Dat is een bug in Android 2.3.5. Het kan verder geen kwaad.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:57 schreef Co_OL het volgende:
Ik heb na de update(2.3.5) gisteren een smartphone met tril ribbels naast me 3g/wifi logo staan![]()
Iemand enig idee wat dit is en hoe te verwijderen?
Lol, is wel waar jammer genoegquote:
klopt, dat kies is idd echt een faal programma eerste klas iddquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:50 schreef Made-In-Holland het volgende:
Spuit elf; niks meer dan lof over de Galaxy S2, maar wat een aids is dat KIES. Tering. Het loopt nu eindelijk na 2 reboots en 25 foutmeldingen.
Ja, die is voor de NL phones uit jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:58 schreef Straatcommando. het volgende:
Als ik het goed begrijp is 2.3.5 al uit?
Ik zou terug gaanquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:34 schreef _Flea_ het volgende:
Mijn auto-brightness werkt niet. Denk dat het toestel niet goed gerepareerd is.
Wat zeggen jullie? Terug naar de winkel?
Gedaanquote:
Natuurlijk. Als je de volle mep hebt betaald voor een reparatie, moet het toestel ook goed gerepareerd zijn. Of betaal jij bij de shoarmatent ook voor een portie rauwe shoarma?quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:34 schreef _Flea_ het volgende:
Mijn auto-brightness werkt niet. Denk dat het toestel niet goed gerepareerd is.
Wat zeggen jullie? Terug naar de winkel?
Car Mode of op luidspreker zettenquote:Op zondag 13 november 2011 14:07 schreef netolk het volgende:
Hoe kan je überhaupt een gesprek voeren via de speaker??
Oke, chill dan ga ik dat zo is even proberenquote:Op zondag 13 november 2011 14:41 schreef automatic_ het volgende:
Car Mode is een app & als je aan het bellen bent, dan kan je ergens op "luidspreker" drukken op je scherm.
Dan ga ik ff updaten en de root howto opzoeken. Dank voor je antwoord.quote:
Let wel, de root methode kan veranderd zijn na de update.quote:Op zondag 13 november 2011 15:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan ga ik ff updaten en de root howto opzoeken. Dank voor je antwoord.
Ja daar dacht ik later ook aan. even zoeken of ik wat vinden kan.quote:Op zondag 13 november 2011 16:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Let wel, de root methode kan veranderd zijn na de update.
Ik heb gewoon een kabeltje voor de PC erbij gekregen hoor. Beetje raar dat jij dat niet hebt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:54 schreef Yuhina het volgende:
Mooi ding, gebruik hem al een paar weken. Swypen werkt erg goed.
Ik vroeg me alleen af hoe je hem aansluit op de pc. Bij mij zat er geen usb-kabeltje bij, ik ben even teruggegaan en de verkoper zei dat je deze inderdaad erbij moet kopen. Dat vind ik wel gek, hoort er niet gewoon zo'n usb-kabeltje bij te zitten? Hoe sluit ik hem anders aan op de pc?
Bij mij zat hij ook gewoon in het mooie zwarte doosjequote:Op dinsdag 15 november 2011 20:54 schreef Yuhina het volgende:
Mooi ding, gebruik hem al een paar weken. Swypen werkt erg goed.
Ik vroeg me alleen af hoe je hem aansluit op de pc. Bij mij zat er geen usb-kabeltje bij, ik ben even teruggegaan en de verkoper zei dat je deze inderdaad erbij moet kopen. Dat vind ik wel gek, hoort er niet gewoon zo'n usb-kabeltje bij te zitten? Hoe sluit ik hem anders aan op de pc?
ok shade, dan maar 1 aanschaffen bij de media marketquote:Op woensdag 16 november 2011 09:18 schreef Catch22- het volgende:
De S2 heeft geen FM zender dus dat kan nietMoet je echt met een FM Transmitter oplossen.
wat is lang?quote:Op woensdag 16 november 2011 10:35 schreef valek het volgende:
Ik vind dat het lang duurt voordat de accu is opgeladen? Hebben andere dit "probleem" ook?
Nee, ik vind hem vrij snel tegenover mijn vorige telefoon (htc desire)quote:Op woensdag 16 november 2011 10:35 schreef valek het volgende:
Ik vind dat het lang duurt voordat de accu is opgeladen? Hebben andere dit "probleem" ook?
Kan wel via bluetooth, maar dan moet je wel een radio hebben met bluetooth.quote:Op woensdag 16 november 2011 07:44 schreef Olle. het volgende:
Hallo trouwen S2 fans!
heeft de S2 toevallig ook een FM frequetie uitzener (zeg maar)
Dat je dmv radiofrequenties je nummers kunt luisteren?
Zo nee weet iemand hier toevallig een app voor?
greets
Vind ik lang. Had gehoopt binnen een half uurtje of zo.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:55 schreef Olle. het volgende:
[..]
wat is lang?
bij mij is het denk ik 2 uur
Dat is niet echt realistischquote:Op woensdag 16 november 2011 17:18 schreef valek het volgende:
[..]
Vind ik lang. Had gehoopt binnen een half uurtje of zo.
Dat lukt je bij geen enkele telefoon.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:18 schreef valek het volgende:
[..]
Vind ik lang. Had gehoopt binnen een half uurtje of zo.
Snel opgeladen, maar ook snel weer leeg...quote:Op woensdag 16 november 2011 11:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem vrij snel tegenover mijn vorige telefoon (htc desire)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |