Alleen voor toestellen met T-mobilequote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:41 schreef wise het volgende:
even melden dat T-mobile zijn 2.3.5 update via kies beschikbaar heeft gesteld.
Net geupdate
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:41 schreef wise het volgende:
even melden dat T-mobile zijn 2.3.5 update via kies beschikbaar heeft gesteld.
Net geupdate
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:35 schreef DemonRage het volgende:
Vanochtend via OTA de Vodafone firmware update gehad voor m'n S2. Heb nu 2.3.5.
als je bij t-mobile zit wel jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:23 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Alleen voor toestellen met T-mobile
Zal vanaaf eens kijkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:27 schreef automatic_ het volgende:
Tot nu toe Vodafone en T-Mobile.
[..]
[..]
Done, we zullen zien hoe het loopt!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:37 schreef wise het volgende:
[..]
settings/location and security/set up screen lock en dan testen als je op optie "none" kiest.
(hier gaan alle screenl locks uit, dus ook dat tekengedoe)
Mijn telefoon taal is Engels dus weet niet wat dit in het nl's is
en ik vind de browser nu al verdomd snel!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:26 schreef Catch22- het volgende:
http://t.co/GUZM4WdJ
weet je ook gelijk hoe de SGS2 op ICS gaat draaien (een stuk beter; want betere gpu)
Tot zover geen klachten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Done, we zullen zien hoe het loopt!
Nieuwste versie van KiesAir gebruikt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:39 schreef Mlijntje het volgende:
Ik heb kiesAir geïnstalleerd, samsung aangesloten met de usb kabel. Wou eerst een back up maken voordat ik ga update, maar de back up lukt niet. Er blijft een eeuwigheid voorbereiden... 0% staan... Doe ik iets verkeerd?
de "home" knop ingedrukt houden?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:38 schreef RBWO het volgende:
Zit "Taakbeheer" nog op de S2? Kan het niet vinden.
Bronquote:Eerder deze week zetten wij de vraag op de kaart of en wanneer de Galaxy S2 een update zou krijgen naar de allernieuwste versie van het Android besturingssysteem, 4.0, bijgenaamd Ice Cream Sandwich. Vanavond lijkt er een tipje van de sluier te zijn opgelicht door Gaurav Hasabnis, analist en blogger voor FoneArena.com.
De beste man – die zich al vaak van ontwikkelingen op de hoogte toonde lang voordat deze officieel bekend werden – weet te melden dat gebruikers van de Galaxy S2 in januari blij zullen zijn, en dat de Mali 400 – de grafische processor van de Galaxy S2 – volledig in gebruik zal zijn. En hoewel hij Android 4.0 niet expliciet noemt, is het niet zo moeilijk om één en één bij elkaar op te tellen. Android 4.0 beschikt namelijk, in tegenstelling tot Android 2.3 Gingerbread, over volledige hardware acceleratie van grafische taken.
Hieruit menen wij te kunnen concluderen dat, voor zover de plannen nu op tafel liggen, de Galaxy S2 vanaf januari een update zal gaan krijgen naar Android 4.0 ICS.
twitter:gauravh1 twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 23:28:12Something gonna come in Jan 2012. #sgs2 users gonna rejoice! reageer retweet
twitter:
Android 4.0 ICS op SG2twitter:gauravh1 twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 23:40:53One more important Skype call ended. Now can't wait till #jan2012 reageer retweet
WiFi dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:56 schreef frame-saw het volgende:
Kan ik het toestel ook via Bluetooth updaten? Anders moet ik op zoek naar het draadje, en die heb ik al drie maanden niet gezien.
Samsung kennende zullen we 4.0 dan ergens in augustus volgend jaar in Nederland in KIES te zien krijgen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:07 schreef Adolecens het volgende:
"Android 4.0 ICS vanaf januari voor Galaxy S2?"
[..]
Bron
[..]
Android 4.0 ICS op SG2
Niet goed te zien of het echt is, maar het ziet er veelbelovend uit!
Al op een andere USB poort getest?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:03 schreef Ghostandor het volgende:
Updaten kan alleen via USB. Wat klote is, want ik krijg met geen mogelijkheid een verbinding met Kies. Alles al geprobeerd, niks werkt. Kutprogramma.
Uitleg met screenshots te lezen op bovenstaande blog.quote:Blijkbaar was ik niet de enige die problemen had met de USB-drivers en Kies onder 64-bit Windows 7. Na wat geneuzel in de devicemanager en zo kwam ik ergens diep verstopt onder "Advanced / Afblijven / Beware of the Tiger / Dit snap je toch niet" de melding "MTP This device cannot start. (Code 10)" tegen. Via grote vriend Google landde ik op deze pagina:
http://mobilejust.blogspo(...)s-device-cannot.html
Korte samenvatting: USB-debugging aanzetten. Aansluiten en wachten tot W7 uitgespeeld is. Loskoppelen, debug uit, weer aansluiten en gaan.
Helpt allemaal niks. M'n telefoon laadt wel op als ie met usb aangesloten is op de laptop, maar die herkent hem verder niet.... Weet iemand waar je ergens kan aanvinken dat je bij verbinding een keuzemenuutje krijgt welke verbinding je wil?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:19 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Al op een andere USB poort getest?
Of onderstaande stappen doorlopen:
1. KIES installeren
2. KIES opstarten
3. Telefoon aan (dus uit je lockscreen gaan)
4. USB in telefoon
5. USB in computer
5.1. In Windows rechts naast je klok moet nu melding komen dat apparaat is aangesloten ofwel wordt geinitialiseerd / bezig met drivers installeren.
6. Nu zie je op je telefoon een scherm dat het aan het verbinden is ofwel verbonden is.
7. In KIES zie je ook dat er verbinding is met je telefoon.
Eventueel na stap 1 even je PC rebooten.
NB: Mocht het niet werken, probeer dan even al je firewall en/of anti-virus software uit te zetten.
En als op bovenstaande manier nog niet werkt dan zou je onderstaande -als je Windows 64-bit hebt- kunnen proberen:
[..]
Uitleg met screenshots te lezen op bovenstaande blog.
Hier past wel een quoteje bij:quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:09 schreef Ghostandor het volgende:
[..]
Helpt allemaal niks. M'n telefoon laadt wel op als ie met usb aangesloten is op de laptop, maar die herkent hem verder niet.... Weet iemand waar je ergens kan aanvinken dat je bij verbinding een keuzemenuutje krijgt welke verbinding je wil?
quote:“Om Windows Phone te gebruiken hoef je geen computerwetenschapper te zijn. Bij Android is dat wel nodig”, aldus Ballmer.
Vreemd, dus als je de telefoon unclocked oftewel op het home scherm zit en hem dan aansluit via USB krijg je in Windows rechts onderin naast de klok niet de melding dat er een device ofwel apparaat is aangesloten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:09 schreef Ghostandor het volgende:
[..]
Helpt allemaal niks. M'n telefoon laadt wel op als ie met usb aangesloten is op de laptop, maar die herkent hem verder niet.... Weet iemand waar je ergens kan aanvinken dat je bij verbinding een keuzemenuutje krijgt welke verbinding je wil?
Yep, USB-muis, externe harde schijf, printer etc pakt ie allemaal wel. Alleen de phone niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:40 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Vreemd, dus als je de telefoon unclocked oftewel op het home scherm zit en hem dan aansluit via USB krijg je in Windows rechts onderin naast de klok niet de melding dat er een device ofwel apparaat is aangesloten?
Lukt het wel om andere apparaten via USB aan te sluiten op je computer?
Doei hè....quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:10 schreef kadeya het volgende:
[..]
Hier past wel een quoteje bij:
[..]
Nee volgens mij is 4.0.1 Sandwich Icecream. En t-mobilers en vodafoners hebben 2.3.5, maar waarom de andere providers dan niet? Dat begrijp ik niet helemaal, want ik wist dat je afhankelijk was van de fabrikant, maar niet van de provider. De opvolger van Icecream Sandwich wordt trouwens Jelly Bean.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Dus t-mobilers en vodafoners hebben 2.3.5 wat dus Icecream is?
En moet je dan simlock of branded t-mobile hebben?
Toekomstige versies:quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:28 schreef kadeya het volgende:
[..]
Nee volgens mij is 4.0.1 Sandwich Icecream. En t-mobilers en vodafoners hebben 2.3.5, maar waarom de andere providers dan niet? Dat begrijp ik niet helemaal, want ik wist dat je afhankelijk was van de fabrikant, maar niet van de provider. De opvolger van Icecream Sandwich wordt trouwens Jelly Bean.
12. Blackberryquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:43 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Toekomstige versies:
1. Jellybean
2. Key-Lime Pie
3. Lemonade
4. Marshmallow
5. Nougat
6. Oatmeal(?)
7. Pie
8. Quiche
9. Rasberry
10. Sherbet
11. Tart
Schattige namen
Nee, 4.0 is ICS.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Dus t-mobilers en vodafoners hebben 2.3.5 wat dus Icecream is?
En moet je dan simlock of branded t-mobile hebben?
Die gast mag zijn protectie folie wel eens beter plakkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:07 schreef Adolecens het volgende:
"Android 4.0 ICS vanaf januari voor Galaxy S2?"
[..]
Brontwitter:gauravh1 twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 23:28:12Something gonna come in Jan 2012. #sgs2 users gonna rejoice! reageer retweet
twitter:Android 4.0 ICS op SG2twitter:gauravh1 twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 23:40:53One more important Skype call ended. Now can't wait till #jan2012 reageer retweet
Niet goed te zien of het echt is, maar het ziet er veelbelovend uit!
Wanneer de S2 een update krijgt naar Android 4.0 koop ik deze los. (sim kaartje van werk er in) dan kan ik TW uitschakelen en een top tel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:35 schreef DeMessias het volgende:
Is de Galaxy S2 nog een aanrader als je nu een nieuwe smartphone zou kopen? Of kijk ik beter naar nieuwere types zoals de Galaxy Nexus of HTC Sensation XE?
Je kan TW niet uitschakelen, je kan hoogstens een andere launcher gebruiken, maar de stock ICS launcher zit er gewoon niet in, tenzij je root en een custom rom installeerd.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Wanneer de S2 een update krijgt naar Android 4.0 koop ik deze los. (sim kaartje van werk er in) dan kan ik TW uitschakelen en een top tel.
Kan de bron ff niet zo snel vinden maar met 4.0 kun je apps disablen maar ook skins.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je kan TW niet uitschakelen, je kan hoogstens een andere launcher gebruiken, maar de stock ICS launcher zit er gewoon niet in, tenzij je root en een custom rom installeerd.
Doet helemaal niets het? Mij is het wel gelukt om een usb-stick gekoppeld te krijgen, en een muis lukte ook.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:32 schreef gogosweden het volgende:
hmm ik heb een usb host kabel voor dat ding gekocht. Maar er gebeurt helemaal niets als ik een usb stick inplug. Wat doe ik fout ?
met een andere usbstick werkt het ook niet..quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:36 schreef freako het volgende:
[..]
Doet helemaal niets het? Mij is het wel gelukt om een usb-stick gekoppeld te krijgen, en een muis lukte ook.. Ik zou het eens met bv een andere usb-stick proberen.
raar, maar je kan geen dingen verwijderen als het goed is¿¿quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:41 schreef Braddie het volgende:
wtf... ik heb nu firmware versie :
2.3.3
Kernel: 2.6.35.7-i9100xwke7-cl215725root@dell103 #2
buildnumber : GINGERBREAD .XWKE7
Maar hij gewoon origineel te zijn, heb hem 1 x geroot, daarna eigenlijk direct weer ge un-root... en nu heb ik geen firmware updates meer, ik kan via de telefoon niet updaten naar 2.3.4 en ook niet via kies, hij geeft niks aan...
Hoe kan ik alsnog naar 2.3.4 updaten?, hij lagt af en toe in het homescreen, en ik heb geen T9 meer, en soms verdwijnt m`n toetsenbord(Dan is het dus zwart....)
Nee, hij is nog gewoon stock, een vriend van me heeft een Galaxy s I en die heeft ook hetzelfde als ik met dat @root, en die heeft hem vanmiddag nieuw gekocht...quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:22 schreef wise het volgende:
[..]
raar, maar je kan geen dingen verwijderen als het goed is¿¿
En helaas kun je daar nog wel eens gelijk in hebben.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:12 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Samsung kennende zullen we 4.0 dan ergens in augustus volgend jaar in Nederland in KIES te zien krijgen.
Met de laatste update 2.3.4 is de USB host verwijderd!quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
met een andere usbstick werkt het ook niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |