SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________________________________________________________________________________
Reviews
Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review
Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728
Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review
Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html
Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml
Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/
CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/
Terugsturen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:38 schreef Zwansen het volgende:
Ben ik dan de enige die vrijwel elke dag last heeft van vage vastlopers, internetverbinding die wegvalt en andere irritante dingen (bijvoorbeeld niet in je browser naar beneden of links/rechts kunnen scrollen)?
Ik baal er wel van, als ik zo'n apparaat aanschaf wil ik dat alles gewoon perfect werkt.
Gewoon contact opnemen met de winkel. Het hoort niet namelijk. Meestal nemen ze ze wel terug.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ben ik daar nu niet te laat mee? Heb het al een paar maandjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Nou en?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Soms. Niet tijdens gebruik, maar nadat 'ie geblokkeerd is geweest.quote:
denk het, geen van deze problemen ooit last gehad hier.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:38 schreef Zwansen het volgende:
Ben ik dan de enige die vrijwel elke dag last heeft van vage vastlopers, internetverbinding die wegvalt en andere irritante dingen (bijvoorbeeld niet in je browser naar beneden of links/rechts kunnen scrollen)?
Je hebt 2 jaar garantie hoor, niet een paar maandenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Op zich een goed punt. Misschien maar eens bellen met Hi.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je hebt 2 jaar garantie hoor, niet een paar maanden
Ik heb enkel wat doa's gehad, maar dat is pech hebben. Ik heb totaal geen problemen met mijn S2, fantastisch product! Snel, lekker scherm, dun, mooi afgewerkt, niks ontbreekt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:47 schreef rcco het volgende:
Ben ik dan de enige die helemaal nooit problemen heeft met deze telefoon?
Ik heb hem al 5 maanden en alleen in het begin wat vage problemen gehad met het batterij verbruik, maar dat is toen met een update opgelost. Sindsdien werkt alles perfect.
Samsung Galaxy S2![]()
Mensen die haten op deze telefoon
Ik ben het op alle punten met je oneens.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:34 schreef fruitt70 het volgende:
Het is inderdaad een overschatte telefoon. Iphone 4 maakt betere foto's en videos ondanks de hogere resolutie van de sgs2, maar aantal megapixels zegt nix, iphone 4 heeft gewoon een beter lens. Verder loopt de sgs2 vooral met de touchwiz 4.0 niet zo smooth als de iphone 4. Eigenlijk is het een kut telefoon erg overhyped, op dit moment alles wat je met sgs2 kunt, kun je ook met de galaxy gio.
Bij het scrollen tussen homescreens heb ik lag, camera heb ik zelf vergeleken met de iphone van mijn broertje, de iphone maakt veel scherpere foto's met meer contrast, video is ongeveer vergelijkbaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ben het op alle punten met je oneens.
Geen last van en de S2 maakt betere foto's vind ik, video vind ik beter.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:38 schreef fruitt70 het volgende:
[..]
Bij het scrollen tussen homescreens heb ik lag, camera heb ik zelf vergeleken met de iphone van mijn broertje, de iphone maakt veel scherpere foto's met meer contrast, video is ongeveer vergelijkbaar.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:36 schreef delano.888 het volgende:
in b4 iPhone fanboys die het eens gaan zijn met de titel
I called itquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:34 schreef fruitt70 het volgende:
Het is inderdaad een overschatte telefoon. Iphone 4 maakt betere foto's en videos ondanks de hogere resolutie van de sgs2, maar aantal megapixels zegt nix, iphone 4 heeft gewoon een beter lens. Verder loopt de sgs2 vooral met de touchwiz 4.0 niet zo smooth als de iphone 4. Eigenlijk is het een kut telefoon erg overhyped, op dit moment alles wat je met sgs2 kunt, kun je ook met de galaxy gio.
Gast.. Totaal niet nodig.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:34 schreef fruitt70 het volgende:
Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:34 schreef fruitt70 het volgende:
ditquote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:06 schreef MetBas het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij?
Verder klinkt het alsof je een slecht exemplaar te pakken hebt. De S2 heeft zich verder al lang bewezen.
Streef een eind weg zou ik zeggenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit
tevens streef ik voor een TT verandering
Zit een beetje met hetzelfde, heb nu een SGS1 en ik twijfel of ik er wel echt op vooruit ga met een SGS2. Daarnaast is de SGS2 alweer een tijdje uit, staat er niet langzaamaan een opvolger in de startblokken? De Prime vind ik eigenlijk niet tellen ivm het gebogen scherm, lijkt mij niet prettig.....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:59 schreef valek het volgende:
Over 2 weken mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken bij mijn Provider. Zit er hard aan te denken om dit toestel te nemen. Is het verstandig om te doen of komt er binnenkort nog iets mooiers uit? Ik wil trouwens geen Apple product.
Ik denk dat het vooral afhangt van waar je blij van wordt. Puur functioneel zal de S2 weinig doen wat de S1 niet kan denk ik, in dagelijks gebruik. Althans voor mij dan, uiteindelijk ben ik vooral bezig met whatsapp, sms, bellen, browsen, wat apps...ik heb zelf de S2 naar volle tevredenheid maar bedenk goed wat je doet me je telefoon, en dan kun je waarschijnlijk prima een jaartje door met je S1 icm een sim only, lekker voordelig ook. Pak anders sim only van Simyo, is maandelijks opzegbaar, dan kun je overstappen wanneer het echt nodig is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:28 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Zit een beetje met hetzelfde, heb nu een SGS1 en ik twijfel of ik er wel echt op vooruit ga met een SGS2. Daarnaast is de SGS2 alweer een tijdje uit, staat er niet langzaamaan een opvolger in de startblokken? De Prime vind ik eigenlijk niet tellen ivm het gebogen scherm, lijkt mij niet prettig.....
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:29 schreef Luchtkoker het volgende:
Vraagje, ik heb bij GigaVolt destijds mijn SGS2 besteld en eentje gekregen met een Franse ROMIs het mogelijk deze via omwegen, rooten, flashen, etc etc naar de Nederlandse ROM te krijgen (dus dat ik in het vervolg gewoon de Nederlandse updates krijg) of zit ik hieraan vast?
leuke trollquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:34 schreef fruitt70 het volgende:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ben het op alle punten met je oneens.
als bij mij internet aanstaat, is de status:quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:45 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb misschien wel de domste vraag ooit haha.
Moet de dataverbindingstand nou ingeschakeld staan of uitgeschakeld?
Ik liep er net mee te kutten omdat What's App het niet doet en nu weet ik niet meer waar die op hoort te staan.
Aan, tenzij WIFI aanstaat, maar dat laatste regelt de telefoon zelf.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:45 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb misschien wel de domste vraag ooit haha.
Moet de dataverbindingstand nou ingeschakeld staan of uitgeschakeld?
Ik liep er net mee te kutten omdat What's App het niet doet en nu weet ik niet meer waar die op hoort te staan.
Lol, samengevat hebben ze je dus een nieuwe phone gegeven XDquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:21 schreef Pumatje het volgende:
telefoon terug van vodafone.
Heb een nieuwe luidspreker, aan/uit/blokkering knop, batterij en displayscherm.
in de auto tijdens t rijden smsen lijkt mr sowieso geen strak planquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:58 schreef Halcon het volgende:
Ik vind het nog steeds een prima telefoon, maar er zijn wel wat dingen waar ik me aan erger:
* Batterij is snel leeg. Als je een paar uur aan het bellen of internetten bent, is de batterij leeg. Gevolg is dat ik telkens in pubs, op de sportschool, in de grillroom en zo naar een stopcontact moet zoeken om het kreng op te laden.
* Het draaien werkt soms niet. Gevolg is dat ik in de auto en op die minitoetsen moet rammen en het verkeer in de gaten moet houden. Dat werkt niet. Draait het toestel wel, dan is het wel te doen.
* YouTube wordt afgezet als je bv. je messenger opent. Dat vind ik irritant.
Ik zit toch zo'n 4 uur per dag in de auto en wil die tijd graag nuttig besteden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:04 schreef Apotheose het volgende:
[..]
in de auto tijdens t rijden smsen lijkt mr sowieso geen strak plan
Ja, dan kun je het beste lekker veel op je telefoon zitten. Heel veilig lijkt me dat ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zit toch zo'n 4 uur per dag in de auto en wil die tijd graag nuttig besteden.
Tja, begin 2012 zeggen ze, maar dat zijn (volgens mij) geruchten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:35 schreef valek het volgende:
Ik mag binnenkort een nieuwe telefoon van mijn provider uitzoeken. Maar ik hoor net dat over een paar maanden de Samsung Galaxy s3 uitkomt. Als dit waar is, dan hoef ik de s2 niet, maar wil ik de s3.
en dan is ook al de S4 bekend waarschijnlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, begin 2012 zeggen ze, maar dat zijn (volgens mij) geruchten.
Ja, maar nu was de S2 net uit en kondigde ze de S3 ook al aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:01 schreef Co_OL het volgende:
[..]
en dan is ook al de S4 bekend waarschijnlijk
Niet nodig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:25 schreef Rekkie het volgende:
Installeer een sms/call blocker.
Die is uit de Market Place te halen.
Laat maar horen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:11 schreef Schunckelstar het volgende:
dank![]()
laten we hopen dat dat werkt, morgen zal ik het merken
Wacht je niet liever op de S3?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:52 schreef monkyyy het volgende:
Krijg de S2 morgen binnen, ben benieuwd!
Bedankt voor de info. Veel plezier achter de geraniums!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat schrijdt de techniek toch voorwaarts.
Vroeger, in mijn tijd, had je een mobiele telefoon met ingebouwde SMS functie. Dat was al heel wat, dat je - naast het bellen - ook nog tekstberichten kon sturen met je telefoon.
En moet je nu eens kijken: het ding kan nog net geen vlees braden, maar het scheelt niet veel meer.
En voor velen inmiddels een Single Point of Failure: doet ie het niet meer, dan is er direct paniek.
"Oh al me nummers zijn kwijt, helphelp"
"Oh ik kan niet meer pinguh, wa moek nu doen met me tijd?"
"Ik moet NU me mail checken, en dat kan niet meer, kutding". - je hebt ook nog een computer staan!. "ohja."
Ik ben zelf erg aan het twijfelen of ik nu moet wachten of niet. Ik mag vanaf morgen een nieuwe telefoon uitzoeken namelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:06 schreef RBWO het volgende:
@valek
Niet dat die veel anders gaat wordenen trouwens. Elk jaar komt er een nieuwe iphone en samsung uit.. we zien het volgend jaar wel weer..
Nee.quote:
Camera hack?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:06 schreef Braddie het volgende:
Godsklere wat ben ik blij met m`n s2!, gister m`n sensation xe toch maar omgeruild en nog geen minuut spijt, wat een ding zeg, zeker met die camera hack!
enlight mequote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:06 schreef Braddie het volgende:
Godsklere wat ben ik blij met m`n s2!, gister m`n sensation xe toch maar omgeruild en nog geen minuut spijt, wat een ding zeg, zeker met die camera hack!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |