Ja, dan kun je het beste lekker veel op je telefoon zitten. Heel veilig lijkt me dat ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zit toch zo'n 4 uur per dag in de auto en wil die tijd graag nuttig besteden.
Tja, begin 2012 zeggen ze, maar dat zijn (volgens mij) geruchten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:35 schreef valek het volgende:
Ik mag binnenkort een nieuwe telefoon van mijn provider uitzoeken. Maar ik hoor net dat over een paar maanden de Samsung Galaxy s3 uitkomt. Als dit waar is, dan hoef ik de s2 niet, maar wil ik de s3.
en dan is ook al de S4 bekend waarschijnlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, begin 2012 zeggen ze, maar dat zijn (volgens mij) geruchten.
Ja, maar nu was de S2 net uit en kondigde ze de S3 ook al aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:01 schreef Co_OL het volgende:
[..]
en dan is ook al de S4 bekend waarschijnlijk
Niet nodig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:25 schreef Rekkie het volgende:
Installeer een sms/call blocker.
Die is uit de Market Place te halen.
Laat maar horen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:11 schreef Schunckelstar het volgende:
dank![]()
laten we hopen dat dat werkt, morgen zal ik het merken
Wacht je niet liever op de S3?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:52 schreef monkyyy het volgende:
Krijg de S2 morgen binnen, ben benieuwd!
Bedankt voor de info. Veel plezier achter de geraniums!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat schrijdt de techniek toch voorwaarts.
Vroeger, in mijn tijd, had je een mobiele telefoon met ingebouwde SMS functie. Dat was al heel wat, dat je - naast het bellen - ook nog tekstberichten kon sturen met je telefoon.
En moet je nu eens kijken: het ding kan nog net geen vlees braden, maar het scheelt niet veel meer.
En voor velen inmiddels een Single Point of Failure: doet ie het niet meer, dan is er direct paniek.
"Oh al me nummers zijn kwijt, helphelp"
"Oh ik kan niet meer pinguh, wa moek nu doen met me tijd?"
"Ik moet NU me mail checken, en dat kan niet meer, kutding". - je hebt ook nog een computer staan!. "ohja."
Ik ben zelf erg aan het twijfelen of ik nu moet wachten of niet. Ik mag vanaf morgen een nieuwe telefoon uitzoeken namelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:06 schreef RBWO het volgende:
@valek
Niet dat die veel anders gaat wordenen trouwens. Elk jaar komt er een nieuwe iphone en samsung uit.. we zien het volgend jaar wel weer..
Nee.quote:
Camera hack?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:06 schreef Braddie het volgende:
Godsklere wat ben ik blij met m`n s2!, gister m`n sensation xe toch maar omgeruild en nog geen minuut spijt, wat een ding zeg, zeker met die camera hack!
enlight mequote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:06 schreef Braddie het volgende:
Godsklere wat ben ik blij met m`n s2!, gister m`n sensation xe toch maar omgeruild en nog geen minuut spijt, wat een ding zeg, zeker met die camera hack!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |