Roze vlek?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:51 schreef Braddie het volgende:
Zo..... m`n camera heeft een probleem, hebben meer mensen er last van?
Heb als ik gewoon foto`s maak en ze bekijk op het toestel heb ik een stipje/vlekje op de foto, als ik ze op m`n tv bekijk is dat vlekje echt 2/3 centimeter ...
Is het een krasje? ofgewoon een fabrieks fout?, heb het al sinds dag 1.
Nee, het is echt een vlekje/krasje, op het toestel is het net 1 mm als ik inzoom, maar op m`n tv echt 2-3 cmquote:
Grote kans dan dat het je lens is ja..quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, het is echt een vlekje/krasje, op het toestel is het net 1 mm als ik inzoom, maar op m`n tv echt 2-3 cm
geen idee, dit is een s2 topic hequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:54 schreef wolfrolf het volgende:
Dusse, is er iets bekend of 2.3.4. ook officieel beschikbaar gaat komen voor de Galaxy Gio?
Echt heel veel grip had ik met de zwarte ook niet. Maar wit is nog iets erger.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:15 schreef delano.888 het volgende:
De witte is glad aan de achterkant, houd veel minder fijn vast.
Tja wit hebben wel veel minder mensen dus is wel origineler.. Ik zou alleen denken dat hij na een jaar grijs is..quote:Op woensdag 2 november 2011 11:18 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Echt heel veel grip had ik met de zwarte ook niet. Maar wit is nog iets erger.
Maar qua looks? Twijfel tussen die 2.
Moet toch nog ff afwachten wat de reactie is van het repair centre. Hij is er vanmorgen in behandeling genomen.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tja wit hebben wel veel minder mensen dus is wel origineler.. Ik zou alleen denken dat hij na een jaar grijs is..
Klopt. Ik vroeg mij al af of je een nieuwe achterkantje kan kopen, maar (tot nu toe) lijkt niemand dat te weten.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:15 schreef delano.888 het volgende:
De witte is glad aan de achterkant, houd veel minder fijn vast.
Nouja orgineler...quote:Op woensdag 2 november 2011 11:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tja wit hebben wel veel minder mensen dus is wel origineler.. Ik zou alleen denken dat hij na een jaar grijs is..
De witte vind ik wel mooi maar mijn voorkeur gaat uit naar de zwarte. Zwart ziet er super uit als je scherm uit is. Dan heb je 1 grote zwarte vlakquote:Op woensdag 2 november 2011 11:13 schreef _Flea_ het volgende:
Is de witte GS2 mooi? En welke kleur heeft jullie voorkeur?
Je kan het achterkantje ook gewoon beplakken of laten beplakkenquote:Op woensdag 2 november 2011 13:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt. Ik vroeg mij al af of je een nieuwe achterkantje kan kopen, maar (tot nu toe) lijkt niemand dat te weten.
Klopt. Helaas zie ik dat nu ff nietquote:Op woensdag 2 november 2011 19:49 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
De witte vind ik wel mooi maar mijn voorkeur gaat uit naar de zwarte. Zwart ziet er super uit als je scherm uit is. Dan heb je 1 grote zwarte vlak
Dolphin HD. Lekker op desktop zetten en gaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:24 schreef Zwansen het volgende:
Welke browser gebruiken jullie? De std browser laat het af en toe wel een beetje afweten. Na het inzoomen kun je dan bijvoorbeeld af en toe het scherm niet meer bewegen. Soort van bug lijkt me. Is Mozilla een goeie optie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |