Cool. En waar verkopen ze die folie of is dit huisvlijt?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:03 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Je kan het achterkantje ook gewoon beplakken of laten beplakkenAls je echt structuur wil heb je tegenwoordig ook gewoon leerfolie.
Ik heb mijn achterkantje met carbonfolie beplakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou overdag een foto moeten maken. Flits verpest het een beetje
Je kan gewoon langs een signbedrijf gaan. Grote kans dat ze er niet eens geld voor gaan vragen omdat het zo'n klein stukje is. Carwrappers hebben meestal wel wat op voorraad. Anders kan je altijd via ebay wat bestellen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:09 schreef HarryP het volgende:
[..]
Cool. En waar verkopen ze die folie of is dit huisvlijt?
Elke smartphone hang je voor het slapen aan de lader.quote:Op maandag 7 november 2011 02:08 schreef Braddie het volgende:
Net na 1dag en.3 uur de S2 aan d lader gehangen
Opera Mobilequote:Op woensdag 2 november 2011 22:24 schreef Zwansen het volgende:
Welke browser gebruiken jullie? De std browser laat het af en toe wel een beetje afweten. Na het inzoomen kun je dan bijvoorbeeld af en toe het scherm niet meer bewegen. Soort van bug lijkt me. Is Mozilla een goeie optie?
huh, 2.3.5 heb ik al een tijdje draaien. Geupdate via Kies en T-mobile als providerquote:Op maandag 7 november 2011 21:03 schreef automatic_ het volgende:
http://www.samsunggalaxys(...)eschikbaar-via-kies/
Ja, bij Vodafone ook dacht ik. Ik heb zelf HI en ik heb de update nog niet (gehad).quote:Op maandag 7 november 2011 21:08 schreef wise het volgende:
[..]
huh, 2.3.5 heb ik al een tijdje draaien. Geupdate via Kies en T-mobile als provider
Ja, ik kon gisteren gewoon bij mijn contacten/foto's/etc., maar alleen de update werkte niet. Ik zal het vanavond nog eens proberen.quote:Op maandag 7 november 2011 22:54 schreef netolk het volgende:
ook ontgrendeld??
kan je er via windows verkenner wel in?
Als je een alternatieve launcher (zoals bijv. Launcher Pro) gebruikt even zorgen dat die niet meer als standaard ingesteld staat, maar weer gewoon op de Samsung TWlauncher.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik kon gisteren gewoon bij mijn contacten/foto's/etc., maar alleen de update werkte niet. Ik zal het vanavond nog eens proberen.
Hmm ik dacht dat ik al 2.3.5 had gekregen vorige maand, blijkt dat dus 2.3.4 te zijnquote:Op maandag 7 november 2011 21:03 schreef automatic_ het volgende:
http://www.samsunggalaxys(...)eschikbaar-via-kies/
Het is al een bijna maand geleden dat je deze vraag stelde, dus ik weet niet of het nog actueel is, maar het is mij gisteren gelukt om een soortgelijke telefoon (ook een met een Franse ROM besteld bij GigaVoltquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:29 schreef Luchtkoker het volgende:
Vraagje, ik heb bij GigaVolt destijds mijn SGS2 besteld en eentje gekregen met een Franse ROMIs het mogelijk deze via omwegen, rooten, flashen, etc etc naar de Nederlandse ROM te krijgen (dus dat ik in het vervolg gewoon de Nederlandse updates krijg) of zit ik hieraan vast?
Nee, 2 sim kaarten dan? Simkaart wisselen zou een beetje een last resort zijnquote:Op donderdag 10 november 2011 00:01 schreef netolk het volgende:
Kan, simkaart wisselen maar dat is denk niet wat je wilt...
Volgens mij is het niet mogelijk om 2 simkaarten en 1 bundel te hebben, maar dit weet ik niet helemaal zekerquote:Op donderdag 10 november 2011 09:07 schreef Physics het volgende:
[..]
Nee, 2 sim kaarten dan? Simkaart wisselen zou een beetje een last resort zijn
Ik heb dinsdag een duo-sim pakket opgehaald van Vodafone, 2 sim kaarten op hetzelfde nummer en abonnement (1 voor gebruik in mijn Galaxy en de andere in mijn Xperia Active). Enige nadeel is wel dat je er maar 1 tegelijk kunt gebruiken (en het andere toestel dus uit moet staan)quote:Op donderdag 10 november 2011 10:24 schreef netolk het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet mogelijk om 2 simkaarten en 1 bundel te hebben, maar dit weet ik niet helemaal zeker
Mijn vader heeft het ook en dan in zijn telefoon & in de auto. Mocht de auto "actief" zijn, dan gaat alleen de auto over & niet de telefoon. Kortom, erg vervelend als er iemand anders (mijn moeder of ik) in de auto rijdt.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:10 schreef LordLynx het volgende:
Enige nadeel is wel dat je er maar 1 tegelijk kunt gebruiken (en het andere toestel dus uit moet staan)
Geen ervaring met de iphone, maar verder is het nogal lastig om dit te beantwoorden he...quote:Op woensdag 9 november 2011 13:33 schreef skittelman het volgende:
Eerlijke vraag:
laatste dagen aan het kloten geweest omdat mijn iPhone half geupgrade is naar iOs 5.0 en niet meer wilde opstarten, downgraden lukt niet meer bla bla enz enz
Toestel verzekerd dus opgestuurd, krijg ik volgende week refurbished terug...
Nou ben ik dat gezeik met iTunes helemaal zat.
Dus ik zit te denken om weer terug naar Android te gaan en dan natuurlijk naar het vlaggenschip S2.
Batterij? (ik ben elke avond gewend op te laden maar de iPhone redde net 2 dagen) lukt dat?
Het laden van foto's (dus scrollen door de map my pictures) kan me herinneren dat dat bij Android rete traag was, is dat nog steeds zo?
Zijn er Apps die iOs heeft en die jullie wellicht missen?!
Ik ben het hele Android vs. iOs discussie zat maar wil alleen weten of de nadelen van Android opwegen tegen het verwijderen van het mijn living hell iTunes.
H+ is het snelste. Dat zie ik bij mijn KPN abo. E tref je dacht ik meer aan in het buitenland.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:55 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb niets ingesteld haha. Zit nu wel in een zaal dus misschien is dat even het trageGisteren had ik wel G/H. Is H dan het snelste?
HSPDA+ (H+) >> HSPDA (H) >> UMTS (3G) >> EDGE (E) >> GPRS (2G)quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:47 schreef Catch22- het volgende:
EDGE. Trage variant van 3g (2g geloof ik)
heb je je APN instellingen goed ingesteld?
Nooit geweten dit. Dus al dat marketing verhaal als er bij een telefoon 3G zit maakt geen reet uit, het gaat eigenlijk om H+?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:00 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
H+ is het snelste. Dat zie ik bij mijn KPN abo. E tref je dacht ik meer aan in het buitenland.
Niet elke provider of telefoon ondersteund dat. 3G is bij iedereen bekend. HSDPA zegt niet iedereen iets.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:37 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Nooit geweten dit. Dus al dat marketing verhaal als er bij een telefoon 3G zit maakt geen reet uit, het gaat eigenlijk om H+?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:46 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Niet elke provider of telefoon ondersteund dat. 3G is bij iedereen bekend. HSDPA zegt niet iedereen iets. H gaat tot 7,2mbps en H+ kan dacht ik maximaal 14,4mbps aan.
Ja, je bel volume aanzetten, dan is de stille modus weer weg...quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:57 schreef Co_OL het volgende:
Ik heb na de update(2.3.5) gisteren een smartphone met tril ribbels naast me 3g/wifi logo staan![]()
Iemand enig idee wat dit is en hoe te verwijderen?
Belvolume staat max aan!quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:01 schreef netolk het volgende:
[..]
Ja, je bel volume aanzetten, dan is de stille modus weer weg...
Maar dat is niet pas na die update hoor 2.3.4 had dat ook al gewoon en versies daarvoor waarschijnlijk ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |