...

Hoe kan ik alsnog naar 2.3.4 updaten?, hij lagt af en toe in het homescreen, en ik heb geen T9 meer, en soms verdwijnt m`n toetsenbord(Dan is het dus zwart....)
  Forum Admin maandag 24 oktober 2011 @ 00:46:07 #141
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_103483882
Heb nu 2.3.4 erop.. best verschil!
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 24 oktober 2011 @ 11:02:09 #142
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_103489544
pi_103504536
hmm ik heb een usb host kabel voor dat ding gekocht. Maar er gebeurt helemaal niets als ik een usb stick inplug. Wat doe ik fout ? :'(
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:36:08 #144
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_103504663
quote:
4s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:32 schreef gogosweden het volgende:
hmm ik heb een usb host kabel voor dat ding gekocht. Maar er gebeurt helemaal niets als ik een usb stick inplug. Wat doe ik fout ? :'(
Doet helemaal niets het? Mij is het wel gelukt om een usb-stick gekoppeld te krijgen, en een muis lukte ook. :). Ik zou het eens met bv een andere usb-stick proberen.
pi_103504785
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:36 schreef freako het volgende:

[..]

Doet helemaal niets het? Mij is het wel gelukt om een usb-stick gekoppeld te krijgen, en een muis lukte ook. :). Ik zou het eens met bv een andere usb-stick proberen.
met een andere usbstick werkt het ook niet..
pi_103506579
Een vriend van me heeft hetzelfde probleem als ik met die van hem(Samsung Galaxy s I) naar Kernelversie ga..
Er staat @Root achter, maar die van hem kwam nèt nieuw uit de doos, ik heb die van mij geroot, maar ook weer ge unroot, en bij mij staat er ook @root..

hmm
  maandag 24 oktober 2011 @ 19:22:58 #147
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_103509361
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:41 schreef Braddie het volgende:
wtf... ik heb nu firmware versie :

2.3.3
Kernel: 2.6.35.7-i9100xwke7-cl215725root@dell103 #2

buildnumber : GINGERBREAD .XWKE7

Maar hij gewoon origineel te zijn, heb hem 1 x geroot, daarna eigenlijk direct weer ge un-root... en nu heb ik geen firmware updates meer, ik kan via de telefoon niet updaten naar 2.3.4 en ook niet via kies, hij geeft niks aan...

Hoe kan ik alsnog naar 2.3.4 updaten?, hij lagt af en toe in het homescreen, en ik heb geen T9 meer, en soms verdwijnt m`n toetsenbord(Dan is het dus zwart....)
raar, maar je kan geen dingen verwijderen als het goed is¿¿
VIVA LA ASSANGE¡
pi_103509567
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:22 schreef wise het volgende:

[..]

raar, maar je kan geen dingen verwijderen als het goed is¿¿
Nee, hij is nog gewoon stock, een vriend van me heeft een Galaxy s I en die heeft ook hetzelfde als ik met dat @root, en die heeft hem vanmiddag nieuw gekocht...
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:31:23 #149
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_103517855
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:12 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Samsung kennende zullen we 4.0 dan ergens in augustus volgend jaar in Nederland in KIES te zien krijgen. :P
En helaas kun je daar nog wel eens gelijk in hebben.
pi_103542380
quote:
4s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:39 schreef gogosweden het volgende:

[..]

met een andere usbstick werkt het ook niet..
Met de laatste update 2.3.4 is de USB host verwijderd!
pi_103623570
Geen idee waar ik de vraag kan plaatsen, dus maar even hier. Weet iemand een goede app waarmee je kan bijhouden welke films je al hebt gezien? Een zelfde soort app als SeriesGuide met series zou handig zijn, maar geen idee of die er is.
pi_103629513
Zo.. heb nu Android 2.3.4 op m`n telefoon, Camera lijkt verbeterd, hij is sneller geworden, toetsenbord lijkt accurater, mijn T9 is weer terug, en hij lijkt qua scherm ook wel iets verbeterd!
Nu maar eens kijken hoe de batterij het uithoud!
pi_103631413
Zijn er meerderen die qua bereik maar 1 balkje hebben van de 4 op plaatsen waar je eigenlijk gewoon vol bereik moet hebben? Het bellen gaat overigens gewoon goed dus volgens mij is mijn bereik wel prima ondanks dat hij iets anders aangeeft, maar ik weet nu niet wanneer ik slecht of juist goed bereik heb, want er staat altijd 1 balkje -.- En kan je trouwens ook op een andere manier betaalde apps downloaden dan via een creditcard? :P
pi_103632310
TVP voor tips en hulp.

..Vandaag werd -ie bezorgd. Hij zit nog in de doos. Ik heb nog nooit eerder een smartphone gehad of zelfs maar ooit een touchscreen-telefoon bediend, dus het zal mij benieuwen.
Paar dagen vrij nemen, vrees ik.. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_103636387
Iemand nog meer last van 'overvoltage'?
pi_103639422
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 14:24 schreef TheArt het volgende:
Geen idee waar ik de vraag kan plaatsen, dus maar even hier. Weet iemand een goede app waarmee je kan bijhouden welke films je al hebt gezien? Een zelfde soort app als SeriesGuide met series zou handig zijn, maar geen idee of die er is.
IMDb.
pi_103664573
Hoe lang gaat jullie batterij nu mee? Na de update naar :android 2.3.5 kernel : 2.6.35.7 en gingerbread.BOKJ2, ik heb hem wel geroot.
Maar nog steeds is met batterij om soms onverklaarbare reden van 70% naar 20% en gebruik af en toe facebook of gewoon internet.
pi_103665952
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 17:58 schreef minilot het volgende:
TVP voor tips en hulp.

..Vandaag werd -ie bezorgd. Hij zit nog in de doos. Ik heb nog nooit eerder een smartphone gehad of zelfs maar ooit een touchscreen-telefoon bediend, dus het zal mij benieuwen.
Eerste tip: uit de doos halen, opladen en aan de slag met dat ding! :)
pi_103707672
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 17:58 schreef minilot het volgende:
TVP voor tips en hulp.

Naar andriod market gaan en coole apps downloaden
(zoals kwek :-) )
pi_103710788
Ik heb hem nu ook geupdate naar 2.3.4 Maar nou werkt de widget mininotitie niet meer.. Kan hem wel op mijn achtergrond zetten maar vervolgens kan ik er niks meer op schijven, hij reageert niet als ik erop druk.. Meerdere hier last van?
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 17:05:57 #162
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_103711308
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:49 schreef Mlijntje het volgende:
Ik heb hem nu ook geupdate naar 2.3.4 Maar nou werkt de widget mininotitie niet meer.. Kan hem wel op mijn achtergrond zetten maar vervolgens kan ik er niks meer op schijven, hij reageert niet als ik erop druk.. Meerdere hier last van?
Even naar instellingen en dan naar die service en dan gegevens wissen. ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_103714600
Waar staat dat precies? En ben ik dan niet alles kwijt?(heb namelijk heel wat gedownloade apps, muziek etc erop staan..) Kan alleen wis ram geheugen vinden maar dat helpt niet..

Edit: Heb het antwoord al gevonden hier op het forum. Het is dus Via Instellingen> Applicaties> Applicaties beheren> Alles> Mininotities> kies Gegevens wissen. Hij doet het gelukkig nu weer :)

[ Bericht 47% gewijzigd door Mlijntje op 29-10-2011 22:48:56 ]
pi_103717996
quote:
De Galaxy S II krijgt op zijn vroegst in het voorjaar van 2012 een update naar Android 4.0 Ice Cream Sandwich. Dat zegt Samsung Italië. Het voormalige topmodel Galaxy S krijgt geen update naar de nieuwste versie van Android.
pi_103718770
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef Schitzo het volgende:
Hoe lang gaat jullie batterij nu mee? Na de update naar :android 2.3.5 kernel : 2.6.35.7 en gingerbread.BOKJ2, ik heb hem wel geroot.
Maar nog steeds is met batterij om soms onverklaarbare reden van 70% naar 20% en gebruik af en toe facebook of gewoon internet.
Facebook slurpt in mijn ervaring redelijk batterij dus je kan puur als test dat eens verwijderen. Ik doe meestal 2 dagen met een batterij maar dat is niet met intensief gebruik. Beetje internet, wat bellen, sms-en en klooien. KI4 custom rom...
pi_103733761
Gisteren is mijn toestel gevallen en nu is het glas gebarsten. Touchscreen werkt nog wel gelukkig. Bij het abonnement heb ik hem hiervoor laten verzekeren. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? En hebben zij een gerepareerd toestel ontvangen?
pi_103733785
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 09:30 schreef _Flea_ het volgende:
Gisteren is mijn toestel gevallen en nu is het glas gebarsten. Touchscreen werkt nog wel gelukkig. Bij het abonnement heb ik hem hiervoor laten verzekeren. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? En hebben zij een gerepareerd toestel ontvangen?
Je gaat nu sowieso eigen risico betalen. Breek m ff helemaal doormidden, dan krijg je zeker een nieuwe.
pi_103734066
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 09:31 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Je gaat nu sowieso eigen risico betalen. Breek m ff helemaal doormidden, dan krijg je zeker een nieuwe.
Zal eens opzoeken hoe hoog dat eigen risico is. Ongelofelijk klote is dit.
  zondag 30 oktober 2011 @ 17:31:37 #169
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_103749715
Zijn er al mensen die een MIUI rom gebruiken?
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
pi_103756104
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 17:31 schreef PhatBassBoom het volgende:
Zijn er al mensen die een MIUI rom gebruiken?
Ja
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:53:51 #171
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_103759027
Zijn er al mensen met een update bij KPN / HI?
Ik ga vanaf 9 november over naar Vodafone, staat de update dan (eventueel) meteen klaar voor mij of niet?
pi_103776093
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 09:31 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Stel dat ik 'm helemaal sloop, zullen ze er dan echt zo mee omgaan dat je een nieuwe krijgt? Zou gezien de voorwaarden wel moeten, maar ik twijfel.
  maandag 31 oktober 2011 @ 11:21:18 #173
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_103778946
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 09:27 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Stel dat ik 'm helemaal sloop, zullen ze er dan echt zo mee omgaan dat je een nieuwe krijgt? Zou gezien de voorwaarden wel moeten, maar ik twijfel.
als je er overheen rijdt kunnen ze de stukjes moeilijk lijmen lijkt me
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_103780838
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 09:27 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Staat er niets in de voorwaarden over 'opzet' ofzo? Lijkt me dat je telefoon doormidden breken en dan verzekering claimen gewoon onder het kopje 'oplichting' zou moeten vallen......
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_103781847
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:15 schreef LordLynx het volgende:

[..]

Staat er niets in de voorwaarden over 'opzet' ofzo? Lijkt me dat je telefoon doormidden breken en dan verzekering claimen gewoon onder het kopje 'oplichting' zou moeten vallen......
En dat moeten ze maar ruiken dan ofzo dat hij niet echt kapot is gegaan?
pi_103788624
Zo..... m`n camera heeft een probleem, hebben meer mensen er last van?
Heb als ik gewoon foto`s maak en ze bekijk op het toestel heb ik een stipje/vlekje op de foto, als ik ze op m`n tv bekijk is dat vlekje echt 2/3 centimeter ...

Is het een krasje? ofgewoon een fabrieks fout?, heb het al sinds dag 1.
  maandag 31 oktober 2011 @ 16:04:20 #177
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_103789111
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 15:51 schreef Braddie het volgende:
Zo..... m`n camera heeft een probleem, hebben meer mensen er last van?
Heb als ik gewoon foto`s maak en ze bekijk op het toestel heb ik een stipje/vlekje op de foto, als ik ze op m`n tv bekijk is dat vlekje echt 2/3 centimeter ...

Is het een krasje? ofgewoon een fabrieks fout?, heb het al sinds dag 1.
Roze vlek?
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
pi_103790308
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 16:04 schreef PhatBassBoom het volgende:

[..]

Roze vlek?
Nee, het is echt een vlekje/krasje, op het toestel is het net 1 mm als ik inzoom, maar op m`n tv echt 2-3 cm
  maandag 31 oktober 2011 @ 17:24:43 #179
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_103792737
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 16:30 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nee, het is echt een vlekje/krasje, op het toestel is het net 1 mm als ik inzoom, maar op m`n tv echt 2-3 cm
Grote kans dan dat het je lens is ja..
pi_103821511
Jeuj, ik zit weer met een Nokia 1650.
Hopelijk krijg ik snel reactie over m'n GS2.
pi_103840738
Mijn Macbook zegt dat er geen update is voor de telefoon? Heb hem al een hele tijd niet geüpdatet, en er is dus ondertussen een update gekomen. Weet iemand waar het aan kan liggen of hoe ik überhaupt kan zien of mijn telefoon een update nodig heeft. Prima telefoon, maar dat !@!@$!@programma Kies.

Edit: mijn huidige firmawareversie is:
PDA:KF3 PHONE:KE7 CSC:KE1 (XEN)

[ Bericht 12% gewijzigd door frame-saw op 01-11-2011 18:48:07 ]
  dinsdag 1 november 2011 @ 20:17:02 #182
68638 Zwansen
pi_103845979
Ik heb hetzelfde. Krijg ook geen update en ook Kies geeft niks aan.
pi_103859172
Dusse, is er iets bekend of 2.3.4. ook officieel beschikbaar gaat komen voor de Galaxy Gio?
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 2 november 2011 @ 11:03:53 #184
189216 netolk
maar dan andersom
pi_103867665
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:54 schreef wolfrolf het volgende:
Dusse, is er iets bekend of 2.3.4. ook officieel beschikbaar gaat komen voor de Galaxy Gio?
geen idee, dit is een s2 topic he
pi_103867929
Is de witte GS2 mooi? En welke kleur heeft jullie voorkeur?
pi_103867981
De witte is glad aan de achterkant, houd veel minder fijn vast.
pi_103868099
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:15 schreef delano.888 het volgende:
Echt heel veel grip had ik met de zwarte ook niet. Maar wit is nog iets erger.
Maar qua looks? Twijfel tussen die 2.
pi_103868176
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:18 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Echt heel veel grip had ik met de zwarte ook niet. Maar wit is nog iets erger.
Maar qua looks? Twijfel tussen die 2.
Tja wit hebben wel veel minder mensen dus is wel origineler.. Ik zou alleen denken dat hij na een jaar grijs is..
pi_103868416
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:21 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Tja wit hebben wel veel minder mensen dus is wel origineler.. Ik zou alleen denken dat hij na een jaar grijs is..
Moet toch nog ff afwachten wat de reactie is van het repair centre. Hij is er vanmorgen in behandeling genomen.
  woensdag 2 november 2011 @ 13:23:42 #190
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_103872067
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:15 schreef delano.888 het volgende:
Klopt. Ik vroeg mij al af of je een nieuwe achterkantje kan kopen, maar (tot nu toe) lijkt niemand dat te weten.
pi_103876633
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:03 schreef netolk het volgende:

[..]

geen idee, dit is een s2 topic he
Ja okee, dacht misschien weet hier iemand iets ;)
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 2 november 2011 @ 16:21:39 #192
189216 netolk
maar dan andersom
pi_103878547
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:21 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nouja orgineler...

Het is altijd of wit of zwart en de laatste tijd zelfs beide
  woensdag 2 november 2011 @ 19:49:03 #193
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_103887985
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:13 schreef _Flea_ het volgende:
Is de witte GS2 mooi? En welke kleur heeft jullie voorkeur?
De witte vind ik wel mooi maar mijn voorkeur gaat uit naar de zwarte. Zwart ziet er super uit als je scherm uit is. Dan heb je 1 grote zwarte vlak ^O^
  woensdag 2 november 2011 @ 20:03:19 #194
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_103888827
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:23 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Klopt. Ik vroeg mij al af of je een nieuwe achterkantje kan kopen, maar (tot nu toe) lijkt niemand dat te weten.
Je kan het achterkantje ook gewoon beplakken of laten beplakken :P Als je echt structuur wil heb je tegenwoordig ook gewoon leerfolie.

Ik heb mijn achterkantje met carbonfolie beplakt.

Ik zou overdag een foto moeten maken. Flits verpest het een beetje :P
pi_103890345
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:49 schreef PhatBassBoom het volgende:

[..]

De witte vind ik wel mooi maar mijn voorkeur gaat uit naar de zwarte. Zwart ziet er super uit als je scherm uit is. Dan heb je 1 grote zwarte vlak ^O^
Klopt. Helaas zie ik dat nu ff niet :N
Misschien weet ik morgen of ik 'm gerepareerd terug krijg of een nieuwe. Denk dat ik dan voor wit ga ipv zwart.
pi_103890628
Waarschijnlijk volgende week de witte Samsung Galaxy S2 halen :) Kan niet wachten!
  woensdag 2 november 2011 @ 22:18:50 #197
344884 monkyyy
pi_103896599
Weet iemand een goede personal finance app? Zoeen waarin je gauw kan neergooien hoeveel je aan de boodschappen/benzine/uiteten hebt betaald enzo, zodat je aan de aan van de maand een mooi overzicht hebt?

Goddelijke telefoon trouwens. _O_
  woensdag 2 november 2011 @ 22:24:31 #198
68638 Zwansen
pi_103896904
Welke browser gebruiken jullie? De std browser laat het af en toe wel een beetje afweten. Na het inzoomen kun je dan bijvoorbeeld af en toe het scherm niet meer bewegen. Soort van bug lijkt me. Is Mozilla een goeie optie?
  woensdag 2 november 2011 @ 22:51:31 #199
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_103898534
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 22:24 schreef Zwansen het volgende:
Welke browser gebruiken jullie? De std browser laat het af en toe wel een beetje afweten. Na het inzoomen kun je dan bijvoorbeeld af en toe het scherm niet meer bewegen. Soort van bug lijkt me. Is Mozilla een goeie optie?
Dolphin HD. Lekker op desktop zetten en gaan.

https://market.android.com/details?id=mobi.mgeek.TunnyBrowser
  woensdag 2 november 2011 @ 22:56:06 #200
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_103898827
Ik gebruik inderdaad ook Dolphin HD. Erg prettig browsertje.
  vrijdag 4 november 2011 @ 23:09:21 #201
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_103980590
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:03 schreef PhatBassBoom het volgende:

[..]

Je kan het achterkantje ook gewoon beplakken of laten beplakken :P Als je echt structuur wil heb je tegenwoordig ook gewoon leerfolie.

Ik heb mijn achterkantje met carbonfolie beplakt.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik zou overdag een foto moeten maken. Flits verpest het een beetje :P
Cool. En waar verkopen ze die folie of is dit huisvlijt?
  zondag 6 november 2011 @ 12:58:35 #202
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_104027299
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 23:09 schreef HarryP het volgende:

[..]

Cool. En waar verkopen ze die folie of is dit huisvlijt?
Je kan gewoon langs een signbedrijf gaan. Grote kans dat ze er niet eens geld voor gaan vragen omdat het zo'n klein stukje is. Carwrappers hebben meestal wel wat op voorraad. Anders kan je altijd via ebay wat bestellen.
pi_104063401
Net na 1dag en.3 uur de S2 aan d lader gehangen
  maandag 7 november 2011 @ 10:24:11 #204
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_104066738
9
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 02:08 schreef Braddie het volgende:
Net na 1dag en.3 uur de S2 aan d lader gehangen
Elke smartphone hang je voor het slapen aan de lader.
pi_104068353
Bij mij werkt de play/pause knop op de oordopjes niet echt lekker. Vaak reageert hij gewoon niet. Hebben meer mensen daar last van?
  maandag 7 november 2011 @ 12:00:57 #206
189216 netolk
maar dan andersom
pi_104069631
Mijn phone bleef vandaag hangen met het afsluiten... En toen had ie bijna de hele batterij leeg getrokken tegen de tijd dat ik dat door had :(
  maandag 7 november 2011 @ 19:33:54 #207
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_104087540
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 22:24 schreef Zwansen het volgende:
Opera Mobile :)
  maandag 7 november 2011 @ 21:03:58 #208
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_104093539
  maandag 7 november 2011 @ 21:08:38 #209
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_104093902
quote:
huh, 2.3.5 heb ik al een tijdje draaien. Geupdate via Kies en T-mobile als provider :?
VIVA LA ASSANGE¡
  maandag 7 november 2011 @ 21:09:29 #210
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_104093970
quote:
5s.gif Op maandag 7 november 2011 21:08 schreef wise het volgende:

[..]

huh, 2.3.5 heb ik al een tijdje draaien. Geupdate via Kies en T-mobile als provider :?
Ja, bij Vodafone ook dacht ik. Ik heb zelf HI en ik heb de update nog niet (gehad).
  maandag 7 november 2011 @ 21:17:34 #211
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_104094557
Wat een rotprogramma is dat KIES trouwens :')
Ik wil de update uitvoeren, loopt hij te miepen dat mijn telefoon niet verbonden is.
  maandag 7 november 2011 @ 22:30:02 #212
189216 netolk
maar dan andersom
pi_104100514
nou, dan moet je je phone aansluiten

maar KIES is idd een kut programma...
is vast afgekeken van de itunes
  maandag 7 november 2011 @ 22:31:27 #213
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_104100629
Die is/ was aangesloten ;p
  maandag 7 november 2011 @ 22:54:25 #214
189216 netolk
maar dan andersom
pi_104102365
ook ontgrendeld??

kan je er via windows verkenner wel in?
pi_104118974
Hoe unroot je je telefoon eigenlijk weer, want sinds ik heb geroot hebt werken soms dingen traag en niet goed, vooral wireless doet soms moeilijk.
  dinsdag 8 november 2011 @ 14:10:17 #216
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_104119406
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:54 schreef netolk het volgende:
ook ontgrendeld??

kan je er via windows verkenner wel in?
Ja, ik kon gisteren gewoon bij mijn contacten/foto's/etc., maar alleen de update werkte niet. Ik zal het vanavond nog eens proberen.
pi_104122218
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:10 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ja, ik kon gisteren gewoon bij mijn contacten/foto's/etc., maar alleen de update werkte niet. Ik zal het vanavond nog eens proberen.
Als je een alternatieve launcher (zoals bijv. Launcher Pro) gebruikt even zorgen dat die niet meer als standaard ingesteld staat, maar weer gewoon op de Samsung TWlauncher.

Had er last van dat als ik de update wou uitvoeren, dat KIES dan mijn telefoon disconnecte.
Nadat ik de launcher weer op TWlauncher gezet had wou ie wel updaten. :s)
  dinsdag 8 november 2011 @ 16:21:12 #218
189216 netolk
maar dan andersom
pi_104124774
anders even je scherm lock uitzetten dat wil ook nog wel eens werken omdat ie dan de phone locked en je er dan ook niet kan updaten...
pi_104125273
quote:
Hmm ik dacht dat ik al 2.3.5 had gekregen vorige maand, blijkt dat dus 2.3.4 te zijn :{
Hoop van die zaken die erin staan heb ik nml bij die 2.3.4 update al gekregen: blauwe effect, nieuwe Swype, nieuwe Market, betere batterij etc
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 8 november 2011 @ 23:36:34 #220
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_104146287
Ik probeer mijn telefoon te connecten met KIES, maar dat lukt niet. Krijg de melding "Sluit het apparaat opnieuw aan in de modus Samsung Kies (PC Studio)." Ik kan echter niet ontdekken hoe ik dat moet doen. Elders op internet heb ik gelezen: "Instellingen --> Draadloos en netwerken --> USB-instellingen --> 'Samsung KIES' aanvinken", maar de optie "USB-instellingen" staat er bij mij niet bij... Iemand een idee?
  woensdag 9 november 2011 @ 09:09:02 #221
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_104151891
quote:
2s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:29 schreef Luchtkoker het volgende:
Het is al een bijna maand geleden dat je deze vraag stelde, dus ik weet niet of het nog actueel is, maar het is mij gisteren gelukt om een soortgelijke telefoon (ook een met een Franse ROM besteld bij GigaVolt :') ) te updaten naar 2.3.5 via KIES.
  woensdag 9 november 2011 @ 12:51:42 #222
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_104157940
Hehe, de update werkt :)
Hij is nu bezig.
pi_104158130
Mijn telefoon heeft regelmatig dattie 's nachts de hele tijd op 'wakker' staat en daardoor 's ochtends superveel batterij heeft verbruikt. Volgens mij is dat op te lossen door in het taakbeheer alle achtergrondprocessen te wissen door het RAM-geheugen te wissen. Als ik dan weer terug naar m'n beginscherm ga moetie de apps wel ff opnieuw laden, maar weet ik zeker dat er niks meer op de achtergrond draait. Maar kan dit kwaad om gewoon elke avond voor 't slapen te doen?
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
pi_104158871
Blijft een bazentoestel. beste aankoop van de laatste jaren :p
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 9 november 2011 @ 13:33:10 #225
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_104159225
Eerlijke vraag:
laatste dagen aan het kloten geweest omdat mijn iPhone half geupgrade is naar iOs 5.0 en niet meer wilde opstarten, downgraden lukt niet meer bla bla enz enz
Toestel verzekerd dus opgestuurd, krijg ik volgende week refurbished terug...

Nou ben ik dat gezeik met iTunes helemaal zat.

Dus ik zit te denken om weer terug naar Android te gaan en dan natuurlijk naar het vlaggenschip S2.
Batterij? (ik ben elke avond gewend op te laden maar de iPhone redde net 2 dagen) lukt dat?
Het laden van foto's (dus scrollen door de map my pictures) kan me herinneren dat dat bij Android rete traag was, is dat nog steeds zo?
Zijn er Apps die iOs heeft en die jullie wellicht missen?!

Ik ben het hele Android vs. iOs discussie zat maar wil alleen weten of de nadelen van Android opwegen tegen het verwijderen van het mijn living hell iTunes.
Lege virente, virent cuncta
  woensdag 9 november 2011 @ 14:38:47 #226
189216 netolk
maar dan andersom
pi_104161531
ligt er net aan hoe erg jij de nadelen van iTunes weegt hea....

@Timm-E, nee dat kan geen kwaad als je wil kan je dat de hele tijd doen...
Overigens start ie bepaalde processen gewoon doodleuk weer op
  woensdag 9 november 2011 @ 18:54:22 #227
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_104171076
Voor de mensen die het nog niet wisten. Firmware 2.3.5. is ook voor de HI/KPN gebruikers onder ons beschikbaar.
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_104185371
Ik wil graag een SGS2 en Samsung Galaxy Tab 3G bestellen, en die beide gebruiken met één 3G abonnement, kan dat? Hoe?
  donderdag 10 november 2011 @ 00:01:56 #229
189216 netolk
maar dan andersom
pi_104188041
Kan, simkaart wisselen maar dat is denk niet wat je wilt...
pi_104192439
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 00:01 schreef netolk het volgende:
Kan, simkaart wisselen maar dat is denk niet wat je wilt...
Nee, 2 sim kaarten dan? Simkaart wisselen zou een beetje een last resort zijn
  donderdag 10 november 2011 @ 10:24:25 #231
189216 netolk
maar dan andersom
pi_104194059
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 09:07 schreef Physics het volgende:

[..]

Nee, 2 sim kaarten dan? Simkaart wisselen zou een beetje een last resort zijn
Volgens mij is het niet mogelijk om 2 simkaarten en 1 bundel te hebben, maar dit weet ik niet helemaal zeker
pi_104195273
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 10:24 schreef netolk het volgende:

[..]

Volgens mij is het niet mogelijk om 2 simkaarten en 1 bundel te hebben, maar dit weet ik niet helemaal zeker
Ik heb dinsdag een duo-sim pakket opgehaald van Vodafone, 2 sim kaarten op hetzelfde nummer en abonnement (1 voor gebruik in mijn Galaxy en de andere in mijn Xperia Active). Enige nadeel is wel dat je er maar 1 tegelijk kunt gebruiken (en het andere toestel dus uit moet staan)
pi_104200844
Pff, telefoon heb ik terug. Wil ie niet aan! Batterij helemaal leeg. En ik denk dat het niets wordt, aangezien ie nu aan de lader hangt en nog geen teken van leven vertoond (oplaad symbool).
pi_104202397
Inmiddels gaat ie aan. Nu opladen en dan weer aan de slag met het toestel.
pi_104202630
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:10 schreef LordLynx het volgende:
Enige nadeel is wel dat je er maar 1 tegelijk kunt gebruiken (en het andere toestel dus uit moet staan)
Mijn vader heeft het ook en dan in zijn telefoon & in de auto. Mocht de auto "actief" zijn, dan gaat alleen de auto over & niet de telefoon. Kortom, erg vervelend als er iemand anders (mijn moeder of ik) in de auto rijdt.

Ik vind het idee van een dualsim wel handig, maar of het écht praktisch is..
pi_104202642
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:33 schreef skittelman het volgende:
Eerlijke vraag:
laatste dagen aan het kloten geweest omdat mijn iPhone half geupgrade is naar iOs 5.0 en niet meer wilde opstarten, downgraden lukt niet meer bla bla enz enz
Toestel verzekerd dus opgestuurd, krijg ik volgende week refurbished terug...

Nou ben ik dat gezeik met iTunes helemaal zat.

Dus ik zit te denken om weer terug naar Android te gaan en dan natuurlijk naar het vlaggenschip S2.
Batterij? (ik ben elke avond gewend op te laden maar de iPhone redde net 2 dagen) lukt dat?
Het laden van foto's (dus scrollen door de map my pictures) kan me herinneren dat dat bij Android rete traag was, is dat nog steeds zo?
Zijn er Apps die iOs heeft en die jullie wellicht missen?!

Ik ben het hele Android vs. iOs discussie zat maar wil alleen weten of de nadelen van Android opwegen tegen het verwijderen van het mijn living hell iTunes.
Geen ervaring met de iphone, maar verder is het nogal lastig om dit te beantwoorden he...

Batterij gebruik is persoonsafhankelijk, maar ik doe 1 a 2 dagen met een batterij ja. 2 dagen kan net soms, soms niet... afhankelijk van gebruik en instellingen (facebook syncen, mail, etc).

Gallery/fotos... Wat mij betreft gewoon erg snel en soepel. Niks op aan te merken.

Apps... Denk dat de meesten ondertussen ook wel voor android te vinden zijn, maar uiteindelijk blijft het toch zo dat er nog genoeg eerst voor de iphone binnenkomt en daarna voor android. Enige die ik mis welke ik kan bedenken is Guitar Pro, maar dat is wel erg specifiek...
  vrijdag 11 november 2011 @ 15:45:33 #237
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_104248948
Vraagje: sinds gisteren ben ik overgegaan van hi naar vodafone & dan de snelste vorm van internet. Nu heb ik een E bij mijn data verbinding staan ipv 3g/H. Ik dacht zelf dat dat de snelste internet vorm was (E), maar hij is super traag. Wat is die E dan?
  vrijdag 11 november 2011 @ 15:47:04 #238
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_104249009
EDGE. Trage variant van 3g (2g geloof ik)

heb je je APN instellingen goed ingesteld?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 11 november 2011 @ 15:55:17 #239
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_104249378
Ik heb niets ingesteld haha. Zit nu wel in een zaal dus misschien is dat even het trage :) Gisteren had ik wel G/H. Is H dan het snelste?
pi_104249595
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 15:55 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb niets ingesteld haha. Zit nu wel in een zaal dus misschien is dat even het trage :) Gisteren had ik wel G/H. Is H dan het snelste?
H+ is het snelste. Dat zie ik bij mijn KPN abo. E tref je dacht ik meer aan in het buitenland.
  vrijdag 11 november 2011 @ 16:02:17 #241
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_104249669
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 november 2011 15:47 schreef Catch22- het volgende:
EDGE. Trage variant van 3g (2g geloof ik)

heb je je APN instellingen goed ingesteld?
HSPDA+ (H+) >> HSPDA (H) >> UMTS (3G) >> EDGE (E) >> GPRS (2G)
  Forum Admin vrijdag 11 november 2011 @ 16:06:55 #242
pi_104249847
H+ had ik ook toen ik nog op het telfort(kpn)netwerk zat.. nu met vodafone heb ik alleen nog H :? Toch is het internet sneller .. :')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 11 november 2011 @ 16:26:50 #243
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_104250744
Oke! Bedankt! Nu je het zegt, ik had op Rhodos ook even E :)
pi_104253774
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 16:00 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

H+ is het snelste. Dat zie ik bij mijn KPN abo. E tref je dacht ik meer aan in het buitenland.
Nooit geweten dit. Dus al dat marketing verhaal als er bij een telefoon 3G zit maakt geen reet uit, het gaat eigenlijk om H+?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_104256475
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 17:37 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Nooit geweten dit. Dus al dat marketing verhaal als er bij een telefoon 3G zit maakt geen reet uit, het gaat eigenlijk om H+?
Niet elke provider of telefoon ondersteund dat. 3G is bij iedereen bekend. HSDPA zegt niet iedereen iets.
pi_104256546
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 18:46 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Niet elke provider of telefoon ondersteund dat. 3G is bij iedereen bekend. HSDPA zegt niet iedereen iets. H gaat tot 7,2mbps en H+ kan dacht ik maximaal 14,4mbps aan.
  vrijdag 11 november 2011 @ 19:01:07 #247
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_104257122
Volgens mij heb ik nu een abbo met H+... Officieel dan ;)
pi_104273003
Ik heb na de update(2.3.5) gisteren een smartphone met tril ribbels naast me 3g/wifi logo staan :?

Iemand enig idee wat dit is en hoe te verwijderen?
  zaterdag 12 november 2011 @ 00:01:17 #249
189216 netolk
maar dan andersom
pi_104273177
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 23:57 schreef Co_OL het volgende:
Ik heb na de update(2.3.5) gisteren een smartphone met tril ribbels naast me 3g/wifi logo staan :?

Ja, je bel volume aanzetten, dan is de stille modus weer weg...
Maar dat is niet pas na die update hoor 2.3.4 had dat ook al gewoon en versies daarvoor waarschijnlijk ook
pi_104273479
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 00:01 schreef netolk het volgende:

[..]

Ja, je bel volume aanzetten, dan is de stille modus weer weg...
Maar dat is niet pas na die update hoor 2.3.4 had dat ook al gewoon en versies daarvoor waarschijnlijk ook
Belvolume staat max aan!
pi_104273521
Gevonden is een icoon voor tril functie :)
pi_104274660

ik heb het ook. ik denk dat het komt doordat trillen altijd aan staat (stond het ook in 2.3.4 maar toen had ik t trilicoon niet)
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_104275027
Leuk filmpje:

zaterdag 12 november 2011 @ 12:15:02 #254
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_104281243
Hier ook. Komt idd doordat het trillen continue aan staat. Eerst was dat bij mij alleen als het in trilstand stond... Ach, kwestie van wennen!
pi_104281876
Mijn auto-brightness werkt niet. Denk dat het toestel niet goed gerepareerd is.
Wat zeggen jullie? Terug naar de winkel?
  zaterdag 12 november 2011 @ 12:37:26 #256
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_104281997
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 23:57 schreef Co_OL het volgende:

Dat is een bug in Android 2.3.5. Het kan verder geen kwaad.
  zaterdag 12 november 2011 @ 14:50:51 #257
302818 Made-In-Holland
Concurrent van China
pi_104285791
Spuit elf; niks meer dan lof over de Galaxy S2, maar wat een aids is dat KIES. Tering. Het loopt nu eindelijk na 2 reboots en 25 foutmeldingen.
Dienstregelingen dient te allen tijde conform de trein te rijden.
  Forum Admin zaterdag 12 november 2011 @ 14:58:45 #258
pi_104285951
Als ik het goed begrijp is 2.3.5 al uit?
  zaterdag 12 november 2011 @ 15:08:40 #259
189216 netolk
maar dan andersom
pi_104286186
quote:
Lol, is wel waar jammer genoeg :P

quote:
13s.gif Op zaterdag 12 november 2011 14:50 schreef Made-In-Holland het volgende:
Spuit elf; niks meer dan lof over de Galaxy S2, maar wat een aids is dat KIES. Tering. Het loopt nu eindelijk na 2 reboots en 25 foutmeldingen.
klopt, dat kies is idd echt een faal programma eerste klas idd

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 14:58 schreef Straatcommando. het volgende:
Als ik het goed begrijp is 2.3.5 al uit?
Ja, die is voor de NL phones uit ja
  zaterdag 12 november 2011 @ 16:47:13 #260
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_104288591
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 12:34 schreef _Flea_ het volgende:
Ik zou terug gaan :)
pi_104289596
Ik heb maar een autoladertje gehaald. Schiet anders echt niet op met die batterij.
pi_104290170
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:47 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik zou terug gaan :)
Gedaan :). Gelijk aangegeven dat de behuizing niet goed dicht zat, traag oplaad en oplaad icoon steeds bleef lopen.
pi_104290526
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 12:34 schreef _Flea_ het volgende:
Natuurlijk. Als je de volle mep hebt betaald voor een reparatie, moet het toestel ook goed gerepareerd zijn. Of betaal jij bij de shoarmatent ook voor een portie rauwe shoarma?
  Forum Admin zaterdag 12 november 2011 @ 19:17:39 #264
pi_104292551
Zo, heb 2.3.5 er ook op staan. Merk tot nu toe geen verschil, op het icoontje na.
pi_104304518
Blijkbaar heb ik iets ingesteld dat als ik word gebeld, dat ding automatisch op speaker gaat. Hoe verander ik dat in godsnaam?
  zondag 13 november 2011 @ 14:07:15 #266
189216 netolk
maar dan andersom
pi_104315585
Hoe kan je überhaupt een gesprek voeren via de speaker??
  zondag 13 november 2011 @ 14:26:38 #267
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_104316196
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 14:07 schreef netolk het volgende:
Hoe kan je überhaupt een gesprek voeren via de speaker??
Car Mode of op luidspreker zetten :?
  zondag 13 november 2011 @ 14:41:05 #268
189216 netolk
maar dan andersom
pi_104316640
en waar doe je dat?
  zondag 13 november 2011 @ 14:41:51 #269
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_104316666
Car Mode is een app & als je aan het bellen bent, dan kan je ergens op "luidspreker" drukken op je scherm.
  zondag 13 november 2011 @ 14:47:17 #270
189216 netolk
maar dan andersom
pi_104316846
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 14:41 schreef automatic_ het volgende:
Car Mode is een app & als je aan het bellen bent, dan kan je ergens op "luidspreker" drukken op je scherm.
Oke, chill dan ga ik dat zo is even proberen :)

Ik kon het zo 1,2,3 niet vinden maar opzich wel logisch dat het alleen kan als je aan het bellen bent :)
  zondag 13 november 2011 @ 14:47:54 #271
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_104316868
Car Mode kan je wel van tevoren aanzetten. Bijvoorbeeld als je in de auto zit en je zet hem alvast aan. Ga je dan bellen en/of gaat je telefoon, dan gaat hij automatisch op de speaker.
pi_104317558
Weird shit met m`n S2, als ik een foto maak zit er een groene vlek in het midden, soms is deze vlek paars... en er zit een zwarte plek op elke foto die ik maak.. zodra ik film zie je niks.......... wtf..
  zondag 13 november 2011 @ 15:27:18 #273
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_104318121
Ik heb mijn telefoon geroot en nu is er een update available. Kan ik gewoon updaten? En moet ik daarna weer opnieuw rooten?
pi_104318958
Daarna moet je weer opnieuw rooten.
  zondag 13 november 2011 @ 15:54:52 #275
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_104319024
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 15:52 schreef Rekkie het volgende:
Daarna moet je weer opnieuw rooten.
Dan ga ik ff updaten en de root howto opzoeken. Dank voor je antwoord.
pi_104319230
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 15:54 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Dan ga ik ff updaten en de root howto opzoeken. Dank voor je antwoord.
Let wel, de root methode kan veranderd zijn na de update.
  zondag 13 november 2011 @ 16:09:08 #277
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_104319394
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 16:02 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Let wel, de root methode kan veranderd zijn na de update.
Ja daar dacht ik later ook aan. even zoeken of ik wat vinden kan.
  zondag 13 november 2011 @ 16:16:09 #278
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_104319580
Hm hij blijft nu aardig lang op 3% hangen bij die upgrade.
Edit 1 Volgens mij zit hij vast. Wat nu?
Edit 2 Nog steeds vast op 3%

Kan ik 'm nu van de kabel afhalen?

[ Bericht 27% gewijzigd door Daywalk3r op 13-11-2011 16:36:09 ]
pi_104320417
Nee
  zondag 13 november 2011 @ 17:14:27 #280
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_104321618
Hij is alweer hersteld. Heb 'm van het laaddock gehaald al trillend en bang dat ik iets kapot had gemaakt maar hij kon later via kies weer herstellen. Nu bedacht ik me dat het mischien door het laaddock kan komen van dealextreme dat het niet goed ging.

Echter twijfel ik nu of ik het met de samsung kabel nogmaals ga proberen.

Edit: Vreemd hij is toch geupgrade naar 2.3.5.
:r kies :r
pi_104386783
Ik ben bezig met een custom rom er op te zetten, namelijk de Android Media Hyperdroid 2.9.0, Nu heb ik mijn telefoon geroot en mijn stock rom gebackupt. Nu heb ik hem net opgestart in Recovery mode en nu krijg ik een foutmelding:

-- Installing Package --
Finding Update package...
Opening Update package...
Verifying update package...
E:failed to seek in /cache/update.zip (invalid argument)
E:signature verification failed Installation aborted.

Mijn opties in het menu zijn dan:

- Reboot system now
- Apply update from SD card
- Wipe data/factory reset
- Wipe Cache partition.

Wat moet ik nu doen want ik hem nu eigenlijk alleen geroot maar nog niet geflashed?
Of saté?
  dinsdag 15 november 2011 @ 10:28:12 #282
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_104387275
Gewoon die telefoon eens gaan gebruiken in plaats van al dat gekloot erop helpt een boel denk ik...ook nergens voor nodig.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_104387473
Want met een custom rom kan je hem niet gebruiken? Heb de telefoon nu al een half jaar, en ik wil hem nu wel eens veranderen ja. Lijkt me niet zo heel vreemd.
Of saté?
pi_104387622
Ik verkoop ook elk half jaar me auto zodat ik iets anders rij :P

Ontopic:

ICS broncode is al vrijgegeven :D
pi_104410674
Mooi ding, gebruik hem al een paar weken. Swypen werkt erg goed.

Ik vroeg me alleen af hoe je hem aansluit op de pc. Bij mij zat er geen usb-kabeltje bij, ik ben even teruggegaan en de verkoper zei dat je deze inderdaad erbij moet kopen. Dat vind ik wel gek, hoort er niet gewoon zo'n usb-kabeltje bij te zitten? Hoe sluit ik hem anders aan op de pc?
  dinsdag 15 november 2011 @ 23:10:15 #286
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_104420842
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:54 schreef Yuhina het volgende:

Ik vroeg me alleen af hoe je hem aansluit op de pc. Bij mij zat er geen usb-kabeltje bij, ik ben even teruggegaan en de verkoper zei dat je deze inderdaad erbij moet kopen. Dat vind ik wel gek, hoort er niet gewoon zo'n usb-kabeltje bij te zitten? Hoe sluit ik hem anders aan op de pc?
Ik heb gewoon een kabeltje voor de PC erbij gekregen hoor. Beetje raar dat jij dat niet hebt.
pi_104421720
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:54 schreef Yuhina het volgende:

Bij mij zat hij ook gewoon in het mooie zwarte doosje :) inclusief headset
  woensdag 16 november 2011 @ 07:44:32 #288
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_104425743
Hallo trouwen S2 fans!

heeft de S2 toevallig ook een FM frequetie uitzener (zeg maar :P)
Dat je dmv radiofrequenties je nummers kunt luisteren?

Zo nee weet iemand hier toevallig een app voor?

greets
A man's got to do what a man's got to do
  woensdag 16 november 2011 @ 09:18:50 #289
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_104426761
De S2 heeft geen FM zender dus dat kan niet :) Moet je echt met een FM Transmitter oplossen.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 16 november 2011 @ 09:29:52 #290
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_104426991
quote:
11s.gif Op woensdag 16 november 2011 09:18 schreef Catch22- het volgende:
De S2 heeft geen FM zender dus dat kan niet :) Moet je echt met een FM Transmitter oplossen.
ok shade, dan maar 1 aanschaffen bij de media market :)

thnx!
pi_104428389
Ik vind dat het lang duurt voordat de accu is opgeladen? Hebben andere dit "probleem" ook?
  woensdag 16 november 2011 @ 10:55:03 #292
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_104428860
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:35 schreef valek het volgende:
Ik vind dat het lang duurt voordat de accu is opgeladen? Hebben andere dit "probleem" ook?
wat is lang?

bij mij is het denk ik 2 uur
  woensdag 16 november 2011 @ 11:03:00 #293
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_104429124
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:35 schreef valek het volgende:
Nee, ik vind hem vrij snel tegenover mijn vorige telefoon (htc desire)
pi_104432266
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 07:44 schreef Olle. het volgende:
Hallo trouwen S2 fans!

heeft de S2 toevallig ook een FM frequetie uitzener (zeg maar :P)
Dat je dmv radiofrequenties je nummers kunt luisteren?

Zo nee weet iemand hier toevallig een app voor?

greets
Kan wel via bluetooth, maar dan moet je wel een radio hebben met bluetooth. :P
pi_104442317
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:55 schreef Olle. het volgende:

[..]

wat is lang?

bij mij is het denk ik 2 uur
Vind ik lang. Had gehoopt binnen een half uurtje of zo.
  woensdag 16 november 2011 @ 17:26:45 #296
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_104442602
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:18 schreef valek het volgende:

[..]

Dat is niet echt realistisch :')
  woensdag 16 november 2011 @ 19:14:22 #297
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_104446876
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:18 schreef valek het volgende:

[..]

Dat lukt je bij geen enkele telefoon.
  woensdag 16 november 2011 @ 19:54:12 #298
189216 netolk
maar dan andersom
pi_104448844
Sinds die update naar .5 is mn phone trager en loopt ie best vaak vast, hebben jullie hier ook last van?
pi_104452263
Ik heb al twee keer in de statusbar een groene + gekregen. Als ik dan kijk wat het is blijkt het spam te zijn van 'Phonespy'.

Weet iemand van welke app deze spam komt? Whatsapp ofzo?
pi_104454577
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:03 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Nee, ik vind hem vrij snel tegenover mijn vorige telefoon (htc desire)
Snel opgeladen, maar ook snel weer leeg...
  woensdag 16 november 2011 @ 22:08:48 #301
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_104455450
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:54 schreef netolk het volgende:
Sinds die update naar .5 is mn phone trager en loopt ie best vaak vast, hebben jullie hier ook last van?
Nergens last van.

En dat batterij is bij iedere smartphone een issue. Momenteel zijn die batterijen gewoon nog niet zo goed bij smartphones.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')