abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103623570
Geen idee waar ik de vraag kan plaatsen, dus maar even hier. Weet iemand een goede app waarmee je kan bijhouden welke films je al hebt gezien? Een zelfde soort app als SeriesGuide met series zou handig zijn, maar geen idee of die er is.
pi_103629513
Zo.. heb nu Android 2.3.4 op m`n telefoon, Camera lijkt verbeterd, hij is sneller geworden, toetsenbord lijkt accurater, mijn T9 is weer terug, en hij lijkt qua scherm ook wel iets verbeterd!
Nu maar eens kijken hoe de batterij het uithoud!
pi_103631413
Zijn er meerderen die qua bereik maar 1 balkje hebben van de 4 op plaatsen waar je eigenlijk gewoon vol bereik moet hebben? Het bellen gaat overigens gewoon goed dus volgens mij is mijn bereik wel prima ondanks dat hij iets anders aangeeft, maar ik weet nu niet wanneer ik slecht of juist goed bereik heb, want er staat altijd 1 balkje -.- En kan je trouwens ook op een andere manier betaalde apps downloaden dan via een creditcard? :P
pi_103632310
TVP voor tips en hulp.

..Vandaag werd -ie bezorgd. Hij zit nog in de doos. Ik heb nog nooit eerder een smartphone gehad of zelfs maar ooit een touchscreen-telefoon bediend, dus het zal mij benieuwen.
Paar dagen vrij nemen, vrees ik.. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_103636387
Iemand nog meer last van 'overvoltage'?
pi_103639422
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 14:24 schreef TheArt het volgende:
Geen idee waar ik de vraag kan plaatsen, dus maar even hier. Weet iemand een goede app waarmee je kan bijhouden welke films je al hebt gezien? Een zelfde soort app als SeriesGuide met series zou handig zijn, maar geen idee of die er is.
IMDb.
pi_103664573
Hoe lang gaat jullie batterij nu mee? Na de update naar :android 2.3.5 kernel : 2.6.35.7 en gingerbread.BOKJ2, ik heb hem wel geroot.
Maar nog steeds is met batterij om soms onverklaarbare reden van 70% naar 20% en gebruik af en toe facebook of gewoon internet.
pi_103665952
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 17:58 schreef minilot het volgende:
TVP voor tips en hulp.

..Vandaag werd -ie bezorgd. Hij zit nog in de doos. Ik heb nog nooit eerder een smartphone gehad of zelfs maar ooit een touchscreen-telefoon bediend, dus het zal mij benieuwen.
Eerste tip: uit de doos halen, opladen en aan de slag met dat ding! :)
pi_103707672
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 17:58 schreef minilot het volgende:
TVP voor tips en hulp.

Naar andriod market gaan en coole apps downloaden
(zoals kwek :-) )
pi_103710788
Ik heb hem nu ook geupdate naar 2.3.4 Maar nou werkt de widget mininotitie niet meer.. Kan hem wel op mijn achtergrond zetten maar vervolgens kan ik er niks meer op schijven, hij reageert niet als ik erop druk.. Meerdere hier last van?
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 17:05:57 #162
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_103711308
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:49 schreef Mlijntje het volgende:
Ik heb hem nu ook geupdate naar 2.3.4 Maar nou werkt de widget mininotitie niet meer.. Kan hem wel op mijn achtergrond zetten maar vervolgens kan ik er niks meer op schijven, hij reageert niet als ik erop druk.. Meerdere hier last van?
Even naar instellingen en dan naar die service en dan gegevens wissen. ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_103714600
Waar staat dat precies? En ben ik dan niet alles kwijt?(heb namelijk heel wat gedownloade apps, muziek etc erop staan..) Kan alleen wis ram geheugen vinden maar dat helpt niet..

Edit: Heb het antwoord al gevonden hier op het forum. Het is dus Via Instellingen> Applicaties> Applicaties beheren> Alles> Mininotities> kies Gegevens wissen. Hij doet het gelukkig nu weer :)

[ Bericht 47% gewijzigd door Mlijntje op 29-10-2011 22:48:56 ]
pi_103717996
quote:
De Galaxy S II krijgt op zijn vroegst in het voorjaar van 2012 een update naar Android 4.0 Ice Cream Sandwich. Dat zegt Samsung Italië. Het voormalige topmodel Galaxy S krijgt geen update naar de nieuwste versie van Android.
pi_103718770
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef Schitzo het volgende:
Hoe lang gaat jullie batterij nu mee? Na de update naar :android 2.3.5 kernel : 2.6.35.7 en gingerbread.BOKJ2, ik heb hem wel geroot.
Maar nog steeds is met batterij om soms onverklaarbare reden van 70% naar 20% en gebruik af en toe facebook of gewoon internet.
Facebook slurpt in mijn ervaring redelijk batterij dus je kan puur als test dat eens verwijderen. Ik doe meestal 2 dagen met een batterij maar dat is niet met intensief gebruik. Beetje internet, wat bellen, sms-en en klooien. KI4 custom rom...
pi_103733761
Gisteren is mijn toestel gevallen en nu is het glas gebarsten. Touchscreen werkt nog wel gelukkig. Bij het abonnement heb ik hem hiervoor laten verzekeren. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? En hebben zij een gerepareerd toestel ontvangen?
pi_103733785
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 09:30 schreef _Flea_ het volgende:
Gisteren is mijn toestel gevallen en nu is het glas gebarsten. Touchscreen werkt nog wel gelukkig. Bij het abonnement heb ik hem hiervoor laten verzekeren. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? En hebben zij een gerepareerd toestel ontvangen?
Je gaat nu sowieso eigen risico betalen. Breek m ff helemaal doormidden, dan krijg je zeker een nieuwe.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_103734066
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 09:31 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Je gaat nu sowieso eigen risico betalen. Breek m ff helemaal doormidden, dan krijg je zeker een nieuwe.
Zal eens opzoeken hoe hoog dat eigen risico is. Ongelofelijk klote is dit.
  zondag 30 oktober 2011 @ 17:31:37 #169
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_103749715
Zijn er al mensen die een MIUI rom gebruiken?
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
pi_103756104
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 17:31 schreef PhatBassBoom het volgende:
Zijn er al mensen die een MIUI rom gebruiken?
Ja
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:53:51 #171
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_103759027
Zijn er al mensen met een update bij KPN / HI?
Ik ga vanaf 9 november over naar Vodafone, staat de update dan (eventueel) meteen klaar voor mij of niet?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_103776093
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 09:31 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Stel dat ik 'm helemaal sloop, zullen ze er dan echt zo mee omgaan dat je een nieuwe krijgt? Zou gezien de voorwaarden wel moeten, maar ik twijfel.
  maandag 31 oktober 2011 @ 11:21:18 #173
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_103778946
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 09:27 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Stel dat ik 'm helemaal sloop, zullen ze er dan echt zo mee omgaan dat je een nieuwe krijgt? Zou gezien de voorwaarden wel moeten, maar ik twijfel.
als je er overheen rijdt kunnen ze de stukjes moeilijk lijmen lijkt me
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_103780838
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 09:27 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Staat er niets in de voorwaarden over 'opzet' ofzo? Lijkt me dat je telefoon doormidden breken en dan verzekering claimen gewoon onder het kopje 'oplichting' zou moeten vallen......
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_103781847
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:15 schreef LordLynx het volgende:

[..]

Staat er niets in de voorwaarden over 'opzet' ofzo? Lijkt me dat je telefoon doormidden breken en dan verzekering claimen gewoon onder het kopje 'oplichting' zou moeten vallen......
En dat moeten ze maar ruiken dan ofzo dat hij niet echt kapot is gegaan?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')