Dat is een bug in Android 2.3.5. Het kan verder geen kwaad.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:57 schreef Co_OL het volgende:
Ik heb na de update(2.3.5) gisteren een smartphone met tril ribbels naast me 3g/wifi logo staan![]()
Iemand enig idee wat dit is en hoe te verwijderen?
Lol, is wel waar jammer genoegquote:
klopt, dat kies is idd echt een faal programma eerste klas iddquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:50 schreef Made-In-Holland het volgende:
Spuit elf; niks meer dan lof over de Galaxy S2, maar wat een aids is dat KIES. Tering. Het loopt nu eindelijk na 2 reboots en 25 foutmeldingen.
Ja, die is voor de NL phones uit jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:58 schreef Straatcommando. het volgende:
Als ik het goed begrijp is 2.3.5 al uit?
Ik zou terug gaanquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:34 schreef _Flea_ het volgende:
Mijn auto-brightness werkt niet. Denk dat het toestel niet goed gerepareerd is.
Wat zeggen jullie? Terug naar de winkel?
Gedaanquote:
Natuurlijk. Als je de volle mep hebt betaald voor een reparatie, moet het toestel ook goed gerepareerd zijn. Of betaal jij bij de shoarmatent ook voor een portie rauwe shoarma?quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:34 schreef _Flea_ het volgende:
Mijn auto-brightness werkt niet. Denk dat het toestel niet goed gerepareerd is.
Wat zeggen jullie? Terug naar de winkel?
Car Mode of op luidspreker zettenquote:Op zondag 13 november 2011 14:07 schreef netolk het volgende:
Hoe kan je überhaupt een gesprek voeren via de speaker??
Oke, chill dan ga ik dat zo is even proberenquote:Op zondag 13 november 2011 14:41 schreef automatic_ het volgende:
Car Mode is een app & als je aan het bellen bent, dan kan je ergens op "luidspreker" drukken op je scherm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |